Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Mar 30, 2024 2:41 pm, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
Postać: Sebastian Verity
Wydane punkty doświadczenia: 600 PD
Zakupione: Siła woli 18 -> 24 (6 PSm)
Uzasadnienie: Życie w dalszym ciągu nie oszczędza Sebastiana, zsyłając kolejne trudne sytuacje nie tylko pod względem psychicznym i fizycznym, ale również tym, który ściśle wiąże się z magią. Z tą ma do czynienia oczywiście nieustannie, jednak w ostatnim okresie nie była mu jedynie sprzymierzeńcem, lecz stała się również trudnym przeciwnikiem. W tym poście został wystawiony na działanie odmienności, ulegając lamentowi i choć nie zdaje sobie z tego sprawy, ingerencja magiczna w jego umysł i własną wolę z pewnością pozostawiła swoisty ślad i nie pozostanie bez wpływu na ewentualne kolejne zetknięcie z tego typu sytuacją.
Największym wyzwaniem jednakże był dzień 26 kwietnia, kiedy to silna wola Sebastiana została przetestowana wiele razy w krótkim czasie. Najpierw magiczna mgła, która obrała sobie Sebastiana i jego towarzyszy za cel, kiedy próbował się jej pozbyć, później walka w niesprzyjającym, przesiąkniętym magią otoczeniu z nienaturalnie zachowującymi się roślinami (1, 2, 3). W tym samym wątku ma również bezpośrednią styczność z przedmiotami magicznymi, których do tej pory nie znał (magiczna lina, zaklęty drzewiec) oraz z drzewcem. To, co kluczowe dla jego psychiki oraz odporności na magię nadchodzi jednak później i jest to seria wielu trudnych wydarzeń, pełnych skomplikowanej magii, z czego główne wymieniam poniżej:

- Rozmowa z upadłym aniołem i styczność z kolejną niezbadaną magią o silnym natężeniu - barierą zamykającą Surtra (link)
- Udział w trudnym rytuale, mającym uwolnić Surtra (1, 2)
- Kolejny rytuał z magii odpychania oraz cały wątek walki na śmierć i życie, podczas której Sebastian nie odpuszczał ani na moment, za wszelką cenę broniąc miecza pozostawionego przez Surtra. W międzyczasie mierzył się także z kolejną ingerencją w swój umysł, w wyniku czego słyszał w nim głos Lucyfera.

Tym, co wpłynęło najmocniej na hartowanie siły woli Sebastiana, zdecydowanie jest to, co działo się na końcu misji. Znów jest to seria traumatycznych doświadczeń, z czego najbardziej znaczącym w kontekście siły woli jest uczestniczenie w rytuale otwarcia wrót piekielnych, podczas którego stanął w roli żywej świecy, a mało tego musiał bezradnie obserwować, jak osoba, którą kocha, umiera - tak wtedy sądził - na jego oczach. Tym samym mierzył się z jednym ze swoich największych lęków - poczuciem, że nie może nic zrobić, że jest bezużyteczny.

skontaktuję się z tobą prywatnie
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Starszy Oficer (Protektor), Czarna Gwardia
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
Postać: Cecil Fogarty
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zakupione: 5 PSm, siła woli 10 -> 15
Uzasadnienie:
Siła woli jest niezbędnym towarzyszem, zwłaszcza, kiedy demony przeszłości bezlitośnie depczą po piętach, zamykając ciało w drżących ramionach strachu.
Jednym z nich jest paniczny strach przed ogniem, z którym konfrontuje się na kilka frontach - na szczęście niejednocześnie. Tutaj, wskutek wrzucenia krytycznej k1, jego brwi płoną, jednak udaje mu się wybrnąć z tej sytuacji (nie)obronną ręką. Kolejną batalię z zakorzenionym w dzieciństwie lękiem stoczył na placu Aradii, gdy ściana ognia wybucha tuż przed nim i dodatkowo czuje jak ogień parzy bliźniaczą skórę, czemu początkowo towarzyszy atak paniki, dopiero potem, stopniowo, oswaja się, a raczej chwilowo przyzwyczaja się do prześlizgującego się po szczeblach żeber lęku, który próbuje go sparaliżować, doprowadzić do bezruchu. W w końcu bierze się w garść i przestaje być balastem dla swoich towarzyszy. Orzeł, którego w następnej kolejności próbuje unieruchomić, zaciska na nim swoje pazury i próbuje wzbić się z cecilowym ciężarem w przestworza, bezskutecznie. Fogarty, chociaż upada, znowu się podnosi i silą woli próbuje stłumić palący się nim ogień gniew , jednak tym razem pierwotny, tlący się w nim instytut przetrwania jest zbyt silny. Udaje mu się to uczynić kilka chwil później.
Na autostradzie traktorów siła woli pomaga mu przezwyciężyć nagły, niekontrolowany napływ bólu, który doprowadza do go krótkotrwałego bezdechu - usłyszał wówczas Lilith. W zagajniku spotyka potężną istotą - upadłego anioła. Chociaż się waha, chociaż plącze mu się język, chociaż się chwieje, siła woli utrzymuje go w ryzach i pozwala mu nawiązać dialog z obecnie demoniczną istotą.
Kolejną batalię z własnym strachem stoczył na drodze do domu znachorki. Malowniczy las spowiła gęsta mgła, która otumaniła jego zmysły, wlewając do świadomości halucynacje, którym, na wydeptanej ścieżce, próbuje się oprzeć. Ciemność, która napłynęła, odebrała mu władzę w języku, ale, zanim szczelnie otoczyła jego ciało, zdołal jeszcze, w języku migowym, przekazać Terence'mu komunikat, że nie może mówić. Kilka kroków dalejpoczuł intensywny zapach krwi, zlokalizował jego źródła, ale nie mógł wypędzić z głowy nieprzyjemnych, napierających na niego świadomości wizji - widział ciała oszpecone przez śmierć. Błądził po krętych ścieżkach urojeń, szukając ucieczki od napsutych myśli i w końcu Dahlia i jej przesiąknięte trucizną słowa, które słyszał tuż przy ucho, zniknęły. Udało mu się wydostać z plątaniny zmysłów. Siła woli, pomimo zmęczenia, które nudnościami i mgiraną odbily się na jego ciele, pomogła mu także przeprowadzić rytuał na wątłym ciele znachorki. Dzięki niej zignorował także towarzyszący mu ból, dzięki czemu mógł odbyć rozmowę z kobietą.
Wykorzystując wtopienie wkradł się do nieczynnego supermarketu, gdzie był przetrzymywany pojmany patron Kowenu Nocy, dzięki czemu prześlizgnął się do środka przez nikogo niezauważony i uniknął konfrontacji z człowiekiem Pereza. Podczas pojedynku z Meksykaninem, znowu wtapia się w otoczenie, by zdobyć nad mężczyzną przewagę i ostatecznie umożliwić sobie i Huxleyowi ucieczkę z magazynu, dzięki czemu znika stamtąd, jak wszedł, niezauważony przez nikogo - jedyny świadek dokonał żywota, chociaż pierwszą próbę nie mógł nazwać udaną.

+, brawo!
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator
Oscar Nox
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
Postać: Oscar Nox
Okres fabularny: marzec-kwiecień 1985
Zdobyte punkty doświadczenia: 150 PD
Zdobyte punkty zdolności: 4
Rozliczane wątki:

3 z poprzedniego okresu fabularnego:

1
2
3


Marzec - kwiecień

1
2
3
4
5
6
7 (1, 2,3,4,5)
8
9
10
11
12

kalendarz zgłoszony przed dezaktywacją, +150 PD, +4 PSO

Ostatnio zmieniony przez Oscar Nox dnia Pon Mar 25, 2024 8:07 pm, w całości zmieniany 1 raz
Oscar Nox
Wiek : 35
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : Internista/genetyk
Michael Toussaint
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 149
CHARYZMA : 1
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 10
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t895-michael-toussaint
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1412-michael-toussaint#15563
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1411-poczta-m-toussainta#15562
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/t1394-salon#15012
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1074-rachunek-bankowy-michael-toussaint
ANATOMICZNA : 5
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 149
CHARYZMA : 1
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 10
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t895-michael-toussaint
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1412-michael-toussaint#15563
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1411-poczta-m-toussainta#15562
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/t1394-salon#15012
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1074-rachunek-bankowy-michael-toussaint
Postać: Michael Toussaint
Okres fabularny: marzec-kwiecień 1985
Zdobyte punkty doświadczenia: 60 PD
Zdobyte punkty zdolności: 2
Rozliczane wątki:

1 - poprzedni okres fabularny
2
3
4
5
6 wątek 6 nie ma daty, link prowadzi do lokacji

kalendarz zgłoszony przed dezaktywacją, +50 PD, +1 PSo (po poprawieniu daty będzie jak za 6)
Michael Toussaint
Wiek : 60
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : Projektant/ wytwórca zabawek
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
Postać: Annika Faust
Wydane punkty doświadczenia: 15 PD
Zakupione: złoto

+
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
PD
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zakupione: +5 do magii odpychania
Uzasadnienie: Blair od początku wykazuje wręcz wrodzony talent do manipulowania materią nieżywą. Przy użyciu prostego i niepozornego Dormi zdziałała tak dużo, że pokazała, że nawet najprostsze czary w rękach potężnej czarownicy mogą zdziałać wiele. Przy użycia właśnie tego czaru uniosła athame i swoją wolą skierowała go prosto na anioła, wymijając jego dłoń i zaraz trafiając, prosto w serce tym samym go uśmiercając. Podczas infiltracji legowiska Freyra z wodnego wiru wyłowiła również tymże zaklęciem jego skurczony statek oraz drugą czarownicę, ratując ją tym samym przed niebezpieczeństwem, które mogło na nią tam czyhać. Podczas ostatnich minut pojedynku użyła również Dormi do zabrania plecaka Lili, żeby tym samym jej rzeczy nie przepadły.
Magii odpychania użyła również w walce Kowenów, gdy obroniła się tym samym czarem przed Gorgoną. Żeby uratować swoją zaklętą spinkę, spowolniła ją, dzięki czemu zdążyła zdeptać ją, gdy ta była pod działaniem wrogiego Dormi.
Również zbyt dużym problemem nie było zatrzaśnięcie dwóch Ordinatio w pentaklu.
Do nieudanych prób użycia warte wspomnienie jest również o dwóch [1, 2] rzuconych Quidhic, które, mimo że nieudane, na pewno w pewny sposób przyczyniły się do rozwoju magii odpychania u Blair.

+, gratulujemy!
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Isabelle Nostradamus
ANATOMICZNA : 20
ODPYCHANIA : 7
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 162
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 23
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2132-isabelle-nostradamus
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2138-isabelle-nostradamus
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2139-isabelle-nostradamus#26123
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2137-poczta-isabelle-nostradamus#26120
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2140-rachunek-isabelle-nostradamus#26125
ANATOMICZNA : 20
ODPYCHANIA : 7
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 162
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 23
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2132-isabelle-nostradamus
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2138-isabelle-nostradamus
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2139-isabelle-nostradamus#26123
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2137-poczta-isabelle-nostradamus#26120
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2140-rachunek-isabelle-nostradamus#26125
ZAKUPY STARTOWE
Postać: Isabelle Nostradamus
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 0 PD
Zakupione: -
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 100 PD

+
Isabelle Nostradamus
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Grave Palace
Zawód : Odtruwacz
Richard Morley
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 170
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 18
TALENTY : 8
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1524-richard-morley#17691
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2131-richard-morley#25861
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1653-poczta-richarda-morley-a#21345
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f246-side-alley-3-15
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2130-rachunek-richard-morley#25860
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 170
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 18
TALENTY : 8
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1524-richard-morley#17691
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2131-richard-morley#25861
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1653-poczta-richarda-morley-a#21345
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f246-side-alley-3-15
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2130-rachunek-richard-morley#25860
DOLARY
Postać: Richard Morley
Wydane dolary: 120 $
Zakupione: rower
Link do rachunku bankowego: tu

brak rozliczenia marzec-kwiecień

poprawione

+

Ostatnio zmieniony przez Richard Morley dnia Sob Kwi 06, 2024 4:50 pm, w całości zmieniany 1 raz
Richard Morley
Wiek : 25
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : Rzecznik w Czarnej Gwardii, student Teorii Magii
Arlo Havillard
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 6
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 4
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1729-arlo-havillard#23861
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1739-arlo-havillard#24099
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1734-arlo-havillard#24078
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1732-poczta-arlo-havillarda#24075
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f236-waterbury-place-5-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1733-rachunek-bankowy-arlo-havillard#24076
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 6
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 4
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1729-arlo-havillard#23861
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1739-arlo-havillard#24099
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1734-arlo-havillard#24078
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1732-poczta-arlo-havillarda#24075
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f236-waterbury-place-5-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1733-rachunek-bankowy-arlo-havillard#24076
PD
Postać: Arlo Havillard
Wydane punkty doświadczenia: 100
Zakupione: +1 do magii odpychania
Uzasadnienie: Havi, chociaż swoją magiczną edukacje zadedykował głownie jednej dziedzinie magii, na przestrzeni minionych lat znalazł także czas, by, przynajmniej w minimalnym zakresie, sięgnąć po arkany magii odpychania, która stopniowo staje się elementem jego codzienności. Przyswaja coraz bardziej rozbudowaną wiedzą z tego zakresu, pochylając się nad problematyką rytuałów z zakresu średniozaawansowanego, a także sam wytrwale je ćwiczy, by w przyszłości jeszcze lepiej operować wiedzą, która zaczęła kiełkować i stopniowo wydaje plony, czego dowodem może być skutecznie rzucony rytułał Locus Silentii, mniej udany kryształowiec rytułał oczyszczenia i znajomośc skutecznie zatrzaśnięciętego czaru Ordinario.

Wątek z użyciem magii odpychania jest niezakończony. Reszta linków odnosi się do magii powstania

update: pomieszały mi się dziedziny magii podmieniłam link prowadzący do tematu z nauką, jak i rytuał

+
Arlo Havillard
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : saint fall
Zawód : detektyw policyjny, zaklinacz
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 45 PD
Zakupione: wosk rzepakowy (x2), wosk sojowy
Uzasadnienie: świecarstwo is my paszyn

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Benjamin Verity II
ODPYCHANIA : 15
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 28
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 20
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t713-benjamin-verity-ii
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t765-benjamin-verity-ii
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2147-audaces-fortuna-iuvat
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t766-skrzynka-pocztowa-benjamina-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1069-rachunek-bankowy-benjamin-verity-ii
ODPYCHANIA : 15
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 28
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 20
TALENTY : 3
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t713-benjamin-verity-ii
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t765-benjamin-verity-ii
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2147-audaces-fortuna-iuvat
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t766-skrzynka-pocztowa-benjamina-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1069-rachunek-bankowy-benjamin-verity-ii
PD
Postać: Benjamin Verity II
Wydane punkty doświadczenia: 600 PD
Zakupione: dom letniskowy (luksusowy)
Uzasadnienie: Dostałem premię i uznałem, że sobie dogodzę i zrobię prezent na urodziny. Domku letniskowego potrzebuję do robienia licealnych imprez, będę tam chował trupy. Zbuduję się w Martha's Vineyard w Massachusetts. Po lokację zgłoszę się po akcepcie zakupów.

+
Benjamin Verity II
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : adwokat twój i diabła
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 20 + 15 + 15 + 15 + 20 + 20 +  20 + 25 + 15 + 20 = 200 PD
Zakupione: nić koniakowa, nić oberżynowa, nić minia, nić morelowa, nić jaśminowa, nić grynszpan, olej bazyliowy, olej jodłowy, olej benzeosowy, olej z nasion marchwii, zestaw świec czerwonych (x3)
Uzasadnienie: mam za dużo PD

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
Postać: Sebastian Verity
Wydane punkty doświadczenia: 600 PD
Zakupione: Siła woli 18 -> 24 (6 PSm)
Uzasadnienie: Przed Sebastianem staje coraz więcej wyzwań, które wystawiają na próbę jego silną wolę zarówno w aspekcie fizycznym, psychicznym, jak i tym magicznym. Szczególnie to ostatnie miało na niego ogromny wpływ przez ostatnie dwa miesiące, kiedy to mierzył się z nowymi sytuacjami, czarami i zjawiskami, które znacząco wpłynęły na jego pojmowanie świata i zrozumienie otaczających go zagrożeń. Doświadczając ich miał szansę przekonać się, że jest w stanie przebrnąć przez więcej, niż mógł przypuszczać nawet pomimo wiary w swoje doświadczenie i stalowe nerwy.

W ostatnim czasie jego umysł dwukrotnie był narażony na ingerencje magiczną, do której nie nawykł i przed którą nie był w stanie się obronić. Za pierwszym razem stało się to za sprawą wprawnego, choć relatywnie nieszkodliwego syreniego lamentu, za drugim zaś była to już całkiem śmiała i bezpośrednia ingerencja w jego myśli, związana z telepatycznymi umiejętnościami przeciwniczki. Mimo że Sebastian pozostaje nieświadom w kwestii narażenia się na ten rodzaj ataku magicznego, jego ciało i umysł przyjęły na siebie rodzaj magii, z jakim na co dzień nie mają do czynienia i to z pewnością sprawia, że w przypadku ewentualnych kolejnych tego typu ataków świadomość i odporność Sebastiana wzrosną - tym samym doświadczenie takiej ingerencji, nawet jeśli nieświadomie, uczy go stopniowo sobie z nią radzić.

W karcie postaci Sebastiana wspominam, że odkąd przeszedł do wydziału Protektorów, zostawiając etap wywiadowczy za sobą, rzadko zdarza mu się przeprowadzać rytuały. Los wybrał za niego i pomimo tego, że Sebastian miał czas zredukować swoje zatrucie magiczne i odpocząć od wpływu magii rytualnej na swoje ciało po intensywnych ośmiu latach w oddziale Wywiadowców, ostatnie wydarzenia sprawiły, że musiał przypomnieć sobie wszystko z nawiązką.
Na to przypomnienie składają się rytuały proste i raczej rutynowe jak Rytuał Urodzaju, Rytuał Oczyszczenia czy Rytuał Zatkanego Ucha, ale także te, po które z reguły nie sięga się na co dzień. Jednym z bardziej skomplikowanych rytuałów, które musiał przeprowadzić jest Rytuał Tajemnego Klucza, który nie tylko jest rytuałem wymagającym dużego zaawansowania i pokaźnych pokładów magii oraz skupienia, ale przede wszystkim przeprowadzony został w niesprzyjających warunkach pod presją czasu i pod czujnym okiem przeciwników. Ponadto była to jego druga próba i fakt, że nie poddał się po pierwszej, zachowując zimną krew, świadczy o jego sile woli i determinacji oraz umiejętności zachowania nienagannego skupienia. Przeprowadziwszy samodzielnie tego rodzaju wymagający rytuał, przypomniał sobie, jakim wyzwaniem potrafi być magia rytualna, a doświadczywszy porażki za pierwszym razem, wyciągnął z niej lekcję, która z pewnością posłuży mu także na przyszłość.

Kwestia rytuałów nie kończy się jednak tutaj. Choć jako gwardzista miał wiele okazji do przeprowadzania rytuałów i wystawiania się na działanie dużego skupienia magii, tak nigdy, jeszcze do nie dawna, nie spotkał się z tak dużym jej natężeniem jak wtedy, gdy wraz z Kowenem Dnia odnalazł klatkę Surtra. Styczność z tego rodzaju magią pozwala mu na większe pojęcie tego, jak wiele jeszcze nie wie, jak wiele musi się nauczyć i przede wszystkim, jak szerokie formy może przybrać magia. Paradoksalnie to ta niewiedza właśnie daje mu siłę i zasoby do tego, by w przyszłości w podobnej sytuacji zachować się rozsądnie i trzymać nerwy na wodzy. Wiedza o tym, że nie pozjadał wszystkich rozumów, a ogrom mocy, z jaką może się spotkać przechodzi wszelkie pojęcie, pozwala mu na nabranie pewnego dystansu emocjonalnego do tych kwestii i zakorzenia pewien rodzaj instynktu, który każe zachować ostrożność w obliczu potężnych skupisk magii. Ponadto, pomimo tego, że nie rozumiał w pełni tego, z czym miał do czynienia, wciąż potrafił znaleźć w sobie determinację, aby z tą siłą walczyć i przełamać ją, biorąc udział w potężnym, grupowym rytuale, którego nigdy dotąd nie przeprowadzał i o którym nie słyszał (1, 2). Dzięki temu poszerzył swoją wiedzę na temat działania magii, co na pewno pomoże mu w zebraniu skupienia i utrzymaniu opanowania w przypadku powtórki z rozrywki. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że tym razem rytuał odbył się w grupie, przy czym presja powodzenia naturalnie wzrosła, jako że nie chciał zawieść swoich towarzyszy. Tym samym zyskał szansę na przygotowanie się do tego, by przy kolejnych rytuałach zbiorowych nie popełniać błędów, o które bardzo łatwo było teraz, takich jak choćby przekierowanie skupienia na czyjąś inkantację, zamiast włożyć całą moc w swoją własną.

Czarę przelewa ostatni, zarazem zgubny, jak i euforyczny w skutkach rytuał, który także przeprowadził wraz ze swoimi towarzyszami. Od powodzenia tego rytuału zależały losy całego świata, a biorąc w nim udział, Sebastian wiedział, że naraża swoje życie i był przygotowany na rychłą śmierć. To nie powstrzymało go przed tym, by śmiało wkroczyć w pentagram i tym razem stać się bezpośrednim źródłem mocy, stając w miejscu świecy. Po raz pierwszy doświadczył czegoś podobnego - magii przepływającej przez jego ciało w takim natężeniu i w tak osobliwy sposób. Mało tego, musiał zdobyć się na to, by nie tylko poddać się działaniu rytuału, ale też skutecznie uwolnić przepływającą przez niego energię, a przy tym nie ulec wzrastającemu gwałtownie zatruciu magicznemu. Udało mu się to wzorowo, a doświadczenie to sprawiło, że lepiej zrozumiał kwestię tego, jak magia może wpłynąć na ciało i jakie są konsekwencje podobnego wystawiania się na jej działanie. Poznał lepiej swoje ograniczenia, ale też przekonał się, że może znieść znacznie więcej, niż mógł kiedykolwiek przypuszczać. Bądź co bądź, przetrwał rytuał, dzięki któremu rozwarły się szerzej wrota piekła.

Misja uwolnienia Surtra wyjątkowo mocno wpłynęła na jego życie i znacznie przesunęła granice tego, jak wiele jest stanie unieść na swoich barkach pod wieloma względami. Choć kwestia nowych doświadczeń związanych z czarowaniem miała ogromny wpływ na rozwój jego silnej woli i pojmowanie magii, równie mocno, jeżeli nie mocniej, wpłynęło na niego to, co dotykało bezpośrednio ciała i psychiki. Podczas tej misji wielokrotnie przekraczał swoje limity i walczył z wkradającą się słabością, zmęczeniem i strachem, który natychmiastowo przekuwał na determinację i w którym odnajdywał siłę.

Jego ciało zniosło bardzo dużo, gdy walczył z magiczną roślinnością, nieustannie atakującą tę samą rękę (1, 2, 3), gdy musiał znosić bolesne skutki uboczne trudnego rytuału czy też przyjmował na siebie uderzenie ognia, które pozostawiło na jego skórze rozległe poparzenia. Choć walczył na śmierć i życie, a jego ciało przyjęło wiele ran, ani przez moment nie myślał o tym, by się poddać, a przy tym potrafił także myśleć o swoich towarzyszach i troszczyć się o ich bezpieczeństwo. Walka ta niezaprzeczalnie stała się bogatym doświadczeniem, które pomoże mu lepiej przygotować się do kolejnych starć i nienagannie sobie z nimi poradzić.

Ostatnią, lecz nie mniej ważną kwestią, która wpłynęła na siłę woli Sebastiana jest to, jak wiele mocnych ciosów otrzymała jego psychika. Choć jako gwardzista przez całe swoje życie doświadczał wielu trudnych sytuacji, nie był gotów na to, co czekało go podczas wyprawy z Kowenem Dnia. Wtedy to musiał mierzyć się z niemal paraliżującym strachem o dobro bliskich, przede wszystkim Judith i swojej córki, Lyry - to w trakcie trwania walki musiał nauczyć się przezwyciężyć ten strach i nie poddać zdrowego rozsądku na rzecz podszeptów emocji. Największym wyznaniem było stanięcie twarzą w twarz z jednym ze swoich największych lęków - bezradnością. Bezradnością wobec dziejących się przed oczami wydarzeń, wobec krzywdy bliskich i wobec własnych działań. To podczas rytuału otwierającego wrota piekieł Sebastian przekonał się, że choć nie mógłby sobie tego nawet wyobrażać, był w stanie przeżyć i przetrwać to, czego nie chciał zobaczyć w najgorszych koszmarach. Wtedy bowiem sądził, że na zawsze stracił Judith i musiał patrzeć bezwiednie na jej męki, świadom, że nie może zrobić nic, by jej pomóc. Mimo tego, że sam był o krok od utraty zmysłów przez zmęczenie i emocje, po wszystkim był w stanie zebrać siłę, by wesprzeć Judith i stać się dla niej oparciem, odsuwając własny ból na bok i coraz dalej przesuwając swoje granice wytrwałości.

Przez ostatnie dwa miesiące Sebastian mierzył się ze strachem, którego dotąd nie poznał, patrzył na ból i śmierć bliskich mu osób, sam zadawał śmierć, choć nie było to jego życzeniem. Doświadczał magii, której dotąd nie znał i poznawał nowe jej oblicza, co na pewno przygotowało go na kolejne możliwe zetknięcie z jej nieprzewidzianymi formami. Zbierał z ziemi swoją psychikę, próbując poradzić sobie w świecie, w którym ciężko mu się odnaleźć - świecie, w którym musi biernie patrzeć na śmierć, wiedząc, że ta jest niezbędna, aby Lucyfer mógł zatriumfować. W świecie, w którym ma córkę, o której wcześniej nie wiedział i w tym właśnie świecie córka ta stoi po stronie Lilith, która zeszła na Ziemię, co widział na własne oczy. Wszystkie te wydarzenia sprawiają, że musi przesuwać granice własnej moralności i na nowo je badać, a także funkcjonować w codzienności, w której odróżnienie dobrych decyzji od tych złych i zgubnych jest coraz trudniejsze, a czasem niemożliwe. Mimo tego, jak jest mu ciężko, a może właśnie dlatego, znajduje coraz większe oparcie w postaci Lucyfera, w swojej wierze i w determinacji do tego, by podnosić swoje umiejętności i poszerzać wiedzę, aby móc znieść wszystko to, co jeszcze szykuje dla niego los. Tym razem się udało i choć wszystkie te wydarzenia nie pozostały bez wpływu na jego psychikę, nie zamierza się poddać, ani cofnąć przed tym, co jeszcze może go czekać.

+
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Starszy Oficer (Protektor), Czarna Gwardia
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 45 PD
Zakupione: nić błękit pruski, pergamin
Uzasadnienie: suprise suprise

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Audrey Verity
POWSTANIA : 16
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 173
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t606-audrey-verity-nee-hudson#3413
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t803-audrey-verity#5767
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t804-poczta-audrey#5768
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1125-rachunek-bankowy-verity-audrey#10689
POWSTANIA : 16
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 173
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t606-audrey-verity-nee-hudson#3413
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t803-audrey-verity#5767
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t804-poczta-audrey#5768
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f144-willowside-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1125-rachunek-bankowy-verity-audrey#10689
PD
Postać: Audrey Verity
Wydane punkty doświadczenia: 20 PD
Zakupione: zestaw żółtych świec x4
Uzasadnienie: honey, i'm home


jestem ślepa, proszę zignorować
Audrey Verity
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : NORTH HOATLILP
Zawód : żona; filantropka