Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Południowa batalia26.04.1985 | Rozdroże w tunelach


Kowen Nocy:
Blair: 134/149 (migrena) (-5 P, -10 M)
Lila: 141/161 (-10 P, -10 M)
Ronan: 168/183 (-10 P, -5 M)

Kowen Dnia:
Sebastian: 151/181 (-10 M, -20 P, migrena, zawroty głowy)
Imani: 132/146 (-10 M, -4 P, migrena, zawroty głowy, gorączka, paląca krew, nudności)

Zasady pojedynku:


1. Aby unieszkodliwić przeciwnika, należy sprowadzić jego pż do 0. 0 nie oznacza śmierci, a omdlenie, utratę przytomności i inne (co zostanie opisane przez MG).
2. W trakcie pojedynków należy stosować się do wszystkich zasadach mechanicznych.
3. Obowiązują zasady mechaniczne dotyczące przemieszczania się. Postać ma prawo przemieszczać się 1 pole na turę w przypadku, w którym wykonuje akcje oraz 4 pola w przypadku braku akcji. Każdy poziom zdolności szybkości zwiększa ten limit o jedno pole. Zasada nie obowiązuje w przypadku uników lub przyjmowania czaru/ciosu na siebie, co zostało opisane szczegółowo w mechanice pojedynków. Poruszanie się należy wyraźnie zaznaczyć określając pole na które przemieszcza się postać (można załączyć podglądowy rzut mapy z oznaczonym miejscem).
4. Użycie przedmiotu mechanicznego lub przedmiotu będącego pod wpływem czaru/rytuału (co czyni z niego przedmiot mechaniczny) zawsze jest akcją.
5. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać zasada tzw. częściowego sukcesu. Oznacza to, że w przypadku, w którym postaci brakowało 5 lub mniej oczek do pobicia progu poprawnego zaklęcia lub ciosu, akcję uznaje się za połowicznie udaną. Zabiera ona połowę obrażeń, działa częściowo itp., co zostanie każdorazowo opisane przez mistrza gry.
6. Czas odpisu w trakcie pojedynku będzie wynosić 24h od posta Mistrza Gry. Mistrz Gry będzie publikował posty po każdej turze tzw. ataku i przed każdą turą tzw. obrony. Mistrz Gry będzie opisywać dokładnie informacje na temat potrzebnej obrony oraz efektów czarów, jakie wpływają na postacie.
7. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących mechaniki należy zwracać się bezpośrednio do Mistrza Gry, którym jest Frank Marwood (można przez Discord).
8. W trakcie pojedynku będzie obowiązywać nas mapka. Należy uważać na płomienie i przepaść, która może zagrażać zdrowiu i życiu postaci.
9. Aby korzystać z walki wręcz należy znaleźć się na polu przyległym do pola postaci, którą chce się atakować.
10. Rzut przedmiotem do celu obowiązuje wyłącznie ocennie lekkimi przedmiotami w odległości nie mniejszej niż 3 pola i nie większej niż 7 pól. Próg powodzenia takiej akcji wynosi 60. Do rzutu dodajemy statystykę talentu oraz modyfikator wynikający z celności. Próg uniku wynosi moc rzutu. Do rzutu na unik dodajemy statystykę sprawności oraz modyfikator szybkości i gibkości - zależne od sposobu uniku.
11. Ze względu na odległość, obowiązuje mechanika celowania. W przypadku celowania w postać która znajduje się 9 lub więcej pól dalej, należy rzucić kością na talent z modyfikatorem celności. Próg poprawnego wycelowania czaru wynosi 50.
12. Ze względu na problemy z mechaniką i elektrycznością w tunelach, korzystanie z takich urządzeń (np. broni palnej) wymaga dodatkowego rzutu kością k3. W przypadku wyniku k1 - użycie jest udane.
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Sty 06 2024, 03:11, w całości zmieniany 2 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Imani, wiedząc, czym grozi brak obrony, zignorowałaś czar, który zaraz potem rozproszył wokół ciebie setki oczu. Setki, miliony? Nie byłaś w stanie tego zliczyć. Parszywe przekrwione gałki oczne wpatrujące się w ciebie jakbyś była ich łupem na moment zasłoniły ci rzeczywistość. Przypominały oczy twoich dzieci, twojego męża, wszystkich twoich bliskich i dalekich, każdy człowiek, którego kiedykolwiek poznałaś, wpatrywał się w ciebie, a potem puf. Czar prysnął. Sebastianie, ty też je widziałeś, ale nie wpatrywały się w ciebie, dostrzegałeś tylko białka oczne wokół pani Padmore.
Imani, gdy rzuciłaś swój czar, być może niesiona chęcią zemsty, albo wyjątkowym szczęściem, został on wycelowany na tyle perfekcyjnie, że obrona przed nim miała stać się trudniejsza. Ty wyraźniej dostrzegałaś sylwetki swoich przeciwników.

Kowenie Nocy, 3 z pnączy nie zdążyły nawet zareagować, gdy kolce wyskoczyły spod ziemi, połowiąc każde z nich. Padły martwe na ziemie, a potem wsunęły się w nią, jakby uciekały przed dobiciem. 1 z pnączy zajęło się żywym ogniem, który stanął w górę niczym kolumna. To szybko spaliło się na wiór, została po nim czarna plama. Żadne z nich nie miało już wam zagrozić.
Wszyscy poczuliście nagłą siłę, która przyciągała was wszystkich do jednego punktu, w rejonie, gdzie pnącza miały swój zasięg. Byliście jeszcze w stanie się przed nią obronić, ale Kowen Dnia nie zamierzał wam odpuścić. Kilka wprawnych czarów i jeden bumerang wylatujący z jednego z punktów w gołej przestrzeni, gdzie przecież nikogo nie było. Leciał prosto w twoją stronę, panno Scully. Nie byłaś w stanie go uniknąć, jeśli chciałaś się obronić, musiałaś skorzystać z magii. Ronanie, ty odkryłeś wiązki magii zmierzające w twoją stronę. Lilo, w ciebie nie celował żaden dodatkowy czar.

Tury pojedynku: 2-3
Kowenie Nocy, Satago przyciągnie was do oznaczonego punktu. Obrona przed tym czarem jest jak każda inna obrona (te same zasady na temat uniku i tarcz). Nawet jedna tarcza zadziała na wszystkie aktualnie lecące czary (podobnie jak unik), o ile oczywiście będzie odpowiednio wysoka względem mocy czarów.
Ronanie, jeśli zdecydujesz się bronić tarczą, zadziała ona też na twojego chowańca. Jeśli zdecydujesz się na unik (albo tarcza nie zadziała), musisz rzucić też za chowańca (nie jest to dla ciebie akcją, ale dla niego tak). Chowaniec ma szybkość 11 i to ona powinna zostać użyta jako statystyka uniku.

UPDATE: Mistrz Gry przeprasza za gapiostwo i przypomina Imani o konieczności rzutu na celność w przypadku rzucania czarów celowanych na postąc znajdującą się 9 lub więcej pól dalej. Tym razem dorzuciłam za ciebie i łutem wyjątkowego szczęścia był to krytyczny sukces.
W wyniku krytycznego sukcesu próg poprawnej tarczy rzuconej przez Ronana wzrasta o 5 (nie ma to wpływu na tarczę na Satago). Imani, przez następne 3 tury próg poprawnego celowania w Ronana zmniejsza się do 30.
Mistrz Gry jeszcze raz przeprasza za gapiostwo i dodaje 24h godziny do czasu odpisu dla Kowenu Nocy.

TURA 2: obrona Kowenu Nocy
Lecące czary:
Satago w czerwony punkt (moc: 87)
Alisfaucium w Ronana (moc: 95)
magiczny bumerang w Blair (moc <100)

Kowen Nocy:
Blair: 134/149 (migrena) (-5 P, -10 M)
Lila: 141/161 (-10 P, -10 M)
Ronan: 168/183 (-10 P, -5 M) (+5 do szybkości 2-3/3, kamienna pięść 2-x/2)
Pitbull - chowaniec: 20/20 (2-3/5)

Kowen Dnia:
Sebastian: 158/181 (-10 M, -13 P, migrena, zawroty głowy)
Imani: 117/146 (-25 M, -4 P, migrena, zawroty głowy, gorączka, paląca krew, nudności)

Trwające czary i rytuały:
Leviora - Blair
Leviora - Lila
Rytuał czerwony (moc: 103)
Rytuał zielony (moc: 118) (Pnącza 6/10, pż: 10)
Celermentis na Sebastiana (0-1/2, moc: 83)

Termin odpisu dla Kowenu Nocy: 9.01 (wtorek) do 19:30. 10.01 do 16:30.

Mapka:
Kowenie Nocy, oznaczone punkty Imani i Sebastiana, to miejsca, gdzie ich ostatnio widzieliście i nie muszą oddawać faktycznego stanu rzeczy.

Południowa batalia (26.04.1985) - Page 2 2GHrGH7
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
!TW - rasizm!

Ataki się udały. Pnącza padły pod naporem naszej magii, a wiązki magii rozproszyły się, gdy obrały na cel wrogą kobietę. Ta nie obroniła się, a do tego miała czelność zaatakować mnie w odwecie... w dość specyficzny sposób...
Położyłam prawą dłoń na pentaklu, skupiając w nim wcześniej zgromadzoną energię. Wyobrażałam sobie, jak magia z niego ulatuje, a przede mną tworzy się tarcza, która zatrzyma ich ataki. Nie chciałabym być potraktowana tymi pnączami, które jakby tylko czekały na odpowiedni moment, żeby obwiązać się na mojej szyi.
- Prymitywny atak prymitywnej czarownicy... - Parsknęłam jedynie śmiechem, gdy bumerang czarnoskórej wrócić miał do jej rąk. Nie spodziewałam się po jej kolorze skóry niczego innego. Ciekawe czy tak polowała w swoich rodzimych stronach?
- Była tam! Obok mnie. To jej głos ostrzegł mnie przed niebezpieczeństwem.., że płomienie nie wystarczyły. Gdyby nie Lilith, wszystko mogło potoczyć się inaczej... A ty? Gdzie byłeś, gdy w Deadberry płonęły matki z dziećmi?! Gdy czarownicy dopalali się pod zamkniętymi bramami kościoła?  I gdy Marshall Abernathy, którego imienia nawet nie pamiętasz, bo przecież dla Ciebie był tylko jednym z wielu, wydał ostatni dech?! Ukrywałeś się razem z kapłanami w imię Lucyfera? A może w Kazamacie? trzy metry pod ziemią? tak samo jak dzisiaj ukrywasz się przed moim wzrokiem?  - Warknęłam zezłoszczona, nie pozwalając, żeby takie słowa o Lilith i Abernathym rozproszyły się bez odzewu w eterze. Mówiąc, przesuwałam się w mój prawy bok. - Consilium... - Powtórzyłam inkantacje, ale tym razem celem nie była kobieta, a gwardzista, który definitywnie chciał doprowadzić mnie do czerwoności. Dopóki chronią go pnącza, może czuć się bezpiecznie, ale te nie wytrzymają naszych ataków, a potem? Poznają gniew Matki.


Używam zatrzaśniętego czaru z pentakla oraz przechodzę w to miejsce zgodnie z mechaniką dla szybkości I
Rzut:
1. Consilium - Próg 50 - 23 = 27. Czar nie celowany, a obszarowy więc bez minusów. - Rozprasza wokół setki oczu wpatrujących się w ofiarę, wywołuje omamy psychiczne. Na Sebe!

Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Blair Scully' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 75
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Lila Al-Khatib
POWSTANIA : 23
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 7
PŻ : 161
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 22
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1238-lila-al-khatib
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1271-lila-al-khatib#12882
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1265-lila-al-khatib
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1272-rachunek-bankowy-lila-al-khatib#12887
POWSTANIA : 23
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 7
PŻ : 161
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 22
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1238-lila-al-khatib
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1271-lila-al-khatib#12882
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1265-lila-al-khatib
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1272-rachunek-bankowy-lila-al-khatib#12887
- Spiculospeculum!
Nic więcej nie zdążyła. Zorientowała się za późno; może dlatego, że nie znała zaklęcia, które rzucił mężczyzna. Drgnęła robiąc powolny krok do przodu.
Blair miała racje. Gdzie byli gwardziści, kiedy w Maywater pękała ziemia? Kiedy ginęli ludzie w Deadberry? Gdzie była Gwardia, kiedy rozrywało się Cripple Rock? Gdzie była Gwardia, kiedy...?
Przez tę chwilę, podczas której mogła ich zobaczyć, przyjrzała się wskazanemu mężczyźnie - na tyle, ile była w stanie. Od razu pomyślała wtedy o Khalilu. Przypominał go jej.
- Spiculospeculum...! - wyciągnęła przed siebie rękę chcąc pozbyć się kolejnych kolców jednocześnie czując, że musi dotrzeć w miejsce, w które musi dotrzeć.


obie akcje: - Spiculospeculum (65) K100 + 23  / 2 razy
Lila Al-Khatib
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Sonk Road
Zawód : jubiler/zaklinacz
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Lila Al-Khatib' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 19, 14
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Ronan Lanthier
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
W innym czasie, w innym miejscu — w świecie, gdzie miłość Matki koi serca magicznych, nawet, jeśli wcześniej zbłądzili — uśmiech byłby uznaniem.
Sprytnie; rytuał, którego pokonanie pochłania zmyślną magię Lili i łopatologiczną brutalność Ronana. Cztery za nimi, sześć wciąż gotowych; on wytrzyma, ale jego siostry w wierze—
Ładnie; rzucony przez nieznajomą czar, którego brzmienie rozbudza falę skojarzeń — ile lat miał, kiedy użył go po raz pierwszy? — by w końcu zmienić iskrę szacunku w popiół. To nie jest inny czas i inne miejsce — to wojna, w której przegrywają.
Paskudnie; zaklęcia magii odpychania właśnie takie są — szarpnięcie wiązki energii próbuje wciągnąć Lanthiera w to samo miejsce, na które opadło zaklęcie — nie słucha, kim Scully wyciera sobie twarz i dlaczego gwardzistą; marszczy za to brwi, kiedy atak na kobietę sprowadza się do banału rasy. Później czas znów dobiega końca; nie pora myśleć o tym, co dzieje się z Vandenberg, Priestleyem i panią Bloodworth po drugiej stronie ich prywatnego piekła — chwilowo mają dość kłopotów, więc—
Ordinatio zatrzaśnięte w pentaklu; tarcza pod wpływem intencji znów wyskakuje z jego spętanych energią spoiw. Ronan skupia całą uwagę na tym, by ochronić siebie i chowańca przed przyciąganiem oraz czarem, w którym owady — po raz kolejny tego dnia; zacznie nienawidzić robali i życie w Cripple Rock stanie się, kurwa, nieznośne — odgrywają nadrzędną rolę.
Lanthier nie czeka, żeby przekonać się, czy zadziałało — szybko, wzmocniony wciąż działającym zaklęciem, porusza w bok. Rocky waruje jego nodze i wie, że musi stanąć za swoim człowiekiem; wystarczy mu gest ręką i wskazanie miejsca, a potem—
Pilaignis — ogień był skuteczny wcześniej; powinien pomóc też teraz.
Wystarczy trafienie w jedno z pnączy; celuje w to najbliżej siebie, torując drogę do nieuniknionego.

akcja #1: używam zatrzaśniętego Ordinatio na siebie i chowańca
akcja #2: Pilaignis | próg 40 | k100 + 21 (magia natury) | przed rzuceniem czaru przesuwam się w miejsce zaznaczone na mapie [wysłane do MG]
Ronan Lanthier
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : opiekun rezerwatu bestii, treser
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Ronan Lanthier' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 69
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Kowenie Nocy, zatrzaśnięte w pentaklu czary miały oznaczać przewagę. Zaryzykowała jedynie Lila, która niewiele myśląc o swojej obronie, zamierzała zaatakować i wykończyć wszystkie pobliskie pnącza. Efektem stresu czy wyjątkowego pecha, czary nie wyszły, a ta została wciągnięta w do punktu niedaleko granicy zasięgu pnączy.
Pani Al-Khatib, pnącza natychmiast rzuciły się na ciebie i zamierzały atakować tak długo, jak długo pozostaniesz na ich terenie. Jedno z nich załatwił szybkim ruchem Ronan, ale 5 z nich dalej miało stanowić dla ciebie zagrożenie.
Blair, Ronanie, czary zatrzaśnięte w pentaklu podziałały, a przed wami rozpostarły się tarcze, które skutecznie zablokowały efekt przyciągania i lecący czar. Bumerang odbił się od tarczy Blair i natychmiast wrócił do pani Padmore, zakręcając lekko by ominąć jedno z pnączy.
Ronanie, czar, który posłałeś w jedno z pnączy, doleciał do niego tak szybko, że chociaż dostrzegłeś, jak magiczna forma próbuje się uchylić — na nic się to zdało. Jeśli Kowen Dnia nie zamierzał jej ochronić, ta natychmiast zajęła się ogniem i sczezła na twoich oczach, chowając się pod ziemię.

Tura 3-4
Lilo, atakuje cię 5 pnączy. Z racji przyciągania przez czar Satago, uwolnić się z niego tylko wykonując rzut kością k100 na zdolność sprawności z ewentualnym modyfikatorem za udźwig. Próg wynosi moc Satago, czyli 87. Taka próba uwolnienia się będzie akcją, a czar minie samoczynnie w turze waszego ataku. Przypomnę o tym w turze Kowenu Nocy, gdy będziesz mieć czas na wykonanie ruchów.

Ronanie, pnącze nie zdołało uniknąć twojego ataku. Zalecam też ostrożność, tuż za twoimi plecami i plecami chowańca, znajduje się ogień. Na ten moment nie otrzymujesz żadnych obrażeń, ale możesz czuć ciepło.

Imani, Sebastianie, wasze ataki w stronę Kowenu Nocy odbiły się od ich tarcz. Możecie jeszcze obronić pnącze w które leci Pilaignis Ronana.

TURA 3: obrona Kowenu Dnia
Lecące czary:
Consilium w Sebastiana (moc: 98)
Pilaignis w pnącze (moc: 90)

Kowen Nocy:
Blair: 134/149 (migrena) (-5 P, -10 M)
Lila: 141/161 (-10 P, -10 M)
Ronan: 168/183 (-10 P, -5 M) (+5 do szybkości 3-x/3)
Pitbull - chowaniec: 20/20 (3-4/5)

Kowen Dnia:
Sebastian: 158/181 (-10 M, -13 P, migrena, zawroty głowy)
Imani: 117/146 (-25 M, -4 P, migrena, zawroty głowy, gorączka, paląca krew, nudności)

Trwające czary i rytuały:
Leviora - Blair
Leviora - Lila
Rytuał czerwony (moc: 103)
Rytuał zielony (moc: 118) (Pnącza 5/10, pż: 10)
Celermentis na Sebastiana (1-2/2, moc: 83)

Termin odpisu dla Kowenu Dnia: 11.01 (czwartek) do 19:30.

Mapka:
Kowenie Nocy, oznaczone punkty Imani i Sebastiana, to miejsca, gdzie ich ostatnio widzieliście i nie muszą oddawać faktycznego stanu rzeczy.

Południowa batalia (26.04.1985) - Page 2 LU1JqUV
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Imani Padmore
ANATOMICZNA : 2
NATURY : 20
POWSTANIA : 7
SIŁA WOLI : 6
PŻ : 162
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 13
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t789-imani-padmore-zd-bloodworth#5539
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t871-imani-padmore#6775
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t872-imani#6776
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t846-skrzynka-imani-padmore#6313
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f193-tara
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1143-rachunek-bankowy-imani-padmore#10871
ANATOMICZNA : 2
NATURY : 20
POWSTANIA : 7
SIŁA WOLI : 6
PŻ : 162
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 13
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t789-imani-padmore-zd-bloodworth#5539
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t871-imani-padmore#6775
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t872-imani#6776
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t846-skrzynka-imani-padmore#6313
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f193-tara
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1143-rachunek-bankowy-imani-padmore#10871
Imani nie zamierzała dać się sprowokować, chociaż spojrzała na Sebastiana spojrzeniem wskazującym, jaką pogardę właśnie poczuła do czarownicy. Była pewna, że gdyby tamta nie obroniła się tarczą magiczną, to by mocno pożałowała prymitywizmu. Inna sprawa, że by się kłóciła kto tutaj właśnie zachował się prymitywnie.
Nie chciała jednak działać impulsywnie, chociaż uznała, że w takim razie świetnym pomysłem będzie zapoznać dziewczynę z jej kulturą jeszcze raz. Ponownie więc wysłała w jej stronę bumerang bez słowa. Nie chciała się odzywać licząc, że nie mając odniesienia w postaci jej głosu ciężej będzie ją trafić. Chociaż ich przeciwnicy już mieli to utrudnione dzięki Sebastianowi.
[Fragment] Postanowiła spróbować z trudniejszym zaklęciem. W końcu jedyny mężczyzna z tej trójki wydawał się dość silnym i wytrzymałym człowiekiem. Miała nadzieję, że Lucyfer również zechce przetestować jej przeciwnika. - Ramuscomm - rzuciła, zbierając całą swoją moc, modląc się, by stres i adrenalina nie przeszkodziły jej w rzucaniu zaklęcia.

Wysłałam pw na konto Mistrza Gry.

Akcje:
1. rzut bumerangiem
2. rzucenie czaru (na wypadek rzucam też na celność)
Imani Padmore
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : gospodyni domowa, pomaga mężowi
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Imani Padmore' has done the following action : Rzut kością


'k100' : 86, 57
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
Młodzi przyszli przygotowani i tym razem tarcza ochrania dwójkę z nich przed atakami. To nic. Zaatakują tyle razy, ile będzie trzeba, by pozbyli się zatrzaśniętych czarów. Najważniejsze, że mija czas – czas, który Gorosu spędza na neutralizowaniu przeszkody w postaci prefektki wyznawców Lilith, czas, który ci trwonią, próbując dostać się do miecza, którego nigdy nie dosięgną.
Gdy widzi, jak jedyny mężczyzna w grupie cofa się nieopodal ognia, w jego głowie natychmiast rodzi się wizja. Jeden czar – nie tak trudny dla kogoś z umiejętnościami Imani w magii natury. Wystarczająco silny podmuch, nieudana tarcza – spłonąłby razem z psem.
Milczy, pozostawiając swoje wizje dla siebie. Morderstwo jest ostatecznością, absolutną ostatecznością. Sebastian nie jest zwolennikiem samosądów, nie jest zbójem i nie jest kimś, kto z łatwością przekreśla życie czarownika. Powinni być jednym organizmem. Te dzieciaki błądzą, ale to nie znaczy, że zasługują na śmierć. Widocznie mieli złe wzorce.
Blair Scully reaguje stosownie, a Sebastian z ulgą przyjmuje fakt, że tym razem Imani nie musi mierzyć się z żadnym zaklęciem. Bez emocji przyjmuje komentarz niewychowanej panny, która nie może przecież wiedzieć, że Imani posiada znacznie wyższy status społeczny niż ona. Z tak niewyobrażalnie błędnymi i bluźnierczymi poglądami jak ma przeciwna grupa, prawdopodobnie wiedza ta i tak nie zmieniłaby karygodnego zachowania studentki.
Komentarze na temat gwardii odbijają się od niego jak od solidnej ściany lodu. Trening gwardzistów jest ciężki, szeroki i długi – wiele lat przygotowuje się ich na izolację emocji podczas walki, na pozostanie niewzruszonym na wszelkie prowokacje. A Sebastian jest gwardzistą od dwudziestu pięciu lat i trzeba nieco więcej niż głośna smarkula, by wyprowadzić go z równowagi.
Ordinatio — skupia moc na sobie, by odgrodzić się od ponowionego czaru panny Scully i niezależnie od tego czy się udało, czy nie, wykorzystuje przyspieszone ruchy ciała do natychmiastowego odwetu na przeciwniczce. — Impetum Nuntiorum.
Obserwując bieg wydarzeń, przygotowuje się na następny ruch, nim przeciwnicy zdążą zareagować.
Dziewczynę, która – z tego co słyszy – jest obcego pochodzenia, tymczasowo zostawia pnączom. Skoro ma zajęcie, zostaje facet z psem i panna Scully. Muszą zredukować liczbę ataków, szczególnie teraz, gdy pnącza padają jedno po drugim. Imani obiera za cel mężczyznę, w takim razie Sebastian skupia się na tej drugiej.
Foveo. — Celuje w pannę Scully.

Tura obrony:
Akcja 1: #1 k100 Ordinatio na siebie | próg 60 | modyfikator +25 (próg właściwy: 35)
Akcja 2 (używam wpływu Celermentis): #2 k100 Impetum Nuntiorum na Blair | próg 60 | modyfikator +25 (próg właściwy: 35)
#1 K3 x3 na ilość pocisków

Tura ataku:
Akcja 3: #3 k100 Foveo na Blair | próg 85 | modyfikator +25 (próg właściwy: 60)
#4 k100 na celność Foveo | modyfikator + 39 (próg właściwy: 11)
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Starszy Oficer (Protektor), Czarna Gwardia
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Sebastian Verity' has done the following action : Rzut kością


#1 'k100' : 3, 24, 98, 30

--------------------------------

#2 'k3' : 3, 2, 2
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Imani, w tej turze mogłaś swobodnie knuć własne ataki, gdy żadna defensywa przeciwnika cię nie doścignęła.
Sebastianie, nieudana obrona była preludium, do tego, co nastąpiło potem. Rozpraszające się wokół ciebie oczy nie były widoczne dla nikogo innego. Tak naprawdę nawet panna Scully, nie była w stanie stwierdzić, czy twoja tarcza zadziałała. Ty jedyny wiedziałeś, że nie, gdy setki gałek ocznych wpatrywało się prosto w twoje oblicze, jakby otoczyły cię na moment swoją kurtyną. Te naprzeciwko wyglądały tak jakby należały do Judith, te zaraz obok do twojego ojca, ciut dalej — brata. Na szczęście efekt wkrótce minął.

Imani, wypuszczony bumerang już zmierzał w stronę obrażającej cię czarownicy, a potężny czar z dziedziny natury w stronę jedynego mężczyzny w tym gronie. Pozostawało ci wierzyć, że dotrą tam nieprzerwane.

Ronanie, za swoimi plecami czułeś ogień, a z przodu widziałeś zmierzającą w twoją stronę wiązkę czaru.
Blair, ty dostrzegłaś ten sam bumerang co wcześniej, lecący prosto w okolicę twojej klatki piersiowej.
Lilo, byłaś w zdecydowanie najgorszym położeniu z całego trojga. Pięć pnączy właśnie zmierzało w twoją stronę i aż raziło w oczy ostrymi krańcami. Te wykonywały szybkie ruchy, miałaś ułamki sekund.

Tura 4-5
Lilo, atakuje cię 5 pnączy. Możesz ich unikać (zgodnie z mechaniką) lub bronić się tarczą (na moce <100). W przypadku braku lub nieudanej obrony 5 pnączy zabierze ci łącznie 25 pż. Następny raz zaatakują w kolejnej turze ataku Kowenu Dnia.
Z racji przyciągania przez czar Satago, uwolnić się z niego tylko wykonując rzut kością k100 na zdolność sprawności z ewentualnym modyfikatorem za udźwig. Próg wynosi moc Satago, czyli 87. Taka próba uwolnienia się będzie akcją, a czar minie samoczynnie w turze waszego ataku. W turze ataku czar przestaje działać i nie ma wpływu na twoją zdolność przemieszczania się.

Blair, z racji 2 ataków lecących w ciebie w tej turze, możesz bronić się jedną tarczą. Tarcza przeznaczona dla ataków o mocy do 100 zadziała tylko na bumerang. Tarcza dla mocy powyżej 100 na obydwa ataki (przez wzgląd na moc Foveo wynoszącą 123).

Ronanie, atak Ramuscomm ma moc 106, więc obronić się przed nim możesz tarczą dla mocy powyżej 100.

TURA 4: obrona Kowenu Dnia
Lecące ataki:
magiczny bumerang w Blair (moc: <100)
Ramuscomm w Ronana (moc: 106)
Foveo w Blair (moc: 123)
pnącza w Lilę (moc: <100)

Kowen Nocy:
Blair: 134/149 (migrena) (-5 P, -10 M)
Lila: 141/161 (-10 P, -10 M)
Ronan: 168/183 (-10 P, -5 M) (+5 do szybkości 3-x/3)
Pitbull - chowaniec: 20/20 (4-5/5)

Kowen Dnia:
Sebastian: 143/181 (-25 M, -13 P, migrena, zawroty głowy)
Imani: 117/146 (-25 M, -4 P, migrena, zawroty głowy, gorączka, paląca krew, nudności)

Trwające czary i rytuały:
Leviora - Blair
Leviora - Lila
Rytuał czerwony (moc: 103)
Rytuał zielony (moc: 118) (Pnącza 5/10, pż: 10)

Termin odpisu dla Kowenu Nocy: 12.01 (piątek) do 22:00.

Mapka:
Kowenie Nocy, oznaczone punkty Imani i Sebastiana, to miejsca, gdzie ich ostatnio widzieliście i nie muszą oddawać faktycznego stanu rzeczy.

Południowa batalia (26.04.1985) - Page 2 LU1JqUV
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Blair Scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
ILUZJI : 23
NATURY : 1
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 178
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 15
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t222-blair-scully
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t261-blair-scully#673
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t282-blair-scully#778
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t260-poczta-blair-scully#672
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f73-ulica-znana-z-niczego-1-3
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1052-rachunek-bankowy-blair-scully
Znowu to samo. Nie odpuszczali mi, mieli mnie za słabe ogniwo. Szłam pierwsza do odstrzału, a zrobić sama mogłam niewiele. Musiałam walczyć.
Najpierw musiałam wybrać priorytet - czar dorosłego mężczyzny, który atakuje studentki, czy to latające coś. Celowała tym niebywale dobrze, więc nie zamierzałam się patyczkować:
- Flamma... - Wysyczałam, widząc przed oczami to, jak twarde drewno uderza mnie w brzuch. Oby uległo ono spaleniu, oby zadziałało...

Flamma na bumerang
1. Rzut poniżej Próg: 15 - 1 = 14
2. Ewentualny rzut na celność
Blair Scully
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : saint fall, stare miasto
Zawód : studentka, prowadzi antykwariat
Stwórca
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
The member 'Blair Scully' has done the following action : Rzut kością


#1 'k100' : 67

--------------------------------

#2 'k100' : 50
Stwórca
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru satanistycznej sekty