Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Północne starcie26.04.1985 | Rozdroże w tunelach



Kowen Nocy:
Penelope: 139/159 (-10 P, -10 M, migrena, zawroty głowy)
Seth: 144/169  (-20 P, -5 M) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej))
Lyra: 155/170 (-9 W, -6 M)

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności)
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank Marwood: 141/151 PŻ (-10 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)


Zasady pojedynku:


1. Aby unieszkodliwić przeciwnika, należy sprowadzić jego pż do 0. 0 nie oznacza śmierci, a omdlenie, utratę przytomności i inne (co zostanie opisane przez MG).
2. W trakcie pojedynków należy stosować się do wszystkich zasadach mechanicznych.
3. Obowiązują zasady mechaniczne dotyczące przemieszczania się. Postać ma prawo przemieszczać się 1 pole na turę w przypadku, w którym wykonuje akcje oraz 4 pola w przypadku braku akcji. Każdy poziom zdolności szybkości zwiększa ten limit o jedno pole. Zasada nie obowiązuje w przypadku uników lub przyjmowania czaru/ciosu na siebie, co zostało opisane szczegółowo w mechanice pojedynków. Poruszanie się należy wyraźnie zaznaczyć określając pole na które przemieszcza się postać (można załączyć podglądowy rzut mapy z oznaczonym miejscem).
4. Użycie przedmiotu mechanicznego lub przedmiotu będącego pod wpływem czaru/rytuału (co czyni z niego przedmiot mechaniczny) zawsze jest akcją.
5. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać zasada tzw. częściowego sukcesu. Oznacza to, że w przypadku, w którym postaci brakowało 5 lub mniej oczek do pobicia progu poprawnego zaklęcia lub ciosu, akcję uznaje się za połowicznie udaną. Zabiera ona połowę obrażeń, działa częściowo itp., co zostanie każdorazowo opisane przez mistrza gry.
6. Czas odpisu w trakcie pojedynku będzie wynosić 24h od posta Mistrza Gry. Mistrz Gry będzie publikował posty po każdej turze tzw. ataku i przed każdą turą tzw. obrony. Mistrz Gry będzie opisywać dokładnie informacje na temat potrzebnej obrony oraz efektów czarów, jakie wpływają na postacie.
7. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących mechaniki należy zwracać się bezpośrednio do Mistrza Gry, którym jest Blair Scully (można przez Discord).
8. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać nas mapka. Należy uważać na płomienie i przepaść, która może zagrażać zdrowiu i życiu postaci.
9. Aby korzystać z walki wręcz należy znaleźć się na polu przyległym do pola postaci, którą chce się atakować.
10. Rzut przedmiotem do celu obowiązuje wyłącznie ocennie lekkimi przedmiotami w odległości nie mniejszej niż 3 pola i nie większej niż 7 pól. Próg powodzenia takiej akcji wynosi 60. Do rzutu dodajemy statystykę talentu oraz modyfikator wynikający z celności. Próg uniku wynosi moc rzutu. Do rzutu na unik dodajemy statystykę sprawności oraz modyfikator szybkości i gibkości - zależne od sposobu uniku.
11. Ze względu na odległość, obowiązuje mechanika celowania. W przypadku celowania w postać która znajduje się 9 lub więcej pól dalej, należy rzucić kością na talent z modyfikatorem celności. Próg poprawnego wycelowania czaru wynosi 50.
12. Ze względu na problemy z mechaniką i elektrycznością w tunelach, korzystanie z takich urządzeń (np. broni palnej) wymaga dodatkowego rzutu kością k3. W przypadku wyniku k1 - użycie jest udane.
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Sty 06 2024, 03:11, w całości zmieniany 3 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Astaroth Cabot' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 47
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Astaroth Cabot
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1280-astaroth-cabot#13184
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1304-astaroth-cabot#13706
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1303-poczta-astarotha-cabot#13705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1305-rachunek-bankowy-astaroth-cabot#13707
- Exigo - Kolejne zaklęcie ulatuje z idealnych ust Astarotha Cabota, kierowane w stronę młodszej z kobiet. Był pewien, iż istota nta posiad apierwsze oznaki histerii widoczne w głupim, nierozważnym uporze jaki charakteryzował tę chorobę. Biedne stworzonko, które należało uśpić by nie stanowiło zagrożenia dla prawych obywateli, jak on sam.

Akcja 2, przesuwam sie (mapka na pw) i rzucam Exigo na Lyrę
Astaroth Cabot
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : Diakon, sędzia Sądu kościelnego
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Astaroth Cabot' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 50
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Karcącym wzrokiem jeszcze raz spoglądam na Marwooda. Sam dobrze wie, dlaczego, ale sama za moment nie jestem mu dłużna. Kiedy moi towarzysze skupiają się na dwóch innych osobach, ja spoglądam na tą, która obecnie znajduje się najdalej z nich wszystkich, wciąż nieopodal przepaści.
Magipugnus – inkantuję, wpatrując się właśnie w nią. Delikatnie, jak na mnie, ale nie mam zamiaru ich dobijać. Wciąż nie mam intencji zabić. Ale nie mogą przez nas przejść.

Przemieszczam się, rzucam Magipugnus na Penelope, dorzucam drugą kość na celność
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Judith Carter' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 98, 75
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Franku, tarcza utworzyła się przed Tobą, pochłaniając tym samym wrogi czar. Twój kontraatak udał się i poleciał w stronę młodej czarownicy.

Judith, ponownie posłałaś czar ściągający, który ułożył się gdzieś w niewiadomym miejscu dla Twoich przeciwników, a następnie posłałaś magiczną pięść w kierunku najstarszej z tutaj obecnych.

Astarocie, oba Twoje ataki się udały i uleciały w kierunku wrogów.

Lyro, czujesz jak nieznana Ci moc ciągnię Cię w stronę północnego wschodu.

Seth, czujesz jak na północ od ciebie tworzy się źródło mocy, które ściągnąć miało Cię właśnie w tamtym kierunku.

Tura 8-9
Czas na obronę i atak Kowenu Nocy
Lecące czary:
Z przodu:
Foetidaaqua na Lyrę moc: 70
Exigo na Lyrę moc: 61
Magipungus na Penelope moc: 122
Sis na Setha moc: 58

Z tyłu:
Satago na Lyrę i Setha moc: 64

Lyra, Seth, macie opcję obronić się przed albo czarami lecącymi z przodu albo Satago działającym za waszymi plecami. Przy nieudanej obronie lub jej braku na Satago, powiadomcie mnie o tym. Nie będzie wtedy posta uzupełniającego (chyba że podejmiecie jakieś inne działania w turze obrony z prośbą o ich opisanie ), a po prostu dodam wam w tym poście zaktualizowaną mapę, gdzie stać będą wasze postacie. Satago będzie was przyciągać całą turę ataku, ale możecie spróbować oprzeć się jemu działaniu i przy przebiciu progu rzutu 64 (w przypadku Lyry 32 ze względu na posiadany ekwipunek) na sprawność z modyfikatorem udźwigu, będziecie mogli poruszyć się o 1 pole plus szybkość. Taki rzut będzie akcją

Kowen Nocy:
Penelope: 39-29/159 (-80-[-90] P, -40 M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia)  Gorgona 2-3/5
Seth: 14/169  (-100 P, -5 M, -50 W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota)
Lyra: 130/170 (-25 P, -9 W, -6 M, ślepota)

Ujemne modyfikatory za poziom życia:
-50 - Seth
-45 - Penelope

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności) [-10 do rzutów na sprawność]
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank: 126/151 PŻ (-25 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)

Trwające czary i rytuały:
Rytuał czerwony moc: 100
Rytuał niebieski moc: 78

mapka:

23.01 17:35 UPDATE mapki na prośbę Lyry. Ze względu na to, że Seth zgłosił mi nieobecność, uznaje że również nie obronił Satago. Lyro, możesz wybrać na które pole Cię ściąga.
mapka tura 9:


Czas na odpis: 23.01 19:00
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Penelope Bloodworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth

Ból.
Ból rozrywa umysł na strzępy, ciała już nie czuła. Kolejne uderzenie, kolejny upadek, to nie było już ważne.
Miecz przestał mieć znaczenie, tak samo jak cel z jakim tu przyszli.
Liczyło się przetrwanie, aby kowen przeżył. By dzieciaki trafiły do szpitala i tam powracały do zdrowia. Ona mogła zginąć. Swoje już przeżyła.
Postąpiła krok do przodu, stojąc twardo na drżących nogach. Siły ją opuściły, czuła, że to ostatnie momenty. Walka z góry była skazana na porażkę, ale nie miała zamiaru uciekać. Nie była tchórzem.
Zacisnęła dłonie w pięści, a potem wyrzuciła je z pełną mocą przed siebie, posłanie powietrza mogło rozwiać rytuał, który zasłaniał im oczy, sprawiał, że tamci wciąż mieli przewagę chowając się przed ich wzrokiem. Nie potrafili odważnie stawić im czoła. Wciąż w ukryciu. -Ventus Magnus - wychrypiała celując przed siebie, tam gdzie zapamiętała, że stały świece. Sami mogli się przemieszczać, ale świec nie mogli ruszyć. Wzięła głębszy oddech, aby następnie posłać kolejne zaklęcie - kolejna dziura w ziemi, w której świece mogły się zapaść. Teraz przeszło jej przez myśl, że od tego należało zacząć. -Fodiens - skupiła się na przepływie energii przez słabe ciało, musiało wytrzymać. Ten ostatni raz nim całkowicie straci przytomność. Czuła jak ten moment nadchodzi wielkimi krokami.


|Rzuty
1.k100 Ventus Magnus
2.k100 Fodiens
Mapka wysłana do MG na priv
Penelope Bloodworth
Wiek : 49
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Broken Alley
Zawód : Florystka
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Penelope Bloodworth' has done the following action : Rzut kością


#1 'k100' : 26

--------------------------------

#2 'k100' : 23
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Dlaczego—

My? — odpowiedziała, ciężkim od ruchu oddechem. Ciepłe od ognia powietrze ciężko osiadało na płucach; jak wypalająca ją od środka gorączka. — To wy nas oślepiliście, a potem zaczęliście atakować.

Nie skłamała; pierwsze zaklęcie wyleciało z ich pentakli, gdy oni jedynie próbowali wydostać się spoza działania rytuału. Ten jednak rozlał się chyba po całej, bezdennej przestrzeni jaskini. Nienawidziła tego, że nic nie widziała. Nienawidziła tego, że jedynym sygnałem, że jej towarzysze jeszcze żyli, były słabe jęki wyduszanych przez nich zaklęć.

Tak kolejne zaklęcia, które leciały w jej stronę.

Odruch na pędzącą magię był tylko jeden — kolejne wypuszczenie tarczy z pentakla.

#1 akcja: uwalniam tarczę z pentakla i bronię się przed lecącymi Foetidaaqua i Exigo; poprosiłabym również o zaktualizowaną mapkę
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Atak od przodu odparty; atak od boku? Kurwa—

—mać.


Zaczynała szczerze nienawidzić tego zaklęcia. Nie przepadała, gdy integrowano w jej cielesną autonomię. Zatrzymała się na moment w pamięci, próbując przywołać do siebie zaklęcia, które teraz padły. Tym razem nie było tej eksplodującej kurwy. Chociaż tyle.

Nie musimy tego robić, możemy po prostu porozmawiać — wydyszała, nie próbując nawet walczyć z przyciąganiem, które trzymało ją uparcie w miejscu. — Dalszy przelew krwi czarownic nie jest konieczny.

Nie była pewna, w jakim stanie jest Seth i pani Bloodworth, ale nie brzmieli na pełnych życia. Padało wiele zaklęć; nie każde w nią, więc wniosek nasuwał się sam. Jakkolwiek wyglądali, nie mogło być to najlepszym widokiem.

Złam ten rytuał, żebym mogła chociaż zobaczyć moich towarzyszy i upewnić się, w jakim są stanie, to dojdziemy do jakiegoś porozumienia — wydusiła błagalnym tonem do mężczyzny, który się wcześniej odezwał. Był otwarty przynajmniej na jakikolwiek dialog, więc nie powinno być to aż tak dziwne, jeśli się jej posłucha; z własnej woli lub nie. — Gest dobrej woli z waszej strony.

Stawiane przez nią warunki nie były nierozsądne; to, że dodatkowo podszyte lamentem, to sekret, który znała tylko ona.

#2 akcja lament na Franka: 60-79 (80-99)

wybieram czerwone pole L.V.
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Lyra Vandenberg' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 100
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Penelope, byłaś teraz jak pęknięte naczynie z winem. Przez wszystkie Twoje rany magia ulatywała na zewnątrz, a Ty za nic nie mogłaś jej skupić w pentaklu, a co za tym idzie - oba Twoje czary się nie udały. Dosięgł Cię również czar wrogiej kobiety, przez co poczułaś, jakby ktoś boleśnie uderzył Cię gołą pięścią w brzuch.

Lyro, wypuszczona z pentakla tarcza pochłonęła nadciągające ataki.

Lyro, Seth, żadne z was się nie obroniło przed przyciąganiem, które teraz was skupiło w jednym miejscu i przez najbliższy moment uniemożliwiło wam ruch.

Seth, Twoje osłabione ciało poddało się magicznej sile i odleciałeś dwa metry do tyłu, choć zaraz znowu Cię przyciągnęło do epicentrum przyciągania Lyro, Penelope, usłyszałyście głuchy trzask, gdy ciało waszego sojusznika uderzyło o ziemię, a zaraz po tym tarcie, które wydawało bezwładne ciało szurające po podłodze, a jeszcze potem... całkowita cisza. Priestley wam już nie odpowie.

Lyro, skupiłaś całą magię w swojej krtani, zwracając się z prośbą do Franka. Była to prośba, której nie sposób odmówić, gdy Twoje słowa zdawały się przeszywać mu czaszkę.

Franku, słysząc słowa młodszej dziewczyny, poczułeś, jak współczucie wypełnia Twoje serce. Czułeś jakby był to Twój obowiązek, żeby przynajmniej spróbować zdjąć oślepiający ją rytuał. Mimo że dziewczyna skończyła już mówić, Ty dalej słyszałeś jej słowa. Te odbijały się od ścian Twojej czaszki, przypominając już nie słodką prośbę, a krzyczący rozkaz. Nie mogłeś mu się oprzec, gdy ten zdawał się rozsadzać Ci czaszkę, a Twoje ciało zdawało się drętwieć.

Tura 9-10
Czas na obronę i atak Kowenu Dnia

Lecący lament:
Lament na Franka

Lyro, ze względu na Twój krytyczny sukces, Twój lament zabiera Frankowi 10 M punktów życia. Dodatkowo - w turze 10 dostajesz bonus na utrzymanie lamentu o wartości 15 oczek, a w turze 11 bonus o wartości 10 oczek na utrzymanie lamentu.

Franku, nie potrafisz oprzeć się prośbie młodej kobiety, przez co turę ataku musisz przeznaczyć na akcję zdjęcia rytuału niebieskiego.

Kowen Nocy:
Penelope: 19-9/159 (-100-[-110] P, -40 M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia)  Gorgona 3-4/5
Seth: -1/169  (-115 P, -5 M, -50 W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) - postać nieprzytomna
Lyra: 130/170 (-25 P, -9 W, -6 M, ślepota)

Ujemne modyfikatory za poziom życia:
-50 - Seth
-45 - Penelope

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności) [-10 do rzutów na sprawność]
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank: 116/151 PŻ (-35 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)

Trwające czary i rytuały:
Rytuał czerwony moc: 100
Rytuał niebieski moc: 78

mapka:

Czas na odpis - 24.01 19:30
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Co jest, kurwa, chciałabym spytać, ale szkoda strzępić jęzor na tą całą pogadankę Marwooda z tajemniczą Lyrą. Co jest, kurwa, mam ochotę powtórzyć, słysząc zarzuty, a potem jeszcze raz – kiedy mówi Frankowi, żeby zdjęła rytuał.
Ona tak na poważnie?
Szkoda, że o tym nie pomyśleliście, zanim nam przyczepiliście magiczną pijawkę – rzucam w eter, bo chce mi się śmiać z tymi tekstami o tym, że to my zaczęliśmy atak. Co za niedorzeczne. – Spiculum – mówię po raz kolejny. Nie może mieć tych tarcz zatrzaśniętych w pentaklu milion. Kiedyś jej się skończą.
Kiedyś.

Spiculum na Lyrę | próg: 65
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Judith Carter' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 19
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Gdy słyszał niemrawy głos Peneleope, coś w środku Franka zdawało się go dusić. Pamiętał jej obraz przy kolacji z Esther, pamiętał spokojny ton i to niespodziewane wrażenie, że nie mogła być zła. Tymczasem kobieta okazywała się heretyczką, zdrajczynią samego Lucyfera, która postanowiła odebrać im najważniejszą zdobycz. Miecz spoczywający gdzieś za plecami przypominał o swoim ciężarze, lusterko w kieszeni o poświęceniu, a zadane pytanie miało doczekać się odpowiedzi.
Możemy po prostu porozmawiać.
Właściwie czemu nie?
Idźcie, poradzę sobie — dysząc rzucił do Astarotha i Judith. — Pomóżcie reszcie, no idźcie już — to nie rozkaz, to prośba, która musiała zostać wysłuchana.
Kobieta mówiła dalej, przedstawiając swoje żądania, które na pierwszy rzut oka wydawały się mieć sens. Qui pro quo. Coś za coś. Czy oko za oko? Czy ząb za ząb? Czy ból za ból? Nieostrożnie wykonał jeden krok w bok, jakby dalej od wyrwy, próbując lepiej dosłyszeć, co mówi młoda dziewczyna. Coś w tembrze jej głosu, coś kręcącego się z tyłu głowy, jakiś ścisk... Nie zdążył wciągnąć powietrza, na resztce oddechu rzucając czar prosto na Judith:
Columbapacis. Idź — tak będzie szybciej.
A potem nastała światłość i reszta przestała się liczyć. Ta Lyra miała rację, mogli rozmawiać. Widok Penelope, tego chłopaka, który opadł twardo na ziemię — to wszystko można było jeszcze skończyć. Nie był wprawnym mówcą, ale — cholera — pięć córek w domu w jakiś sposób się go słuchało. Być może i ona powinna. Żeby to zrobić, musiała upewnić się, że istnieje, że to nie sen i nie iluzja.
Tak... — wyszeptał, kompletnie zapatrzony w nią, aby następnie całą swoją moc skupić na przesłaniu energii, godnej kompletnie zniszczyć obecny tu rytuał rzucony wcześniej przez Cabota.
Tak trzeba.

Akcja #1 - Columbapacis na Judith
Akcja #2 - idę pole w dół na mapie + łamię niebieski rytuał
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii