Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Południowa batalia26.04.1985 | Rozdroże w tunelach


Kowen Nocy:
Blair: 134/149 (migrena) (-5 P, -10 M)
Lila: 141/161 (-10 P, -10 M)
Ronan: 168/183 (-10 P, -5 M)

Kowen Dnia:
Sebastian: 151/181 (-10 M, -20 P, migrena, zawroty głowy)
Imani: 132/146 (-10 M, -4 P, migrena, zawroty głowy, gorączka, paląca krew, nudności)

Zasady pojedynku:


1. Aby unieszkodliwić przeciwnika, należy sprowadzić jego pż do 0. 0 nie oznacza śmierci, a omdlenie, utratę przytomności i inne (co zostanie opisane przez MG).
2. W trakcie pojedynków należy stosować się do wszystkich zasadach mechanicznych.
3. Obowiązują zasady mechaniczne dotyczące przemieszczania się. Postać ma prawo przemieszczać się 1 pole na turę w przypadku, w którym wykonuje akcje oraz 4 pola w przypadku braku akcji. Każdy poziom zdolności szybkości zwiększa ten limit o jedno pole. Zasada nie obowiązuje w przypadku uników lub przyjmowania czaru/ciosu na siebie, co zostało opisane szczegółowo w mechanice pojedynków. Poruszanie się należy wyraźnie zaznaczyć określając pole na które przemieszcza się postać (można załączyć podglądowy rzut mapy z oznaczonym miejscem).
4. Użycie przedmiotu mechanicznego lub przedmiotu będącego pod wpływem czaru/rytuału (co czyni z niego przedmiot mechaniczny) zawsze jest akcją.
5. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać zasada tzw. częściowego sukcesu. Oznacza to, że w przypadku, w którym postaci brakowało 5 lub mniej oczek do pobicia progu poprawnego zaklęcia lub ciosu, akcję uznaje się za połowicznie udaną. Zabiera ona połowę obrażeń, działa częściowo itp., co zostanie każdorazowo opisane przez mistrza gry.
6. Czas odpisu w trakcie pojedynku będzie wynosić 24h od posta Mistrza Gry. Mistrz Gry będzie publikował posty po każdej turze tzw. ataku i przed każdą turą tzw. obrony. Mistrz Gry będzie opisywać dokładnie informacje na temat potrzebnej obrony oraz efektów czarów, jakie wpływają na postacie.
7. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących mechaniki należy zwracać się bezpośrednio do Mistrza Gry, którym jest Frank Marwood (można przez Discord).
8. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać nas mapka. Należy uważać na płomienie i przepaść, która może zagrażać zdrowiu i życiu postaci.
9. Aby korzystać z walki wręcz należy znaleźć się na polu przyległym do pola postaci, którą chce się atakować.
10. Rzut przedmiotem do celu obowiązuje wyłącznie ocennie lekkimi przedmiotami w odległości nie mniejszej niż 3 pola i nie większej niż 7 pól. Próg powodzenia takiej akcji wynosi 60. Do rzutu dodajemy statystykę talentu oraz modyfikator wynikający z celności. Próg uniku wynosi moc rzutu. Do rzutu na unik dodajemy statystykę sprawności oraz modyfikator szybkości i gibkości - zależne od sposobu uniku.
11. Ze względu na odległość, obowiązuje mechanika celowania. W przypadku celowania w postać która znajduje się 9 lub więcej pól dalej, należy rzucić kością na talent z modyfikatorem celności. Próg poprawnego wycelowania czaru wynosi 50.
12. Ze względu na problemy z mechaniką i elektrycznością w tunelach, korzystanie z takich urządzeń (np. broni palnej) wymaga dodatkowego rzutu kością k3. W przypadku wyniku k1 - użycie jest udane.
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Sty 06 2024, 03:11, w całości zmieniany 2 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Imani Padmore' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 24
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Judith Carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
ANATOMICZNA : 1
NATURY : 5
ODPYCHANIA : 30
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 5
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t381-judith-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t424-judith-carter#1425
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t785-hey-jude
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t423-skrzynka-judith#1424
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f118-red-bear-stronghold
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1056-rachunek-bankowy-judith-carter
Tarcza osłania mnie przed perfidnym zaklęciem. Pomimo potknięcia zaledwie przed chwilą i cudownego wygrzebania się, przy pomocy Cabota, z przepaści, wciąż mogłam walczyć. Musiałam walczyć – chociaż wcale nie chciałam. Moje ciało było osłabione – i o dziwo nie wiedział o tym nikt. Nawet Sebastian, którego nigdy nie potrafiłam oszukać.
Może kiedyś potrafiłam. Teraz nie.
Dwójka po tamtej, trzecia walczy – odpowiadam mu krótko.
W skrócie: jesteśmy cali i zdrowi, dwójka jest nieprzytomna (nie dam sobie ręki uciąć, że ich nie zabiliśmy, nie sprawdzałam; grunt, że nie taki był nasz zamiar), na nogach się trzyma ostatnia dziewczyna, naprzeciwko Franka.
Zostawiliśmy Franka samego z tamtą dziewczyną. Sama bym się za to opierdoliła, gdybym nie zobaczyła tego, co zobaczyłam – jak skutecznie i jak potężnie potrafił posługiwać się magią. Musiałam zaufać, że sobie da radę z tą całą Lyrą. Była silna i rozgadana. Z jednej strony mnie ciekawiła, z drugiej – nie było czasu na osobiste perypetie i wątpliwości.
Może kiedyś faktycznie pójdziemy na kawę. Na razie mam wątpliwości odnośnie towarzystwa, z jakim się zadaje.
Bo kiedy do moich uszu dociera krzyk rozhisteryzowanej gówniary, której nie zauważyłam od razu, nie jestem w stanie wyjść z podziwu, że ktoś był w stanie przebić mnie. A mi wytykają, że to ja jestem niewychowana. A jednak nikogo z Kręgu jeszcze kurwą nie nazwałam, jakkolwiek by nie korciło.
Trochę kultury, kurwa! – Judith Carter, pierwszy stróż kultury i dobrego wychowania. Cóż za pamiętny dzień. Świat się kończy.
Aż dziw bierze, że w całym tym zamieszaniu to Lanthier jest najnormalniejszy.
Nie wygląda najlepiej, swoją drogą. Chcę wiedzieć, co się tutaj działo, zanim przyszłam?
Absolutnie nie. Jeszcze chciałabym kogoś zamordować, a nie potrzebujemy tutaj trupów.
Nawet jeśli pozabijanie ich wszystkich byłoby łatwiejsze niż po prostu obezwładnienie.
To zawsze jest łatwiejsze. Rzadko jest wyjściem najlepszym.
Unoszę brwi, zauważając, że dłonie Lanthiera zamienione zostały na smutne gałązki.
Za dużo czasu spędzasz z O’Ridleyami – nie mogę się powstrzymać.
To nie na nim jednak skupiam swoją uwagę, a na dziewczynie obok, która przed chwilą próbowała nas atakować.
Mogłabym zapytać, czy mama jej nie uczyła, że najpierw mówi się dzień dobry, ale szkoda mi strzępić języka, to raz, a dwa, byli za mną dwaj dżentelmeni, którzy powiedzą to za mnie. Ja się z kulturą dawno wyminęłam. Spełniłam już swoją misję jako jej stróż, teraz mogę wrócić do siebie.
Membrana – wypowiadam więc, koncentrując się właśnie na niej.

Zgodnie z mechaniką przesuwam się tutaj.
Akcja #2: Membrana rzucana na Lilę | próg: 65 | magia odpychania: +24
Judith Carter
Wiek : 48
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : Sumienna - Czarna Gwardia
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Judith Carter' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 83
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
Tarcza Imani zawodzi, a serce Sebastiana na chwilę się zatrzymuje. Wie, co to za czar, mierzył się z przeróżnymi przeciwnikami, widział efekty potężnych zaklęć. Widział, co się dzieje, gdy magia iluzji nasyca się wyjątkowo dużą mocą. Nie jest w stanie określić czy atak przebił się do rzeczywistości, dostrzega jedynie tyle, że czar jest mocny i niewykluczone, że naprawdę rozłupie czaszkę Imani na pół.
Oczyma wyobraźni widzi jej puste oczy, słyszy trzask kości, wyobraża sobie Joego, gdy przyjdzie mu o tym powiedzieć. Łatwiej patrzy się, gdy umiera gwardzista – oni się na to piszą, nawet jeśli nie zawsze w pełni zdają sobie sprawę z zagrożenia i dopiero, gdy śmierć nabiera kształtów, zaczynają się jej bać. Ale Imani na to nie zasługuje. Ani na bycie nazywaną kurwą przez zdrajczynię Lucyfera, ani podłą śmierć z dala od swoich najbliższych.
Cisnące się na usta imię grzęźnie mu w gardle, choć opanowanie się nie przychodzi mu z taką łatwością jak zazwyczaj. Bezradność ściska gardło i przyspiesza tętno, sprawia, że ma ochotę zniżyć się do ich poziomu, pójść za przebijającą się wściekłością, odrzucić rozsądek.
Nie może tego zrobić.
Wdech. Wydech.
Spokojnie. Tylko spokojnie.
Podchodzi kilka kroków w stronę Imani, ale zatrzymuje się przed stojącym mu na drodze przeciwnikiem. Próbuje dojrzeć ze swojego miejsca, czy Imani żyje, czy jest w stanie się poruszać. Widzi, że wciąż dycha, nawet jeśli wygląda okropnie. Nawet jeśli przeżyła, kolejny atak może ją zabić.
Kiedy patrzy w oczy stojącego przed nim mężczyzny, którego Judith zdaje się znać (jemu samemu też ta twarz zaczyna być dziwnie znajoma), w jego własnych gra gniew, lecz daleko mu od furii. Zimne opanowanie dominuje emocje, które będą mogły dojść do głosu dopiero później, dopiero, gdy opuszczą pole bitwy.
Nie odpuści im za to, co czynią. Znajdzie sposób, by wtrącić ich do podziemi. A jeśli będzie trzeba, pozbędzie się ich osobiście. Zgodnie z tym, co nakaże mu Lucyfer.
Wycofaj się do nas! Musisz dać radę. Jeszcze tylko trochę i wrócisz do dzieci, obiecuję — krzyczy do Imani, wierząc, że choćby miała się przeczołgać, uda jej się dołączyć do nich i schować za nim samym. Nie ma prawa składać jej żadnych obietnic – te pozostają bez pokrycia. Ale jeśli dzięki temu kłamstwu zmotywuje ją do zebrania wszystkich sił, by oddalić się od zagrożenia, musi zostać mu ono wybaczone. Jego zadaniem jest sprawienia, aby stojący na drodze mężczyzna nie mógł jej w tym przeszkodzić.
Impetum Nuntiorum. — Raz jeszcze. Czas na rozmowy minął dawno. Przeciwnicy wybrali walkę na śmierć i życie, niemal pozbawiając go Imani. Skrupuły opuszczają Sebastiana na dobre, a myśli o córce rozpływają się we mgle lojalności do tych, z którymi tu przyszedł, aby ziścić wolę swego Pana.

Nieakcja: przemieszczam się o dwa pola
Akcja: K100 Impetum Nuntiorum na Ronana | Próg: 35 (60-25) + 3 x K3 na ilość pocisków
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Protektor
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Sebastian Verity' has done the following action : Rzut kością


#1 'k100' : 1

--------------------------------

#2 'k3' : 2, 1, 1
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Imani Padmore
ANATOMICZNA : 2
NATURY : 20
POWSTANIA : 7
SIŁA WOLI : 6
PŻ : 162
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 13
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t789-imani-padmore-zd-bloodworth#5539
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t871-imani-padmore#6775
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t872-imani#6776
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t846-skrzynka-imani-padmore#6313
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f193-tara
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1143-rachunek-bankowy-imani-padmore#10871
ANATOMICZNA : 2
NATURY : 20
POWSTANIA : 7
SIŁA WOLI : 6
PŻ : 162
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 13
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t789-imani-padmore-zd-bloodworth#5539
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t871-imani-padmore#6775
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t872-imani#6776
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t846-skrzynka-imani-padmore#6313
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f193-tara
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1143-rachunek-bankowy-imani-padmore#10871
Ból, gorączka, zawroty głowy, nudności - czy zgodnie z wolą Lucyfera przyszła tu by umrzeć? Czy to było konieczne, by mąż i dzieci byli bezpieczni? Czy taka ofiara była od niej wymagana?
Już miała to rozważyć, próbując posłać ostatnie zaklęcie przed możliwą śmiercią, ale słowa Sebastiana wstrzymały ten potok myśli. Mimo wszystko nie chciała umierać, a jego słowa mogły być znakiem od ich pana. Może jednak ma żyć, przynajmniej jeszcze chwilę.
Z trudem, ze względu na obrażenia, postanowiła się wycofać, mając nadzieję, że zarówno Sebastian, jak i Judith czy Astaroth (oby to nie były zwidy!) trzymają się lepiej od niej. W porównaniu do niej trzymali się bardzo dobrze. Może to znak, że ma przeżyć tę walkę i bez względu na jej wynik stać się silniejsza. Miała nadzieję, że właśnie o to w tym wszystkim chodziło.
Kiedy reszta osób z jej kowenu próbowała zająć ich przeciwników, Imani przemieściła się w ich stronę.
Lucyferze, oby to był znak od ciebie. Daj mi siłę, bym szczęśliwie przeżyła tę walkę i wykonywała twą wolę dalej.

Przemieszczam się.
Imani Padmore
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : gospodyni domowa, pomaga mężowi
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Judith, twoja obrona zadziałała wyśmienicie. Szybka inkantacja sprawiła, że czar zatrzymał się na niej, a z ziemi pod tobą nie wysunęły się raniące i nieprzyjemne kolce. Następny czar, znów o wyjątkowej mocy, już leciał w stronę jednej z twoich oponentek.

Astarothcie, ty nie miałeś tyle szczęścia, wysuwające się szklane kolce natychmiast zaatakowały twoje uda, a jedno z nich wbiło się w nie. Jeden z kolców naruszył ziemię, która opadła w dół, trzęsąc się i odsuwając cię od reszty. To z niej wystrzelił w powietrze długi płomień.

Sebastianie, czy to obecność towarzyszy, czy twoja wola walki? Coś — może sam Lucyfer, który ewidentnie stał po twojej stronie — sprawiło, że już z ostatnią sylabą poczułeś, drżenie własnego pentakla, jakby zebrał z twojego ciała najgorszy ból. Ten skumulował się w nim i wystrzelił w przód, gnając prosto w stronę kobiety, która tak mocno zaszła ci za skórę. Nie musiałeś nawet skupiać się na niej, zaklęcie doskonale wiedziało, gdzie uderzyć. Blair, ty też dostrzegłaś tę potężną wiązkę, która mogła zniweczyć twoje plany o szybkim zwycięstwie.

Imani, ty nie miałaś tyle samo szczęścia co twoi towarzysze. Poprawnie wymówiony czar wywołał ledwie kilka suchych liści, przez które zaklęcie Blair bez problemu się przedostało. Potworny ból głowy zamroczył cię na krótki moment. Uczucie jakby ktoś uderzał młotkiem w sam środek twojej czaszki, jakby z tej za moment zaczął wypływać mózg — a to wszystko jakby od środka. Zachwiałaś się na nogach, próbując dotrzeć do swoich towarzyszy. Niepewny krok i okropny ból miał ci towarzyszyć jeszcze jakiś czas. Potrzebowałaś odpoczynku. Potrzebowałaś go szybko. Własnym ciałem przed Ronanem zasłonił cię Sebastian, ale czy to mogło jeszcze pomóc?

Sebastianie, tak to w życiu bywa. Czasem słońce, a czasem deszcz. Zwykle tęcza przychodzi po burzy, jednak w twoim przypadku było odwrotnie. Wyjątkowe szczęście miało zamienić się w potwornego pecha. Tuż po wypowiedzeniu inkantacji poczułeś, że coś jest nie tak. Pentakl, który typowo mógłby drgnąć w oznace poprawności czaru, zamarł. Potem zaś przyszło najgorsze. Bratobójczy ogień, zamiast trafić prosto w twojego przeciwnika, poleciał w tył, celując w twoje towarzyszki.

Lilo, potężna wiązka światła biegła w twoją stronę. Ta wymagała wyjątkowych zdolności obrony. Czy byłaś w stanie jeszcze ją powstrzymać?

Blair, ty miałaś oberwać najbardziej. Jako teoretyk magii mogłaś to nawet rozpoznać po natężeniu czerwonawego światła w wiązce, która leciała w twoją stronę.

Ronanie, wyglądało na to, że miałeś szczęście. Chociaż twój oponent próbował cię zaatakować ani drobina magii nie uleciała w twoją stronę.

Tura 14/15
Wszyscy, Mistrz Gry przeprasza za brak odpisu wczoraj. Miał na głowie prywatne sprawy, które skutecznie uniemożliwiły posadzenie pupki przy komputerze.

Astarothcie, ze względu na twoją zgłoszoną nieobecność i informację, którą dostałam na temat tego, że nie będziesz w stanie nam odpisywać, zdecydowałam się na ten moment oddzielić cię płomieniami. Po powrocie do lokacji, żeby zachować się fair wobec wszystkich, odejmę od twoich pż średnią obrażeń otrzymanych przez twój Kowen (dzieloną na pozostałe osoby w pojedynku), które otrzymałeś w wyniku poparzenia ogniem. Przed powrotem do walki, daj mi znać prywatnie.

Sebastianie, przypominam o konieczności wykonywania rzutów na celność. Mistrz Gry dorzucił za Ciebie, próg przekroczony. Efektem krytycznego sukcesu, połowa P, czyli 22 pż zostały wyleczone.
Wynikiem krytycznej porażki, czar zmierza w stronę Imani oraz Judith. Panie będą miały szansę się obronić w swojej turze. Takiego czaru nie możesz przerwać własną wolą.

Wszyscy, ze względu na nieobecność Astarotha, obecnie nie jesteście w stanie go atakować (ale otrzyma odpowiednie obrażenia od ognia, gdy wróci).

TURA 14: obrona Kowenu Nocy
Lecące ataki:
Frater w Blair (moc: 125)
Membrana w Lilę (moc: 107)
Impetum Nuntiorum w Imani (2 pociski) (moc: <100) (trafienie w turze 15)
Impetum Nuntiorum w Judith (2 pociski) (moc: <100) (trafienie w turze 15)

Kowen Nocy:
Blair: 94/149 (migrena) (-45 P, -10 M)
Lila: 96/161 (-55 P, -10 M)
Ronan: 60/183 (-103 P, -20 M) [-15 do rzutu kością k100]

Kowen Dnia:
Sebastian: 135/181 (-25 M, -21 P, migrena, zawroty głowy)
Imani: 21/146 (-75 M, -50 P, migrena, zawroty głowy, gorączka, paląca krew, nudności) [-45 do rzutu kością k100]
Judith: 166/181 (-5 M, -10 P, zaburzone czucie w jednej z rąk, osłabienie, migrena, zawroty głowy, nudności) [-10 do rzutów na sprawność]
Astaroth: 137/165 (-7 M, -20 P)

Trwające czary i rytuały:
Leviora - Blair
Leviora - Lila
Rytuał zielony (moc: 118) (Pnącza 3/10, pż: 10)
Ramuscomm - Ronan (moc: 106) (-40 do korzystania z rąk)

Termin odpisu dla Kowenu Nocy: 1.02 (czwartek) do 16:00.

Mapka:

Południowa batalia (26.04.1985) - Page 9 K7TCFL2
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Dwójka po tamtej, trzecia walczy - ścisnęłam jedynie żuchwę. Lyra była pewnie jedyną stojącą od nas, a nie widziałam nigdzie Marwooda, więc to pewnie on jest jej przeciwnikiem. Wtedy też zrozumiałam, że już po niej. Nie da rady tak doświadczonemu czarowniki. A co z Bloodworth i Priesleyem? Zabili ich? Pewnie tak, patrząc na to, że ja również prawie straciłam życie, gdy ta kolorowa prawie przebiła mnie soplami na wylot. Opłaczę ich później.
Pokazałam już jej, czemu nie powinna ze mną zadzierać, gdy skulona w popłochu uciekała, gdzie pieprz rośnie.
- A kim ty właściwie jesteś, babciu? - Uniosłam jedynie brew w stronę starej kobiety, mówiąc do niej pysznym tonem. Mogłam w sumie nazwać ją starą kurwą, bo słowo na k widocznie rozsierdzało to starsze towarzystwo. A tak poza tym, gdyby sama była kulturalna, to by wiedziała, że w rozmowę się nie wcina. Potem usłyszałam tylko z boku, jak gwardzista wykorzystując chwilę mojej nieuwagi rzucił czar, który skutecznie pozbawić mnie miał sił do dalszej walki. Widziałam, jak silne były te wiązki, więc wątpliwe było to, że się przed nimi obronię. Musiałam działać szybko.
- Solafide! - Szybko skierowałam inkantację przeciwko starej kobiecie, która stała przede mną.

1. Solafide na Judith: Próg: 90-23 = 67
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Blair Scully' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 2
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Ból, wszystko mnie bolało. Czułam, jakby ktoś momentalnie zaczął chłeptać mnie płomieniami. Jęk wydał się, gdy padłam na kolana, a do tego, mój czar się nie udał. Musiałam mu zapłacić za to wszystko, co mi robi, ale nie teraz. Musiałam unieszkodliwić przed tym jeszcze jednego przeciwnika. Starą babę, która zaatakowała Lilę. Musimy zdobyć wreszcie przewagę. Przynajmniej trochę.
- Unoflatu... - Z trudem powiedziałam, celując znowu w tę samę osobę. Potrzebowałam chwili, żeby dojść do siebie.

1. Unoflatu na Judith - Próg: 70-23+15=62
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Blair Scully' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 89
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Ronan Lanthier
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
Zaciśnięte w piersi serce próbuje przypomnieć sobie, czy kiedykolwiek istniało coś więcej, niż ból; każde, nierówne uderzenie wyrywa z mięśni odosobnione włókna, próbując ułożyć z nich poczucie, że ciało właśnie nie rozpada się na części pod wpływem zmęczenia.
Jest ciężko; kiedy atak spełza na niczym, a ofensywa przeciwników — jest ich więcej, trzymają się na nogach stabilniej, gdzie pozostali? Vandenberg, co do— — przecina powietrze, wola walki powinna opaść razem z czarem, który uderza w Blair i tym, który skierowano na Lilę. W chaosie wibrującej magii, zaklęcie wymierzone w Lanthiera robi coś przeciwnego; zamiast do przodu, ulatuje do tyłu, więc—
Masz sekundę.
Matka ofiarowuje mu okazję; nie zamierza jej zaprzepaścić,
Sanaossa — dziś magia anatomiczna zawiodła wielokrotnie — może to zasługa Jackie; istniał rytuał, który zabrania leczyć męża przez kogokolwiek innego, niż jego żonę? — ale jeśli Ronan nie spróbuje teraz, nie będzie powtórki z rozrywki. Wymierzone w siebie zaklęcie może dodać mu sił przed kolejnym atakiem; może też wypełnić usta popiołem porażki i zmusić ciało do ostatniego wysiłku.
Dokładnie tyle im zostało — krótkie zrywy energii zanim nadejdzie koniec.

akcja #1: Sanaossa na siebie | próg 50 | k100 + 0 — 15 (za wartość PŻ)
Ronan Lanthier
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : opiekun rezerwatu bestii, treser
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Ronan Lanthier' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 54
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Ronan Lanthier
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
Ostatnia szansa, ostatnia porażka, ostatni raz — magia anatomiczna nie wypełnia ciała mlecznobiałym poczuciem ulgi. Ból nadal istnieje; jest obecny, kiedy jego spojrzenie krzyżuje się z tym Carter — drgnięcie w kącikach ust to jedyna odpowiedź na jej słowa; przypominało uśmiech, choć w blasku płomieni równie dobrze mogło być przekleństwem — prędko przenosząc na ruch obok.
Ciemnoskóra kobieta, która walczyła z pomogą magii natury, próbuje dotrzeć do gwardzisty — to w pełni zrozumiały odruch; zaklęcie Blair było dokładnie takie, jak właścicielka — paskudne. Dziś nikt nie popisywał się litością; gdyby Lanthier teraz ruszył, mógłby impetem ciała posłać nieznajomą na ziemię, ale—
Jeszcze tylko trochę i wrócisz do dzieci.
Tym razem szarpnięcie zaczyna się w sercu; żadne z zaklęć, które tego dnia wżarły się w ciało, nie zabolało w ten sposób.
Dziś nikt nie popisywał się litością; bezruch Ronana to zrozumienie. Lila albo Blair będą mogły wytknąć mu, że zawahał się w momencie próby, ale każdy zarzut przemilczy — są młode, nie mają dzieci, nie wiedzą, że czasem to wszystko, co może rodzic; próbować wrócić do domu za wszelką cenę.
Fodiens — czar wybrzmiewa dopiero, kiedy Lanthier postawił krok w prawo; musiał odsunąć się na wypadek, gdyby magia tym razem odniosła skutek.

akcja #2: Fodiens | próg 70 | k100 + 21 — 15
mapka z przesunięciem oraz zakresem zaklęcia
Ronan Lanthier
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : opiekun rezerwatu bestii, treser
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Ronan Lanthier' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 67
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty