Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
First topic message reminder : WARSZTAT Niezależnie jak wiele razy pani domu próbuje coś z tym zrobić - w warsztacie panuje wieczny bajzel. Cztery stare radia, pięć zestawów kluczy francuskich (każdy wybrakowany) oraz niezliczona ilość zapisków znajdujących się na każdym skrawku papieru. To wszystko czyni z tego miejsca królestwo Franka Marwooda. Mała przestrzeń mieszcząca się w szopie obok domu już dawno powinna zostać rozebrana albo chociaż naprawiona, ale gospodarz wydaje się tym niespecjalnie przejmować, chętnie zamykając się w swojej pracowni na długie godziny, w których trakcie dłubie w sprzętach i naprawia, co tylko wpadnie mu w ręce (nierzadko porzucając swoją pracę w połowie, by zająć się czymś zupełnie innym). Oprócz krzesła i znajdującej się w rogu głównego pomieszczenia małej kanapy można tu znaleźć stół, biurko oraz pięć nieumytych kubków po kawie. [ukryjedycje]Rytuały w lokacji: łatwej przewagi [moc: 81] zatkanego ucha [moc: 52] zamkniętego domu [moc: 52] pułapka grawitacyjna [moc: 103] wykluczenia [moc: 35] dobranocka [moc: 96] |
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością 'k100' : 10 |
Wiek : ∞
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
Rytuał wyszedł, dokładnie obserwował, jak świece rozpalają się słabym blaskiem. Być może gdyby włożył w to więcej mocy, być może nieco więcej taktu, poszłoby lepiej. Zadziałał — to wystarczyło, przynajmniej na ten moment. Z niesmakiem i lekką goryczą znów zebrał świecę, odkładając je na stosik tych zużytych. Tylko kompletny ignorant i głupiec używałby dwa razy takich samych, a chociaż Frank wprawnym świecarzem nie był, tak nie był też ignorantem. Wręcz przeciwnie. Teorie magiczne stanowiły podwaliny sensu jego bytu. Zebrany na szufelkę proch tym trafił do woreczka z wdzięcznym napisem „utylizacja”. Nie wolno było się pomylić, a całe szczęście środek był tak bajecznie tani i dostęp do niego w szkółce wystarczający, że nie musiał przejmować się zużywanymi ilościami. Nie można było kwestionować faktu, że w warsztacie szło ich nad wyraz sporo. Czekał go ostatni na dzisiaj rytuał, znajdujący się na 68 stronie w zaawansowanym podręczniku. Korzystał z niego jeszcze od czasów studiów, teraz księga była przetarta, rozdarta przy grzbiecie, ale działała, tak jak powinna — przekazywała swoją treść. Dobranocka to sprytne czary, które wywołają senność w intruzie, nie uszkadzając go nadto. Nie chciał przecież by przypadkowo wpadający tutaj Junior, stał się nagle ofiarą kotła smoły. Krótka drzemka jeszcze nikomu nie zaszkodziła. Rozstawione fioletowe świece stanęły w oczywistych punktach, a rozsypana mieszanka rytualna na dedykowanych liniach. Znów stanął w środku, przysięgając sobie, że jeszcze jedno schylenie i plecy kompletnie mu wysiądą — na szczęście obok czekała kanapa, zachęcająca do drzemki w pracy. — Somnum magicum evocare, intrusum ad somnum coger — mówił wskazując athame w potrzebne punkty, skupiając całą swoją energię na powodzeniu w trudnym rytuale. Nazwa: Dobranocka Poziom: III Próg: 85 Magia wariacyjna: 25 Użyte świece: fioletowe z tematu niezależnie od powodzenia |
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
Stwórca
The member 'Frank Marwood' has done the following action : Rzut kością #1 'k100' : 71 -------------------------------- #2 'k60' : 26 |
Wiek : ∞
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty