Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Mar 30, 2024 2:41 pm, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
charlotte williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
Postać: Charlotte Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 100PD
Zakupione: marmurowa misa
Uzasadnienie: -
+
charlotte williamson
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : studentka demonologii, asystentka w kancelarii Verity
charlotte williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
charlotte williamson
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : studentka demonologii, asystentka w kancelarii Verity
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
Postać: Barnaby Williamson
Okres fabularny: marzec-kwiecień 1985
Zdobyte punkty doświadczenia: 150 PD
Zdobyte punkty zdolności: 4
Rozliczane wątki:
1. Droga do miasta
2. Salon
3. Stołówka
4. Uliczka koło piekarni
5. "Jeden za wszystkich" (1 2 3 4 5 6 7)
6. Basen sportowy
7. Tor do kręgli
8. Szlak tropicieli (1, 2, 3, 4, 5)
9. Wąwóz im. Bazela Hudsona (1 2 3 4 5)
10. Starodrzewie (1 2 3 4 5)
11. Alejka z latarniami
12. Kwatera myśliwych: 1, 2 + tereny łowieckie: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
13. Spokojna dróżka (zakończone bingo)
14. Wypożyczalnia kaset
15. Tereny łowieckie (1 2 3 4 5 6 7 8 9)
+150 PD, +4 PSo, brawo!

Postać: Barnaby Williamson
Zdobyte punkty doświadczenia: 18 PD
Uzasadnienie: posty Zjawy:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Arlo Havillard
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 6
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 4
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1729-arlo-havillard#23861
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1739-arlo-havillard#24099
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1734-arlo-havillard#24078
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1732-poczta-arlo-havillarda#24075
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f236-waterbury-place-5-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1733-rachunek-bankowy-arlo-havillard#24076
ODPYCHANIA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 6
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 4
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1729-arlo-havillard#23861
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1739-arlo-havillard#24099
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1734-arlo-havillard#24078
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1732-poczta-arlo-havillarda#24075
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f236-waterbury-place-5-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1733-rachunek-bankowy-arlo-havillard#24076
Postać: Arlo Havillard
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 0
Zakupione: -
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 100 PD

+
Arlo Havillard
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : saint fall
Zawód : detektyw policyjny, zaklinacz
charlotte williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
Postać: Charlotte Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 300
Zakupione: 3 PSm
Uzasadnienie:
Magia powstania jest dla Charlotte niezwykle użyteczna. Praktykuje ją od lat, wykorzystując umiejętność zaklinania demonów. Rzemiosło najczęściej tworzy sama dla siebie, dodając kolejne istoty do swojej pokaźnej kolekcji. W końcu nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7). Z czasem zaczęła zaklinać także poważniejsze demony z działu dla zaawansowanych (1, 2). Niektóre z nich, tak jak Zahbuk, nosi ze sobą cały czas w postaci zaklętej zapalniczki, korzystała także z Ofisa oraz Valafara.
Nie samymi rytuałami człowiek żyje. Charlotte często sięga do magii powstania w swoim codziennym życiu. Jej ulubionym zaklęciem jest rzucane w każdej krytycznej sytuacji Araneatelam, zarówno podczas walki ze strachem kukurydzianym, podczas próby pomocy znajomemu, a także kiedy na trasie pielgrzymkowej zaatakował ją niedźwiedź-zombie i spętała go siecią. Korzysta także z innych zaklęć, jak choćby wdzięczne w psuciu pomniejszych sprzętów Inanis, wykorzystane do zdenerwowania swojego byłego chłopaka oraz Rectasimple, pozwalające na ożywianie i manipulowaniu przedmiotami. Charlotte lubi eksperymentować, korzysta z każdej okazji, by móc pochwalić się swoimi umiejętnościami. W ciągu tak wielu lat poświęca się nauce magii powstania oraz rzemiosłu zaklinaniu demonów, także na zamówienie (1, 2, 3), co dodatkowo pomaga jej w praktykowaniu magii. Jest także jedną z prymusek na Tajnych Kompletach, szybko się rozwija i nie marnuje czasu, udzielając się także podczas zajęć dodatkowych. Jeszcze nie wie, czy wiąże z nią swoją przyszłość, ale do momentu uzyskania dyplomu biegłego zamierza poświęcić magii powstania się bez granic.

+, brawo!

Ostatnio zmieniony przez Charlotte Williamson dnia Sro Mar 06, 2024 3:14 pm, w całości zmieniany 1 raz
charlotte williamson
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : studentka demonologii, asystentka w kancelarii Verity
Tessa Fogarty
ILUZJI : 10
SIŁA WOLI : 17
PŻ : 173
CHARYZMA : 12
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1237-teresa-b-fogarty#12123
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1717-tessa-fogarty#23481
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1724-un-saint-teresa#23610
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1718-poczta-tessy#23485
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/https://www.dieacnocte.com/t1715-rachunek-bankowy-teresa-fogarty#23477
ILUZJI : 10
SIŁA WOLI : 17
PŻ : 173
CHARYZMA : 12
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1237-teresa-b-fogarty#12123
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1717-tessa-fogarty#23481
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1724-un-saint-teresa#23610
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1718-poczta-tessy#23485
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/https://www.dieacnocte.com/t1715-rachunek-bankowy-teresa-fogarty#23477
Postać: Tessa Fogarty
Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zakupione: pistolet (Smith & Wesson Model 19)
Uzasadnienie: pif-paf
+

Postać: Tessa Fogarty
Wydane dolary: 240$
Zakupione: samochód niskiej klasy (Toyota Corona T90)
Link do rachunku bankowego: czek
+
Tessa Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : deadberry
Zawód : urzędniczka, krętaczka, złodziejka
Philip Duer
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 163
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 8
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1172-philip-duer#23062
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1707-philip-duer#23071
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1705-poczta-philipa-duera#23064
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f231-waterbury-place-5-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1706-rachunek-bankowy-philip-duer#23070
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 163
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 8
TALENTY : 30
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1172-philip-duer#23062
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1707-philip-duer#23071
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1705-poczta-philipa-duera#23064
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f231-waterbury-place-5-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1706-rachunek-bankowy-philip-duer#23070
Postać: Philip Duer
Wydane dolary: 45$
Zakupione: przedmiot konsekrowany (zegarek)
Link do rachunku bankowego: rachunek

[ukryjedycje]
+

Ostatnio zmieniony przez Philip Duer dnia Wto Mar 05, 2024 10:55 pm, w całości zmieniany 1 raz
Philip Duer
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : saint fall
Zawód : jubiler, zaklinacz
Maurice Overtone
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 1PSo
Zakupione: Zręczność dłoni 0→I
Uzasadnienie: Maurie wiążę kadzidła w czasie wolnym i nawet zdarzyła mu się zaplatać wianek. Wylewa też świece tu i tam. Poza tym zdarzała mu się przebiegać palcami po klawiszach fortepianu (tu się zdarzyło), co z pewnością wymaga zdolności kontrolowania ruchów dłoni. Podobnie sprawa ma się z malarstwem oraz aktorstwem, w których liczy się każde drgnienie palców lub wysublimowany gest, którym można nadać sztuce dodatkowego znaczenia - działo się to tu i na przykład tu.
+

Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 1PSo
Zakupione: Szybkość 0→I
Uzasadnienie: W wybrzeżu muszelek, domu i zatoce trochę też wspominam, że Maurice szybko pływa i jego skrytym hobby jest ściganie się z rybkami. Według mojej narracji zazwyczaj raz dziennie katuje się intensywnym treningiem pływackim, podczas którego autentycznie pływa, a nie tylko leży na kamieniu i czesze włosy widelcem. Wydaje mi się uzasadnione, aby Maurie z uwagi na trenowanie pływania posiadał szybkość przynajmniej na I poziomie.
+

Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 75PD
Zakupione: 1PSo - Udźwig 0→I
Uzasadnienie: W dużej mierze jest to zakup czysto fabularny. Przy budowie ciała Maurycego i fakcie, że trenuje pływanie, udźwig na poziomie I wydaje mi się rzeczą obowiązkową (pływanie również zwiększa siłę i wydolność mięśni poprzez aktywizowanie mięśni grzbietu, barków, bicepsów i tricepsów - wątki z pływankiem przytaczałam w argumentacji do szybkości). Poza pływaniem Maurice również musi potrafić unieść na scenie - przynajmniej - ważącą tyle, co ptaszek partnerkę. Rozgrywamy to, póki co, na zasadzie np. uniesienia Alishy na kilka chwil - tak robimy chociażby w tym poście, ale ten wątek jeszcze trwa. Dźwiga też na swoich barkach ciężar bycia najpiękniejszą syreną na forum… (przepraszam, musiałam) i trenuje siłę ciągnąc szarpak ze swoim barghestem o tutaj.
+

Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 1PSo
Zakupione: Taniec towarzyski 0→I
Uzasadnienie: Podczas różnych bali, wesel i innych atrakcji związanych z Kręgiem, Maurice musiał nieco liznąć tego tematu i nauczyć się przynajmniej stać prosto podczas tańca. Aby odświeżyć te zapomnianą, starożytną wiedzę, w altanie krótko pobujał się z Allie, ale miał dwie lewe nogi, zaś w salonie dała mu ona prywatną lekcję, aby wszystko sobie przypomniał.
+

Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 1PSo
Zakupione: Język obcy (włoski) 0→I
Uzasadnienie: Maurice wielokrotnie korzysta z umiejętności posługiwania się językiem włoskim na scenie. Chcąc nie chcąc, większość arii operowych wymaga umiejętności przynajmniej poprawnego wyśpiewywania słów i odpowiedniego akcentowania, co trenuję np. w tych miejscach - przygotowania, scena, inna scena, sala prób orkiestry).
+

Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 200PD
Zakupione: 2PSm - Magia iluzji
Uzasadnienie: Magia iluzji jest dziedziną magii, na której obecnie skupia się Maurice. Wiąże się ona ze zdolnością telepatii, którą chciałby rozwijać. Póki co uczy się, praktykuje i odświeża wiedzę z lat minionych - dom, też dom, sklep plastyczny.
+

Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 800PD 600PD
Zakupione: 8PSm 6PSm - Siła woli
Uzasadnienie: Maurice od pewnego czasu intensywnie odświeża wiedzę z zakresu odprawiania rytuałów i przygotowuje rytuały urodzaju-wymiotny, setek drzwi, entów-dobrego losu, kocioł smoły. W poprzednich latach nie korzystał z magii rytualnej tak intensywnie jak teraz oraz nie sięgał po próby wyjścia poza znajome wody magii wariacyjnej.
Wciąż zdarzają mu się wpadki, podczas prób zapanowania nad rządzą krwi, które doprowadzają do intensywnej walki z samym sobą. Taka sytuacja miała miejsce w wątku z Irą, najpierw w zakresie podjęcia decyzji, czy warto jest się narażać, aby go ratować, a później w zakresie powstrzymania się od zrobienia sobie z niego przekąski. Zdarzyło się również, że spodziewając się bycia opanowanym przez żądzę, udało mu się nad nią zapanować stosunkowo naturalnie na przykład w wątku dwóch syrenek.
W ostatnim czasie Maurice zaczął również bardzo często testować swoje możliwości w zakresie wpływania na inne osoby przy pomocy syreniego lamentu. W porównaniu ze skromnymi próbami za czasów studenckich obecnie lamentu jest o wiele więcej i są one zdecydowanie bardziej skonkretyzowane. Wcześniej korzystał głównie z możliwości zasiewania w cudzej głowie sugestii, która mogłaby przynieść mu niezbyt konkretne, bądź niewielkie korzyści. Zaś obecnie stara się delikatnie przekonywać drugą osobę, aby zrobiła to, co akurat jest dla niego korzystne. Dużo lamentowania linkowałam przy okazji osiągnięcia w tym miejscu, a także popełniłam je w wątkach w zaułku i w altanie. W salonie i niezamkniętym jeszcze pokoju Allie mierzy się z wpływem zaczarowanej nici, którą Alisha przeszyła sukienkę. Raz też Juditka chciała go zmusić do puszczenia pawia. Bronił się tutaj.
Na rozwinięcie tej umiejętności może również wpływać fakt chronicznego ścierania się ze skutkami choroby genetycznej, która odciska piętno na większości jego dni (przytaczałam te wątki w tym miejscu podczas rozliczania osiągnięcia). W tym okresie choroba genetyczna wyjątkowo go męczyła i starał się przezwyciężać trudności, jakich nastręczały mu skutki uboczne i funkcjonować poprawnie, pracować pomimo dramatycznego niedospania i balansowania na granicy zdrowych zmysłów.
Ponadto Maurice chciałby nauczyć się umiejętności telepatii, która jest związana właśnie z siłą woli.
+
Maurice Overtone
Wiek : 29
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Hellridge, Maywater
Zawód : Malarz, śpiewak operowy
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Postać: Lyra Vandenberg
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zakupione: 5 punktów statystyki magicznej do magii odpychania
Uzasadnienie:

Niektórzy twierdzą, że Lyra posiada naturalny talent do magii odpychania — kości zdają się tymi niektórymi osobami w tym temacie zgadzać.

Chociaż dormi jest zaklęciem stosunkowo prostym, to udało się Lyrze je opanować właściwie do perfekcji. Poza zwykłymi przypadkami, gdy z gracją i pełnym posłuszeństwem magii je rzuca, udało jej się również wyrzucić wyjątkowo potężne zaklęcie, tym samym sprzątając grzecznie las ze śmieci. Nie przystaje jednak na laurach, w zaciszu własnego mieszkania ćwicząc to zaklęcie dalej — tym razem skupiając się na samej precyzji zaklęcia, skutecznie rzucając je trzy razy i tym samym udaje jej się odłożyć, a potem odpalić płytę winylową w gramofonie za pomocą samej magii, co wymaga od niej nie tylko skupienia, ale także pokazu panowania nad magią odpychania, który znacznie odbiega od poziomu amatora.

Nie samą praktyką uczy się czarownik magii, rzecz jasna. Nowe zaklęcia to również i nowa teoria, a także obserwacja znacznie bardziej wprawionych w boju czarowników. Dowodem na to pierwsze są podręczniki, które pojawiły się w jej mieszkaniu i są niezaprzeczalnie czytane, analizowane i podkreślane. W tym opowiadaniu widać, że Lyra od tygodni nie tylko czyta zachłannie o tej dziedzinie magii, ale także zauważa, że coraz częściej po nią sięga w sytuacjach kryzysowych. Udaje jej się również ochronić swoje mieszkanie rytuałem, być może słabym, jednak skutecznym. Rzuca również dwa kolejne rytuały z magii odpychania (1 & 2), oba skutecznie, aczkolwiek niezbyt widowiskowe.  Pomagają jej jednak dogłębnej zrozumieć magię odpychania i w praktyce zobaczyć jej ochronne właściwości.

Używa tej magii również nie tylko w celach obronnych, czy bojowych, a także zaczyna się nią bawić — oraz obserwować, jak bawią się nią lepsi od niej, co idealnie pokazuje, jak swobodnie zaczyna się z nią czuć.

Jeśli zaś chodzi o obserwację, to miała ku temu doskonałą okazję podczas przyjacielskiego sparingu pojedynku z Williamsonem. Sam pojedynek zaczyna się małym wykładem na temat magii odpychania, a także pierwszym zadaniem praktycznym. Powtórzenie zaklęcia oceniono na B—, ale od czegoś trzeba przecież zacząć. Później, chociaż sięga po dziedziny, w których jest lepiej wprawiona, cały czas obserwuje zaklęcia, które stosuje Williamson, wyciągając wnioski nie tylko ze sposobu ich wykorzystania, co także mocy działania.

Chociaż Lyra wiele jeszcze musi się nauczyć, to widać, że sposób, w jaki myśli o magii odpychania, ile o niej w teorii wie, oraz jak sprawnie się nią posługuje na poziomie podstawowym, pokazuje, że wkroczyła już w etap większego wtajemniczenia w tę dziedzinę.
rozwój odrzucony, proszę zgłosić się ponownie po zakończeniu eventu
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Lyra Vandenberg
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
ILUZJI : 22
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 172
CHARYZMA : 19
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 9
TALENTY : 5
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t201-lyra-vandenberg#457
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t247-lyra-vandenberg#599
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t248-poczta-lyry-vandenberg#600
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f203-riverbend-st-1-13
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1059-rachunek-bankowy-vandenberg-lyra#9093
Postać: Lyra Vandenberg
Wydane dolary: 20$
Zakupione: Butelka drogiego alkoholu
Link do rachunku bankowego: tutaj
+
Lyra Vandenberg
Wiek : 27
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : SAINT FALL, SONK ROAD
Zawód : aktorka, anonimowy dawca łusek, dostawca morskich skarbów
Leander van Haarst
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 168
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1696-leander-van-haarst
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1720-leander-van-haarst
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1719-poczta-leandra-van-haarst
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f238-fairfield-street-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst
ANATOMICZNA : 20
POWSTANIA : 5
SIŁA WOLI : 12
PŻ : 168
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 18
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1696-leander-van-haarst
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1720-leander-van-haarst
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1719-poczta-leandra-van-haarst
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f238-fairfield-street-7
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst
Postać:Leander van Haarst
Wydane dolary: 500$
Zakupione: inwestycja o niskim poziomie prestiżu
Link do rachunku bankowego: https://www.dieacnocte.com/t1716-rachunek-bankowy-leander-van-haarst#23480
+
Leander van Haarst
Wiek : 40
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Eaglecrest
Zawód : Neurochirurg, odtruwacz, lekarz podziemny
charlotte williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
Postać: Charlotte Williamson
Zdobyte punkty doświadczenia: 10PD
Uzasadnienie: opowiadanie z rozwojem magicznym

+
charlotte williamson
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : studentka demonologii, asystentka w kancelarii Verity
Alisha Dawson
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 26
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 26
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
Postać: Alisha Dawson
Wydane punkty doświadczenia: 90PD
Zakupione:
nici: grafitowa, majtkowa, marchewkowa, marengo, orzechowa, piwna, sadza angielska, tycjan, woskowa,
Uzasadnienie: testujemy

Postać: Alisha Dawson
Wydane dolary: 240$
Zakupione:
spodnie dżinsowe
koszulka bawełniana
kurtka dżinsowa
bawełniane skarpety
Link do rachunku bankowego: tutaj

+
Alisha Dawson
Wiek : 25
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : sopranistka | solistka w Teatrze Overtone
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 600 PD
Zakupione: 6 PSm do siły woli
Uzasadnienie: Siła woli, rozwijana na przestrzeni ostatnich miesięcy, znacząco wzrosła na wskutek podejmowanych przez postać decyzji oraz akcji. Począwszy od wykonywanych w ramach zawodu gwardzisty obowiązków, przez odprawiane rytuałów, aż po obcowanie z odmiennościami i stawianie czoła własnym słabościom — słuszność podejmowanych decyzji w znacznym stopniu zależała od zachowania zimnej krwi przez Williamsona, a co za tym idzie — wpłynęła na podniesienie wartości siły woli. Rytuał Caecus, rytuał oczyszczenia czy wykluczenia były tylko rozgrzewką przed właściwym rozwojem; prawdziwy test dla siły woli postaci nadszedł wraz z eventem "Na całej połaci krew": to tam Barnaby najpierw zmierzył się z nieznanym zjawiskiem krwawego opadu deszczu, pomimo perspektywy zagrożenie dla własnego życia pomagając innym, a następnie został opętany przez niezidentyfikowaną istotę; choć starcie było nierówne, wyszedł z niego na tyle opanowanym, by w dalszej części rozgrywki móc kierować skuteczną próbą wydostania się spod promenady, a następnie zostać na miejscu zdarzenia w ramach obowiązków Czyściciela. Tego samego, fabularnego dnia znalazł się pod tunelami w Cripple Rock, gdzie po raz kolejny narażony został na działanie nieznanej istoty; Ciemność, która zaatakowała grupę podczas wydarzenia, posiadała zdolność mordowania czarowników jednym ruchem — mimo to w momencie, w którym pozostali towarzysze pracowali nad próbą wydostania się ze ślepego zaułka, Williamson wyszedł Ciemności naprzeciw, wykazując się siłą woli niezbędną do skutecznego powstrzymania potężnego przeciwnika. Nawet, gdy jeden z czarowników w grupie zaczął stwarzać zagrożenie dla innych, dzięki sile woli nie podjął ataku na niego, lecz starał się zadbać o bezpieczeństwo pozostałych i swoje. Gdy istota wtargnęła do umysłów zebranych, Barnaby próbował wyrwać się z jej iluzji, nie wahając przed zadaniem samemu sobie ciosu; to również wymagało zrywu siły woli na tyle potężnego, by w ostatnim momencie nie opuścić pięści. Bezpośrednio po zagrażających życiu wydarzeniach, znalazł w sobie na tyle silnej woli, by dotrzeć do kazamaty i złożyć sierżantowi raport z wydarzeń, do których doszło w Cripple Rock.
Poza na wskroś dramatycznymi wydarzeniami z eventów, siłę woli przejawiał również w pozornie zwykłych czynnościach dnia codziennego — wizyta u starszej, gotowej na wszystko sąsiadki wymagała opanowania i uprzejmego dotrwania do końca farsy, w której był słownie namawiany do bezeceństw — bez zachowania silnej woli mógłby opuścić pomieszczenie i nie oglądać się za siebie. W leśnym schronisku Valerio — który wówczas użył umiejętności rozszczepieńca, przez co Williamson narażony był na działanie odmienności — znalazł się w bezpośrednim zagrożeniu życia; dzięki sile woli Barnaby był w stanie zrezygnować ze śledztwa za wszelką cenę i został z nieprzytomnym Paganinim w samochodzie, podejmując pod presją czasu trafne decyzje. Na zatopionym pirsie siła woli zdecydowała o tym, że nie podjął bezpośredniego ataku najpierw na podejrzaną w śledztwie Gwardii, a jak się okazało po chwili: na syrenę, która zdradziła swoją odmienność przez przypadkowy upadek do wody — za sprawą opanowania Barnaby był w stanie nie tylko uniknąć zagrażającej jego życiu walki, ale mimo perspektywy potencjalnego lamentu doprowadził do negocjacji na stałym lądzie z podejrzaną wówczas o atak na niemagicznego Vandenberg. Po wielokrotnym narażeniu na działanie magicznych, nieznanych dotąd istot — z czego jedna prawdopodobnie była pozostałościami anioła — jak i odmieńców, siła woli, którą dysponuje Williamson przejawia tendencję zwyżkową oraz podlega nieustannemu rozwojowi za sprawą rozwoju magicznego, jak i codziennych wzywań.

+

Ostatnio zmieniony przez Barnaby Williamson dnia Sob Mar 09, 2024 9:43 pm, w całości zmieniany 1 raz
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Vittoria L'Orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
Postać: Vittoria L'Orfevre
Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zakupione: złota magiczna igła
Uzasadnienie: jest to guczi

+
Vittoria L'Orfevre
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : projektantka magicznej mody