Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Północne starcie26.04.1985 | Rozdroże w tunelach



Kowen Nocy:
Penelope: 139/159 (-10 P, -10 M, migrena, zawroty głowy)
Seth: 144/169  (-20 P, -5 M) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej))
Lyra: 155/170 (-9 W, -6 M)

Kowen Dnia:
Judith: 176/181 (-5 M, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności)
Astaroth: 152/165 (-7 M, -5 P)
Frank Marwood: 141/151 PŻ (-10 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)


Zasady pojedynku:


1. Aby unieszkodliwić przeciwnika, należy sprowadzić jego pż do 0. 0 nie oznacza śmierci, a omdlenie, utratę przytomności i inne (co zostanie opisane przez MG).
2. W trakcie pojedynków należy stosować się do wszystkich zasadach mechanicznych.
3. Obowiązują zasady mechaniczne dotyczące przemieszczania się. Postać ma prawo przemieszczać się 1 pole na turę w przypadku, w którym wykonuje akcje oraz 4 pola w przypadku braku akcji. Każdy poziom zdolności szybkości zwiększa ten limit o jedno pole. Zasada nie obowiązuje w przypadku uników lub przyjmowania czaru/ciosu na siebie, co zostało opisane szczegółowo w mechanice pojedynków. Poruszanie się należy wyraźnie zaznaczyć określając pole na które przemieszcza się postać (można załączyć podglądowy rzut mapy z oznaczonym miejscem).
4. Użycie przedmiotu mechanicznego lub przedmiotu będącego pod wpływem czaru/rytuału (co czyni z niego przedmiot mechaniczny) zawsze jest akcją.
5. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać zasada tzw. częściowego sukcesu. Oznacza to, że w przypadku, w którym postaci brakowało 5 lub mniej oczek do pobicia progu poprawnego zaklęcia lub ciosu, akcję uznaje się za połowicznie udaną. Zabiera ona połowę obrażeń, działa częściowo itp., co zostanie każdorazowo opisane przez mistrza gry.
6. Czas odpisu w trakcie pojedynku będzie wynosić 24h od posta Mistrza Gry. Mistrz Gry będzie publikował posty po każdej turze tzw. ataku i przed każdą turą tzw. obrony. Mistrz Gry będzie opisywać dokładnie informacje na temat potrzebnej obrony oraz efektów czarów, jakie wpływają na postacie.
7. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących mechaniki należy zwracać się bezpośrednio do Mistrza Gry, którym jest Blair Scully (można przez Discord).
8. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać nas mapka. Należy uważać na płomienie i przepaść, która może zagrażać zdrowiu i życiu postaci.
9. Aby korzystać z walki wręcz należy znaleźć się na polu przyległym do pola postaci, którą chce się atakować.
10. Rzut przedmiotem do celu obowiązuje wyłącznie ocennie lekkimi przedmiotami w odległości nie mniejszej niż 3 pola i nie większej niż 7 pól. Próg powodzenia takiej akcji wynosi 60. Do rzutu dodajemy statystykę talentu oraz modyfikator wynikający z celności. Próg uniku wynosi moc rzutu. Do rzutu na unik dodajemy statystykę sprawności oraz modyfikator szybkości i gibkości - zależne od sposobu uniku.
11. Ze względu na odległość, obowiązuje mechanika celowania. W przypadku celowania w postać która znajduje się 9 lub więcej pól dalej, należy rzucić kością na talent z modyfikatorem celności. Próg poprawnego wycelowania czaru wynosi 50.
12. Ze względu na problemy z mechaniką i elektrycznością w tunelach, korzystanie z takich urządzeń (np. broni palnej) wymaga dodatkowego rzutu kością k3. W przypadku wyniku k1 - użycie jest udane.
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Sty 06, 2024 3:11 am, w całości zmieniany 3 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Franku, dziewczyna posłała w Twoją stronę kolejne zaklęcie, to samo co wcześniej, gdy jej dłonie zajęte były rozpruwaniem sznura. Czy zdołasz ją powstrzymać? Masz ostatni moment, żeby ta nie pokrzyżowała planów Twoich i twoich towarzyszy, którzy dzielnie walczą po drugiej stronie ściany ognia.

Wszyscy, jakby wyładowanie elektryczne przeszyło powietrze nad waszymi głowami, a zaraz mogliście usłyszeć jęki wydobywające się z miejsca, w którym ostatni raz widzieliście Zuge i Gorsou. To też właśnie tam źródło miał wcześniejszy piorun. Wasi mentorzy walczą dalej, mimo że w ich odgłosach możecie wyczuć zmęczenie.

Tura 15/16
Czas na obronę i atak Kowenu Dnia

Lecące czary
Conscientia Amos na Franka moc 81

Franku, masz ostatnie dwie szanse na reakcje, po których Lyra będzie mogła skutecznie przed tobą uciec. Po twojej obronie lina, która ją pęta, zostanie zniszczona.

Kowen Nocy:

Penelope: -1/159 (-120 P, -40 M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia)  - postać nieprzytomna
Seth: -1/169  (-115 P, -5 M, -50 W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) - postać nieprzytomna
Lyra: 130/170 (-25 P, -9 W, -6 M)

W związku ze zmianami umiejętności, które weszły na forum z dniem 28.01, do końca trwania pojedynku używamy mechanik sprzed aktualizacji.

Kowen Dnia:
Frank: 116/151 PŻ (-35 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)

mapka:

Czas na odpis 2.02 22:00
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Moi towarzysze wiedzą, że mogą mi zaufać — powiedział pewnie, chociaż na usta cisnęło się, by zakończyć to zdanie w inny sposób. Wiedzą, że nie jesteś wyzwaniem. Wiedzą, że jeśli bym chciał, leżałabyś na ziemi niczym kamień, skakała jak żaba, dusiła się od kwasu, który oblewa twoje ciało. — A ty powinnaś tu zostać, zanim nie zastanowię się, co dalej.
Oto on. Frank Marwood. Pomarszczona i zmęczona twarz, obrośnięta szorstkim zarostem, szarawa, z krzywym nosem, z łysiejącą czupryną niegdyś jasnych wlosów. Oto on — sąd ostateczny, który wyda wyrok. Nie było mowy o śmierci tej dziewczyny, Lucyfer cenił każdą magiczną duszę. Magiczną i nie tylko. Niezależnie od tego, kim była, miała prawo do błędu, jakim była próba odebrania im podarku od Surtra.
Górna warga wysunęła się w uśmieszku, gdy dziewczyna postanowiła zrobić przytyk o jego wieku. Dzieci? Wnuki? Zgadza się. Pokręcił głową w nieznacznym rozbawieniu. To dla nich to robił, tylko dla nich, bo przecież nie dla siebie. Nie dla siebie, prawda?
Powinienem — kiwnął głową, zaraz potem obserwując, jak ta płynnym i szybkim ruchem próbuje chwycić za scyzoryk, przykładając go do liny. — Bo daję ci moje słowo. Oddaj mi pentakl, a-. Ej! — ostrze zbliżało się do liny. Nie mógł na to pozwolić, nawet jeśli dziewczę wypowiadało w tym czasie czar. — Vespidotransfigura — palec wskazał na scyzoryk.

Vespidotransfigura na scyzoryk Lyry
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością


#1 'k100' : 63

--------------------------------

#2 'k6' : 1
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Ugryzie ją, może ma uczulenie? — głos pojawił się znikąd. — Powinieneś-.
Przymknął na moment oczy, gdy zaklęcie kobiety trafiło prosto w głowę. Coś w środku wypełniło się, tak jakby wpuszczał do środka piankę, pęczniejącą z każdą sekundą. Ból.
Nie możesz jej zranić — głos upominał. — Nie możesz zranić siebie — przypomniał. — Nie możesz zranić swoich dzieci, Frank — ojcowskie pohukiwanie rozległo się nad ramieniem.
Nieładnie! — fuknął na Lyrę. Miała urodę aktorki, Sebastian miał rację. Daleko jej było do Marlene Dietrich. — Nie taka była umowa. Leż spokojnie i bądź grzeczna — dlaczego miałaby wysłuchać któregokolwiek z tych poleceń? — Zanimpo co?nie zastanowię sięnad czym, Frank?co z tobąno co?zrobić.
Nie mógłby jej skrzywdzić. To nie kwestia buzi ni młodości. Była czarownicą, a każdy czarownik był dziecię Lucyfera. Nawet jeśli błądził, nawet jeśli wybrał źle.
Nie powinnaś była próbować... Araneatelamto dla jej dobra.

wydaje mi się, że Araneatelam nie zabiera pż ani nie nie prowadzi do krzywdy Lyry w żaden sposób, więc mogę to rzucić, jedwab jest nawet przyjemny
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 99
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Lyro, mężczyzna przed tobą skierował w Twoją stronę dwa czary. Jeden z nich, ten słabszy, miał za zadanie pozbycie się twojego ostrego narzędzia, a drugi w postaci bardzo silnej wiązki czaru miał Cię owinąć jedwabną nicią.

Tura 16-17
Czas na obronę i atak Kowenu Nocy

Lecące czary:

Vespidotransfigura na Lyrę (scyzoryk ulegnie zniszczeniu) moc: 88
Araneatelam na Lyrę moc: 109

Lyro, przed rzucanymi czarami możesz obronić się w dowolny sposób. Araneatelam owinie Twoje ciało w turze ataku. Żeby się wydostać musisz pobić próg 109 rzutu na gibkość. W turze ataku użądli Cię również szerszeń, który stworzony będzie z Twojego scyzoryka. Zabierze Ci on -5 P.

Kowen Nocy:
Penelope: -1/159 (-120 P, -40 M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia)  - postać nieprzytomna
Seth: -1/169  (-115 P, -5 M, -50 W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) - postać nieprzytomna
Lyra: 130/170 (-25 P, -9 W, -6 M)

W związku ze zmianami umiejętności, które weszły na forum z dniem 28.01, do końca trwania pojedynku używamy mechanik sprzed aktualizacji.

Kowen Dnia:
Frank: 116/151 PŻ (-35 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)

mapka:

Czas na odpis 20:00 4.02
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
TW: brzydkie wspomnienia w drugim akapicie

Słowo; ile warte było słowo? Mniej, niż czyn, a te sugerowały, że jego obietnice były warte tyle, co poglądy — gówno warte. Ktoś, kto jeszcze przed chwilą planował ich wszystkich wysadzić, nie miał prawa oczekiwać, że mu uwierzy.

Leż spokojnie i—

Ciśnienie wzbiera się, a zachodni wiatr, spienione goni fale a złość przysłania zdrowe zmysły. Żyroskop świadomości wiruje; podziemne tunele przebijają się z ciemnymi ścianami pokoju. Leż spokojnie i bądź grzeczna, wybrzmiewa echem. Zaraz będzie po wszystkim, odpowiada w myślach jej własny głos.

Nawet nie poczuła, jak szerszeń wbija jej w rękę żądło. Być może się skrzywiła; być może coś powiedziała, ale nie mogła być pewna. Scyzoryk w dłoni był, teraz go nie ma. Mężczyzna nad nią wciąż jest, jego usta poruszają się, a potem wypowiada kolejne zaklęcie i—

Vandenberg, oddychaj.

Znajomy głos — nie jej głos — głos, który zawsze wie, co zrobić.

Koszulka.

Tyle wystarczyło; jedno słowo otrzeźwienia, by wspomnienia zostały skopane na dno szafy, a ona skupiła się wystarczająco, by lecące w nią zaklęcie mężczyzny, pochłonęła bluzka, którą miała na sobie. Nie czekała długo — kolejny moment skupienia, aby wypuścić je wprost na mężczyznę.

Jak na dno, to razem.

Bardzo nieładnie — zgodziła się, widząc ukradzione zaklęcie, lecące teraz w stronę przeciwnika.

1-2 akcja: pochłonięcie, a następnie rzucenie na Franka czaru araneatelam
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Franku, młoda dziewczyna nie broniła się, jak mogłeś na początku myśleć. Żadna inkantacja nie wyszła z jej ust, z pentakla nie uciekła żadna wcześniej zatrzaśnięta magia. Jedwab owinął ją od stóp do szyi, jakby ta była ofiarą pająka, a wcześniej scyzoryk zamienił się w szerszenia, który użądlił ją w ramię i odleciał gdzieś w siną dal.
Nagle zauważyłeś, że nie z pentakla, ale spod jedwabnej pokrywy wydostały się wiązki magii, które leciały prosto w Ciebie. Miałeś tylko sekundy, żeby obronić się przed ich efektem.

Tura 17-18
Czas na obronę i atak Kowenu Dnia.
Lecące czary:
Araneatelam na Franka moc: 109

Franku, jeżeli nie uda Ci się obronić przed czarem, w Twojej turze ataku zostaniesz owinięty w ten sam kokon, co Twoja ofiara. Żeby się wydostać musisz pobić próg 109 rzutu na gibkość.

Kowen Nocy:
Penelope: -1/159 (-120 P, -40 M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia)  - postać nieprzytomna
Seth: -1/169  (-115 P, -5 M, -50 W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) - postać nieprzytomna
Lyra: 125/170 (-30 P, -9 W, -6 M)

W związku ze zmianami umiejętności, które weszły na forum z dniem 28.01, do końca trwania pojedynku używamy mechanik sprzed aktualizacji.

Kowen Dnia:
Frank: 116/151 PŻ (-35 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)

mapka:

Czas na odpis 22:00 4.02
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Irytacja sięgała zenitu, ogień sufitu, a magia rozpraszająca się po okolicy — serca. Obserwował, jak scyzoryk z powodzeniem zmienia się w szerszenia i nie minęło mrugnięcie okiem, gdy dziabnął dziewczynę. Sumienie gdzieś odleciało — zniknęło w jednym momencie, gdy coś spod sieci, która właśnie oplątywała jej ciało, trząchnęło i rozświetliło się żółtawym światłem. Zdążył jedynie zmrużyć oczy, chociaż umysł się dopominał: nie będzie lepszego momentu na modlitwę.
Panie mój, jesteśmy tak blisko, tak niewiele dzieli nas od Twej chwały. Pozwól mi-. Nie. Pozwól nam dostąpić zaszczytu. Pozwól nam wykonać Twój plan.
Securus Magnus — padły dwa słowa.

używam Krystalacji (+10 do magii wariacyjnej)
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 58
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
Szkło rozeszło się przed twarzą mężczyzny, pochłaniając czar. Potężne zaklęcie, którego nie wypowiedziała. Magia niewerbalna? Nie? Pentakl? Nie było czasu, nie było szans, żeby się nad tym zastanowić. Potem to zrobi — potem przyjdzie pora.
Zaciśnięte zęby zaczynały już proces ścierania, gdy rozjuszony wzrok znów spoczął na dziewczynie niżej. Przecież dał jej opcje — dał jej szanse i sposobność, żeby odeszła stąd i nie wracała. Może była zmęczona, ale walczyła. Walczyła, tak jak nie powinna była walczyć — nie w takiej sytuacji. Gdzie zdrowy rozsądek? Znów skarcił siebie samego za butność, zaciskając usta w wąską kreskę, gdy nozdrzami wpełzało ciepłe od ognia powietrze.
Gorsou nie miał racji.
Nie mogli ich bagatelizować.
Próbowałemja sumienie mam czyste. — Próbowałem po dobroci.
Nachylił się, dłonią sięgając na wysokość jej obojczyków — tam, gdzie powinien spoczywać pentakl, by pomiędzy plątaniną i ciasno związaną siecią znaleźć medalion i zerwać go dziewczynie z szyi.

nie wiem, na co rzucam, chyba na zręczne dłonie? Próbuję dobrać się do pentakla Lyry przy okazji nie obmacując jej...
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 98
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Franku, w ostatnim momencie wprawnie obroniłeś się przed nagłym czarem, który leciał w Twoją stronę. Nie traciłeś czasu na ripostę - dłonie powędrowały zaraz w stronę kokonu, wprawnie celując w pentakl dziewczyny, który zaraz stać miał się Twoją własnością.

Lyro, byłaś w ciężkiej sytuacji. Zwinne dłonie mężczyzny zmierzały tylko w jednym kierunku. Chciał naruszyć kokon w którym się znajdowałaś i zabrać Ci pentakl. W danych warunkach bez niego miałaś postać bezbronna, ale przynajmniej wciąż zachowasz magię, która znajduje się w Twojej krtani. Tego Twój przeciwnik nie mógł akurat przewidzieć.

Tura 18-19
Czas na obrone i atak Kowenu Nocy

Lyro, możesz próbować ochronić swój pentakl w dowolny sposób. W razie wątpliwości na co rzucić - skontaktuj się ze mną w prywatnej wiadomości. Możesz też po prostu nie wykonywać rzutu, a ja zrobię go za Ciebie w następnej turze.
Z racji tego, że po turze obrony twój pentakl zostanie zabrany - rozbij swoje akcje na dwa posty. Przypominam, że ewentualne czary nie dolecą na czas.
W związku z naruszeniem struktury jedwabnego kokonu, która powstanie po nie obronieniu pentakla, próg wydostania się jest zmniejszony o 20 oczek, czyli będzie wynosić 89.

Kowen Nocy:
Penelope: -1/159 (-120 P, -40 M, migrena, zawroty głowy, ślepota, poparzenia)  - postać nieprzytomna
Seth: -1/169  (-115 P, -5 M, -50 W) (rozcięcie na brzuchu; złamany kieł (3 górny po prawej), ślepota) - postać nieprzytomna
Lyra: 125/170 (-30 P, -9 W, -6 M)

W związku ze zmianami umiejętności, które weszły na forum z dniem 28.01, do końca trwania pojedynku używamy mechanik sprzed aktualizacji.

Kowen Dnia:
Frank: 116/151 PŻ (-35 M, migrena, zawroty głowy, gorączka, nudności)

Czas na odpis 7.02 22:00
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Lepkie ręce mężczyzny kontra wściekłe spojrzenie Lyry. Nawet zwykła próba zabrania drugiemu czarownikowi pentakla, to—

Magii nie można odebrać. Nie powinno jej się odbierać — była jej piekielnym prawem ofiarowanym jej przez Matkę. To nie on powinien o dostepnie do niej decydować. To decyzja Lilith; jej łaski i błogosławieństwa, o które w kolejnej chwili rozpaczy, Lyra w swojej głowie prosiła.

Spojrzała na mężczyznę, potem na kokon, w którym się znajdowała i—

Magilamina.

—wypowiedziała ostatnie zaklęcie, jakie mogła, nim zostanie jej odebrany pentakl. Nie na niego; na siebie. Strumień magii kierowała wzdłuż własnego boku, tak, aby jak najdłuższy odcinek skóry — a skoro skóry, to i sieci — przeciąć magicznym ostrzem.

Miała nadzieję, że naprawdę ma talent do magii odpychania.

#1 akcja: magilamina st. 40 na siebie; korzystam z Ventrifonia
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Lyra Vandenberg' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 80
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty