Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Lepszy pokój najgorszy30 IV — 30 VI



Nastał czas niepewności. Kataklizmy, które nawiedziły Saint Fall pod koniec lutego, wysokie stężenia magiczne, ataki na Little Poppy Crest — to wszystko sprawiło, że nastroje społeczne wciąż są niepewne, a czarownicy z Hellridge coraz mocniej zastanawiają się nad przyszłością swojego regionu. Nadchodzące wybory na burmistrza miały mieć ogromny wpływ na miasto, ale nieliczni czarownicy doskonale wiedzieli, że jest to jedynie cząstka przyszłych zmian.
Rozpoczęła się walka ideologii.

Kowen Dnia, na co dzień był zaangażowany w działania wysławiające Lucyfera. Głębokie zaangażowanie zaowocowało otwarciem przez nich Wrót Piekieł, które wylały na świat jeszcze więcej magii, o czym wiedzą tylko nieliczni.

Coraz częściej powtarza się o tajemniczej organizacji, która lata temu miała zostać utworzona na cześć swojego Pana. Ostatnio pojawiły się plotki, jakoby ta wciąż funkcjonowała, ale na razie brak jest ku temu dowodów. Jawne są natomiast nowe polityki wprowadzane przez Kościół Piekieł. Wielu kapłanów coraz częściej większą uwagę skupia na samym Lucyferze, Lilith i Aradię traktując nieco po macoszemu. Już w połowie maja wyraźniejsze stają się wpływy tych ideologii na terenie całego hrabstwa, stopniowo rozszerzając się też na inne regiony. Coraz częściej słychać o nieakceptowalnym wpływie wiar chrześcijańskich, a najwięksi ekstremiści, którzy przejmują tę wizję, opowiadają o nawracaniu chrześcijan. Rzekomo oficerowie Gwardii dostali też informację, że niektóre sprawy nadużycia magii publicznie należy traktować z przymrużeniem oka. Krąg i Ratusz nieustannie współpracują z Kościołem, wypowiadając się jednym głosem, wedle którego w Hellridge muszą zajść znaczące zmiany, co dokładnie zgrywa się z agendą Kowenu Dnia. Wspomina się, że coraz więcej przedstawicieli najwyższych warstw społecznych przystaje do narracji, jakoby czarownicy zbyt mało czasu poświęcali na pielęgnowanie wiary, zwłaszcza w Jedynego Ojca — Lucyfera, który wybrzmiewa coraz mocniej jako symbol odrodzenia i niezwykłego daru magii. Powoli staje się jasne, że żeby coś osiągnąć w tym trudnym systemie, należy przystać z odpowiednimi ludźmi, a za takich uważa się aktualnie Kościół Piekieł. Osoby liczące na wysoki prestiż społeczny, muszą pogodzić się z koniecznością spoufalenia się z najwyższymi władzami i pielęgnowaniem swojej wiary.

Kowen Nocy nieprzerwanie od lat wielbi Lilith. Ich wysokie zaangażowanie, chociaż nie zaowocowało zamknięciem Wrót Piekieł, dostarczyło Matce zasoby, które będą dla niej konieczne do ukrycia się na Ziemi przed wzrokiem zwaśnionego z nią Lucyfera, o czym wie ledwie garstka Nocnych.

W uboższym magicznym społeczeństwie, zwłaszcza wśród młodych, pojawiają się głosy, jakoby od lat Kościół był skorumpowany, a ostatnie treści i narracje promujące Lucyfera ponad Lilith i Aradię, coraz mniej podobają się zwłaszcza młodszym czarownikom, którzy nie pielęgnują swojej wiary na propagandowych mszach. W uboższych, ale licznych dzielnicach zaczyna rodzić się silny bunt przeciwko korupcji politycznej w Kościele i wpływom Kręgu na okolice. Rozmowy przenoszą się nawet do Tajnych Kompletów, gdzie młodzi studenci coraz częściej opowiadają się o propagandowych naukach, rzekomo przekazywanych im przez wykładowców. Gwóźdź do trumny stanowi fakt, że popularne stają się plotki, że wkrótce nauka na magicznym wydziale ma być odpłatna i dostępna tylko dla nielicznych. Można słyszeć przyciszone głosy, które twierdzą, że aktualny system jest oparty na nierównościach i odbiera wolną wolę wszystkim tym, którzy nie urodzili się z najznamienitszymi nazwiskami. Nierówności gospodarcze są najmocniej widoczne zwłaszcza w najuboższych częściach regionu, uwzględniając w tym Sonk Road, czy nawet Maywater, gdzie od tygodni ludzie obawiają się o nadchodzący sezon wakacyjny i zarobki związane z turystyką. Coraz częściej można dostrzec bunty niektórych czarowników, którzy jawnie odmawiają uczestnictwa w czarnych mszach, a Lucyfer — ostatnio głośno promowany w Kościele Piekieł — staje się symbolem ucisku i dyktatury władz. Winą, oprócz Kościoła Piekieł, obarczani są też niemagiczni, jako że twierdzi się, że prowadzona przez lata polityka mająca chronić ich przed magią, była tak naprawdę podwaliną do uwięzienia tejże. Wspomina się o atakach na niemagicznych, którzy dla wielu stanowią problem. Wspomina się, że role powinny się odwrócić i to przeciętni śmiertelnicy powinni obawiać się magii, a nie być przed nią ukrywani, co wpisuje się w narracje Kowenu Nocy. Coraz częściej mówi się o konieczności buntu, a jego symbolem powoli staje się z Lilith, z którą identyfikują się zwłaszcza niskie warstwy społeczne, twierdzące, że — podobnie jak oni — Lilith od lat jest pomijana.

Na razie te wszystkie głosy są dość ciche, ale każdego tygodnia zyskują na znaczeniu. Jest to czas, który będzie zalążkiem największych zmian społecznych — z tym zgadzają się wszyscy. Pozostawało pytanie, w którą stronę owe zmiany pójdą? Kto wygra walkę o ziemię niczyją?

Wpływy


Wydarzenie opiera się na wątkach i misjach postaci graczy, którzy zgodnie z opisanymi wyżej informacjami mogą zdobywać wpływy ideologiczne w określonych obszarach. Zdobywać wpływy należy poprzez szeroko rozumiane szerzenie ideologii opisanych w temacie. Oznacza to, że działania na rzecz Kościoła i Lucyfera będą traktowane jako wpływ dla Kowenu Dnia, a działanie przeciwko najwyższym komórkom społecznym i promocja Lilith w trójcy jako wpływ dla Kowenu Nocy. Gracze mogą podejmować własne inicjatywy w ogólnym rozumieniu ideologii, niezależnie od swojej przynależności kowenowej. Można korzystać z pomocy postaci NPC, które są zgodne z opisami ideologii, a także samodzielnie kreować reakcje sprzymierzeńców.

Wskaźniki, jakie wyróżniamy to:

1. Reputacja społeczna
Koweny mogą zyskiwać reputację społeczną poprzez aktywności pomagające mieszkańcom, rozwijanie społeczności, dbanie o dobrobyt ludzi, organizacja wydarzeń społecznych, a nawet działania charytatywne. Wysoka reputacja społeczna może przynieść korzyści w postaci lojalności obywateli, dostępu do informacji i wsparcia społecznego, a także ułatwienia rekrutacji. Natomiast niska reputacja może skutkować oporem społecznym, ostracyzmem, a nawet otwartym buntem przeciwko kowenowi.
Kowen Dnia 11%Ziemia niczyja 69%Kowen Nocy 20%


2. Renoma polityczna
Koweny mogą zyskiwać renomę polityczną poprzez negocjacje, zawieranie sojuszy, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu konfliktów, prowadzenie dyplomacji, a nawet lobbing i przekazywanie funduszy. Promocja ideologii kowenu w najwyższych kręgach społecznych, takich jak Krąg, Kościół oraz Ratusz, może przynieść korzyści w postaci większej akceptacji politycznej i uzyskania wsparcia w realizacji celów organizacji. Wysoka renoma polityczna może ułatwić negocjacje, zdobycie wpływów oraz dostęp do zasobów politycznych, podczas gdy niska renoma może prowadzić do izolacji politycznej i trudności w realizacji celów kowenu.
Kowen Dnia 20%Ziemia niczyja 70%Kowen Nocy 10%


3. Siła militarna
Koweny mogą rozwijać swoją siłę militarną poprzez obronę ważnych miejsc, wzmacnianie rytualne szczególnych miejsc, werbowanie odpowiednich sprzymierzeńców NPC gotowych walczyć o ideologię kowenu, ale też wywoływanie strachu i czy nawet pojedynki. Siła militarna ma bezpośredni wpływ na zdolność frakcji do obrony terytorium, atakowania wrogów NPC, kontrolowania obszarów itp. Wysoka siła militarna może zapewnić bezpieczeństwo, umożliwić ekspansję i dostarczyć dodatkowych zasobów, natomiast niska może prowadzić do zagrożenia ze strony wrogów, utraty wpływów i terytorium.
Kowen Dnia 15%Ziemia niczyja 73%Kowen Nocy 12%


4. Potencjał magiczny
Koweny mogą wpływać na kształt ekosystemu magicznego poprzez ochronę magicznych miejsc, działanie na rzecz magicznej natury i nauki, tworzenie i użytkowanie magicznych przedmiotów, magię rytualną itp. Wpływ na ekosystem magiczny może decydować o zdolności kowenu do korzystania z wyjątkowych typów magii, dostępu do wzmocnień, kontrolowania istot magicznych itp. Wysoki wpływ na ekosystem magiczny może przynieść korzyści w postaci nowych źródeł magii, NPC prowadzących działalność naukową, natomiast niska może prowadzić do ograniczeń w dostępie do rozwiązań magicznych.
Kowen Dnia 29%Ziemia niczyja 57%Kowen Nocy 24%


Wziąć udział w wydarzeniu, mogą wszystkie postacie magiczne, niezależnie od swojej przynależności kowenowej. Nie istnieje ograniczenie dotyczące multikont ani liczby prowadzonych wątków. Wszystkie wątki muszą zostać zgłoszone w tym temacie z pomocą poniższego kodu (zgłasza 1 postać). W temacie można zgłaszać wszystkie wątki, również te zgłoszone w innych wydarzeniach. Wpływy kowenowie poszerzają się nie tylko poprzez działania kowenu, ale też szeroko rozumiane działania zakrawające o ideologie polityczne obu organizacji, nawet jeśli postać promująca ją nie zdaje sobie sprawy z takiego działania.

Kod:
[b]Postacie biorące udział w wątku: [/b]
[b]Typ: [/b]kość zmroków/misja/inne
[b]Krótki opis wątku: [/b]
[b]Linki:[/b]

Kość zmroków


Kość zmroków zawiera szczególne wydarzenia, które rozgrywane mogą mieć wpływ na wskaźniki wpływów. Kością zmroków rzuca jedna postać w wątku w pierwszym poście (nie musi to być pierwsza osoba rozpoczynająca wątek, ale rzut powinien się odbyć w pierwszej turze wątku). Zdarzenia wylosowane na kości są wiążące, a każde zawiera dokładne informacje na temat potencjalnego wpływu na wskaźniki. Kością zmroków rzucamy tylko po zachodzie i przed wschodem słońca, to znaczy po zmroku. Kość jest obowiązkowa dla postaci wtajemniczonych w Kowenach. Kość jest dobrowolna dla innych postaci, z założeniem, że rzucać mogą tylko postacie magiczne.
Kością zmroków rzucamy tylko na terenach miejskich w Hellridge. W dzielnicach takich jak stare miasto, Deadberry, Little Poppy Crest, Sonk Road lub inne dzielnice. Kością nie rzucamy poza Hellridge. W każdym wypadku kością rzucamy tylko na terenach otwartych, co oznacza, że nie należy nią rzucać w mieszkaniach lub domach (łącznie z ogrodem), lokalach, barach, budynkach itp. Istnieje surowy zakaz korzystania z kości zmroków w Kostnicy i dziale offtop.

Misje


Misją nazywane są wszystkie wątki, których tematem przewodnim jest działalność na rzecz wpływu wybranego Kowenu. Dla lepszego rozumienia wpływów, poniżej opisano przykładowe wyjścia do wątków, którymi można posiłkować się w tworzeniu własnych inicjatyw, ale nie trzeba się do nich ograniczać:

Przykłady:


[ukryjedycje]
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Esther Marwood, Frank Marwood, Imani Padmore, Judith Carter, Marvin Godfrey, Maurice Overtone, Sebastian Verity - pełny wątek
Kieran Padmore, Roche Faust, Winnifred Marwood - niepełny wątek
Typ: inne
Krótki opis wątku: Odbyło się spotkanie Kowenu Dnia, w którego trakcie wierni omówili plan działania i sposoby na przekonanie trzeciego jeźdźcy. Doszło do spotkania z Lucyferem, który przekazał swoje życzenia i plany. Sumarycznie Kowen zdobył 350 punktów credo.
Linki: https://www.dieacnocte.com/t1167p60-billy-goat#27702

Esther, Frank, Imani, Judith, Marvin, Maurice, Sebastian: +
Kowen Dnia: potencjał magiczny +3%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Cecil Fogarty, Leander van Haarst, Lyra Vandenberg, Ronan Lanthier, Blair Scully, Penelope Bloodworth - pełny wątek
Nevell Bloodworth, Jack Remington, Tessa Fogarty, Terence Forger, Lila al-Khatib - niepełny wątek
Typ: inne
Krótki opis wątku: Odbyło się spotkanie Kowenu Nocy, w którego trakcie wierni omówili plan działania i sposoby na przekonanie trzeciego jeźdźcy. Doszło do spotkania z Lilith, która przekazała swoje życzenia i plany. Sumarycznie Kowen zdobył 325 punktów credo.
Linki: https://www.dieacnocte.com/t1166p90-midnight-retreat#27705

Cecil, Leander, Lyra, Ronan, Blair, Penelope: +
Kowen Nocy: potencjał magiczny +3%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Annika Faust, Maurice Overtone, Cain Verity
Typ: inne
Krótki opis wątku: podczas wątku postacie napotykają wynik zwiększonego stężenia magicznego, który tym razem przybiera formę niewystępującej tutaj naturalnie kelpie. Działania postaci doprowadzają do zamieszkania kelpie w głębi jeziora, dzięki potencjał magiczny niektórych postaci zostaje wzmocniony w tej lokalizacji.
Linki: https://www.dieacnocte.com/t1895-jezioro-w-glebi-lasu#25409

Annika, Maurice, Cain: +
Kowen Dnia: potencjał magiczny +1%
Kowen Nocy: potencjał magiczny +1%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Lyra Vandenberg, Ronan Lanthier
Typ: inne
Krótki opis wątku: podczas wątku postacie napotykają jabłoń rodzącą złote owoce przez cały rok. Testują ich możliwości magiczne, dowiadują się, czym konkretnie jest, a następnie zabezpieczają teren rytuałami, aby nie narażać miejsca na intruzów innych niż pracownicy O'Ridley Airmid Herbal Remedies czy członkowie Kowenu Nocy. Tym samym odnajdują bardzo silny magiczny składnik wywołujący zawiść u tego, który go spożyje i wymaga niezwykle wysokiej siły woli, aby z tą emocją walczyć.
Linki: tutaj

Lyra, Ronan +
Kowen Nocy: siła militarna +2%, potencjał magiczny +1%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Arlo Havillard i Yadriel Venoir
Typ: inne
Krótki opis wątku: podczas wątku postacie napotykają dziwaczne zjawisko w postaci oleju cieknącego ze skał. W trakcie mierzą się z założonymi rytuałami, aż w końcu odnajdują nowego, osobliwego demona, który usiłował ich zaatakować, jednak bez większych skutków. Pokojowo doprowadzają do rozwiązania, w którym demon opiekuje się lokacją, dzięki czemu każdy może czerpać ze źródła oleju i raz na fabularny miesiąc zdobyć jeden losowy za darmo.
Linki: tutaj

Arlo, Yadriel +
Ziemia niczyja: potencjał magiczny +2%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Barnaby Williamson, Charlie Orlovsky
Typ: inne
Krótki opis wątku: podczas wątku postacie natykają się na dziwne, osobliwe sowy, które atakują ich, gdy tylko zbliżają się do gniazda, raniąc i spijając ich krew. W międzyczasie ratują również porwanego noworodka i przekazują na ręce Gwardii, podobnie jak zgłaszają Rzecznikom nowy gatunek sów, niewystępujący naturalnie na terenie USA aż do tamtego dnia.
Linki: tutaj

Barnaby, Charlie +
Kowen Dnia: reputacja społeczna +1%, potencjał magiczny +2%
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Alisha Dawson
Typ: inne
Krótki opis wątku: podczas wątku postacie zaczynają słyszeć w okolicy dziwne jęki, a po chwili zostali zaatakowani przez niepokazującego się wroga, który szybko zmieniając swoje pozycje, ciskał w nich kulami ognia. W trakcie niedługiej potyczki udaje im się unieruchomić bestie, która okazuje się być znanym z legend Jackalopem, a ten okazuje się być podczas długiego i trudnego procesu rodzenia potomstwa. Verity i Dawson pomagają odebrać poród i ratują trzy z siedmiu małych Jackalopów, które zabiera gwardzista. Przy okazji podczas tego procesu po okolicy rozlewa się nadmiar magii, który sprzyja mocom zwierzęcopodobnych.
Linki: here

rozliczenie wstrzymane do zakończenia wątku uzupełniającego, proszę mi się przypomnieć później z linkiem

Wątek uzupełniający zakończony tutaj
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity i Frank Marwood
Typ: inne
Krótki opis wątku: podczas wątku postacie napotykają osobliwą anomalię magiczną, podczas której magia zanika a dzienne niebo przybiera wygląd nocnego. Po zbadaniu sprawy decydują się tymczasowo opuścić teren.
Linki: tutaj
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Postacie biorące udział w wątku: Hiram Laffite i Annika Faust
Typ: inne
Krótki opis wątku: podczas wątku postacie idą śladem osobliwego zjawiska, jakim okazuje się pajęcza sieć. Docierają do centrum i gniazda, gdzie spotykają ogromnego pająka, z którym staczają pojedynek. Pająkowi ostatecznie udaje się uciec, a postacie zabierają ze sobą materiały do zbadania.
Linki: tutaj
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Hiram Laffite
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
Postacie biorące udział w wątku: Sebstian Verity, Hiram Laffite
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: sprawy zawodowe skłoniły obu do odwiedzin Sonk Road, gdzie tam, w krzywym zaułku, natknęli się na plakat szydzący z wizerunku Kościoła Piekieł; Verity, w kilku stanowczych ruchach, zerwał plakat, deklarując, że położy kres tym obelgom.
Linki: krzywy zaułek
Hiram Laffite
Wiek : 34
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : STARSZY SPECJALISTA KOMITETU DS. BEZPIECZEŃSTWA MAGICZNEGO
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
Postacie biorące udział w wątku: Sebastian Verity, Richard Williamson
Typ: inne/misja (prywatna, idk czy się liczy jako taka)
Krótki opis wątku: Sebastian prosi Richarda o prywatną rozmowę, w której porusza temat zbliżających się wyborów i podejmuje pierwsze kroki do przekonania Williamsonów ku wizji Lucyfera. Panom udaje się dojść do wstępnego porozumienia i zawrzeć niepisaną umowę - Richard postara się wpłynąć na potencjalnego przyszłego burmistrza Hellridge, aby ten otworzył się na niemagicznych, w zamian za nieokreśloną przysługę w przyszłości. Podczas rozmowy Sebastian niejednokrotnie zaznacza rolę Lucyfera w życiu Kościoła, a tym samym jego wyższość oraz wagę niemagicznych w jego planie i przez cały tok rozmowy powołuje się na wiarę w Stwórcę oraz jego wizję zalania Ziemi magią.
Linki: Salon cygarowy
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Starszy Oficer (Protektor), Czarna Gwardia
Orestes Zafeiriou
ODPYCHANIA : 5
WARIACYJNA : 21
SIŁA WOLI : 19
PŻ : 173
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t244-orestes-zafeiriou#592
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t357-orestes-zafeiriou#1067
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t356-poczta-orestesa-zafeiriou#1066
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1176-rachunek-bankowy-orestes-zafeiriou
ODPYCHANIA : 5
WARIACYJNA : 21
SIŁA WOLI : 19
PŻ : 173
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t244-orestes-zafeiriou#592
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t357-orestes-zafeiriou#1067
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t356-poczta-orestesa-zafeiriou#1066
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1176-rachunek-bankowy-orestes-zafeiriou
Postacie biorące udział w wątku: Orestes Zafeiriou, Barnaby Williamson
Typ: kość zmroków
Krótki opis wątku: Podczas późnowieczornego powrotu, Orestes i Barnaby natknęli się plakat przedstawiający karykatury dostojników Kościoła Piekieł. Williamson zamierzał zatrzeć ewidentne ślady magicznej obecności w Hellridge i wyszydzającą kapłanów kalumnię, co doprowadziło do ostrej wymiany zdań z Orestesem; skupiała się głównie wokół szerzonych przez Kościół nierówności i postępującym w społeczeństwie rozłamie, czego główną przyczyną jest postawa kapłanów oraz tendencyjność Gwardii w tym, kogo naprawdę ochrania. Orestes, uważając karykatury za formę wolności słowa i próbę zwrócenia uwagi na problemy, z którymi borykają się magiczni pod despotyzmem Kościoła, ukrył plakat pod zaklęciem Operculo; ten w efekcie nie został zerwany i dostrzegalny będzie tylko dla tych, którzy są dostatecznie spostrzegawczy — co z kolei, według przekonania Zafeiriou, jest przejawem poszukiwania prawdy.
Linki: latarnia przy skrzyżowaniu
Orestes Zafeiriou
Wiek : 32
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : właściciel antykwariatu Archaios
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Postacie biorące udział w wątku: Lyra Vandenberg, Jacqueline Lanthier, Ronan Lanthier
Typ: inne
Krótki opis wątku: Lyra oraz państwo Lanthier spotkali się w siedzibie kowenu w celu zabezpieczenia jej odpowiednimi rytuałami obronnymi; zarówno przed kowenem dnia, jak i innymi, nieproszonymi gośćmi, tym samym podnosząc siłę militarną kowenu nocy. Skutecznie założyli na lokacje pięć różnych rytuałów.
Linki: tutaj wątek, a tu zgłoszone rytuały (1, 2 i 3)
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Postacie biorące udział w wątku: Blair Scully, Lila Al-Khatib
Typ: inne
Krótki opis wątku: Blair daje Lili gotowe składniki, a ta zaklina demony. Udaje się otrzymać zaklęte przedmioty z Barbatosem i Amonem, które mogą posłużyć w przyszłości Kowenowi Nocy, prawdopodobnie zwiększając jego potencjał magiczny.
Linki: here
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat