Cześć!
Przychodzę z kolejną propozycją, która wpadła mi do głowy, biorąc pod uwagę wszelkie wyjaśnienia zawarte w ostatniej odpowiedzi od Was. Mam propozycję, żeby zmodyfikować poniższy zapis z
mechaniki fabularnej:
Punktami doświadczenia nie można się wymieniać ani przekazywać innym postaciom.
W następujący sposób i tym samym dać więcej możliwości użytkownikom w kontekście decyzyjności, na co chcą przeznaczyć swoje PD i w jaki sposób chcą to uczynić:
Punktami doświadczenia nie można się wymieniać ani przekazywać innym postaciom, nie licząc transferu między swoimi postaciami w celu zakupienia limitu na postać z kręgu/z odmiennością.
Oczywiście to bardzo wstępny szkic, który administracja mogłaby dowolnie dostosować. Zamysł jest taki, żeby po prostu, skoro już trzeba poświęcić na pewne przyjemności mechaniczne PD, umożliwić graczom zadecydowanie, czy wolą przeznaczyć PD jednej swojej postaci, czy też kilku na kupno limitu.
Propozycję tę motywuję tym, iż:- i tak gracz musi się postarać, żeby nazbierać te PD, niezależnie od postaci i przeznacza je nie na rozwój swojego bohatera a właśnie konkretnie na możliwość stworzenia kolejnej postaci z odmiennością/z kręgu
- zasoby czasowe każdego z użytkowników są inne. Ktoś ma więcej czasu na zdobywanie osiągnięć, angażowanie się w wątki z MG, a ktoś mniej. W ten sposób mogłoby to ułatwić sprawę ze zbieraniem PD na kupno limitu dla każdego zainteresowanego
- to gracz decyduje czy woli wydać PD jednej postaci na limit, czy też rozbić to na np. 2 postacie. Koniec końców zapłaci wymaganą sumę
- taki transfer obowiązywałby tylko w kontekście zakupów technicznych, tzn. powiązanych z limitami, a nie z np. zakupem broni, stworzenia, itd.
- cena za limit na postać z odmiennością jest najwyższą ceną w sklepiku MG, a cena za limit na postać z kręgu jedną z najwyższych
Będę bardzo wdzięczna za rozważenie tej propozycji!