Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Północne starcie26.04.1985 | Rozdroże w tunelach



Kowen Nocy:
Penelope: 139/159 (-10 P, -10 M, migrena, zawroty głowy)
Seth: 144/169  (-20 P, -5 M) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej))
Lyra: 155/170 (-9 W, -6 M)

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności)
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank Marwood: 141/151 PŻ (-10 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)


Zasady pojedynku:


1. Aby unieszkodliwić przeciwnika, należy sprowadzić jego pż do 0. 0 nie oznacza śmierci, a omdlenie, utratę przytomności i inne (co zostanie opisane przez MG).
2. W trakcie pojedynków należy stosować się do wszystkich zasadach mechanicznych.
3. Obowiązują zasady mechaniczne dotyczące przemieszczania się. Postać ma prawo przemieszczać się 1 pole na turę w przypadku, w którym wykonuje akcje oraz 4 pola w przypadku braku akcji. Każdy poziom zdolności szybkości zwiększa ten limit o jedno pole. Zasada nie obowiązuje w przypadku uników lub przyjmowania czaru/ciosu na siebie, co zostało opisane szczegółowo w mechanice pojedynków. Poruszanie się należy wyraźnie zaznaczyć określając pole na które przemieszcza się postać (można załączyć podglądowy rzut mapy z oznaczonym miejscem).
4. Użycie przedmiotu mechanicznego lub przedmiotu będącego pod wpływem czaru/rytuału (co czyni z niego przedmiot mechaniczny) zawsze jest akcją.
5. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać zasada tzw. częściowego sukcesu. Oznacza to, że w przypadku, w którym postaci brakowało 5 lub mniej oczek do pobicia progu poprawnego zaklęcia lub ciosu, akcję uznaje się za połowicznie udaną. Zabiera ona połowę obrażeń, działa częściowo itp., co zostanie każdorazowo opisane przez mistrza gry.
6. Czas odpisu w trakcie pojedynku będzie wynosić 24h od posta Mistrza Gry. Mistrz Gry będzie publikował posty po każdej turze tzw. ataku i przed każdą turą tzw. obrony. Mistrz Gry będzie opisywać dokładnie informacje na temat potrzebnej obrony oraz efektów czarów, jakie wpływają na postacie.
7. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących mechaniki należy zwracać się bezpośrednio do Mistrza Gry, którym jest Blair Scully (można przez Discord).
8. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać nas mapka. Należy uważać na płomienie i przepaść, która może zagrażać zdrowiu i życiu postaci.
9. Aby korzystać z walki wręcz należy znaleźć się na polu przyległym do pola postaci, którą chce się atakować.
10. Rzut przedmiotem do celu obowiązuje wyłącznie ocennie lekkimi przedmiotami w odległości nie mniejszej niż 3 pola i nie większej niż 7 pól. Próg powodzenia takiej akcji wynosi 60. Do rzutu dodajemy statystykę talentu oraz modyfikator wynikający z celności. Próg uniku wynosi moc rzutu. Do rzutu na unik dodajemy statystykę sprawności oraz modyfikator szybkości i gibkości - zależne od sposobu uniku.
11. Ze względu na odległość, obowiązuje mechanika celowania. W przypadku celowania w postać która znajduje się 9 lub więcej pól dalej, należy rzucić kością na talent z modyfikatorem celności. Próg poprawnego wycelowania czaru wynosi 50.
12. Ze względu na problemy z mechaniką i elektrycznością w tunelach, korzystanie z takich urządzeń (np. broni palnej) wymaga dodatkowego rzutu kością k3. W przypadku wyniku k1 - użycie jest udane.
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Sty 06 2024, 03:11, w całości zmieniany 3 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Kowenie Nocy, czuliście, jak magia chce utrzymać was w miejscu, ale nie chcieliście jej na to pozwolić. Wykazując się determinacją i mocnymi mięśniami w nogach, udaje się wam uciec. Każde z was odsunęło się na tyle, ile siła mu pozwalała.

Penelope, gdy tylko wykonałaś te kilka kroków, Twoje ciało zaczęło zamierać, mimo że pozostawałaś świadoma. Byłaś teraz na łasce swoich przeciwników i bogini, w której to imieniu toczyłaś dzisiejszy bój.

Kowenie Dnia, widzicie, jak materiał wybuchowy stworzony przez Franka zaczyna się dymić. Kowenie Nocy, Wy za to słyszycie, jak powoli coś zaczyna się tlić. Penelope, mimo że zastygnięta w bez ruchu, to do jej nozdrzy dochodzi bardzo nieprzyjemny zapach spalenizny, który z każdą sekundą zaczyna być coraz mocniejszy.

Tura 3-4
Przyszedł czas na obronę, a następnie atak Kowenu Dnia! Przypominam, że ewentualne ataki wysłane w trakcie obrony, dojdą równolegle z tymi z początku czwartej tury.

Penelope, w związku z tym, że zużyłaś teraz akcję, to przepada Ci okazja na skorzystanie z obrony w czwartej turze. Ruch wysłany mi w wiadomości był niemożliwy do spełnienia. W związku z brakiem zdolności szybkości poruszyłem postać na tyle, ile pozwalała jej na to mechanika.

Kowen Nocy:
Penelope: 139/159 (-10 P, -10 M, migrena, zawroty głowy, ślepota) Prohibere 1-2/2
Seth: 134/169  (-20 P, -5 M, -10 [stan zostanie zaktualizowany w następnym poście MG] W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) Spiculum 1-2/5
Lyra: 155/170 (-9 W, -6 M, ślepota)

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności) [-10 do rzutów na sprawność]
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank: 141/151 PŻ (-10 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)


Trwające czary i rytuały:
Rytuał czerwony moc: 100 [3-4/4 +5 do rzutów k100 na czary]
Rytuał niebieski moc: 78
Nitratosugero moc: 119 aktywacja za 1-x turę

mapka:
Oznaczone na mapie miejsce znakiem "X", to pole, na którym nastąpi epicentrum wybuchu.


Czas na odpis - czwartek 11.01 19:30
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Nie było już odwrotu. Dym sączył się z przemionionego kawałka ziemi, a wzrok Marwooda zalewała złość. Poczucie zdrady, rezygnacji, zmęczenia - gorączka, która powodowała wściekłość niezależnie od tego jak bardzo próbował się jej pozbyć. Nie próbował. Zaciśnięte w wybuchu złości zęby to efekt obserwacji ich poczynań. Gorsou nie mógł kłamać bagatelizując tych ludzi. Gorsou nie wiedział... Gorsou nie mógł wiedzieć.
Foetidaaqua — wycelował czar w Penelope.
Zdrada to cuchnąca przyjaciółka. Jeden krok. Potem na moment skupił wzrok na młodym chłopaku.
Vespidotransfigura — tym razem ofiarą miał się stać jedyny mężczyzna w tamtym gronie.

przesuwam się na pole wysłane w PW do MG
Akcja #1 Foetidaaqua w Penelope
Akcja #2 Vespidotransfigura w Setha
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością


#1 'k100' : 92

--------------------------------

#2 'k100' : 25
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
dorzucam k6 bo zapomniałam
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością


'k6' : 4
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Astaroth Cabot
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
Astaroth I Wielki....
Astaroth I Wspaniały...
Astaroth I Zwycięca...
Jeszcze nie wiedział jaki przydomek wybierze, gdy już zostanie Królem tego świata, prowadzącym nowy świat w imię Lucyfera. Wiedział jednak, jak jest wola Czarnego Pana jeśli chodzi o przebieg dzisiejszego dnia oraz pojedynek, jaki właśnie miał miejsce.
- Magilamina - rzuca czarem w mężczyznę, juz odrobinę znudzony pojedynkiem. A mógłby teraz pić drinki z nowym kumplem Surtrem ...
Astaroth Cabot
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : Diakon, sędzia Sądu kościelnego
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Astaroth Cabot' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 97
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Astaroth Cabot
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
... A zamiast tego tracił swój czas na grupkę tych, którzy choć uparcie gonili mądrość, tak ta zawsze zdawała się być od nich szybsza.
- Suffocamagis - kolejne zaklęcie ulatuje z jego złotych ust, tym razem w stronę naiwnej dziewczynki, przemawiającej wcześniej do Judith.
Astaroth Cabot
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : Diakon, sędzia Sądu kościelnego
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Astaroth Cabot' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 13
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Zaklęcia nie padały w naszą stronę. Czy to dobrze? Nie mnie w tym momencie oceniać. Wiem, że nie zazdroszczę im położenia i nie zmieniam zdania – nie zamierzam odbierać życia czarownikom. Nawet takim, którzy naiwnie pobłądzili. Dwoje z nich to nadal dzieciaki, dali się zwieść obłąkanej czarownicy. Zdarza się, historia nosiła już nie takie przypadki.
Oślepieni, próbują odejść od epicentrum wybuchu. Mądrze.
Nie zamierzam im tego ułatwiać.
Membrana – inkantuję ponownie, uwagę kierując na Lyrę, która wcześniej przed tym samym zaklęciem się obroniła.
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : Sumienna - Czarna Gwardia
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Judith Carter' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 25
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Magia bywała zwodna, a najwidoczniej Lucyfer nie chciał, żebym atakowała tą dziewczynę. Dlaczego? Być może kiedyś mi powie.
Być może pozwoli mi też wyzwolić inną wiązkę magii.
Reflex – rzucam na siebie, bo strzeżonego Lucyfer strzeże. Czy jakoś tak.

przesuwam się na pole wysłane w PW do MG
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : Sumienna - Czarna Gwardia
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Judith Carter' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 43
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Judith, pod wpływem inkantacji Franka, butelka wody znajdująca się w Twoim wyposażeniu zmieniła się w cztery szerszenie. Te nie zaatakowały Cię i poleciały prosto na wrogiego mężczyznę, czyli Setha.

Penelope, zostałaś w swej bezbronności potraktowana jednym czarem, całe twoje ciało pokryło się śmierdzącym śluzem. Przez najbliższy czas nie będziesz mogła trzymać niczego w dłoniach.

Kowenie Nocy, nadszedł moment, w którym ziemia pod wpływem wcześniejszej inkantacji starszego mężczyzny miała wybuchnąć. Mieliście dosłownie sekundy na jakiś ruch, ale żaden z nich nie mógł was ochronić przed tym, co miało się właśnie stać. Z wielkim hukiem rozpaliła się wybuchowa mieszanka, najpierw dosięgając Penelope, która zastygła wcześniej bez ruchu. Odleciała na kilka metrów pod wpływem uwolnienia energii, doznając poparzeń, ale ta nie poprzestała na starszej z was. Fala ognia dotarła do miejsc, które wy obraliście za miejsce ucieczki. Zostaliście odrzuceni do tyłu pod wpływem potężnego czaru. Ogień nie był już tak mocny, jak w przypadku Pani Bloodworth, ale też odczuliście na waszych ciałach jego skutki.

Tura 4-5

Lecące czary:

Vespidotransfigura w Setha moc: 55
Magilamina w Setha moc: 113

Kowenie Nocy, ze względu na to, że ani Lyra, ani Seth nie mają w swoim repertuarze żadnych czarów obronnych na zaklęcia o mocy powyżej 100, zdecydowałem się już teraz opisać jego skutki, które nastąpią po waszej turze obrony. Zrobiłem to głównie dlatego, żeby nie hamować Penelope, która i tak nie miała wtedy akcji do wykonania i ze względu na moją nieobecność 12.01, tura by się znacząco przedłużyła, jeżeli musiałbym wam to opisać w poście dopełniającym. Dlatego przy pisaniu pamiętajcie - wybuch dzieje się dopiero po waszej obronie! W razie wątpliwości proszę o kontakt.
Analogicznie do treści powyżej, Foetidaaqua trafia Ciebie moment przed wybuchem, ale wciąż jest to po waszej turze obrony.
W wyniku wybuchu, wszyscy zostaliście odrzuceni o 1 pole do tyłu. Penelope, ze względu na bliskość jego epicentrum otrzymuje również do swojego stanu poparzenia.
Macie teraz szansę na obronę, a potem przychodzi szansa na wasz atak. Penelope ma oczywiście okazje tylko na atak.
Lyro, w związku z Twoim ukrytym ekwipunkiem otrzymałaś stosownie mniej obrażeń.

Franku, zgodnie z opisem rzuconego przez ciebie czaru, powinieneś wybrać przedmiot zaklęcia, który chcesz zamienić. Nie zrobiłeś tego, więc wybrałem taki za Ciebie. Następnym razem czar może się nie udać albo skorzystam z ekwipunku mechanicznego.

Kowen Nocy:
Penelope: 89-79/159 (-60 P, -10-[-20] M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia) Prohibere 2-x/2 Foetidaaqua 0-1/3
Seth: 74-64/169  (-70 P, -5 M, -20-[-30] W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) Spiculum 2-3/5
Lyra: 130/170 (-25 P, -9 W, -6 M, ślepota)

Punkty życia okazują stan po wybuchu, ale w turze obrony mają one w przypadku Setha i Penny +50, a w przypadku Lyry +25
Seth, ze względu na mechanikę fabularną związaną z utratą punktów życia w turze ataku otrzymujesz modyfikator minusowy do kości wynoszący 10 oczek.

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności) [-10 do rzutów na sprawność]
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank: 141/151 PŻ (-10 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)


Trwające czary i rytuały:
Rytuał czerwony moc: 100 [4-X/4 +5 do rzutów k100 na czary]
Rytuał niebieski moc: 78

mapka:
* położenie Kowenu Dnia jest jedynie podglądowe i okazuje miejsce, w którym ostatnio widział ich Kowen Nocy

Czas na odpis: ze względu na moją nieobecność 13.01 16:00
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Penelope Bloodworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
Zaatakowali ich.
Jawnie pokazując, że nie ważne jest życie, ważna jest wygrana. Chcieli zniszczyć jej kowen. Pokazali swoje prawdziwe oblicze - okrutnych i zaślepionych. Nie mogła się ruszać, czuła, że ma spowolnione ruchy, że jest wystawiona na ich atak jak kaczka na polowaniu.
Jeżeli miała zginąć, to z godnością. Starała się wychwycić ich głosy, pomimo oślepienia zlokalizować obecność wroga. Okrzyki innych oraz trzask ognia bardzo to utrudniał, ale była zdeterminowana. Tak jak dawno nie była. Wyłapywała pojedyncze dźwięki na przeciwko, musiała strzelać na ślepo.
-Fodiens - Magia natury w tym miejscu nie była jej posłuszna, tak jakby tego oczekiwała. Była w dziwnym miejscu, gdzie pradawni umierali, gdzie czarownik występował przeciwko czarownikowi. Oby tym razem zmęczenie i obrażenia nie przeszkodziły jej w ataku.

|rzucam zaklęcie z mojej jedynej akcji
Penelope Bloodworth
Wiek : 49
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Broken Alley
Zawód : Florystka