Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Święte wodospady
Wodospady znajdujące się nieopodal Saint Fall, od których wzięła się nazwa tego miasta. Płynie tu krystalicznie czysta i zimna woda. Wbrew pozorom miejsce to nie jest za bardzo popularne wśród miejscowych i turystów, dlatego często można spotkać przy potoku łanie lub jakieś inne dzikie zwierzęcia, które akurat napajają się przy wodospadzie. Całej okolicy towarzyszy również niezbyt przyjemny szum, powodowany przez ciągle spadanie lecącej wody. W mroźne zimy potrafi całkowicie zamarznąć, tworząc piękną, lodową rzeźbę.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Tajemnica wodospaduI ujrzałem ziemię nową


Paradoksalnie, święte wodospady Cripple Rock nie były zbyt chętnie odwiedzane, a miejsce było na tyle malownicze, że stawało się idealnym centrum odpoczynku dla tych, którzy towarzystwa mieć nie chcieli. Przyjemny szum bawił się ze zmysłem słuchu w sposób najprzyjemniejszy. Kiedykolwiek się tutaj przyszło, można było spodziewać się ciszy, spokoju i braku towarzystwa.
Z wyjątkiem tego razu.
W okolicy niespodziewanie pojawiła się osoba. Dziwne, ale nie aż tak bardzo, żeby się nad tym długo zastanawiać, prawda? Chociaż, jeżeli przyjrzysz się lepiej, osoba ta zdaje się kompletnie nie reagować na jakiekolwiek bodźce, wołania, krzyki, dotyki… a nawet na zimno wody, kiedy tak po prostu do niej wchodzi, brnąc przez rwący potok, by za moment stanąć tuż pod silnie spadającą wodą, wyciągnąć rękę i…
Zniknąć.
Wiedziałeś, że za świętymi wodospadami można zniknąć?



Do lokalizacji powinny wejść minimum dwie osoby, maksymalna liczba postaci nie jest ograniczona. Podczas rozgrywki pomocne mogą się okazać umiejętności z zakresu tropienia, percepcji, silnej woli lub perswazji, ale ich posiadanie nie jest wymagane.
Lokalizacja ta obarczona jest niskim poziomem ryzyka, skrywana pośród drzew tajemnica nie powinna zagrażać zdrowiu postaci, a nawet mieć wpływ na zatrucie magiczne, dlatego na czas obecności postaci w lokalizacji rozwój fabularny postaci będzie zablokowany i nie powinny być rozgrywane żadne wątki po obranej przez graczy, dowolnej dacie rozpoczęcia rozgrywki.
W pierwszym poście należy wypisać ekwipunek, jakim dysponuje postać, zgodnie z jego mechaniką.
Śmiałkowie, którzy zdecydują się wejść na teren tej lokalizacji, powinni zgłosić się niezwłocznie w temacie eventu I ujrzałem ziemię nową po wprowadzenie Mistrza Gry do nowych realiów. Od momentu pojawienia się posta z wprowadzeniem obowiązuje termin czasowy na odpis 48h na osobę. Po przekroczeniu tego czasu, do lokalizacji może wejść inna grupa postaci.
[ukryjedycje]
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Hiram Laffite
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
15 czerwca 1985
Widocznie jego ostatni wyprawa do lasu w towarzystwie van der Decken zapoczątkowała całą serię ekspedycji o podobnym charakterze.
To miał być przyjemny spacer na łonie natury, choć Cripple Rock ,po ostatniej nawałnicy nieszczęście, które spotkało Hellridge, stracił swoją reputacje; spotkanie z ogromnym, włochatym cielskiem utwierdziło Laffite w tym przekonaniu, jednak ten kto nie ryzykuje, nie pije szampana.
Słyszał, że w okolicy była widziana błękitna karnera i chciał zweryfikować te pogłoski. W tym celu wystosował list do Cunnighama, który szczęśliwym trafem nie miał planów na dzisiejsze popołudnie.
Święte wodospady nie cieszyły się popularnością ani wśród miejscowych, ani wśród turystów - dlaczego? Mieszkańcy Saint Fall mieli aż taki fatalny gust? Gdy objął spojrzeniem skrawki przestrzeni, nie mógł odmówić temu zakątkowi lasu uroku. Szum generowany przez pionowy spadek wody wprawiał w lekki stan otępienia i nieco rekompensował stratę cennego czasu, którego roztrwonił, pokonując kolejne metry kwadratowe terenów należących do Carterów; ryzyko, że natrafią tu na krwiożerczą bestie było dużo mniejsze niż w przypadku Rezerwatu Bestii, jednakże nadal istniało.  
Stojąc w niewielkiej odległości od akwenu, dostrzegł smukłą, być może kobiecą sylwetkę zanurzoną po biodra w otrzeźwiającym chłodzie wody. Przez kilka sekund - dziesięć uderzeń serca - wydawało mu się, że to omany wzrokowe; spojrzał kontrolnie na Evandera, by się upewnić, że oczy spikera były świadkiem tego samego, co jego własne. Twarz mężczyzny nie zdradzała zbyt wielu emocji, podobnie jak ta, która należała do Hirama.
Kobieta nie marnowała czasu; najwidoczniej na własnej skórze chciała doświadczyć tego, co kryło się za terminem święte wodospady; Laffite nie opanował, nie krzyczał, nie próbował przekonać jej do zmiany decyzji, najprawdopodobniej nawet nie zdawala sobie sprawy z ich obecności. Jej oczy wpatrywały się z nieskrywaną fascynacją w jeden punkt. I w końcu nieoczekiwanie stracił ją z zasięgu spojrzenia. Po prostu zniknął, rozpłynął się w powietrzu, w warkoczu lodowatej wody, a to sprawiło, że chciał rozwikłać tę zagadkę. Czyżby zasłyszane pogłoski nosiły znamię prawdy?
Kierowane przeczuciem, które dreszczem wiło się płytko pod skórą, podszedł nieco bliżej, by zlokalizować ją spojrzeniem; może wcale nie zniknęła?

Ekwipunek mechaniczny: athame, pentakl, dwa zestawy świec w kolorze czerownym

Rzut na percepcje: k87 + 50 + 17
Hiram Laffite
Wiek : 34
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : STARSZY SPECJALISTA KOMITETU DS. BEZPIECZEŃSTWA MAGICZNEGO
Evander Cunnigham
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 9
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 184
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 12
WIEDZA : 3
TALENTY : 13
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2202-evander-cunnigham#31970
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2315-evan#32122
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2314-poczta-evandera-cunnighama#32118
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 9
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 184
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 12
WIEDZA : 3
TALENTY : 13
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2202-evander-cunnigham#31970
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2315-evan#32122
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2314-poczta-evandera-cunnighama#32118
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
Evander Cunnigham znał różne dziwactwa Hirama Laffite. Poznał jego pismo już na kopercie, jeszcze zanim wczytał się w treść listu poprzedzoną jego pełnym imieniem, skupiającą się na jakimś okazie motyla. Znał go na tyle długo, by założyć bez cienia zawahania, że chodzi właśnie o ten rodzaj barwnych owadów. Pajęczakom i innym żyjątkom nie poświęciłby więcej niż lakoniczne zdanie; w przypadku pierwszego nie poskąpiłby słownego dowodu obrzydzenia.
Powinien być od przynajmniej kwadransa w mieszkaniu w Saint Fall i odebrać od Philipa Stellę, jednak plany uległy pewnej, nieplanowanej modyfikacji. Scarlett miała mieć na oku Milo, a nawet jeśli nie chciała, to szczeniak nie dawał się tak łatwo przepłoszyć jak blond jamniczka. Podrzucenie malucha Duerowi byłoby ciosem poniżej pasa, które najpewniej zaburzyłoby jego spokojną pracę jubilerską. Z kolei Arlo powinien wrócić za pół godziny, a Evan miał już na krańcu języka wzmiankę o tym, że stał w korku i stracił zupełnie poczucie czasu.
Cunnigham i Havillard mieli między sobą niepisaną umowę, w której pokazywali sobie różne miejsca — w przypadku Evana wiązało się to z tym, że zaciągnął Arlo w każdy zakamarek Bostonu, a on zaznajamiał go z miejscami w Saint Fall i okolicy Hellridge. Kojarzył niektóre miejsca w Cripple Rock, nie tak jak stali bywalce tych terenów, jednak wykazywał jako taką orientację. Często pojawiał się z Havillardem w miejscach, które obaj uznali za bezpieczne dla Stelli i do momentu aż nie zaczęły się dziać tam dziwne rzeczy, wręczające im wątpliwości co do zasadności tych wycieczek, gdy pod ich opieką była blond jamniczka.
Gdyby ktoś przyjrzał się Evanderowi, od razu odgadłby, że w tym miejscu jego noga nie postanęła nigdy, dlatego stawiał na to, że Hiram wie, gdzie idzie, ponieważ podążał tuż obok niego. Święte wodospady powitały ich najpierw oprawą dźwiękową, co już nakierowywało na to, że nieopodal znajduje się woda spadająca z góry, a dopiero później ukazały się im w pełnej krasie.  Cunnighamowi wydawało się, że przy rozglądaniu dokoła najpierw mignęła mu sylwetka kobiety, jednak zaraz wrócił do niej zaciekawionym spojrzeniem. Ani śladu po motylu. Evander uniósł przy okazji rękę lekko w górę, aby Hiram nie mącił ciszy przecinanej dźwiękami natury.


Ekwipunek: athame, pentakl, obrączka na lewym palcu serdecznym, napoczęta paczka papierosów i zapalniczka w tylnej kieszeni spodni
Rzuty na percepcję: 91 i 74
Evander Cunnigham
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : spiker radiowy w WGBH
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Hiramie, Evanderze, oboje mieliście przed oczami dokładnie ten sam widok. Młoda kobieta, ubrana w zupełnie zwyczajną, letnią i zwiewną sukienkę, właśnie wchodziła powoli do rzeki. Miała w sobie na tyle siły, aby przeciwstawić się rwącemu prądowi, chociaż, gdy lepiej przyjrzeliście się jej twarzy, widzieliście, że to nie tylko siła – to determinacja. W jakimś nieznanym celu właśnie przekraczała rzekę po to, aby wejść pomiędzy spadające kaskady wody – i zniknąć tuż za nią. Niezależnie od tego, jak długo czekaliście i jak długo się wpatrywaliście, nie było jej. Nie zawróciła, ale również nie wypłynęła razem z prądem rzeki.

Możecie, z miejsca z którego stoicie, wpatrzyć przestrzeni, w której znikła kobieta. W tej sytuacji należy wykonać rzut na percepcję, gdzie suma odnalezienia właściwego oraz bezpiecznego przejścia dalej, poprzez spadające wody, wynosi 500. Rzuty sumują się ze sobą.

Możecie również podążyć za kobietą. W takiej sytuacji należy wykonać rzut k100 na udźwig, aby oprzeć się sile rwącej wody. Próg przebrnięcia przez prąd wynosi 60 – w przeciwnym wypadku prąd przewróci Was i porwie ze sobą. Aby wyłonić się i wydostać na brzeg, należy rzucić k100 na umiejętność pływania. Na wydostanie się macie maksymalnie trzy próby. Za pierwszą próbą, z racji bliskości z wodospadem, próg ten wynosi 60. Za drugim razem maleje do 40. Za trzecim – do 20. Jeżeli trzecia próba będzie nieudana, należy zgłosić się po ingerencję Mistrza Gry.

Gdy uda Wam się przebrnąć przez wodę, należy rzucić kością k100 na percepcję, gdzie próg powodzenia odnalezienia dalszego przejścia wynosi 70. Rzuty nie łączą się ze sobą. W przypadku odnalezienia przejścia, należy zgłosić się po ingerencję Mistrza Gry.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Hiram Laffite
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
Krok bliżej i był świadkiem walki z żywiołem; nadludzkich wysiłek kryjący się w filigranowym ciele nie zaimponował mu na tyle, by rzucić się jej na ratunek; savoir vire kończyło się tam, gdzie poczucie jego komfortu; nie stać było go na gest rycerskości w kierunku zupełnie obcej mu kobiety.
Krok bliżej i mógł lepiej przyjrzeć się jej obliczu; mokre włosy, przyklejone do skóry odmawiały jej atrakcyjności, podobnie, jak zacięte, wbite w jeden punkt spojrzenia i przechodzący przez całą długość twarzy grymas determinacji.
Nie zniknęła, nie rozpłynęła się w powietrzu; jej plecy zniknęły pod kurtyną wodospadu.  
Dlaczego tak bardzo zależało jej, by przedostać się na drugą stronę wodospadu? Tam, poza zasięgiem spojrzenia, za gęstymi warkoczami wody, ukryty był sekret warty takiego ryzyka?
Stał przy samym brzegu akwenu; co żyło na jego dnie? Ta myśl nie utorowała sobie drogi do myśli; nie chciał wiedzieć.
Ani kroku dalej. Miejsce, gdzie stal, uznał za bezpieczne. Nie miał najmniejszego zamiaru rzucać się w toń i stoczyć batalię z nurtem, by ratować topielca lub testować swoje - niezbyt rozwinięte, niemal nieistniające - pływackie umiejętności.
Droga do samochodu wiodła przez kręty labirynt leśnych dróg; mogli się wycofać; mogli udać, że to, czego świadkiem były ich oczy, nie wydarzyło się naprawdę; ich wątpliwa moralność nie szukałaby polemiki z wyrzutami sumienia. Dwa drinki później w przydrożnym barze zapomnieliby o całym zajściu.
Skontrolował spojrzeniem Evandera, aby się upewnić, że nie naprawił go właściciel bliźniaczej obrączki. Nie, Cunnigham, podobnie jak on, nie marzył o zanurkowaniu w zimnej wodzie.
Nieco mu ulżyło. By to zademonstrować, sięgnął dłonią do papierośnicy. Podsunął ją najpierw pod nos spikerowi.
- Rozejrzymy się. Może jest - łatwiejsza - inna droga, by znaleźć się po drugiej stronie wodospadu.
A mogli spędzić ten czas inaczej, na korcie, w pełnym słońcu. Mogli, jednak błękitna karnera okazała się zbyt wielką pokusą, by postawić na wygodę, a święty wodospad zbyt wielką tajemnicą, by przemknąć na jego istnienie oko.
- Potem ci to wynagrodzę - wargi wykrzywił w zaczepnym uśmiechu, gdy objął najbliższe skrawki przestrzeni spojrzeniem. - Quidhic - rzucił prewencyjnie ledwie pod nosem; ostatnie doświadczenia z tym zaklęciem nauczyły go pokory.

Percepcja: 51 + 50 + 17
Quidhic: 82 + 20
Próg: 118 | 500
Hiram Laffite
Wiek : 34
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : STARSZY SPECJALISTA KOMITETU DS. BEZPIECZEŃSTWA MAGICZNEGO
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Hiramie, do kąpieli spieszno Ci nie było, ale i tak zdecydowałeś się sprawdzić swoje przeczucia, chociaż z odległości. Pentakl rozgrzał się przyjemnie na Twojej piersi, a już za moment Twoje oczy wypatrzyły blask światła. Nie był on trudny w odnalezieniu, aczkolwiek zdawał się bardzo odległy. Plama światła dobiegała dokładnie z kierunku, w którym udała się dziewczyna – gdzieś za wodospadami i o ile dobrze udało Ci się ocenić, była od Was dość daleko. Magia jednak bliżej Was zaczęła przybierać postać dziwnego, skrzącego się dymu, który łatwo dałoby się po prostu wdychać. Po zaledwie kilku sekundach Twoja wizja powróciła do stanu normalnego.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Evander Cunnigham
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 9
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 184
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 12
WIEDZA : 3
TALENTY : 13
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2202-evander-cunnigham#31970
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2315-evan#32122
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2314-poczta-evandera-cunnighama#32118
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 9
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 184
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 12
WIEDZA : 3
TALENTY : 13
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2202-evander-cunnigham#31970
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2315-evan#32122
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2314-poczta-evandera-cunnighama#32118
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
Po przekroczeniu granicy stanu Massachusetts z tą należącą do Maine zrzucał z siebie obowiązki dziennikarskie jak wąż pozbywający się wylinki. To, co funkcjonowało w Bostonie, pozostawało w Bostonie. Obręb Hellridge nie budził jego zainteresowania i dusił się w Saint Fall, ba!, Evander nie miał poczucia, że w tym konkretnym wycinku świata miałoby to jakikolwiek impakt. Dlatego nawet nie wydał z siebie żadnego okrzyku, aby odwrócić uwagę kobiety brnącej uparcie ku wodospadowi, siłując się z żywiołem. Cunnigham nie ruszył się z miejsca i nie wydawał się szczególnie poruszony tym widokiem, choć obrócił obrączką zgodnie z ruchem wskazówki zegara. Zmarszczone na moment brwi, zaraz wróciły na poprzednie miejsce — kim był, by powstrzymywać miłośników mocnych wrażeń czy osób ryzykujących własnym życiem? Choć ta ostatnia skierowała jego myśli w stronę jego partnera, który bez racjonalnej przesłanki i klarownego powodu, że kobiecie zagraża niebezpieczeństwo, wpakowując się najpewniej do wody. Evander nawet po czterech latach nie potrafił wybić mu takich odruchów z głowy; jedynie sukces odnosił na tym, by nauczyć Arlo lepiej wyceniać swoje zaklinanie.
Zniknięcie kobiety pod wodospadem sprawiło, że oderwał wzrok od uderzającej z siłą w dół wody, rozejrzawszy się dokoła, jeszcze zanim Laffite postanowił się rządzić. Kilka lat temu wykopał ich znajomość ze swojego życia, gdy Hiram zaczął się w oczach Evana staczać i przemilczał inną kwestię, która pozwoliła postawić na nim krzyżyk bez mrugnięcia okiem. Wspólna gra w deblu, gdy Evander wystąpił z kimś zupełnie innym, było postawieniem granicy, choć nie obyło się bez docinki wewnątrz czaszki znajdź sobie kompana do gry, zostawiłem cię na lodzie. Nie dało się uciec od natafiania na siebie, gdy wasi ojcowie bardzo się lubią, ale Evan ignorował hiramową obecność, tak jakby nic ich wcześniej ze sobą nie łączyło. Cunnigham nie miał mu nic do przyrzekania, jak sam stwierdził: jeśli będzie chciał go pogrzebać, to to zrobi i nie będzie w stanie go zatrzymać. Należało jednak docenić, że tego nie uczynił, a gdyby liczyć to jako dług — Laffite nigdy by się nie wypłacił.
Taka, która nie wymaga spotkania pierwszego stopnia z tym co jest w tej wodzie? — podjął niby to obojętnym tonem spiker radiowy, przyjmując papierosa z ochoczo kierowanej w jego stronę papierośnicy. Tak naprawdę zarzucał wędkę i sprawdzał jak mocno nadzieje się na nią Hiram Laffite. Evan umieścił używkę między zębami, odpaliwszy ją zapalniczką, wyłowioną z tylnej kieszeni. Po błękitnej karnerze nie było śladu, tak jak i po dziewczynie. Evander racząc się dymem nikotynowym, ruszył niespiesznie w stronę zbiornika wodnego i dźwięk wodospadów jedynie się wzmocnił. Rozglądał się w poszukiwaniu jakiejś alternatywnej drogi. — Zobaczymy, co możesz mi zaoferować.
Potem ci to wynagrodzę, zabrzmiało jak obietnica, która nigdy nie będzie spełniona. Na razie Evander nie zastanawiał się nad tym, że mógł odrzucić zaproszenie na pojawienie się tutaj i spędzać teraz czas w zupełnie inny sposób. Spiker strzepał popiół gdzieś w trawę.

Rzut na percepcję: 47 i ?
Evander Cunnigham
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : spiker radiowy w WGBH
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Evander Cunnigham' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 43
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Hiram Laffite
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
Niby to obojętny ton nie mógł spotkać sie z aprobatą ze strony Hirama; pobudził do życia czarne, tłoczące się pod sklepieniem czaszki scenariusze, a wobec tego faktu nie mógł przejść obojętnie. Podejrzliwym spojrzeniem otoczył sylwetkę Cunnigahama; choć, przez kilka chwil, mieszkali pod jednym dachem, zaufanie, jakim go obdarzył, było ograniczone. Bunty uśmiech igrający z jego wargami mówił wszystko - nie stój za blisko wody, bo możesz się ześlizgnąć.
Przełknął gwałtowniej ślinę, czego faktem był nagły ruch grdyki; sama perspektywa wydawała sie Laffite przyzwoicie nie na miejscu.
- Otóż to - ton głosu jednak nie zdradzał żadnych emocji, ale nie był równie chłodny co stal jego spojrzenia - wodne żyjątka nie znajdują się w zakresie moich zainteresowań - papieros wylądował między wargami, zanim refleksja, która znalazła sie w obszarze jego myśli, doczekała kontynuacji: - wiec nie wyjdę im na spotkanie, ale nie krępuj się, jeśli masz na to ochotę - najpierw słowa o lekko ironicznym wydźwięku znalazły drogę do jego ust, potem papierosowe opary do płuc; pozwolił, by na chwile dłużej wypełniły ich powierzchnie, zanim zwrócił je naturze w formie obłoczku dymu.
Zobaczymy, co możesz mi zaoferować puścił na razie mimo uszu. Póki, co Evander odrzucał każdą jego hojną ofertę, jednocześnie - jak widać na załączonym obrazku - nie pogardzającej jego towarzystwem, co nieco polityka bawiło, ale nie na tyle, by się zaśmiać, bo nie było na to obecnie czasu. Śmiać będzie się ostatni.  
Quidhic, szczęśliwie, odsłonił przed Laffite skrawki kryjących się w otoczeniu sekretów; chciał uchylić rąbka tajemnicy przed towarzyszącym mu spikerem? Tkwiąc w sidłach tej zagwozdki, śledził - obecnie tylko wzrokiem - ślady magicznej obecności, które znalazły sie w zasięgu jego spojrzenia.
Najpierw dostrzegł plamę światła w punkcie, gdzie zniknęła kobieca sylwetka; skupisko magii w tamtych okolicach potwierdziło jego wcześniejsze spekulacje. Determinacja twarzy kandydatki na topielca, nie była tylko zwykłym kobiecym uporem,  za kotarą wody znajdował się cel, za którym obiekt jego obserwacji podążał.
Kilka kroków dalej i buch papierosa później, Quidhic nie powiedział ostatnio słowa. Tym razem magia w powietrzu namalowała zarys kształtów; przybrały postać osobliwego, skrzącego się dymu; dało się go wdychać?
- Staraj się, przynajmniej na razie, zużywać jak najmniejszą ilość powietrza - ostrzegł Cunnighama; obwiniał za ta chwilę słabość poczucie obowiązku, który dźwigał na swoich barkach, wraz z nominacja na starszego specjalistę od spraw bezpieczeństwa.  I zgaś tego cholernego papierosa, dodał w myślach, sam postępując zgodnie ze swoją instrukcją; ugasił używkę w papierośnicy. - Uberrimafides- za tymi słowami kryla się przekora i zwykła, prymitywna chęć zgłębienia prawdy.

Percepcja: 80 + 50 + 17
Uberrimafides (st 30): k100 + 20
Suma rzutów na percepcje (st 500): 421
Hiram Laffite
Wiek : 34
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : STARSZY SPECJALISTA KOMITETU DS. BEZPIECZEŃSTWA MAGICZNEGO
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Hiram Laffite' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 61
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Hiramie, postanowiłeś poprosić o odpowiedź magię. Magia odpowiedziała, chociaż wpierw nie poczułeś niemal żadnej różnicy. Wyglądało na to, że okolica jest bezpieczna i nic nie miało zamiaru zrobić Wam krzywdy.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Evander Cunnigham
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 9
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 184
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 12
WIEDZA : 3
TALENTY : 13
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2202-evander-cunnigham#31970
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2315-evan#32122
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2314-poczta-evandera-cunnighama#32118
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 9
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 184
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 12
WIEDZA : 3
TALENTY : 13
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2202-evander-cunnigham#31970
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2315-evan#32122
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2314-poczta-evandera-cunnighama#32118
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
Ograniczone zaufanie działało u nich w obie strony; kiedyś Evander był bardziej pewny Hirama, jednak pękło to jak bańka mydlana. Można by powiedzieć, że rzeczywistość to zweryfikowała. Na boisku nigdy go nie zawiódł, ale poza nim — na każdym możliwym polu, a Cunnigham nie pozostał mu dłużny, wyrzucając ich znajomość nagle, jak zmiętą kulkę papieru do kosza na śmieci. Evan miał piękną zdolność wypychania ludzi ze swojego życia, choć to znajomość z Hiramem rozlała się pierwszą wzmacniającą się goryczą na języku, bacząc na to, że była serią pierwszym razów przy wkraczaniu w młodą dorosłość. Łączyły ich lata znajomości, wspólna pasja, sekrety, rzeczy skomplikowane i niedomówienia.
Niespotykane — rzucił sarkastycznie w odpowiedzi Evander, przekrzywiając głowę w udawanym zainteresowaniu, kiedy wrócił spojrzeniem do Laffite. — Wydawało mi się, że wszystkie żyjątka cię interesują, chociaż może te wodne nie zdałyby egzaminu, kto wie, jakie drobnoustroje tam są. — Kąciki ust uniosły się w sardonicznym uśmiechu, kiedy raczył go swoimi niespiesznie tkanymi przemyśleniami, które w pełnej krasie okazywały się celowym prztyczkiem w nos. Evander sprawdzał, na ile zatęsknił za jego ciętym językiem, skoro tak chętnie próbował się z nim umawiać.
Wachlarz możliwości w składanych na ręce Evana ofertach ze strony Laffite miała swoje ograniczenia i pułap, przy którym Cunnigham zdecydowanie odmawiał, niezależnie ile razy nie lądowałoby to na stole i niezależnie w jakich okolicznościach — począwszy od przyjemnego zmęczenia po solidnej grze na korcie (jednej z niewielu, które spikera mogły usatysfakcjonować; Arlo kompletnie się w tym sporcie nie odnajdywał, co wręczało mu dodatkowe zadrapania frustracji i niszczonych ze znajomym drewnianym trzaskiem rakietek), przez takie unikalne okazje jak te, a skończywszy na bardziej cywilizowanym spożyciu alkoholu.
Dopiero mogę ci pomóc w jego mniejszym zużywaniu — oświadczył spiker radiowy niewzruszony zupełnie hiramowymi naleganiami, nadal lustrując uważnym wzrokiem boki wody, spadającej z siłą w dół i pieniącej się po zetknięciu z tą na najniższym poziomie. Daj mi tylko podstawę do tego, abyś poćwiczył nurkowanie, Hiram, przemknęło mu przez myśl, jednak nie zwerbalizował tego. Cunnigham zamiast tego przygryzł filtr, oglądając to zjawisko przyrodnicze, które coby nie mówić – robiło ono niemałe wrażenie i brak tłumów również dziwił. Niekoniecznie byłoby pierwszym evanderowym wyborem, ale to zawsze jakaś odmiana w zestawieniu zarówno z jego miejskim stylem życia, jak i tym małomiasteczkowym. Rzuconego w eter zaklęcia nie skomentował, znając upierdliwą stronę Laffite, taką, która uprzykrzała mu dzielnie z nim przestrzeni mieszkalnej. Musiała być za to inna droga na przeprawienie się niż w kontakcie pierwszego stopnia z wilgocią; mokre ubrania nie okazywały się szczytem jego dzisiejszych marzeń.

Rzut na percepcję: 36 + 20 + 13 = 69
Suma rzutów na percepcje (st 500): 490
Evander Cunnigham
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : spiker radiowy w WGBH
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Evander Cunnigham' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 4
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Evanderze i Hiramie, Wasza cierpliwość, najwidoczniej, popłaciła. Nie jest jasne, który pierwszy spostrzegł wiodącą do centrum wodospadu ścieżkę, ale widzieliście ją oboje. Zejście stromym brzegiem rzeki, gdzie należało przeskoczyć z kamienia na kamień, z kamienia na kamień, a potem dostać się na niewielką, kamienną wysepkę. Kiedy już dostaniecie się na nią, dostrzeżecie przejście pomiędzy strumieniami wody, którym przeszła ta sama kobieta, którą zaobserwowaliście wcześniej.

Przejście będzie wymagać dwóch akcji. Pierwszą będzie zejście stromym brzegiem rzeki, a drugą – przedostanie się do kamiennej wysepki. Ze względu na poświęcenie rzutów na percepcję, nie musicie wykonywać żadnych dodatkowych rzutów, a przejście ścieżki nie sprawi Wam większego problemu. Kiedy oboje przebędziecie tę drogę, należy zgłosić się po ingerencję Mistrza Gry.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej