Kawiarnia Cardio PraiseLittle Poppy Has a Little Problem
Było po drugiej. Ulice były już puste, wszyscy dawno popędzili do swoich domów, żeby następnego dnia wstać rano do pracy. Siłownia znajdująca się naprzeciwko również była zamknięta. Ostatni ćwiczący i pracujący tam personel wyszli chwilę po północy.Ulicę dalej zatrzymał się Ford pick-up pamiętający zeszłą dekadę. Wysiadły z niego dwie osoby ubrane w ciemnych kolorach. Obie szybkim krokiem podeszły w stronę szklanej witryny siłowni.
- Wystarczy rozbić szybę - stwierdziła Val - a potem szybko zrobić swoje.
- To nie będzie aż tak ciche - stwierdził jej partner, przykładając dłoń do szkła. Ta po chwili wybuchła pod naporem magii i zaklęcia - dwie minuty! - rzucił, i oboje wparowali do środka.
Mechanika
Wątek musi mieć miejsce między 15, a 25 kwietnia.
Po wejściu do wątku przez pierwszą postać druga i każda kolejna ma równo 48h od posta pierwszego gracza, żeby dołączyć. Po wejściu do lokacji wszystkie posty musi dzielić maksymalnie 48h. Po przekroczeniu tego terminu lokacja staje się wolna i mogą do niej wejść inne postacie.
Orientacja
Postacie orientują się w sytuacji i decydują na interwencję. Ten etap może trwać 1 lub 2 kolejki, w których może dojść do ataku z zaskoczenia na NPC. Po upływie 2 kolejek NPC orientują w sytuacji i atakują postacie.
Walka
Na tym etapie, tuż po pierwszym ataku postaci na NPC lub w 3 turze wątku dochodzi do walki. Walka ze strony postaci NPC będzie trwać aż do ostatniej kropli krwi lub do powstrzymania NPC przed dalszym atakiem. Bandyci nie zmienią zdania niezależnie od przekonywania ich, uznając sytuację za konieczną do doprowadzenia do końca.
Atakami NPC postacie mogą kierować w swoich postach lub poprosić o pomoc Zjawę. Walkę można stoczyć w Kostnicy lub w postach. W każdej turze postacie lub Zjawa rzucają kością k100 na powodzenie ataków i obrony postaci NPC, zgodnie z mechaniką magicznych pojedynków. O celu ataku postaci NPC można zdecydować samodzielnie lub rzucać kością określając z tą pomocą ofiarę.
Statystyki NPC:
Val:
punkty życia: 120
magia anatomiczna: 20
siła woli: 10
Rzuca z pętli czary: Flecteremembra, Saeta Equina i Mergi oraz broni się zaklęciami: Ordinatio. Gdy jej życie spadnie poniżej 60 spróbuje zamiast ataku wyleczyć swoje obrażenia czarem: Spirituspuritas Magnus, Sanaossa Magnus, Calidumauxilium Magnus w zależności od tego, jakiego typu obrażeń ma najwięcej. Jest to jednorazowa próba, która nie będzie przez nią powtarzana.
Trystane:
punkty życia: 120
magia iluzji: 25
siła woli: 5
Rzuca w pętli czary: Caveocavi, Ihor, Nonpulmonis oraz broni się zaklęciami: Ordinatio, gdy jest taka konieczność.
Walka kończy się na 3 możliwe sposoby:
a) Ucieczka/wycofanie/unieszkodliwienie postaci graczy. W przypadku pż postaci graczy równego 0 dochodzi do omdlenia.
b) Zabicie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 0.
c) Unieszkodliwienie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 30 lub mniej.
Gracze mogą samodzielnie nakreślać środowisko i dodatkowe przeszkody czyhające na nich w zakamarkach kawiarni.
W trakcie walki należy korzystać z mechaniki pojedynków magicznych.
Zakończenie walki
Po zakończonej walce należy należy zgłosić się do Mistrza Gry odpowiedzialnego za wątek (Johan) z prośbą o ingerencję.