Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Mar 30 2024, 14:41, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Benjamin Verity II
ODPYCHANIA : 15
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 28
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 20
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t713-benjamin-verity-ii
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t765-benjamin-verity-ii
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2147-audaces-fortuna-iuvat
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t766-skrzynka-pocztowa-benjamina-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1069-rachunek-bankowy-benjamin-verity-ii
ODPYCHANIA : 15
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 28
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 20
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t713-benjamin-verity-ii
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t765-benjamin-verity-ii
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2147-audaces-fortuna-iuvat
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t766-skrzynka-pocztowa-benjamina-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1069-rachunek-bankowy-benjamin-verity-ii
PD
Postać: Benjamin Verity II
Wydane punkty doświadczenia: 20 PD
Zakupione: rytualne kości, rytualny proch
Uzasadnienie: jestem miłym człowiekiem i doskonałym gospodarzem.

+
Benjamin Verity II
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : adwokat twój i diabła
Leander van Haarst
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 168
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1696-leander-van-haarst
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1720-leander-van-haarst
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1719-poczta-leandra-van-haarst
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f238-fairfield-street-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 168
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1696-leander-van-haarst
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1720-leander-van-haarst
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1719-poczta-leandra-van-haarst
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f238-fairfield-street-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst
PD
Postać: Leander van Haarst
Wydane punkty doświadczenia: 130
Zakupione: telefon stacjonarny | 30PD
złoty kociołek | 100PD
Uzasadnienie:

ogarnę
Leander van Haarst
Wiek : 40
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Eaglecrest
Zawód : Neurochirurg, odtruwacz, lekarz podziemny
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
PD
Postać: Annika Faust
Wydane punkty doświadczenia: 60 PD
Zakupione: Rytualne kości x3 (15), rytualny proch x3 (45)
Uzasadnienie: Bo jestem zawziętą babą.

+
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Valerio Paganini
ILUZJI : 20
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 9
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t568-valerio-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t599-valerio-paganini#3313
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t600-poczta-valerio#3315
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f122-red-poppy-1-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1102-rachunek-bankowy-valerio-paganini#10370
ILUZJI : 20
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 9
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t568-valerio-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t599-valerio-paganini#3313
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t600-poczta-valerio#3315
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f122-red-poppy-1-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1102-rachunek-bankowy-valerio-paganini#10370
PD
Postać:
Wydane punkty doświadczenia: 10 + 30 + 50 + 30 = 120 PD
Zakupione: rytualne kości x2, rytualny proch x2, nóż taktyczny, telefon stacjonarny
Uzasadnienie: in my bad girl era

+
Valerio Paganini
Wiek : 33
Odmienność : Rozszczepieniec
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : szef egzekucji dłużników familii
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
PD
Postać: Judith Carter
Wydane punkty doświadczenia: 75PD
Zakupione: Prawo jazdy 0 -> I
Uzasadnienie:
To wręcz niesamowite, że Judith tyle czasu wytrzymała, korzystając z przysług albo miejskiej komunikacji; ale widocznie ciężkie czasy wymagają wytoczenia ciężkiej artylerii, stąd też jej postanowienie o podjęcie się nauk prowadzenia pojazdów czterokołowych. Pierwszą taką lekcję odbyła z Charliem, który to zapoznał ją z podstawowymi funkcjami samochodu niezbędnymi do jazdy - na przykład wyjaśnił użycie trzech pedałów, oraz zademonstrował, jak działa skrzynia biegów. Wspólnie poćwiczyli podstawowe manewry jak ruszanie, hamowanie, zmiana biegów. Kolejne spotkanie natomiast miała z Sebastianem, gdzie miała do czynienia z samochodem zupełnie innej klasy. Tam nauczyła się obsługi automatycznej skrzyni biegów, a także jazdy po drodze do jazdy całkiem normalnej; zrobili sobie małą przejażdżkę z Wallow po trasie do miasta, gdzie miała okazję poćwiczyć refleks, gdy kot wybiegł jej na jezdnię (został dostatecznie zbluzgany, aby mogła otrzymać prawo jazdy od ręki). Ostatecznie z nauk wyniosła dostatecznie, aby samodzielnie była w stanie przejechać trasę z Cripple Rock do Wallow i z powrotem, i to bez prawa jazdy. Pewnie z prawem jazdy nie będzie się bała wyjechać na normalną trasę i okazać dokument kontrolującemu policjantowi.

+
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : starsza oficer sumiennych w Czarnej Gwardii
Sandy Hensley
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 173
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1289-sandy-hensley#13481
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1427-sandy-hensley#15770
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1428-sandy-hensley#15771
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1429-poczta-sandy#15772
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-golden-hour
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1430-rachunek-bankowy-sandy-hensley#15773
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 173
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1289-sandy-hensley#13481
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1427-sandy-hensley#15770
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1428-sandy-hensley#15771
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1429-poczta-sandy#15772
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-golden-hour
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1430-rachunek-bankowy-sandy-hensley#15773
DOLARY
Postać: Sandy Hensley
Wydane dolary: 20$
Zakupione: szop amerykański (małe zwierzę niemagiczne)
Link do rachunku bankowego: tutaj (zakup odnotowałam w rachunku z poprzedniego okresu, bo nie mam jeszcze wyciągu)

+
Sandy Hensley
Wiek : 30
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : medium, opiekun w Rezerwacie Bestii
Sierra Ignacio
POWSTANIA : 14
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 169
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 21
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t305-sierra-ignacio
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t313-sierra-ignacio
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t314-i-ginie-sierra#922
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t315-poczta-sierry-ignacio
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1072-rachunek-bankowy-sierra-ignacio
POWSTANIA : 14
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 169
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 21
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t305-sierra-ignacio
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t313-sierra-ignacio
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t314-i-ginie-sierra#922
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t315-poczta-sierry-ignacio
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1072-rachunek-bankowy-sierra-ignacio
PD
Postać: Sierra Ignacio
Wydane punkty doświadczenia: 450 PD
Zakupione: 6 PSo (+3 PSo z reszty) do kłamstwa (III poziom)
Uzasadnienie: Całą swoją potęgę buduję na wprawnym kłamstwie. Pomijając (albo nie) fakt, że od blisko 4 lat ukrywam nie tylko przed całym światem, ale też całą rodziną, że moja siostra nie skoczyła z balkonu, a wypchnęłam ją, w moim życiu pojawia się wiele bujd i kłamstw, które mówię w ładniejszy lub brzydszy sposób.
Zaczęło się niewinnie, bo od oszukiwania pana doktora nie tylko na temat mojego imienia i nazwiska, ale też przyczyn opętania jednej kobiety. Nawet w stresowej (wysoko stresowej...) sytuacji, potrafiłam kłamać w żywe oczy Valerio, że wcale nie obejrzałam taśm, na których są dowody na jego zbrodnie. Potrafiłam kłamać nawet w ryzykownej sytuacji, bo przed policją w trakcie składania zeznań. Oszukałam na temat mojego imienia i nazwiska (zdając sobie sprawę, że brzmi komicznie, z planem, że kiedy będę musiała podać prawdziwe, to każde następne zabrzmi o wiele lepiej). Kłamałam, że nie obejrzałam taśmy, która była dowodem na Paganiniego, którą przyniosłam funkcjonariuszom. Nawet po wielu obrażeniach byłam w stanie wmawiać Misty, że Krąg jest zły, a Johan van der Decken najgorszy i próbował mnie zabić. W trakcie spotkania kontrolnego w sprawie moich obrażeń na placach (poeventowych), oszukiwałam pana doktora na temat znalezienia drogi do jego gabinetu, przy okazji podrywając go i zagadując bzdurami na tyle mocno, żeby przypadkiem nie odkrył moich prawdziwych intencji. Dużą sprawą był fakt, że byłam w stanie ukryć przed moją współlokatorką fakt, że poobijany koleś, którego przyprowadziła jak tak naprawdę moją pierwszą miłością i byłym chłopakiem mojej siostry. Blair do tej pory nie wie, że miałam siostrę, chociaż mieszkamy razem. Później każę jej nawet kłamać na temat mojego imienia, pewna, że długofalowe oszukiwanie Setha będzie dla mnie opłacalne.
Swoje kłamstwa wykorzystuję, podrywając i próbując unikać stresowych sytuacji. Aktualnie kłamię nawet na temat ciąży, żeby dostać nieco pieniędzy od mojego chłopaka. Wykorzystuję tę sztukę również w pracy, kiedy próbuję interpretować wróżby w taki sposób, żeby klient był zadowolony i wrócił. Ma to dla mnie znacznie większe znaczenie niż prawda. Wielokrotnie w narracji wspominam o łgarstwach i próbach wybielenia swojej osoby, nawet jeśli przez to często pakuję się w tarapaty. Oceniam więc swój poziom kłamania na zaawansowany, patrząc na fakt, że posługuję się nim niemal na co dzień, poczynając od prostych kłamstewek w stylu „wydała mi pani za mało reszty”, a kończąc na kłamaniu w żywe oczy policji na temat własnego imienia i nazwiska.

+
Sierra Ignacio
Wiek : 25
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : stare miasto, Saint Fall
Zawód : medium, wróżbitka za dolara
River Silverthorn
ANATOMICZNA : 21
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 167
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1386-river-silverthorn-w-budowie#14858
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1468-river-silverthorn#16520
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1467-poczta-river#16519
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1492-rachunek-bankowy-river-silverthorn#17218
ANATOMICZNA : 21
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 167
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1386-river-silverthorn-w-budowie#14858
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1468-river-silverthorn#16520
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1467-poczta-river#16519
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1492-rachunek-bankowy-river-silverthorn#17218
DOLARY
Postać: River Silverthorn
Wydane dolary: 30
Zakupione: bagienne ziele
Link do rachunku bankowego: Jest on tu.

PD
Postać:
Wydane punkty doświadczenia: 30
Zakupione: Telefon stacjonarny
Uzasadnienie: -

+
River Silverthorn
Wiek : 36
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Saint Fall, Hellridge
Zawód : ratowniczka w szpitalu im. Sary Madigan
Arlo Havillard
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 6
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 4
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1729-arlo-havillard#23861
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1739-arlo-havillard#24099
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1734-arlo-havillard#24078
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1732-poczta-arlo-havillarda#24075
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f236-waterbury-place-5-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1733-rachunek-bankowy-arlo-havillard#24076
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 6
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 4
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1729-arlo-havillard#23861
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1739-arlo-havillard#24099
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1734-arlo-havillard#24078
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1732-poczta-arlo-havillarda#24075
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f236-waterbury-place-5-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1733-rachunek-bankowy-arlo-havillard#24076
PD
Postać: Arlo Havillard
Wydane punkty doświadczenia: 30
Zakupione: Telefon stacjonarny
Uzasadnienie: telefony bladym świtem same się nie odbiorą

+
Arlo Havillard
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : saint fall
Zawód : detektyw policyjny, zaklinacz
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
PD
Postać: Lyra Vandenberg

Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zakupione: Kieł cerberusa
Uzasadnienie: piesek chwalił, że solidnie wykonany

Wydane punkty doświadczenia: 400 PD
Zakupione: 4 PSm do magii iluzji -> aby przejść z II na III poziom magii iluzji
Uzasadnienie:

Magia iluzji jest niezaprzeczalnie przewodnią dziedziną magiczną Lyry. Ostatnie miesiące pokazały, że na magii polegać musi bardzo, a więc siłą rzeczy, najczęściej sięga po magię iluzji, tym samym dochodząc do poziomu, gdy średniozaawansowane zaklęcia oraz rytuały, opanowała już na tyle, by być gotowa przejść dalej w swojej praktyce.

Łączenie praktyki z teorią weszło już jej mocno w krew. Jest już oczytana z wieloma pozycjami z tej dziedziny, a przypadkowe spotkanie profesorki z dziedziny magii iluzji, uświadamia jej, że podręczniki, które czyta (i które już wydają jej się mówić o rzeczach prostych) są dostosowane poziomem do nauczania na ostatnim roku studiów. Tym samym kobieta poleca Lyrze inne, bardziej zaawansowane lektury, z których rytuały ona następnie próbuje wprowadzić w życie. Oprócz tego, to, w jaki sposób spotkała kobietę, pokazuje, że jest już na tyle oswojona z iluzją, że jest w stanie nawet ją rozpoznawać — za pomocą wprawdzie magicznego lusterka, ale wciąż, jest w stanie poprawie zidentyfikować rytuał, pod którym ukrywa się kobieta, co świadczy o wysokiej, zarówno praktycznej, jak i teoretycznej, jego znajomości. Konwersacja zaś z Roche sugeruje, że Lyra od lat zasięga jego porad odnośnie magii iluzji, a także jej zainteresowanie wybiega poza to, co jest już w tej dziedzinie utarte i szuka nowych rozwiązań, nawet jeśli jeszcze nie jest w stanie ich odnaleźć.

Rzucając rytuał, stosuje się nie tylko do podstawowych informacji na jego temat, ale i dodatkowych zaleceń wynikających z bardziej zaawansowanej lektury na jego temat, pokazując tym samym, że jest w stanie przełożyć na praktykę to, o czym czyta w naukowych publikacjach. Chociaż rytuał się nie udaje, to nie wynika to z jej błędów, a zwyczajnego faktu, że magia (kostki) bywa kapryśna.

Podczas wydarzenia Biada ziemi i morzu z wyraźną swobodą stosuje zaklęcia średniozaawansowane z magii iluzji (na przykład: 1, 2, 3). Podczas pojedynku, zaklęcia rzuca nie tylko w sytuacji stresowej, co również bez zmysłu wzroku, co nawet w przypadku zaklęć niecelowanych musi sugerować ogromne zaufanie do swoich zdolności magicznych z tej dziedziny. Sięga nie tylko po zaklęcia, ale i po rytuały, które w takich okolicznościach wymagając od niej nie tylko nieprzeciętnej znajomości praktycznego zastosowania go, jak i inkantacji, a także szybkiego myślenia, które sugeruje oswojenie z dziedziną magii. Podczas wydarzenia rzuca zaklęcia z poziomu średniozaawansowanego z różnym powodzeniem, jednak doskonałą ich znajomością — a każde nieudane zaklęcie jest lekcją na przyszłość i podpowiedzią, jak następnym razem próbować inaczej.

Kolejnym przykładem tego, jak sprawnie łączy już swoje doświadczenie z magią iluzji oraz jej teorię, jest fakt, że jest w stanie rozpoznać inkantacje rzucanego przez siebie wcześniej rytuału w formie zagadki, a następnie skutecznie rozkodować jego działanie na cmentarzu.

Aktywnie i intensywnie praktykując magię iluzji w swoim życiu, w ostatnich miesiącach osiągnęła w niej znaczący rozwój, wybiegając poza ramy tego, co jest powszechnie znane i przy wielu okazjach sięgając albo po bardziej zaawansowane źródła czy szukając rozwiązań, które jeszcze nie powstały. Tym samym jej obecny stan opanowania tej dziedziny zaczyna już wkraczać na poziom zaawansowany, aby mogła i w praktyce próbować zaklęć oraz rytuałów z tego poziomu.

Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: 1 PSo (kłamstwo) + 4 PSo z reszty -> aby przejść z I na II poziom zdolności kłamstwa
Uzasadnienie:

Lyra, chociaż wolałaby nie, często musi sięgać w swoim życiu po kłamstwo. Naturalnym powodem jest oczywiście jej odmienność, którą trzyma w tajemnicy przed społeczeństwem, często musząc stosować większe lub mniejsze kłamstwa, by ją ukryć. Mauricy'emu mówi, że nie potrafi pływać, aby nie zbliżali się zbytnio do wody, jednocześnie doskonale wiedząc, że chłopak dzieli z nią syreni sekret, czego również nie daje po sobie poznać w rozmowie z nim. Podobnie okłamuje Terenca, twierdząc, że pływa jedynie rekreacyjnie. W dodatku od lat przynosi Orestesowi przedmioty wyłowione z oceanu, za każdym razem wymyślając nową, kreatywną historyjkę odnośnie tego, skąd pochodzą. Niekoniecznie skutecznie, ale na tyle, że nie wytknął jej jeszcze kłamstwa wprost w twarz.

Nie tylko bycie syreną jest dobrze skrywanym sekretem. Od kiedy przeszła wtajemniczenie w hierarchii kowenu, ma dostęp do znacznie większej ilości informacji, które są przez nią pilnie strzeżone. Jest to bardzo drastyczny przyrost sekretów, które zmuszona jest ukrywać; niemniej robi to skutecznie, co tylko świadczy o tym, że jej poziom tej zdolności znacznie wzrósł w ostatnich miesiącach. Przykładem tego byłaby, chociażby pielgrzymka z Marvinem, gdy odnaleźli pióra ewidentnie powiązane z dziejącą się Apokalipsą oraz Upadłymi. Lyra nie tylko zachowała dla siebie ten fakt, ale również próbowała podrzucić mężczyźnie mylny trop i jednocześnie powód, dla którego nie powinien się na ten temat wypowiadać publicznie. (Niestety), nie okłamuje na temat prawdziwych wydarzeń z lutego tylko nieznajomych, ale także i najbliższych, co sprawia, że jest to znacznie trudniejsze. Rozmawiając z Theą, Lyra jest świadoma, że najprawdopodobniej nie dożyje maja, czując ogromne wyrzuty sumienia, że nie może ostrzec przyjaciółki — decyduje się jednak tego nie robić, udając, że perspektywa wspólnego zestarzenia się jest jak najbardziej realistyczna. Skutecznie utrzymuje również sekret Williamsona odnośnie jego prawdziwego zawodu, nie zdradzając go nawet Thei.

Jako aktorka często kłamać musi niemal zawodowo, łącząc sprawnie te dwie zdolności ze sobą. Podczas misji dla kowenu, podaje się za Summer, wmawiając sobie, że zwyczajnie gra postać w przedstawieniu. Chociaż ma w głowie przygotowany scenariusz, to zdecydowanie musi nieraz sięgać po zdolność improwizacji, zacierając cienką granicę między aktorstwem a kłamstwem. Również, jak to już bywa na przesłuchaniach, okłamuje Thibalta odnośnie swoich zdolności wokalnych, w duchu myśli, że mówi się wszystko, by dostać rolę, a szczegółami martwi się później. W ramach ćwiczeń i rekreacji podaje się również za Pamelę podczas spotkania z włoskim Barnabą Williamsonem, traktując to kłamstwo trochę niepoważnie, ale wciąż z lekkością, która sugeruje, że jej poziom wprawy znacznie wzrósł.

Wisienką na torcie jest fakt, że jest z kłamstwem już tak oswojona, że potrafi wygrać w grę, która się na nim opiera z kimś, kto zawodowo zajmuje się przeglądaniem przez kłamstwa.

+
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Maurice Overtone
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
DOLARY
Postać: Maurice Overtone
Wydane dolary: 60$
Zakupione: Witka słomka
Link do rachunku bankowego: tutaj

PD
Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 375PD
Zakupione: Zoologia I->II (5PSo)
Uzasadnienie: Dla niektórych to trudne do wyobrażenia, dla Maurycego to codzienność. Jego zainteresowanie zoologią trwa od dłuższego czasu. Rozpoczynało się niewinnie, bo poprzez zorganizowanie w domu małego zwierzyńca i danie schronienia trzem kotom. Zwierzętami Maurice zajmuje się samodzielnie i do tej pory nie sprawiało mu to trudności. Wyzwanie odczuł dopiero wtedy, gdy pod jego opieką znalazł się barghest odnaleziony podczas Leśnej Pielgrzymki. To wtedy po raz pierwszy wspominał o chęci zapoznawania się z właściwymi źródłami naukowymi w dziedzinie żywienia barghestów i wysnuwał na ten temat własne teorie. W dalszej części, gdy zwierzę już było pod jego wyłączną opieką, Maurice podchodził do tematu mocno swobodnie, nie zdając sobie sprawy z tego, że barghest nie jest takim tam sobie psem, którego prowadza się na smyczy. Popełniał wiele błędów wychowawczych, które starał się korygować, gdy zorientował się, co się dzieje. W najtrudniejszych chwilach zwracał się po pomoc do Anniki, która cierpliwie starała się pomóc mu w odnalezieniu się w roli opiekuna barghesta. Wymieniali listy, rozmawiali i nawet Annika okazjonalnie wpadała do niego, aby  podsunąć mu kilka wskazówek. Ćwiczył też samodzielnie, starając się wprowadzić opiekę nad stworzeniem w swoją codzienność oraz wykazywał empatię w stosunku do innych stworzeń.
Zoologia jest czymś, czym Maurice interesuje się nie tylko pod kątem naukowym, ale bardziej praktycznym. Kocha zwierzęta, posiada własne, a podczas syrenkowania nałogowo podgląda morskich mieszkańców Maywater.

+
Maurice Overtone
Wiek : 29
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Hellridge, Maywater
Zawód : Malarz, śpiewak operowy
Winnifred Marwood
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 161
CHARYZMA : 1
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t473-winifred-marwood-b#1897
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t521-winnifred-marwood#2370
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t523-poczta-winnie#2372
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1060-rachunek-bankowy-marwood-winnifred#9095
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 161
CHARYZMA : 1
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t473-winifred-marwood-b#1897
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t521-winnifred-marwood#2370
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t523-poczta-winnie#2372
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1060-rachunek-bankowy-marwood-winnifred#9095
Postać: Winnifred Marwood
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zakupione: 5 punktów do siły woli
Uzasadnienie: Ostatnie miesiące nie były lekkimi dla panny Marwood. Jej codzienność uległa diametralnej zmianie przez wzgląd na rozgrywającą się Apokalipsę, której Winnie pozostaje świadoma. Już na początku roku, udaje jej się rzucić stosunkowo trudny rytuał w warunkach bynajmniej idealnych — w środku lasu, niedaleko świętujących Ucztę Ognia czarowników. Dzięki skupieniu, a także pierwszemu przejawowi silnej woli, jest w stanie nie tylko wyprzeć możliwe skutki uboczne, jak i potem kontynuować plan, pomimo ogromnych rozterek moralnych.

Częstym przejawem samozaparcia Winnie, jest uporczywe dążenie do sukcesu. Nie przyjmuje ona odmowy ze strony magii, rzucając dość zaawansowane i trudne zaklęcia, aż do skutku — przykładami takich zachowań są te dwie sytuacje: 1 & 2. Często tym samym ignoruje ostrzeżenia własnego organizmu, co wymaga z jej strony nie tylko ogromnego skupienia, jak i (hehe) silnej woli. Oprócz magicznego samozaparcia, również w jej charakterze przejawiają się pewne zmiany, gdyż jest w stanie sprzeciwić się zarówno pani Carter w kwestii leczenia, jak i panu Verity, podczas spotkania kowenu. Chociaż do wspomnienia tego drugiego nie miała długo dostępu, to jej dalsze zachowania sugerują, że coś w niej to zmieniło, a tę zmianę przypieczętował fakt dowiedzenia się prawdy.

Wisienką na torcie przemiany panny Marwood, jest rytualne wsparcie kowenu podczas (kolejnej) apokalipsy. Ryzykowała tu nie tylko swoim zdrowiem, jak i życiem, jednak przez moment nawet nie zawahała się, by próbować dalej, co skończyło się dla niej tragicznie. Nauczyło ją to, że istnieją limity tego, co jej ciało jest w stanie znieść, ale jednocześnie, jak obcować z tak potężną magią, by w przyszłość takich tragicznych skutków ubocznych unikać.

+, silna babo!
Winnifred Marwood
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy (tymczasowo)
Zawód : studentka medycyny i magicyny
Vittoria L'Orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
PD
Postać: Vittoria L'Orfevre
Wydane punkty doświadczenia: 300 PD
Zakupione: 3 PSm do magii powstania (21 -> 24)
Uzasadnienie: Rzemieślnik bez magii powstania nie istnieje — to, jak intensywnie nad rozwojem tej dziedziny pracowała Vittoria, można prześledzić przez praktykę. W codziennym życiu i niecodziennym talencie Toria wykorzystuje magię w pierwszej kolejności podczas przygotowywania magicznych ubrań: na przestrzeni ostatniego okresu wykonała kilkanaście (liczne przykłady: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8) udanych przeczyć nićmi, co nie powiodłoby się bez udziału rozwiniętej magii powstania. Znaczna większość używanych nici była z poziomu III, co wskazuje na fakt posiadania przez Vittorię wysokiej, praktycznej wiedzy nie tylko w krawiectwie, ale przede wszystkim w dziedzinie magii powstania odpowiedzialnej za rzemiosło. Nie samym krawiectwem człowiek jednak żyje — o tym, że wiedza Torii obejmuje również magię rytualną, można przekonać się w tym wątku, gdzie po włamaniu do pracowni rzuciła udane rytuały z magii powstania (Aura Pacis oraz kamiennego strażnika). Swoje umiejętności oraz wiedzę wykazuje również w Starej Bibliotece, gdzie zgłębia tajniki mocno zaawansowanych rytuałów z magii powstania oraz zastanawia się nad możliwością przeniesienia ich właściwości na stworzenie nowej, magicznej nici.

+, slayed!
Vittoria L'Orfevre
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : projektantka magicznej mody
Philip Duer
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 163
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 8
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1172-philip-duer#23062
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1707-philip-duer#23071
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1705-poczta-philipa-duera#23064
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f231-waterbury-place-5-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1706-rachunek-bankowy-philip-duer#23070
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 163
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 8
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1172-philip-duer#23062
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1707-philip-duer#23071
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1705-poczta-philipa-duera#23064
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f231-waterbury-place-5-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1706-rachunek-bankowy-philip-duer#23070
PD
Postać: Philip Duer
Wydane punkty doświadczenia: 250
Zakupione: karta zmiany
Uzasadnienie: odezwę się ze zmianami do sprawdzającej kartę <3
Philip Duer
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : saint fall
Zawód : jubiler, zaklinacz
Benjamin Verity II
ODPYCHANIA : 15
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 28
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 20
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t713-benjamin-verity-ii
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t765-benjamin-verity-ii
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2147-audaces-fortuna-iuvat
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t766-skrzynka-pocztowa-benjamina-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1069-rachunek-bankowy-benjamin-verity-ii
ODPYCHANIA : 15
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 28
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 20
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t713-benjamin-verity-ii
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t765-benjamin-verity-ii
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2147-audaces-fortuna-iuvat
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t766-skrzynka-pocztowa-benjamina-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1069-rachunek-bankowy-benjamin-verity-ii
PD
Postać: Benjamin Verity II
Wydane punkty doświadczenia: 30 PD
Zakupione: telefon stacjonarny
Uzasadnienie: Zorientowałam się, że nie mam kupionego, a już zaczęłam rozmowę, więc przepraszam i nadrabiam. Dryń-dryń.

+, na przyszłość prosimy o pilnowanie ekwipunku postaci i życzymy miłej zabawy z drobną niespodzianką z tego powodu
Benjamin Verity II
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : adwokat twój i diabła