Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Północne starcie26.04.1985 | Rozdroże w tunelach



Kowen Nocy:
Penelope: 139/159 (-10 P, -10 M, migrena, zawroty głowy)
Seth: 144/169  (-20 P, -5 M) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej))
Lyra: 155/170 (-9 W, -6 M)

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności)
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank Marwood: 141/151 PŻ (-10 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)


Zasady pojedynku:


1. Aby unieszkodliwić przeciwnika, należy sprowadzić jego pż do 0. 0 nie oznacza śmierci, a omdlenie, utratę przytomności i inne (co zostanie opisane przez MG).
2. W trakcie pojedynków należy stosować się do wszystkich zasadach mechanicznych.
3. Obowiązują zasady mechaniczne dotyczące przemieszczania się. Postać ma prawo przemieszczać się 1 pole na turę w przypadku, w którym wykonuje akcje oraz 4 pola w przypadku braku akcji. Każdy poziom zdolności szybkości zwiększa ten limit o jedno pole. Zasada nie obowiązuje w przypadku uników lub przyjmowania czaru/ciosu na siebie, co zostało opisane szczegółowo w mechanice pojedynków. Poruszanie się należy wyraźnie zaznaczyć określając pole na które przemieszcza się postać (można załączyć podglądowy rzut mapy z oznaczonym miejscem).
4. Użycie przedmiotu mechanicznego lub przedmiotu będącego pod wpływem czaru/rytuału (co czyni z niego przedmiot mechaniczny) zawsze jest akcją.
5. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać zasada tzw. częściowego sukcesu. Oznacza to, że w przypadku, w którym postaci brakowało 5 lub mniej oczek do pobicia progu poprawnego zaklęcia lub ciosu, akcję uznaje się za połowicznie udaną. Zabiera ona połowę obrażeń, działa częściowo itp., co zostanie każdorazowo opisane przez mistrza gry.
6. Czas odpisu w trakcie pojedynku będzie wynosić 24h od posta Mistrza Gry. Mistrz Gry będzie publikował posty po każdej turze tzw. ataku i przed każdą turą tzw. obrony. Mistrz Gry będzie opisywać dokładnie informacje na temat potrzebnej obrony oraz efektów czarów, jakie wpływają na postacie.
7. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących mechaniki należy zwracać się bezpośrednio do Mistrza Gry, którym jest Blair Scully (można przez Discord).
8. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać nas mapka. Należy uważać na płomienie i przepaść, która może zagrażać zdrowiu i życiu postaci.
9. Aby korzystać z walki wręcz należy znaleźć się na polu przyległym do pola postaci, którą chce się atakować.
10. Rzut przedmiotem do celu obowiązuje wyłącznie ocennie lekkimi przedmiotami w odległości nie mniejszej niż 3 pola i nie większej niż 7 pól. Próg powodzenia takiej akcji wynosi 60. Do rzutu dodajemy statystykę talentu oraz modyfikator wynikający z celności. Próg uniku wynosi moc rzutu. Do rzutu na unik dodajemy statystykę sprawności oraz modyfikator szybkości i gibkości - zależne od sposobu uniku.
11. Ze względu na odległość, obowiązuje mechanika celowania. W przypadku celowania w postać która znajduje się 9 lub więcej pól dalej, należy rzucić kością na talent z modyfikatorem celności. Próg poprawnego wycelowania czaru wynosi 50.
12. Ze względu na problemy z mechaniką i elektrycznością w tunelach, korzystanie z takich urządzeń (np. broni palnej) wymaga dodatkowego rzutu kością k3. W przypadku wyniku k1 - użycie jest udane.
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Sty 06 2024, 03:11, w całości zmieniany 3 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością


#1 'k100' : 12

--------------------------------

#2 'k100' : 59
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Nie wyszło.
Ani moje, ani Marwooda. Szkoda.
Widzę, jak ciało nieprzytomnego chłopaka leży gdzieś mniej więcej tam, gdzie je ściągnęłam. Słaniająca się an nogach Bloodworth ledwo zipiała. Niedługo podzieli los swojego towarzysza. Trzymała się tylko ta jedna, ostatnia, najsilniejsza.
Frank chciał ją wziąć na siebie.
Z jednej strony – głupota. Z drugiej strony – nie wiem, co się działo z Sebastianem i Imani. Być może potrzebowali naszej pomocy. Być może radzili sobie wzorowo. Została jedna dziewczyna, która nie mogła mieć przecież więcej zatrzaśniętych w pentaklu tarcz. Frank miał jak się bronić.
Nie jestem pewna, czy Cabot powinien przechodzić z nami. Obrzucam go tylko krótkim spojrzeniem, ale po dzisiejszym popisie umiejętności stwierdzam, że Marwood wie, co robi i co mówi.
Nie daj się – mówię tylko, nim odwracam się po to, aby odejść. Nie w stronę miecza. W stronę Sebastiana i Imani.
Byle jak najprędzej.

Poświęcam akcję 2, żeby wyjść poza mapę
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : Sumienna - Czarna Gwardia
Astaroth Cabot
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
Astaroth Cabot wiedział, że wszystkie przewinienia tych, którzy podążali za tą głupią dziwką która właśnie próbowała mierzyć się z Gorsou z pewnością nie pozostaną im zapomniane. Wręcz przeciwnie, ów istoty już widniały na jego czarnej liście i wiedział, że przy odrobinie Gwardii z pewnością odegra się za tę całą farsę z marnowaniem jego czasu.
Rzuca spojrzenie w stronę Franka, a poźniej w stronę wiernego psa, który nie miał jeszcze okazji się wykazać.
- Pilnuj Hugo, nie dopuść do niego nikogo. - Mówi, pozostawiając psa na straży.
- Membrana - Rzuca zaklęcie w stronę młodszej dziewczyny i jest pewien, że nawet jeśli byłaby ostatnią kobietą na ziemi brzydziłby się spłodzić z nią syna. Ba! Nawet jeśli nosiłaby jego pierwotnego wolałby poświęcić syna byleby nie musieć oglądać jej żałosnej twarzy. Bo właśnie taka dla niego w tym momencie była - żałosna, z tymi słowami jakie wypowiadała w ich stronę. Paskudnie obrzydliwa w swej słabości. A on słabości nie znosił. Kiwa głową w stronę Franka, po czym rusza za Judidth.
- Nie uwolnisz się dziś ode mnie, Słodziutka - Rzuca w stronę Judith, lecz mimo lekkiego tonu w zielonych ślepiach błyszczy upór i coraz mocniej kiełkujące rozeźlenie.
Pora to wszystko zakończyć.

| Akcjonerro nr. 1 Membrana na Lyre
Akcjonerro nr. 2 ide za cukiereczkiem Judidth po za mapę
Astaroth Cabot
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : Diakon, sędzia Sądu kościelnego
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Astaroth Cabot' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 23
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Franku, nie udało Ci się zamienić swojej towarzyszki w gołębia, ani nie nabrałeś wystarczającej ilości magii, gdy próbowałeś złamać rytuał.

Judith, Twój czar się nie udał.

Astaroth, magia tym razem również nie była po Twojej stronie. Czar skończył się fiaskiem.

Lyro, czary Twoich wrogów się nie udały, ale również na Twoją niekorzyść nie udało Ci się odzyskać wzroku. Słyszałaś również, jak dwójka z nich zamierza zostawić Ciebie i starszego mężczyznę. Miałaś tylko moment, żeby im to uniemożliwić.

Penelope, byłaś niebezpiecznie wyziębiona przez działanie czaru. Twoje ciało nie mogło wytrzymać tych wszystkich obrażeń i przez to czujesz, że zaraz stracisz przytomność.

Tura 10-11
Czas na obronę i atak Kowenu Nocy

Penelope, ze względu na to że cierpisz od czaru o działaniu turowym, Twój poziom życia spadnie w turze ataku poniżej zera. Jeżeli w turze obrony Twoje punkty życia nie zostaną podniesione co najmniej o 10 punktów, to Twoja postać w turze ataku zostanie nieprzytomna i nie będziesz już mogła w niej wykonać akcji.

Lyro, Penelope, słyszałyście dokładnie dialog Twoich przeciwników i wiecie, że zamierzają oni pomóc drugiej grupie. Możecie przeszkodzić im w tym w dowolny sposób, ale jedynie w turze obrony. Potem będą oni nieosiągalni dla waszych akcji. Lyro, przypominam, że bonusy związane z krytycznym sukcesem liczą się jedynie na utrzymanie lamentu na Franka. Bonusy oczywiście zostają przy dowolnej zmianie progu na Franka.

Judith, Astaroth, informacje na temat przejścia uzyskacie w waszej turze obrony i ataku.

Kowen Nocy:
Penelope: 9-[-1]/159 (-110-[-120] P, -40 M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia)  Gorgona 4-5/5
Seth: -1/169  (-115 P, -5 M, -50 W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) - postać nieprzytomna
Lyra: 130/170 (-25 P, -9 W, -6 M, ślepota)

Ujemne modyfikatory za poziom życia:
-50 - Seth
-45 - Penelope

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności) [-10 do rzutów na sprawność]
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank: 116/151 PŻ (-35 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)

Trwające czary i rytuały:
Rytuał czerwony moc: 100
Rytuał niebieski moc: 78

mapka:


Czas na odpis: 25.01 22:00
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Wzrok wciąż nie powracał — mężczyzna musiał więc polec ze swoim bojowym zadaniem. Może nie potrafił? Z pewnością lament się udał; czuła to wyraźnie.

Ruszyła do przodu. Jego towarzysze uciekali, a wraz z nimi, uciekał czas.

nie wykonuję jeszcze żadnej akcji, jedynie poruszam się o dozwoloną ilość pół na mapie. Miejsce przemieszczenia wysłane na priv do MG.
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Lyro, brnęłaś dalej w kierunku, w którym to toczyła się rozmowa Twoich wrogów. Nagle, jakby ktoś zdjął Ci magiczną zasłonę z powiek, zamroczyło cię pomarończowe światło płomieni. Zaczęłaś rozróżniać powoli kształty - odzyskiwałaś po trochu wzrok. Po twojej lewie widziałaś dwójkę ucikinierów, którzy mieli posłużyć jako wsparcie dla akcji dziejących się po drugiej stronie, a po prawej... nie widziałaś nikogo. Choć byłaś pewna, że to tam właśnie słyszałaś starszego mężczyznę.

Post uzupełniający na prośbę Lyry

Lyro, nie cierpisz już od ślepoty i związanymi z nią skutkami.  W okolicy nie dostrzegasz jednak Franka, który wciąż pozostaje dla Ciebie niewidoczny, co wiążę się z karą -40 do rzutów na czary celowane.

Tura trwa dalej
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Nie powinna była liczyć, że mężczyzna zrobi coś za nią. W końcu gdzie Diabeł nie może, tam babę—

Wzrok powrócił bez żadnej pomocy ze strony mężczyzny; świat powoli nabierał barw i była to barwa ognia. Pomarańcz uderzała w jej zmysły, aż kształty stawały się wyraźniejsze i fakty sensowniejsze. Dostrzegła martwe nieprzytomne ciało Setha i ledwo przytomne ciało pani Bloodworth. Zacisnęła dłoń w pięść, czując napływający do jej ciała gniew.

Chciała ich za to skrzywdzić. Patrzyła w plecy dwójki dezerterów i w pierwszym odruchu szukała zaklęcia — paskudnego. Wybierz coś z odpychania, Vandenberg — ale miała lata doświadczenia walki z najgorszymi impulsami.

Nie zniży się do ich poziomu. Nie będzie atakować ślepego.

Wiedziała, że gdzieś jeszcze jest tu trzeci z nich. Może posiadał jakiś przedmiot, który czynił go niewidzialnym? Może rytuał, który rzucali wcześniej, sprawiał, że nie było go widać. Może; wiele może, mało czasu.

Nie będzie go marnować na to, czego nie dostrzega.

Ruszyła w bieg przed siebie; byle zdążyć wraz z nimi przedostać się na drugą stronę. Cokolwiek się tam działo, tu już na nic się nie przyda.

wykorzystuję wszystkie swoje akcje, aby przejść poza mapę w ten sposób.
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Penelope Bloodworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
Siły całkowicie ją opuszczały. Nawet nie potrzebowała żadnej magii, aby niczego nie widzieć. Wszystko zlewało się w jedno, zamazane kolory, głęboka ciemność czająca się w oddali. Czy tak właśnie wyglądała śmierć? Ta powolna, kiedy czujesz jak uchodzi z ciebie życie?
Czy od teraz nie będzie już niczego? A może Lilith weźmie ją w swoje objęcia i ułoży do wiecznego snu?
Chciała zrobić krok do przodu, ale każdy ruch był ciężki do wykonania, jakby nie miała już władzy nad własnym ciałem. Słyszała jedynie głosy. Gdzie była reszta kowenu? Dzieciaki musiały uciec.
Musieli żyć.
-Frank! - Zebrała całą siłę jaką w sobie jeszcze miała. Skupiła się na swoim głosie. Na tym co chciała powiedzieć. -Daj im przejść. Daj im żyć. - Wzięła głębszy wdech, dym i ogień palił, gryzł w gardle. Zaniosła się kaszlem. -I nie myśl o mnie źle. Przynajmniej, nie myśl źle do samego końca. - Opuściła dłonie wzdłuż ciała. Czuła jak nogi się pod nią uginają, jak traci stabilny grunt. -I od czasu do czasu, odwiedź mój grób. Powiedz... Powiedz Esther, że przepis na sernik jest w szafce z niebieskimi drzwiczkami... - Z tymi słowami wszystko przepadło. Ciało Penny osunęło się na ziemię.

|Nie wykonuję akcji ataku, tylko zgodnie z informacją od MG Penny traci przytomność
Penelope Bloodworth
Wiek : 49
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Broken Alley
Zawód : Florystka
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Franku, nie byłeś w tej turze atakowany, lecz dokładnie widziałeś, jak z jednej strony zwraca się do Ciebie najstarsza z Twoich przeciwniczek, a z drugiej strony widziałeś, jak syrena depcze Twoim towarzyszom po piętach.

Judith, Astarocie, przed wami znajdowała się wyrwa, ta była wąska, a w głębi niej znajdowała się magma, z którą to spotkania byście nie przeżyli. Wystarczy mało wymagający skok i będziecie po drugiej stronie. Za nią mieliście do przejścia nieduży dystans, a potem kolejna wyrwa. Ta była podobna do pierwszej, choć większa i bardziej niebezpieczna. Dla Astarotha taki skok wciąż nie powinien być problemem. Judith, Ty byłaś osłabiona, więc mogłaś mieć z nią większy problem. Jednak jeżeli każdy z was poradzi sobie z takim skokiem będziecie mogli dołączyć do waszych sojuszników, którzy właśnie toczyli poważną bitwę po drugiej stronie tego miejsca. Wszyscy stali tam na nogach. Mogliście dostrzec też pomiędzy wyrwami miecz, ale nie mogliście mieć żadnego pojęcia, jak się nim zająć.

Tura 11-12
Franku, w turze obrony masz szansę powstrzymać w dowolny sposób Lyrę przed pójściem dalej, potem stanie się dla Ciebie nieosiągalna.

Astarocie, oba skoki są akcjami, lecz nie musisz na nie rzucać. Po ich wykonaniu zawitasz w Południowej Batalii.

Judith, pierwszy skok nie wymaga od ciebie rzutu, ale drugi może być dla Ciebie wyzwaniem. Próg powodzenia przeskoczenia drugiej wyrwy wynosi 40. Rzucasz na sprawność z modyfikatorem szybkości. Oba skoki są akcjami. Po ich wykonaniu zawitasz w Południowej Batalii.

Astarocie, Judith, jeżeli wasz towarzysz Marwood nie zatrzyma Lyry w turze obrony, wy będziecie mogli zareagować na jej obecność tutaj w turze waszego ataku.

Kowen Nocy:
Penelope: -1/159 (-120 P, -40 M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia)   - postać nieprzytomna
Seth: -1/169  (-115 P, -5 M, -50 W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) - postać nieprzytomna
Lyra: 130/170 (-25 P, -9 W, -6 M)

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności) [-10 do rzutów na sprawność]
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank: 116/151 PŻ (-35 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)

Trwające czary i rytuały:
Rytuał czerwony moc: 100
Rytuał niebieski moc: 78

mapka:

Czas na odpis 26.01 23:00
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Nie ma czasu do stracenia. Nie oglądając się, idę przed siebie, słysząc tylko obok głos Cabota.
Prycham krótko, choć, o dziwo, nawet nie jest to prychnięcie pogardy, a nawet rozbawienia. Święto narodowe, Cabot mnie rozbawił.
Chodź, Pączku – rzucam mu na tyle, ile jestem w stanie. Zdrobnienie jeszcze nie przechodzi przez moje usta. Do tego musimy się przynajmniej najebać.
Może po tym, jak wrócimy do domu.
Asekuruj mnie, gdybym się wyjebała.
Albo nie doskoczyła.
Jedna z wyrw nie sprawiała takiego problemu jak druga, o wiele większa. Nie było mi do śmiechu, patrząc na skwierczącą magmę, ale dostrzegałam obraz przed sobą – Imani i Sebastian wciąż byli na nogach, wciąż walczyli. Jestem z nich dumna, radzili sobie przeciwko trzem czarownikom. Albo dwóm…
Docieram do drugiej wyrwy. Biorąc głęboki wdech, postanawiam się rozpędzić, pozostawiając za sobą Franka. Ufam mu, że sobie poradzi. Nie patrzę nawet na miecz. O niego mam mnóstwo pytań do Gorsou. Mam tylko jeden cel – dotrzeć do reszty.
Nie będzie to łatwe. Po mojej prawie-śmierci wciąż nie doszłam zupełnie do siebie. Ale muszę. Potrzebują mnie.
Muszę.
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : Sumienna - Czarna Gwardia
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Judith Carter' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 12
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Kilka słów wypowiedzianych przez Penelope, kilka kroków wykonanych przez tą drugą — Lyra? — co ona mu zrobiła? Przetarł jeszcze oczy, obserwując, jakby z fascynacją jak idzie w przód. Czy to możliwe, żeby-? Z jakiej formy magii korzystała? Telepatia wmawiająca wolę? Syrena lamentująca otoczenie? Niewerbalny czar? Z jakiej dziedziny? Gorączka? Skutek? Dlaczego to wszystko było takie-? Takie. Odgonił od siebie myśli, zaraz potem spoglądając znów na Penny. Sernik? Jaki sernik, jaki-?
Otwarte lekko usta zadrżały, a pobojowisko gdzie spoczywała dwójka z nich w czasie gdy inna uciekała, wydało się znajome. Nie pojął, jak można zostawić dwójkę towarzyszy, przecież dziewczyna nie mogła wiedzieć o determinacji, o motywacjach. Zostawiła ich choćby i na śmierć. Lilith taka właśnie była — zostawiała swoje dzieci, by tylko sięgnąć po upragniony cel.
Tak wygląda koniec i początek, Frank. Tak wyglądają twoje winy. Przecież nie chciał źle, nie chciał i-.
Znów spojrzał na dziewczynę — ledwo wypowiedziane słowa grzmiały w głowie jak piorun, jak błyskawica, jak-.
Obudź się Frank, to tylko zły sen.
Judith i Astaroth już znikali, musieli pomóc innym. Musieli, a on-, a ona-.
Nie mogę... — nie mógł jej puścić. Nie mógł pozwolić pędzić za Carter, za Cabotem. Przecież to nie dla siebie. To dla Niego. Krótki szept wydarł się z ust, w czasie, gdy sięgnął do torby przewieszonej przez ramię po linę, którą natychmiast podrzucił lekko w górę, inkantując: — Intauro — próbował skierować ją na nogi dziewczyny, zawinąć je w ciasny supeł.

próbuję linę z mojego ekwipunku owinąć wokół kostek i kolan Lyry w stosunkowo ciasny supeł
Akcja #1 - Intauro
stoję w miejscu
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 98
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Obserwował, jak czar uderza w linę, jak spełnia się zamierzone, jak świat wokół płonie, jak miecz widniejący na horyzoncie to mżonka, jak Judith i Astaroth odchodzą, jak-.
Ty bezczelna kłamczucho — powiedział, wykonując pierwszy krok poza obszar rytuału, wytyczonego prochem i świecami. — Chciałaś rozmowy, a teraz porzucasz swoich towarzyszy, żeby stąd uciec?
Mógłby zganić ją jednym prostym czarem, jedno odebranie ust, jeden ból trwający długo, lecz wolał wysłuchać odpowiedzi. Szybkie rzucenie okiem na Penelope miało uświadomić Marwooda w decyzji, którą podjęła ta dziewczyna.
Kolejny krok i jeszcze jeden, jakby ból słów Bloodworth wbijał się w głowę starego siewcy. Jakie są szanse, że uczył tą, z którą teraz walczył? Był na to wzór, za późno by go użyć. Nie zaatakował, a kolejne kroki w przód były tylko potwierdzeniem chęci — rozmawiajmy.

jeśli dobrze liczę, to powinienem móc dotrzeć do punktu oznaczonego czerwonym krzyżykiem, jak nie to proszę mnie cofnąć
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii