Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Mar 30 2024, 14:41, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Postać: Blair Scully
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: wosk pszczeli x2; wosk klonowy; pergamin

+
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
Postać: Annika Faust
Zdobyte punkty doświadczenia: 10 PD
Uzasadnienie: Opowiadanie z rozwojem magicznym: Rozwinęłam się tu jak cholera!

Znaczna część opowiadania skupia się na emocjach, które odczuwa Annika, i historii, jaka się wydarzyła, zamiast faktycznej nauce i motywacji poznania dziedziny magii, dlatego, niestety, nie możemy rozliczyć go jako posta z rozwojem postaci :c
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Alisha Dawson
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 26
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 26
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
Postać: Alisha Dawson
Wydane punkty doświadczenia: 60PD
Zakupione:
nić w kolorze sepii x2 | 20PD
bomberka dżinsowa x2 | 40PD
Uzasadnienie: będzie szycie!

+
Alisha Dawson
Wiek : 25
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : sopranistka | solistka w Teatrze Overtone
Maurice Overtone
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
Postać: Maurice Overtone
Zdobyte punkty doświadczenia: 6PD
Uzasadnienie: Posty MG (1, 2, 3, 4, 5, 6)

+
Maurice Overtone
Wiek : 29
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Hellridge, Maywater
Zawód : Malarz, śpiewak operowy
Jack Remington
ANATOMICZNA : 13
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 227
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 32
WIEDZA : 9
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1375-jack-remington
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1487-jack-remington
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1481-skrzynka-jacka-remingtona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1488-rachunek-bankowy-jack-remington
ANATOMICZNA : 13
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 227
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 32
WIEDZA : 9
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1375-jack-remington
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1487-jack-remington
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1481-skrzynka-jacka-remingtona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1488-rachunek-bankowy-jack-remington
Postać: Jack Remington
Wydane punkty doświadczenia: 15 PD
Zakupione: przedmiot konsekrowany (wisiorek z zębem rekina)
Uzasadnienie: fajny jest

+
Jack Remington
Wiek : 40
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Sonk Road
Zawód : właściciel pubu "The Drunken Liar"
Oscar Nox
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
Postać: Oscar Nox
Wydane punkty doświadczenia: 0 z puli punktów dostępnych w profilu
Zakupione: Strzelectwo sportowe +1
Uzasadnienie:

Przez ostatnie kilka miesięcy Ethan miał na Oscara znaczący wpływ, sprawił że lekarz zainteresował się jego pasją i niejako zaczepił mu bakcyla związanego z bronią palną. Zaczęło się od niewinnych zaproszeń Cartera na strzelnicę, które zaowocowało praktyką Noxa.
Podczas zajęć w Shooting Center, Oscar nie tylko zapoznał się z podstawami na temat broni palnej czyli w jaki sposób należy ją trzymać, przeładować i celować a także zabiezpieczyć.
Od tamtego czasu, zaczął prenumerować czasopisma dla miłośników broni oraz polowań, które w wolnych chwilach czyta z Carterem, ucząc się teoretycznych aspektów różnic między poszczególnymi kalibrami oraz technicznych aspektów niektórych modeli . Ów zainteresowanie jest już dostrzegalne przez otoczenie lekarza - Heather jest zaskoczona tym, że Nox posiada „Magazyn strzelecki” co można zobaczyć tutaj.
Kolejnym krokiem rozwoju zarówno umiejętności strzeleckich jak i samej celności było udanie się obu mężczyzn na polowanie. Lekarz był na tyle pewny siebie, że poprosił o broń Cartera, który ufał w jego umiejętności i mu ją przekazał . Co dowodzi tego, że Nox w podstawowej formie jest zaznajomiony zarówno z bronią jak i celowaniem z niej.

W mechanice nie mamy takiej umiejętności jak celność i broń palna, dlatego prosimy o wskazanie, która konkretnie zdolność z dostępnych na forum zostaje poddana rozwinięciu. Poprzez jedno uzasadnienie można rozwinąć maksymalnie jedną umiejętność. Ponadto prosimy o wskazanie, z której puli punktów ma być uregulowana zapłata za rozwój c:

Z RESZTY czyli puli dostępnych w profilu punktów mam ich 11
Obie te umiejętności są ze sobą powiązane i wydaje mi się nierozsądnym pisanie tego samego dwa razy.

Strzelectwo sportowe jest m.in. umiejętnością strzelania z różnych rodzajów broni. Obejmuje precyzję, kontrolę nad oddechem i stabilność. Celność to umiejętność precyzyjnego trafiania w określone cele, zarówno w ruchu, jak i w spoczynku. Obie te zdolności są ze sobą powiązane, dlatego nie ma problemu z używaniem tych samych lub bardzo podobnych argumentów w rozwoju, ale jednak odpowiadają za różne rzeczy.
Dlatego prosimy o odpowiednie wykorzystanie kodu, dzięki czemu jesteśmy w stanie panować nad porządkiem w aktualizacjach.
Rozwój zostanie zaakceptowany po zakończeniu wątku z zagrożeniem życia, w którego trakcie jest Oscar.



Postać: Oscar Nox
Wydane punkty doświadczenia: 0 - z reszty dostępnych punktów
Zakupione: Celność + 1
Uzasadnienie:

dzięki rozwojowi pasji strzelnicowa, Nox zaczął rozwijać również swoją celność. Widoczne jest to zwłaszcza na strzelnicy Shooting Center, gdzie Oscar mierzył się z tarczą. Co prawda nie odniósł spektakularnych sukcesów. Jednak trafia w planszę, nie mniej myli cele i obrywa "ofiara" zamiast napastnika
Warto zauważyć, że lekarz nie ma doświadczenia z ruchomym celem, jednak poziom jego percepcji pozwala mu na skupienie się i oszacowanie odległości od potencjalnego zagrożenia.
Kolejnym krokiem rozwoju zarówno umiejętności strzeleckich jak i samej celności było udanie się z Carterem na polowanie. Lekarz był na tyle pewny siebie, że poprosił o broń Cartera, który ufał w jego umiejętności i mu ją przekazał . Co dowodzi tego, że Nox w podstawowej formie jest zaznajomiony zarówno z bronią jak i celowaniem z niej.


Dziękuję za pomoc i wyjaśnienie <3

Ostatnio zmieniony przez Oscar Nox dnia Sob Lut 10 2024, 21:42, w całości zmieniany 2 razy
Oscar Nox
Wiek : 35
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : Internista/genetyk
Oscar Nox
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
Postać: Oscar Nox
Wydane punkty doświadczenia: 600PD
Zakupione: +5 do magii anatomii
Uzasadnienie: Wraz z bólem przemiany Noxa obudziła się chęć pomocy zarówno sobie jak i innym w podobnej sytuacji. Uczucie związane z odmiennością sprawiły, że głównym motorem działania mężczyzny od najmłodszych lat była chęć pogłębiania zagadnienia magii anatomicznej.
Dlatego naturalną dla niego ścieżką rozwoju była magicyna.
Przez całe lata robił wszystko by wspierać innych poszkodowanych, zarówno w doraźnej pomocy jak i edukacji na temat ich trudności zdrowotnych.
Dlatego w sytuacjach kryzysowych do tej pory, pierwszą intuicją lekarza było użycie magii w celach pomocy. Taka sytuacja miała się gdy bez wahania skorzystał z zaklęcia III poziomu Sanaossa Extrenum, które wyleczyło obrażenia Cartera, jakie poniósł w walce ze zmutowana myszą. Od kilku miesięcy jednak w lekarzu nastąpiła przemiana. Zrozumiał, że altruizm nie zawsze ochroni osoby mu bliskie. Więc z uwagą, zaczął zgłębiać zaklęcia ofensywne, które nie były dla niego ani intuicyjne ani łatwe. Wielomiesięczna nauka jednak się opłaciła, ponieważ w sytuacji zagrożenia swojej grupy podczas ataku pum na szlaku tropicieli użył silnego czaru III poziomu Madesco. Tym samym samodzielnie pokonując jedno z dwóch atakujących ich zwierząt.
Mimo sytuacji stresowej udaje mu się wyleczyć obrażenia Anniki stosując Sanaossę Magnus.
Podczas kolejnego pojedynku tym razem z grupą napastników w sklepie Philla widząc, że potyczka jest nieunikniona bez zawahania rzuca  z powodzeniem czar Sceleratus , który wykręca stawy jednemu z przeciwników. I choć walka trwa jakiś czas, łatwo zauważyć, że w lekarzu zachodzi przemiana. Przestał używać jedynie zaklęć defensywnych i to w obrębie szpitala.
A bez wahania z jego ust padają zaklęcia III poziomowe takie jak Effervo, mający na celu ugotowanie krwi przeciwnikom, który powtarza po raz kolejny. Czy chociażby Fortitudo, które jest kilkustopniową regeneracją.
Magia anatomiczna zaczęła powoli towarzyszyć mu w jego życiu prywatnym.
Kolejną ewolucją  i niejakim etapem w zgłębianiu tajników magii anatomii przez lekarza jest jego próba leczenia na odległość stosując Sanaossa Locus było to też eksperymenty na tkance organicznej martwej. Pierwszy raz lekarz stara się w sposób praktyczny sprawdzić czy zasięg tego czaru oraz jego praktyczne działanie. Niejako pokazuje to, że systematycznie wzbogaca swoją umiejetność już nie lecząc jednej osoby a skupiając się na danym terenie i większej ilości pacjentów.
Kolejnym etapem jego ewolucji nauki magii anatomii jest próba zgłębiania trudnych i skomplikowanych rytuałów.
Jako trupista (cecha odzwierzęca krucza) szczególnie upodobał sobie rytuał wskrzeszania. Na teoretyczne studium, którego poświęcił ponad tydzień, co dowodzi widzy daleko wykraczającej poza obszar dany przeciętnemu studentowi magicyny. Na tym etapie nadal nie ustaje w teoretyzowaniu połączenia magii powstania w leczeniu wraz z magią anatomii.

Oscar jest w trakcie wydarzenia z zagrożeniem zdrowia i życia, dlatego rozwój zostanie zostanie rozpatrzony po jego zakończeniu
Oscar Nox
Wiek : 35
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : Internista/genetyk
Oscar Nox
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
Postać: Oscar Nox
Wydane punkty doświadczenia: 0
Zakupione: walka wręcz 1 pkt
Uzasadnienie:
Nox zawsze był pacyfistą. Od dziecka uczył się przyjmować razy lecz nigdy nie miał w sobie tyle odwagi by fizycznie zawalczyć o samego siebie.
Zaczęło się niewinnie od próby wyrzucenia Cartera z mieszkania w lutym. Choć te niewiele mu dały to stał się agresywny i przełamał swój opór przed fizyczną konfrontacją rzucając z mężczyznę hamburgerami. Czas płynął a Nox mężniał, nie tylko uczył się posługiwania bronią ale coraz rzadziej unikał konfrontacji.
Widać to w zwłaszcza gdzie na szturchanie Cabota, nie wycofał się. Po jego obelgach i prowokacjach zareagował. Może nie była to jakaś spektakularna potyczka nie mniej rzucił się na niego i powalił na ziemię . Na koniec będąc złośliwym sypnął kaznodzieja piaskiem w oczy.
Sprawiło to, że zaczął postrzegać siebie zupełnie inaczej, już nie tylko jako ofiarę, ale człowieka który w pewien sposób ma sprawstwo nad sytuacją w jakiej się znajduje.
Dlatego podczas kwietniowego napadu rabunkowego na sklep oraz sytuacji w jakiej się znalazł (przemiana w gołębia), nie unikał walki. Zdobył się na odwagę i dwukrotnie zaatakował oponenta w formie w której przebywał, powodując mu urazy powierzchowne.

Uzasadnienie jest niewystarczające. Przydałoby się więcej dowodów na świadome używanie umiejętności i jej rzeczywiste ćwiczenie, jak w przypadku wątku w wąwozie. Załączone wątki są bardziej zlepkiem przypadkowych wydarzeń, nie właściwej praktyki zdolności. Poza tym pasują bardziej do rozwoju celności, niż walki wręcz.
Oscar Nox
Wiek : 35
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : Internista/genetyk
Alisha Dawson
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 26
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 168
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 12
TALENTY : 26
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1525-alisha-dawson#17693
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1596-alisha-dawson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1598-alisha-dawson#19707
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1597-alisha-dawson#19705
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f230-cedar-lane-8
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1599-rachunek-bankowy-alisha-dawson#19708
Postać: Alisha Dawson
Wydane punkty doświadczenia: 20PD
Zakupione: 2x nić w kolorze błękitu królewskiego
Uzasadnienie: I believe I can fly

+
Alisha Dawson
Wiek : 25
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : sopranistka | solistka w Teatrze Overtone
Maurice Overtone
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 135PD
Zakupione: nić w kolorze piaskowym | 15PD
nić w kolorze jaśminowym | 20PD
nić w kolorze minii | 15PD
nić w kolorze zieleni Veronese'a | 15PD
nić w kolorze cytrynowym | 20PD
nić w kolorze cyjanowym | 15PD
dżins x2 | 10PD x2
nylon | 15PD
Uzasadnienie: Mam na sobie outfit, 7 koła
Ciało ja butelka, Coca Cola

+
Maurice Overtone
Wiek : 29
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Hellridge, Maywater
Zawód : Malarz, śpiewak operowy
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 15 + 15 + 25 + 15 = 70 PD
Zakupione: lepidolit, howlit, pergamin, wosk rzepakowy
Uzasadnienie: jest to svarovsky

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Vittoria L'Orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
POWSTANIA : 24
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 169
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 8
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t637-vittoria-l-orfevre-nee-paganini#3727
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t718-vittoria-l-orfevre
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t719-poczta-vittorii-l-orfevre
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f133-liberta
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1078-rachunek-bankowy-vittoria-l-orfevre
Postać: Vittoria L'Orfevre
Wydane punkty doświadczenia: 40 + 40 = 60 PD
Zakupione: nić w kolorze gołębim (x2), satyna (x2)
Uzasadnienie: jest to guczi Panini

+
Vittoria L'Orfevre
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : projektantka magicznej mody
Caspar Paganini
ODPYCHANIA : 12
WARIACYJNA : 10
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 166
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 7
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1680-caspar-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1688-kalendarz-caspar-paganini
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1690-relacje-caspar-paganini
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1687-poczta-caspar-paganini
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1689-rachunek-bankowy-caspar-paganini
ODPYCHANIA : 12
WARIACYJNA : 10
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 166
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 7
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1680-caspar-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1688-kalendarz-caspar-paganini
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1690-relacje-caspar-paganini
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1687-poczta-caspar-paganini
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1689-rachunek-bankowy-caspar-paganini
Postać: Caspar Paganini
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zakupione: Kieł Cerberusa
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 0PD

+
Caspar Paganini
Wiek : 25
Odmienność : Czarownik
Zawód : young mafioso
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
Postać: Cecil Fogarty
Wydane punkty doświadczenia: 0
Zakupione: 1 PSO -> teoria magii
Uzasadnienie: Cecil bada dzieje swojej rodziny, podąża śladami historii, szuka obrazu, w którym zaklęta miała być dusza Verity’ego, bo sam mechanizm tego rytuału wzbudza jego fascynację. Pochyla się nad naturą czarów, którymi otoczona jest krypta Fogartych oraz tajemnicami, które skrywa sala zegarowa mieszcząca się w rodzinnej posiadłości. Jest zainteresowany teorią magii iluzji,do czego wiedza z teorii magii jest niezbędna. Próbuje zrozumieć słowa, jakie zostały zapisane na stronach dziennika jego przodka, a które, w głównej mierze, opierają się na zawiłościach, które wywołują konsternacje.  Jego rodzina od pokoleń badała naturę magii czasu, więc Cecil przejął na siebie część tych zainteresowań, nawet jeżeli w głównej mierze traktuje je jako narzędzie do poznania prawdy o wydarzeniach sprzed stu lat. Razem z patronem kowenu próbuje także zinterpretować wspomnienia upadłego anioła, które w pewnym zakresie dotykają teorii magii.

+
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator
Maurice Overtone
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
Postać: Maurice Overtone
Okres fabularny: marzec-kwiecień 1985
Zdobyte punkty doświadczenia: 150PD
Zdobyte punkty zdolności: 4
Rozliczane wątki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (1, 2, 3, 4, 5), 8 (1, 2, 3, 4, 5), 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

+
Maurice Overtone
Wiek : 29
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Hellridge, Maywater
Zawód : Malarz, śpiewak operowy