Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Mar 30 2024, 14:41, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
PD
Postać: Annika Faust
Wydane punkty doświadczenia: 20 PD
Zakupione: rytualne kości (5 PD), rytualny proch (15 PD)
Uzasadnienie: Obmyślam psotę

+
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
PD
Postać: Annika Faust
Wydane punkty doświadczenia: 300 PD
Zakupione: 3 PSm do magii natury (17 -> 20)
Uzasadnienie: Annika jest zadziwiająco skuteczna, jeśli chodzi o magię, a swoją ulubioną jej dziedziną coraz częściej przeplata każdy aspekt swojego życia. Niezależnie od miejsca i okoliczności, nawet w salonie piękności i z maseczką na twarzy znajduje czas i chęci, by dowiedzieć się czegoś więcej — w szczególności na temat przywołania chowańca, o co wypytuje Imani. Szczególnie interesuje ją sam proces nauki i natura więzi ze zwierzęciem, a do zgłębiania obydwu inspiracją stały się rodzinne opowieści. Pozwala sobie również na małe teoretyzowanie w kwestii tego, z przedstawicielem jakiego gatunku ostatecznie poczuje więź — rozmyśla nawet o strategii na potencjalne wprowadzenie nowego członka do jej małego stada. Połączenie Anniki z naturą nie polega więc wyłącznie na prostym używaniu magii, ale i na czymś więcej, a jej umiejętności powinny to w stu procentach odzwierciedlać. Podobnie, jak to, co podczas zmian mechanicznych uległo zmianom, czyli progi na rytuał ciężkiej mgły, który przed zmianami udało się Annice wykonać tutaj. Miesiąc później, spędzając czas pochylona nad podręcznikiem do magii rytualnej, powraca do tego rytuału, skupiając się przy okazji na jego słabych stronach. W podobny sposób rozważa inny, równie trudny rytuał, rozważając — przynajmniej teoretycznie — jego potencjalne udoskonalenie, przeplatając naturę z medycyną. Świadczy to o tym, że nie opiera się wyłącznie na prostym używaniu magii, ale i myśli nad jej potencjałem oraz ewentualnymi ograniczeniami. Mimo niewątpliwie naukowego podejścia, wciąż się uczy, a nierzadko, gdy ponoszą ją emocje — niezmienne jest wyłącznie to, że nawet w takich podbramkowych momentach nadal w pierwszej kolejności zwraca się w kierunku swojej ulubionej dziedziny magii. Jak przy ostatnio wysłanym ostrzeżeniu do kolegi Aldena — gdy rytuał człowieczeństwa wyszedł jej aż za dobrze. Skutki uboczne, jakkolwiek dotkliwe, na pewno jej nie zatrzymają przed praktykowaniem magii zaraz po przymusowym urlopie.

+
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 720 PD
Zakupione: 6 PSm do magii odpychania (27 → 33)
Uzasadnienie: Istnieją dwa typy czarowników — ci, którzy magii się uczą i ci, którzy dla magii przychodzą na świat. O tym, jak potężną rolę odpychanie odgrywa w życiu Williamsona, można byłoby napisać rozprawkę — co też niniejszym uczynię!
Zaawansowane użycie magii przejawia się w każdym aspekcie jego codzienności; Barnaby używa każdego sposobu, okazji i wymówki, aby nie tylko sięgnąć po magię odpychania, ale przede wszystkim udoskonalić zgromadzoną wiedzę. Od samego początku tego okresu była jego wierną towarzyszką, która nie zawiodła nigdy: począwszy od wykorzystania magii odpychania w każdym opowiadaniu zawodowym, gdzie Williamson sięga po zaklęcia z tej dziedziny (aby zatrzymać złodzieja, podejrzaną o nadużycie magii czarownicę oraz wyczyścić pamięć niemagicznemu świadkowi zdarzeń z dwudziestego szóstego lutego), przez rozwoje magiczne aż po czynne walki, gdzie z pomocą magii odpychania wychodził zwycięsko z każdego ze starć. Świadomość, że zwykła praktyka znanych już zaklęć nie wystarcza, zaprowadziła go na Tajne Komplety, gdzie pod okiem siewczyni magii odpychania poszerzał wiedzę na temat tej dziedziny, jednocześnie rozumiejąc, że nie osiągnie kolejnego poziomu wiedzy bez poszerzenia ekspertyzy z teorii magii. Pani profesor skierowała go do Bostonu, gdzie rozmówił się z doświadczonym, wieloletnim użytkownikiem magii odpychania, otrzymując cenne wskazówki na temat tego, w jaki sposób dalej rozwijać posiadane umiejętności — w oparciu o zgromadzone informacje, był w stanie z sukcesem rzucić jeden z najtrudniejszych rytuałów w magii odpychania: rytuał kuli u nogi. Na tym nie poprzestał swoich rytualnych osiągnięć; z powodzeniem zabezpieczył własne mieszkanie rytuałami z trzeciego poziomu ekspertyzy: wystrzałami eteru oraz polem antygrawitacyjnym. Podobne sukcesy w dziedzinie rytuałów z trzeciego poziomu odniósł zabezpieczając rezydencję przyjaciela, gdzie przeprowadził kolejny z najtrudniejszych rytuałów na trzecim poziomie: Caecus oraz nieco łatwiejszy, choć z tego samego poziomu rytuał pola grawitacyjnego. Pasmo rytualnych sukcesów trwało również w mieszkaniu Vandenberg, gdzie każda z rzuconych przez niego inkantacji osiągnęła moc ponad stu: z powodzeniem rzucił na mieszkanie Lyry rytuały Locus Metus, rytuał podszeptu oraz trzeciopoziomowe wystrzały eteru. Kilka pomniejszych rytuałów rzucił również podczas pomocy w Deadberry oraz Cripple Rock, jak i we własnym domu.
Poza rzucaniem rytuałów, zajmuje się także ich łamaniem, co wiąże się z szeroką wiedzą na temat magii odpychania; z sukcesem zdołał złamać (kichnięciem!) rytuał poszeptu w mieszkaniu Vandenberg. Dzięki wiedzy na temat magii odpychania oraz świecarstwa, był w stanie własnoręcznie przygotować zestawy świec, które ułatwiają rzucanie rytuałów z tej dziedziny: mowa o barwnikach cynobrowym oraz karminowym.
Nie samą magią rytualną człowiek żyje, a Williamson doskonale o tym wie — dlatego preferowanej przez siebie dziedziny magii skutecznie używał (i nadużywał) w trakcie dwóch zatrzymań włamywaczy podczas wydarzenia w Little Poppy; dzięki stoczonym przez niego oraz jego kompanom pojedynkom udało się zatrzymać rabusiów w wypożyczalni kaset oraz restauracji Acapella. Stoczył również sparing z Charliem w ramach ćwiczenia umiejętności; z pomocą magii odpychania pokonał Lyrę w (podobno) przyjacielskim pojedynku, gdzie na wskutek jego ataków straciła przytommność. Używane przez Williamsona zaklęcia zawsze są poziomu drugiego lub wyższego — odważnie korzysta z oferowanych przez magię odpychania możliwości, poza otwartymi atakami przeprowadzając również próby blokowania i kierowania magii przeciwnika przeciwko niemu samemu, co sprawiło, że walka w restauracji prędko dobiegła końca, a dzięki rzuconemu tam czarowi na manipulację pamięcią, był w stanie zadziałać na tyle szybko, by zatrzeć ślady obecności Bena i wziąć odpowiedzialność za ofiary na siebie.
Mimo stosunkowo młodego wieku, przez inne postaci postrzegany jest jako wyjątkowo zaawansowany w magii odpychania czarownik oraz źródło wiedzy na jej temat — świadczą o tym choćby listy od Benjamina, notatki Lyry, przemyślenia Judith czy spostrzeżenia Perseusa. To za sprawą tego ostatniego był w stanie dokonać kroku milowego w próbach nauki teorii magii [rozwój poniżej], dzięki której Williamson będzie dalej w stanie rozwijać swoją wiedzę na temat magii odpychania.

PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 0 PD
Zakupione: 1 PSo z reszty w KP do teorii magii (teoria magii 0 → 1)
Uzasadnienie: Magia oraz jej teoria wchłaniane są nieświadomie zwykle poprzez praktykę; prawdziwa sztuka polega więc na tym, aby to, co z powodzeniem funkcjonuje w podświadomości, wreszcie zostało nazwane — nie inaczej rzecz ma się z wiedzą.
Teorię magii Williamson nieświadomie stosował od samego początku fabularnych przygód; prowadził rozległe notatki na temat rytuałów, które zamierza rzucić oraz rozważał możliwości połączenia dwóch różnych rytuałów w jeden. Podejmował analizy magicznie modyfikowanego przedmiotu, sprawdzając go pod kątem bezpieczeństwa, rozmawiał na temat teorii z Rzecznikiem w Gwardii i wreszcie skonfrontował swoją wiedzę z wykładowcą w opowiadaniu, gdzie zaznaczone zostało, że poznawał teorię magii z jej pomocą oraz na własną rękę poprzez naukę z polecanych ksiąg. Już posiadaną wiedzę na temat teorii magii postanowił rozwinąć z pomocą Perseusa, który mimo młodego wieku posiada talent w tej dziedzinie; dzięki niemu był w stanie przyswoić oraz zanotować najważniejsze zasady dotyczące skuteczności rzucanych zaklęć oraz teorii tego, w jaki sposób funkcjonują. Z pomocą młodego Zafeiriou poznał również tajniki zatrzaskiwania czarów w pentaklu oraz zasadę, którą teoretycy kierują się podczas zatrzaskiwania i uwalniania z niego czarów. Z teorią magii skonfrontowany został również podczas interwencji w Gniazdku, gdzie Frank uraczył go zdrową porcją teorii (i magicznie modyfikowaną szarlotką). Po bardziej lub mniej świadomej styczności z teorią magii, Barnaby posiada dość wiedzy na temat prawideł rządzących magią, aby móc mówić o rozwoju w dziedzinie teorii.

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Benjamin Verity II
ODPYCHANIA : 15
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 28
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 20
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t713-benjamin-verity-ii
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t765-benjamin-verity-ii
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2147-audaces-fortuna-iuvat
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t766-skrzynka-pocztowa-benjamina-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1069-rachunek-bankowy-benjamin-verity-ii
ODPYCHANIA : 15
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 28
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 20
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t713-benjamin-verity-ii
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t765-benjamin-verity-ii
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2147-audaces-fortuna-iuvat
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t766-skrzynka-pocztowa-benjamina-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1069-rachunek-bankowy-benjamin-verity-ii
PD
Postać: Benjamin Verity II
Wydane punkty doświadczenia: 0, bo 9 PSo biorę z reszty
Zakupione: III poziom zdolności: prawo
Uzasadnienie: Moja przygoda z prawem zaczęła się już w dzieciństwie. Wsparcie ojca w tej kwestii, a potem nauka na prestiżowym Harvardzie i zdobycie tytułów, wymagało ode mnie wielu lat. Chociaż przez większą część życia skupiałem się na swojej pięknej mowie, przez ostatnie miesiące rozwinąłem się także pod kątem znajomości prawa i jego zasad, a także szeroko rozumianego obycia w jego niuansach oraz lukach.
Od roku w moich wątkach i opowiadaniach często przejawia się motyw pracoholizmu, więc rozwój w dziedzinie prawa, wydaje mi się naturalną kolejnością. To ile pracuję, widoczne jest w na przykład tutaj, gdy zrywam się rano od żony, żeby jechać na spotkanie z klientem albo tutaj, gdy jadę spóźniony na spotkanie z przyjaciółmi, bo wracam od innego klienta. Nawet tutaj, gdy jakaś kobieta wylewa na mnie kawę, jestem w drodze do klienta. I znów tutaj i tutaj pracuję po nocach. Te wątki nie mówią bezpośrednio o prawie, ale są potwierdzeniem pracoholizmu, a co za tym idzie mojego stałego i ciągłego obcowania z prawem i jego zawiłościami. 
Już w styczniu w tym miejscu próbuję wyszukiwać luk w działaniach prokuratorskich, zakładając, że przeniesienie oskarżeń na innego podejrzanego doskonale przysłuży się sprawie mojego klienta. Wymyśliłem też składanie wniosków o dodatkowe badania toksykologiczne, aby zyskać na czasie. Spotkałem się też z moim klientem, któremu wyjaśniałem zasady funkcjonowania kaucji, systemu prawnego oraz jego opcji. Dzięki dobrej znajomości prawa udało mi się wymyślić taktykę, wedle której mój klient, oddając się w ręce sądu, może zaoszczędzić wysokie kwoty. Po tragicznych wydarzeniach na uniwersytecie byłem radcą prawnym władz uczelni, omawiając z nimi opcje na zdobycie dofinansowania bez udziału ubezpieczalni (podrzucam też niedokończony jeszcze wątek w tej sprawie dla lepszego obrazu sytuacji, że jest to sprawa, w którą jestem głęboko zaangażowany). 
Pomagam prawnie niemal każdego dnia, również najbliższym. Nawet podczas wypadku na dyskotekę z siostrą omawiamy pokrótce kwestie uznania jej męża za zmarłego. Potrafię nawet pokłócić się z przyjacielem, gdy zauważam, jak okropnych uchybień dopuszcza się miejscowa policja. Rozmyślam też o wszystkich zarzutach, które można postawić mojemu klientowi, chociaż przede wszystkim się żre (przeprosiłem potem)... Tutaj nachodzę Cherry, uświadamiając ją, że dobro mojego klienta jest znacznie ważniejsze niż jej honor. 
Ważną sprawą jest dla mnie realizacja unieważnienia małżeństwa pani Anniki Fast. Annika zwróciła się do mnie z początkiem kwietnia, kiedy to omówiliśmy opcje prawne na wyjście z jej trudnej sytuacji. Omówiliśmy kwestie rozwodowe oraz unieważnienia, ostatecznie decydując się na tę drugą opcję, jako bardziej opłacalną w jej sytuacji. Ostatecznie pod koniec kwietnia gromadzę wszystkie dostarczone przez Annikę dowody, rozpatrując je pod kątem przydatności w sądzie. 
Jestem także adwokatem panny Charlotte Williamson, z którą omówiłem jej sprawę, a także przesłuchanie w kazamacie. Przedstawiłem jej, jak ważne są kwestie prawa kościelnego oraz jakie zachowania musi stosować, żeby nie ponieść konsekwencji (oczywiście niesłusznie postawionych) zarzutów. Dzięki znajomości doktryn, interpretacji i przypisów, byłem w stanie stworzyć strategię działania (licząc, że Charlotte będzie się do niej stosować, ale to opowieść na inną okazję...). 
Annika znów miała coś za uszami i w tym miejscu bardzo sprawnie i ładnie (jak wszystko, co robię) wyciągnąłem ją z przesłuchania, uświadamiając przyjemną panią gwardzistkę na temat nielegalności precedensu przetrzymywania w więzieniu mojej klientki. Kwestię prawa kościelnego i ogólnych problemów Annika omówiliśmy też na frytkach. 
Przez ostatnie miesiące moje zaangażowanie w zlecone mi sprawy było bardzo wysokie, więc naturalnie poznałem znacznie więcej zawiłości prawnych, czytając dziesiątki, jeśli nie setki doktryn, reinterpretacji i wyroków sądów. Studia skończyłem już jakiś czas temu, ale to nie powód, by się nie rozwijać, zwłaszcza w sytuacji, gdzie Saint Fall wydaje się popadać w chaos, a jedyne co może je naprawić to odpowiedni system.

+
Benjamin Verity II
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : adwokat twój i diabła
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
PD
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 95 PD
Zakupione:
Oko rudego jastrzębia - 10 PD
Nić tango - 15 PD
Nić tabaczkowa - 15 PD
Olej rumowy - 20 PD
Olej tulipanowy - 10 PD
pergamin - 25 PD

+
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Maurice Overtone
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
PD
Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 125PD
Zakupione: Pallad - 15PD
Spinel - 10PD
Diament - 15PD
Platyna - 15PD
Aleksandryt - 15PD
Cytryn - 10PD
Tytan - 15PD
Lepidolit - 15PD
Rodochrozyt - 15PD
Uzasadnienie: znęcam się nad Lilą

ogarnę
Maurice Overtone
Wiek : 29
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Hellridge, Maywater
Zawód : Malarz, śpiewak operowy
Cain Verity
ANATOMICZNA : 13
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 170
CHARYZMA : 23
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 17
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2134-cain-verity-budowa#25883
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2150-cain-verity#26763
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2149-poczta-caina-verity#26748
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2151-rachunek-bankowy-cain-verity#26784
ANATOMICZNA : 13
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 170
CHARYZMA : 23
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 17
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2134-cain-verity-budowa#25883
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2150-cain-verity#26763
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2149-poczta-caina-verity#26748
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2151-rachunek-bankowy-cain-verity#26784
ZAKUPY STARTOWE
Postać: Cain Verity
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 600 PD
Zakupione: umiejętność specjalna (biokineza)
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: -500 PD (dług na starcie)

+
Cain Verity
Wiek : 29
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Shadowplains Mansion
Zawód : Adwokat Diabła
Vittoria L'Orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
PD
Postać: Vittoria L'Orfevre
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zakupione: bawełna, dżins, nylon, len
Uzasadnienie: lubię pieniążki i takie-takie

+
Vittoria L'Orfevre
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : projektantka magicznej mody
Vittoria L'Orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
PD
Postać: Vittoria L'Orfevre
Wydane punkty doświadczenia: 15 PD
Zakupione: nić tango
Uzasadnienie: wyślijcie pomoc

+
Vittoria L'Orfevre
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : projektantka magicznej mody
Sandy Hensley
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 173
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1289-sandy-hensley#13481
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1427-sandy-hensley#15770
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1428-sandy-hensley#15771
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1429-poczta-sandy#15772
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-golden-hour
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1430-rachunek-bankowy-sandy-hensley#15773
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 173
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1289-sandy-hensley#13481
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1427-sandy-hensley#15770
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1428-sandy-hensley#15771
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1429-poczta-sandy#15772
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-golden-hour
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1430-rachunek-bankowy-sandy-hensley#15773
PD
Postać: Sandy Hensley
Wydane punkty doświadczenia: 0 (zabieram 1PSo z wolnej puli)
Zakupione: Zaklinanie (0 -> I)
Uzasadnienie:
Sandy rozważała od pewnego czasu poszerzenie swojej wiedzy – nie tylko o istotach niematerialnych zwanych duchami, ale również o synach i córkach Lilith – demonach. Tak naprawdę całkiem niedawno temu miała szansę pozwolić się wprowadzić w tenże świat, jednak wykorzystując czas wolny, zapoznała się z podstawami zaklinania. Dzięki odpowiedniej lekturze zapoznała się z trzema rodzajami demonów, a także podstawowymi demonami, które byłyby w zakresie umiejętności do zaklęcia – najpierw jednak zdecydowała się na wstęp teoretyczny i rozpoznanie tematu. Posiadłszy tą wiedzę, kontynuowała jej zdobywanie, innego dnia zapoznając się (za pomocą lektury) z czynnościami wymaganymi do odpowiedniego zaklinania. Sandy więc posiadła wiedzę na temat podstawowych demonów, oraz sposobów ich zaklinania. W najbliższym czasie chciałaby teorię przekuć w praktykę.

PD
Postać: Sandy Hensley
Wydane punkty doświadczenia: 0 (zabieram 1PSo z wolnej puli)
Zakupione: Konsekracja (0 -> I)
Uzasadnienie:
Zainteresowanie konsekracją wyniknęło nie wprost, a przy okazji nauki zaklinania. Ze względu na wymogi czynności rytualnych, Sandy za pomocą lektury odnalazła odpowiedni dział, w którym zapoznała się z instrukcjami na temat sposobu konsekrowania przedmiotów, a także wyszczególniła sobie i wynotowała kilka rodzajów modlitw, w zależności od przeznaczenia przedmiotu. W najbliższym czasie chciałaby tę wiedzę teoretyczną przekuć w praktyczną.

+
Sandy Hensley
Wiek : 30
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : medium, opiekun w Rezerwacie Bestii
Philip Duer
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 163
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 8
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1172-philip-duer#23062
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1707-philip-duer#23071
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1705-poczta-philipa-duera#23064
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f231-waterbury-place-5-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1706-rachunek-bankowy-philip-duer#23070
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 163
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 8
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1172-philip-duer#23062
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1707-philip-duer#23071
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1705-poczta-philipa-duera#23064
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f231-waterbury-place-5-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1706-rachunek-bankowy-philip-duer#23070
PD
Postać: Philip Duer
Wydane punkty doświadczenia: 30
Zakupione: rytualny proch x2
Uzasadnienie: n/d

+
Philip Duer
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : saint fall
Zawód : jubiler, zaklinacz
Orestes Zafeiriou
ODPYCHANIA : 5
WARIACYJNA : 21
SIŁA WOLI : 19
PŻ : 173
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t244-orestes-zafeiriou#592
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t357-orestes-zafeiriou#1067
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t356-poczta-orestesa-zafeiriou#1066
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1176-rachunek-bankowy-orestes-zafeiriou
ODPYCHANIA : 5
WARIACYJNA : 21
SIŁA WOLI : 19
PŻ : 173
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t244-orestes-zafeiriou#592
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t357-orestes-zafeiriou#1067
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t356-poczta-orestesa-zafeiriou#1066
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1176-rachunek-bankowy-orestes-zafeiriou
PD
Postać: Orestes Zafeiriou
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD 400PD
Zakupione: 5 4 PSm do magii wariacyjnej (15 → 20 19)
Uzasadnienie: Rozwój magii wariacyjnej był efektem rozciągniętym na przestrzeni ostatniego okresu (i pół wcześniejszego) okresu fabularnego — o tym, że Orestes zaczął zgłębiać posiadaną już wiedzę, świadczyć może wizyta w bibliotece rodziny Abernathy, gdzie sięga po źródła zwierające informacje na temat rytuałów wykraczających poza obecnie posiadany przez siebie poziom. Na temat magii wariacyjnej oraz specyfiki jej rytuałów prowadzi również obszerne notatki, co widoczne jest w jego przygotowaniach do rzucenia rytuałów w mieszkaniu. W efekcie z powodzeniem wykonuje rytuał kocioł smoły (po raz drugi w tym miejscu), jak również rytuał ruchomego piasku. Z rozwojem posiadanych umiejętności w dziedzinie magii wariacyjnej zwrócił się również do Franka i choć nie udało im się spotkać na przyspieszony kurs, sam fakt sugeruje, że spędził czas na pogłębianiu wiedzy.
Magia wariacyjna jest jego preferowaną dziedziną również w walce; choć stara się unikać udziału w pojedynkach, ostatnie dwa miesiące skonfrontowały Orestesa z koniecznością sięgnięcia do zaklęć wariacyjnych. Na pielgrzymce i pod groźbą ataku przez nieumarłego niedźwiedzia, z powodzeniem rzuca czar mający spowolnić bestię, z kolei obrona antykwariatu odnosi sukces dzięki licznym, udanym czarom, które Ores rzucił na rabusiów; wiele z nich było z obecnie osiągalnego dla niego progu magii, udowadniając tym samym, że opanował tę dziedzinę magii na tyle, by sięgnąć po bardziej zaawansowane zaklęcia. Z wariacyjnych możliwości skorzystał również w pojedynku z Danielem i choć w efekcie znalazł się w kazamacie, wcześniej skutecznie bronił się przed atakami magii odpychania, na dodatek opanowanej przez przeciwnika na wyższym poziomie. Sam pojedynek mógłby zostać zakończony wygraną Orestesa (i magii wariacyjnej), gdyby wykorzystał moment do ucieczki po skutecznie rzuconym czarze.

PD
Postać: Orestes Zafeiriou
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD 300PD
Zakupione: 5 3 PSm do siły woli (16 → 21 19)
Uzasadnienie: Rozwój siły woli ściśle powiązany jest z wykorzystywaniem przez Orestesa umiejętności Słuchacza — z ich pomocą był w stanie skutecznie odsłuchać nagrobek należący do nestora Abernathy, co umożliwiło dalszy tok śledztwa w sprawie zaginionych w styczniu ciał, doskonale poradził sobie również podczas odsłuchiwania przyniesionej przez Lyrę tabakiery, co umożliwiło skuteczne otwarcie zamykającego ją mechanizmu. W efekcie z przedmiotu uwolniony został demon, który nieco zdemolował antykwariat; siła woli odegrała niemałą rolę w zachowaniu przez Oresa zimnej krwi — miał wszelkie przesłanki ku temu, by obwinić za chaos Lyrę, ale z powodzeniem utrzymał emocje na wodzy, dzięki czemu wydostali się poza pole działania demona. Korzystając z mechaniki Słuchaczy, Orestes w wielu wątkach narażony był na psychotyczne szepty (choćby tu lub tu ) powiązane z posiadaną przez siebie umiejętnością; w tym miejscu prędko skutecznie opiera się ich działaniu, co umożliwia mu kontynuację rozmowy bez efektów ubocznych Słuchacza.
Siła woli była również główną ostoją spokoju podczas obrony antykwariatu przez włamywaczami — Orestes od samego początku próbował rozwiązać konflikt polubownie i nawet, gdy rabusie dopuścili się ataku, szacował własne zaklęcia tak, by te nie wyrządziły napastnikom śmiertelnej krzywdy. Rozwinięcie siły woli nastąpiło także dzięki wykonywanym rytuałom — po wydarzeniach z końca lutego, Orestes przystąpił do zabezpieczania mieszkania, w efekcie rzucając kilka udanych rytuałów z dostępnego dla siebie poziomu magii, ryzykując również skutkami ubocznymi: udało się w tutaj, tutaj, jak i po dwóch nieudanych próbach wreszcie tu. Zabezpieczył również kuchenny kącik oraz sypialnię Perseusa; rytuały nie zawsze udawały się za pierwszym razem, ale wykonywał je tak długo, aż odniosły skutek. O tym, że w sytuacji kryzysu potrafi zachować zimną krew i zarazem podjąć skuteczne działania — a zatem wykazuje się siłą woli — świadczy również atak nieumarłego niedźwiedzia na pielgrzymce, gdzie Orestes przystąpił do obrony bez wahania, za to z myślą o bezpieczeństwie kuzyna i przyjaciela.

+
Orestes Zafeiriou
Wiek : 32
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : właściciel antykwariatu Archaios
Thea Sheng
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 10
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 176
CHARYZMA : 1
SPRAWNOŚĆ : 8
WIEDZA : 10
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t209-thea-dawei-sheng
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t352-thea-sheng#1042
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t351-skrzynka-thei-sheng#1041
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f103-zapyziala-kamienica-13-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1061-rachunek-bankowy-thea-sheng#9114
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 10
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 176
CHARYZMA : 1
SPRAWNOŚĆ : 8
WIEDZA : 10
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t209-thea-dawei-sheng
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t352-thea-sheng#1042
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t351-skrzynka-thei-sheng#1041
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f103-zapyziala-kamienica-13-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1061-rachunek-bankowy-thea-sheng#9114
PD
Postać: Thea Sheng
Wydane punkty doświadczenia: 250 PD
Zakupione: karta zmiany
Uzasadnienie: nowy okres, nowa ja, a stare błędy kłują w oczy; w wolnej chwili pojawi się pw do sprawdzającego kartę

+
Thea Sheng
Wiek : 26
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : saint fall, deadberry
Zawód : grabarz
Alisha Dawson
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 26
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 26
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
PD
Postać: Alisha Dawson
Wydane punkty doświadczenia: 500PD
Zakupione: +5PSm do magii powstania (5->10)
Uzasadnienie:
Allie przez ostatnie lata nie za często uciekała się do magii, o wiele więcej czasu poświęcając nauce śpiewu. Trochę się pozmieniało, gdy plany jej się posypały i znalazła sobie inne zajęcie – nie tylko zawodowe, ale także rozwojowe. Częściej zaczęła sięgać po magię powstania, chociażby po to, aby zażegnać drobne domowe kryzysy w postaci popsutych urządzeń czy przedmiotów. Dziedzina magiczna coraz bardziej zaczęła przenikać do jej codzienności, kiedy zainteresowała się jej pochodną – dokładnie magicznym rzemiosłem, a jeszcze dokładniej, krawiectwem. Spędzała z nią bardzo długie godziny, poznając lepiej zastosowanie magicznych nici i obserwując, jak magia poprzez nieskomplikowane rytuały przelewa się na ubrania, napełniając je przeróżnymi magicznymi zastosowaniami. Zaczęła zapoznawać się również z magią rytualną, sięgając i po trudniejsze formy magii – prawie jej wyszedł rytuał kamiennego strażnika, ale już łatwiejsze formy magii powstania nie stanowią dla niej problemu. Z ciekawością odkrywa i eksperymentuje na bazie jej zaklęć, szukając najbardziej skutecznej formy wykonania zaklęcia. Z racji tego, że ta forma magii coraz częściej przenika do jej codzienności i obcuje z nią znacznie częściej niż z jakąkolwiek inną formą magii, staje się w niej coraz bardziej biegła i odnajduje jej zastosowanie w rytualnym rzemiośle. W najbliższym czasie zamierza poznać bardziej zaawansowane formy magii, spróbować nieco trudniejszych rytuałów, oraz zapoznać się z nowymi surowcami, które dadzą potencjał na przekształcenie ich poprzez magię.

PD
Postać: Alisha Dawson
Wydane punkty doświadczenia: 0PD (zabieram z wolnej puli)
Zakupione: Krawiectwo I -> II (5PSo)
Uzasadnienie:
Od kilku miesięcy Allie zaznajamia się lepiej z magicznymi nićmi. Poznała już wszystkie rodzaje nici podstawowych (sepia, błękit królewski, fuksja, grafitowa i majtkowa, tycjan, sadza angielska i marchewkowa, marengo i woskowa, orzechowa i piwna), oraz przeszyła około dziesięciu sztuk ubrań magicznymi nićmi. Szyła w wolnym czasie, ale za pomocą igły z nitką, dzięki czemu zapoznała się również z krojem, wykonaniem i szwami ubrań, co pomoże jej w przyszłości własnoręcznie wykonywać ubrania od podstaw, używając jedynie bel z materiałami. Ponieważ jej rodzice prowadzą warsztat krawiecki, ma również nieograniczony dostęp do większych autorytetów w tej dziedzinie (i ma komu podbierać nici zadawać pytania).

PD
Postać: Alisha Dawson
Wydane punkty doświadczenia: 75PD
Zakupione: Perswazja 0 -> I
Uzasadnienie:
Może Allie nie należy do osób najbardziej charyzmatycznych i asertywnych, ale w ostatnim czasie poczyniła zaskakujące zmiany w tym temacie. Na przykład, kiedy sprzeciwiła się „przymusowi” godzenia się z normami Kręgu i nie zgodziła się na zwyczajne odsunięcie dopiero wtedy, kiedy Maurice będzie musiał sobie znaleźć inną, lepszą żonę, a i to był sam przedsmak, bo kilka tygodni później prowadzą burzliwą rozmowę, w której Allie staje przy swoim, nie uginając się zbyt łatwo, dzięki czemu są w stanie wypracować kompromis. Dzień później mierzy się z Irą, który przyjmuje, że nieco naiwnie podeszła do tematu – tutaj również musi obstawać przy swoim i przekonuje go, że faktycznie nie nosi różowych okularów (nosi, ale wtedy akurat udało się przekonać). Zaledwie dwa dni później Allie również broni swojego uczucia i związku(?) przed rodzicami, przekonując ich, że Maurice traktuje ją poważnie. To dość spore kroki jak na osobę wycofaną, która poprzez te zdarzenia uczy się asertywności, dyskutowania i nieuciekania, a sztuki wypracowywania kompromisów.

+
Alisha Dawson
Wiek : 25
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : sopranistka | solistka w Teatrze Overtone
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
PD
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 4 PSO oraz 75 PD
Zakupione: Szybkość I -> II
Uzasadnienie: Blair do niedawna nie była najbardziej wysportowaną osobą, ale ostatnie intensywne miesiące sprawiły, czy tego chciała, czy też nie, że aktywność fizyczna zaczęła być jej bliższa. Podczas jednego ze styczniowych spacerów po lesie, wdała się w bójkę, gdzie sprawnie unikała różnego rodzaju ciosów, lecz wciąż nie zawsze jej się to udawało: odskoczyła do tyłu, gdy Sierra próbowała poranić mi twarz paznokciami; odchyla się w porę do tyłu, gdy Sierra próbowała przywalić jej podbródkowym; prawie udało jej się uniknąć pazurów meksykanki, gdy ta chciała wbić jej je w szyję; unika jednak już ciosu, który wymierzony był w jej brzuch; o milimetry nie udało jej się uniknąć pięści dziewczyny, gdy ta trafiła ją w nos; unika próby powalenia; kolejny podbródkowy Sierry był nietrafiony, bo była dla niej za szybka.
Również zaczęła uczęszczać na aerobik, o czym pisze w swoim pamiętniku. Zajęcia te są wyczerpujące, ale na dłuższą metę również pomogły we wzroście zwinności ciała Blair.
Podczas sparingu bokserskiego z Ronanem, również pozostała nieuchwytna: Blair na czas skręciła swój tułów w bok, przez co rękawica bokserska ją jedynie otarła, wzorowo odskoczyła unikając ciosu mężczyzny, wykonuje przewrót w czasie, żeby uniknąć druzgocącego ciosu, odskakuje w bok, żeby uniknąć pięści Lanthiera.

PD
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: Gibkość 0 -> I
Uzasadnienie: Blair na początku tego roku zaczęła uczęszczać na zajęcia z aerobiku, o czym wspomina w swoim pamiętniku. Dynamiczne ćwiczenia ruchowe z pewnością pomagają jej zadbać o gibkość mięśni, czy stawów. Dodatkowo sama rozgrzewka przed takimi zajęciami również opiera się na rozciąganiu.
Podczas bójki ze sierrą, wykorzystała również gibkość swojego kręgosłupa, żeby w porę odchylić się w tył i uniknąć podbródkowego. Natomiast podczas sparingu z Ronanem wykonała marnej jakości przewrót, który jednak uchronił ją przed ciosem.


PD
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: Udźwig 0 -> I
Uzasadnienie:  Blair na początku tego roku zaczęła uczęszczać na zajęcia z aerobiku, o czym wspomina w swoim pamiętniku. Na intensywny trening siłowy składają się m.in. ćwiczenia siłowe, które z pewnością dały zalążki mocy w mięśniach Blair.
Po południowej batalii w tunelach Blair z pomocą Lyry zbiera rannego i nieprzytomnego Setha i dźwigając go, wspólnie wkładają go do samochodu. Jakiś czas później z pomocą Sierry wnosi go na pierwsze piętro kamienicy, żeby ułożyć go na kanapie.
Podczas zaklinania zaawansowanych demonów, Lila ma upaść na ziemie przez skutki uboczne, ale Blair w porę zerwała się, żeby ochronić ją przed upadkiem i z wielkim trudem, pomóc przejść do sofy.


PD
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 55 PD
Zakupione:
wosk pszczeli x2 -  2 x 15 PD
pergamin - 25 PD

+
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat