Sklep plastycznyLittle Poppy Has a Little Problem
Godzina była już późna; z kina wychodzili ostatni maruderzy, a ulica zdawała się ziać pustką i spokojnym snem. Wokół panowała niezmącona cisza przerwana jedynie przez bójkę bezdomnych kotów na tyłach budynków. Te biły się ze sobą nie raz, czasem budząc ze snu osoby mieszkające na wyższych piętrach. O piątej robiła ro śmieciarka i pracownicy wysypiska opróżniający śmietniki.
Tam też zatrzymał się sportowy, zielony motocykl Kawasaki, tuż przy wejściu w zaułek prowadzący na tyły mieszczących się w kamienicy sklepów.
- Mówiłam, żebyś tak nie pędził, ktoś to, cholera, zauważy - syknęła czarnowłosa kobieta, zdejmując kask i schodząc z pojazdu. Była drobna, a spojrzenie miała rozgniewane. Można by stwierdzić bez ogródek, że ze złością było jej do twarzy. Miała wyraźny, wschodnioeuropejski akcent.
- Szybko i cicho, tak? - odpowiedział towarzyszący jej mężczyzna, który prowadził motocykl. I on zdjął kask, by zaraz potem zarzucić na głowę kaptur bluzy. - To szybko już jest. Zadbaj o to, żeby było cicho.
Kobieta prychnęła w odpowiedzi i ruszyła w stronę tylnego wejścia do sklepu plastycznego, by otworzyć drzwi. Jedno zaklęcie i pchnięcie drzwi przez osiłka wystarczyły, by dostać się do środka.
Mechanika
Wątek musi mieć miejsce między 15, a 25 kwietnia.
Po wejściu do wątku przez pierwszą postać druga i każda kolejna ma równo 48h od posta pierwszego gracza, żeby dołączyć. Po wejściu do lokacji wszystkie posty musi dzielić maksymalnie 48h. Po przekroczeniu tego terminu lokacja staje się wolna i mogą do niej wejść inne postacie.
Orientacja
Postacie orientują się w sytuacji i decydują na interwencję. Ten etap może trwać 1 lub 2 kolejki, w których może dojść do ataku z zaskoczenia na NPC. Po upływie 2 kolejek NPC orientują w sytuacji i atakują postacie.
Walka
Na tym etapie, tuż po pierwszym ataku postaci na NPC lub w 3 turze wątku dochodzi do walki. Walka ze strony postaci NPC będzie trwać aż do ostatniej kropli krwi lub do powstrzymania NPC przed dalszym atakiem. Bandyci nie zmienią zdania niezależnie od przekonywania ich, uznając sytuację za konieczną do doprowadzenia do końca.
Atakami NPC postacie mogą kierować w swoich postach lub poprosić o pomoc Zjawę. Walkę można stoczyć w Kostnicy lub w postach. W każdej turze postacie lub Zjawa rzucają kością k100 na powodzenie ataków i obrony postaci NPC, zgodnie z mechaniką magicznych pojedynków. O celu ataku postaci NPC można zdecydować samodzielnie lub rzucać kością określając z tą pomocą ofiarę.
Statystyki NPC:
Shoshana:
punkty życia: 120
magia wariacyjna: 25
siła woli: 5
Rzuca z pętli czary: Destructumvit, Ignisharenae, Pictoratus oraz broni się zaklęciami: Securus i Securus Magnus, gdy jest taka konieczność.
Brice:
punkty życia: 120
magia natury: 20
siła woli: 10
Rzuca w pętli czary: Flammarugitus, Nidumaranea, Pilaignis oraz broni się zaklęciami: Tela i Tela Magnus gdy jest taka konieczność.
Walka kończy się na 3 możliwe sposoby:
a) Ucieczka/wycofanie/unieszkodliwienie postaci graczy. W przypadku pż postaci graczy równego 0 dochodzi do omdlenia.
b) Zabicie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 0.
c) Unieszkodliwienie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 30 lub mniej.
Gracze mogą samodzielnie nakreślać środowisko i dodatkowe przeszkody czyhające na nich w zakamarkach sklepu plastycznego.
W trakcie walki należy korzystać z mechaniki pojedynków magicznych.
Zakończenie walki
Po zakończonej walce należy zgłosić się do Mistrza Gry odpowiedzialnego za wątek (Johan) z prośbą o ingerencję.