1 maja, po pierwszej w nocyRobótki ręczneLyra Vandenberg & Barnaby Williamson
dach w kamienicy Williamsona
- mechanika plecenia bransoletek:
Aby ukończyć nawlekanie koralików na bransoletkę, należy sumarycznie uzyskać wynik 250 na statystykę talentu z modyfikatorem za zręczne dłonie. W przypadku, gdy w danej turze postać wyrzuci łączny wynik niższy niż 30, musi dodatkowo rzucić kością k6 na skutki uboczne.
k1 — Pękła żyłka i rozsypały się wszystkie koraliki; musisz zacząć od nowa.
k2 — Jeden z koralików ucieka w nieznanym kierunku. Za dwie tury nadepniesz na niego boleśnie stopą.
k3 — Odkrywasz, że jeden z koralików jest uszkodzony. Możesz albo żyć z tą świadomością, albo odjąć sobie 15 punktów.
k4 — Źle włożyłeś koralik — odejmij 5 punktów.
k5 — Pomyłka; wkradły ci się dwa koraliki złego koloru. Aby dostrzec pomyłkę, musisz rzucić na percepcję, próg powodzenia to 50. W przeciwnym wypadku odejmujesz 10 punktów.
k6 — Nic się nie dzieje.