Pracownia Bella DonnaLittle Poppy Has a Little Problem
Prosta elegancja szyldu pracowni Bella Donna za dnia zachęca klientów, aby zajrzeć do przedsiębiorstwa, natomiast nocą—
Nocą przyciąga złodziejaszków.
Para — kobieta wraz z mężczyzną — niemal bezszelestnie zakradli się do środka pracowni, korzystając z lekko uchylonego przy wejściu okna, by otworzyć od środka drzwi. W zmroku ciężko było dostrzec ich rysy twarzy, aczkolwiek byli do siebie tak podobni, że bez problemu można by odgadnąć, że łączą ich więzy pokrewieństwa.
Ubrani w typowe dla tego zawodu ubrania, swoje zainteresowanie skierowali od razu na kasę fiskalną ustawioną nieopodal. Chociaż był to ich pierwszy cel, to nie można z całą pewnością stwierdzić, że jedyny. Dolary nie były przecież jedyną, wartościową rzeczą trzymaną w pracowni.
— Otwórz kasę, ja sprawdzę zaplecze. Vi mówiła, że za niektóre ciuszki można dostać sporą sumkę w Bostonie — powiedziała kobieta do swojego brata.
Vi z pewnością się nie myliła — rzemiosło magicznych ubrań jest sztuką nie tylko trudną, ale i rzadką. Odpowiednio zaczarowane ubranie może być warte naprawdę dużo. Otwierając drzwi na tyły pracowni, nie mogła być świadoma, że ktoś jeszcze się tu znajduje o tej porze. Kto siedziałby u krawcowej w środku nocy?
Mechanika
Wątek musi mieć miejsce między 15, a 25 kwietnia.
Po wejściu do wątku przez pierwszą postać druga i każda kolejna ma równo 48h od posta pierwszego gracza, żeby dołączyć. Po wejściu do lokacji wszystkie posty musi dzielić maksymalnie 48h. Po przekroczeniu tego terminu lokacja staje się wolna i mogą do niej wejść inne postacie.
Pierwszeństwo 72h do pojawienia się w lokacji ma Vittoria L'Orfevre i wszystkie postacie pracujące lub blisko związane z Pracownią Bella Donna.
Orientacja
Postacie orientują się w sytuacji i decydują na interwencję w sytuację. Ten etap może trwać 1 lub 2 kolejki, w których może dojść do ataku z zaskoczenia na NPC. Po upływie 2 kolejek NPC orientują w sytuacji i atakują postacie.
Walka
Na tym etapie, tuż po pierwszym ataku postaci na NPC lub w 3 turze wątku dochodzi do walki. Walka ze strony postaci NPC będzie trwać aż do ostatniej kropli krwi lub do powstrzymania NPC przed dalszym atakiem. Bandyci nie zmienią zdania niezależnie od przekonywania ich, uznając sytuację za konieczną do doprowadzenia do końca.
Atakami NPC postacie mogą kierować w swoich postach lub poprosić o pomoc Zjawę. Walkę można stoczyć w Kostnicy lub w postach. W każdej turze postacie lub Zjawa rzucają kością k100 na powodzenie ataków i obrony postaci NPC, zgodnie z mechaniką magicznych pojedynków.
Statystyki NPC:
Cordelia:
punkty życia: 120
magia iluzji: 25
siła woli: 5
Rzuca z pętli czary: Obsequium, Caveocavi, Lutopellis oraz broni się zaklęciem Ordinatio, gdy jest taka konieczność.
JJ:
punkty życia: 120
magia natury: 20
siła woli: 10
Rzuca w pętli czary: Alisfaucium, Lubricitas, Scintillastrike oraz broni się zaklęciami: Tela i Tela Magnus, gdy jest taka konieczność.
Walka kończy się na 3 możliwe sposoby:
a) Ucieczka/wycofanie/unieszkodliwienie postaci graczy. W przypadku pż postaci graczy równego 0 dochodzi do omdlenia.
b) Zabicie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 0.
c) Unieszkodliwienie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 30 lub mniej.
Gracze mogą samodzielnie nakreślać środowisko i dodatkowe przeszkody czyhające na nich w zakamarkach pracowni.
W trakcie walki należy korzystać z mechaniki pojedynków magicznych.
Zakończenie walki
Po zakończonej walce należy zgłosić się do Mistrza Gry odpowiedzialnego za wątek (Frank) z prośbą o ingerencję.