Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Na rany Aradii28-31 III 1985



Męczeństwo Aradii to święto ruchome, odbywające się zawsze w ostatnią sobotę i niedzielę marca, ale przygotowania do niego trwają już od piątku. Ma być upamiętnieniem dnia, w którym Aradia przelała swoją krew, żeby otworzyć Wrota Piekieł i wydobyć na świat płynącą z nich magię. To czas raczej wesoły, ale bardzo rodzinny.
Na forum obchodzić Męczeństwo Aradii można na kilka sposobów. Oprócz zorganizowania własnego przyjęcia, wszystkich gości zapraszamy na targowisko smakowitości i wszelakich różności, na pielgrzymkę szlakami Cripple Rock, obejrzenie pięknej kawalkady barghestów, a także przygotowanie wieńców do złożenia pod pomnikiem Aradii.

Organizacja przyjęcia


Do typowych tradycji w trakcie święta Męczeństwa Aradii należy organizacja przyjęć dla rodziny i bliskich przyjaciół. To wyjątkowy moment, kiedy czarownicy spotykają się w swoich najbliższych gronach, wspólnie spędzają czas, odmawiają modły, jedzą posiłek i celebrują upamiętnienie Aradii i jej poświęcenia dla całej społeczności.
Zazwyczaj takie spotkanie odbywa się w formie późnego obiadu. Czarownicy piją wtedy czerwone wino i inne mocniejsze trunki, dzieciom oferując oczywiście nieprocentowe napoje. Do typowych potraw podawanych w trakcie święta należą dania na bazie czerwonych składników, takich jak pomidory albo papryka, ale sposobów na ich przyrządzenie jest tyle, co domostw. Zwykle gotowaniem zajmuje się pani domu wraz z dziećmi, które jej pomagają. Nawet w najmożniejszych rodzinach rzadko korzysta się wtedy z usług kateringowych albo gosposi, chociaż na pewno mogą służyć one swoją radą albo umiejętnościami.
Najpopularniejszymi w regionie potrawami podawanymi na stół są:
Zupa z czerwonych buraków i jabłek - kombinacja słodko-kwaśnych jabłek z ziemistymi burakami.
Czerwony ryż z papryką i pomidorami - prosta w przygotowaniu smażona potrawa.
Pieczona dynia z granatem - połówki dyni pieczone w piekarniku, a następnie obsypane nasionami granatu.
Sałatka z czerwonej kapusty, buraków i jabłek - krojona w cienkie paski, najczęściej z dodatkiem octu.
Chleb z czerwonej fasoli - tradycyjny chleb na bazie czerwonej fasoli, do której dodaje się jajka, mąkę i przyprawy. Jego skórka ma różowawy odcień.
Typową tradycją, najczęściej kończącą uroczysty posiłek jest podzielenie się Ciastem Aradii - kultowym plackiem na bazie puszystej gruszki i żółtych borówek Padmorów, ale w wielu domach istnieją własne osobliwe tradycje co do dokładnego przepisu. Dzielenie się nim całą rodziną ma symbolizować pojednanie i wspólny cel. Najczęściej po zjedzeniu takiego placka najstarszy członek rodziny dzieli się własnymi przemyśleniami i wiedzą. Zwykle odczytuje on wtedy treści z Księgi Bestii i naucza najmłodszych o znaczeniu poświęcenia Aradii dla całych magicznych pokoleń. Wtedy dzieci obdarowują go własnoręcznie przygotowanymi amuletami i laurkami, które wykonują pod opieką rodziców lub w szkółce kościelnej.

Z przygotowanie i wyprawienie przyjęcia rodzinnego, w którym weźmie udział przynajmniej 2 gości, organizatorowi przysługuje specjalne osiągnięcie Cały dzień przy garach warte 10 punktów doświadczenia. Przygotowanie musi odbyć się w formie wątku lub opowiadania na minimum 800 słów, w których trakcie postać gotuje potrawy, ozdabia dom oraz tworzy przestrzeń do spotkania.
Dla wszystkich gości oraz organizatora przysługuje osiągnięcie Podzielmy się plackiem warte 10 punktów doświadczenia. Zakończone wątki należy zgłaszać w tym temacie z wykorzystaniem poniższego kodu.

Kod:
[b]PRZYJĘCIE[/b]
[b]Postać organizująca: [/b]
[b]Postaci biorące udział: [/b]
[b]Link do zakończonego wątku: [/b]

Targowiska


Kto żyw niech przybędzie! Raz do roku o tej porze w przepięknym Deadberry pod osłoną klonowych liści, razem z pierwszymi promykami słońca, swoje stragany rozstawiają rękodzielnicy z całego świata, gotowi zedrzeć z kupujących ostatniego dolara. "Panienka spojrzy jeszcze na tą bransoletkę. Pięknie by panience do ocząt pasowała" albo "To prosto z Turcji! Dla dużego i małego - każdy lubi kurczaka w harissie obsmażonego!" da się słyszeć ze wszystkich stron. Jedno z najbardziej kolorowych i zdecydowanie kultowych miejsc na mapie męczeńskiego Saint Fall przyjmuje w swoje progi każdego, kto nie omieszka zagubić się na targowisku i odnaleźć tam prawdziwe skarby.

Jeden z najważniejszych punktów tego weekendu zawitał do Hellridge w wielkim stylu. Czarownicy zdawali się nie robić sobie wiele z ostatnich wydarzeń, chociaż zalecono zachować szczególną ostrożność (zwłaszcza na kieszonkowców). To kolorowy targ, na który ściągają ludzie z całego wybrzeża, aby ten jeden raz w roku zaopatrzyć się w cuda i dziwy, do których nie będą mieli dostępu przez następne dwanaście miesięcy. To wyjątkowe święto które, chociaż niewiele wspólnego ma z samą Aradią, tak zgodnie uznawane jest za tradycję. Targowisko to przede wszystkim zbieranina najróżniejszych kolorów skóry, akcentów, zapachów, śmiechów i obyczajów, które w ten weekend spotykają się ze sobą, aby zachwycać w iście wielkomiejskim stylu.

Stanowisk jest co roku 35, co sprawia, że o miejsca tutaj rozpoczyna się bitwa już kilka lat wcześniej, jako że zarobek dla sprzedawców jest naprawdę pokaźny, a jedyną walutą jest oczywiście zielony i pachnący dolar. Po wschodniej stronie targowiska mieszczą się stoiska z przeróżnymi bibelotami ze wszystkich stron świata, natomiast na zachodzie znajdziemy gratkę dla każdej gospodyni - targ kulinarny.

Mechanika zakupów

Na czas trwania wydarzenia otwarty został specjalny sklep mechaniczny, w którym walutą są dolary. Kupno przedmiotu należy zgłosić w poniższym temacie z wykorzystaniem odpowiedniego kodu, bez potrzeby pisania fabularnego posta z tą czynnością.

Kod:
[b]TARGOWISKO[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Link do rachunku bankowego: [/b]
[b]Kupiony przedmiot: [/b]
[b]Cena: [/b]

Dla ochotników, którzy zdecydują się na napisanie posta, czeka specjalna zniżka w wysokości 10% od ceny podanej w sklepie mechanicznym. Taki post należy zalinkować w trakcie zgłaszania kupna.
Dodatkowo w przypadku odegrania odpowiednich negocjacji ze sklepikarzem w poście, można ubiegać się o dodatkową zniżkę wynikającą z poziomu perswazji lub ekonomii i zarządzania. Zniżka zostanie uznana tylko w przypadku udanych negocjacji opisanych w poście lub w odegranym w lokacji wątku.
W przypadku perswazji: poziom I - 5%, poziom II - 10%, poziom III - 20%.
W przypadku ekonomii: poziom I - 10%, poziom II - 15%, poziom III - 25%.

Wszystkie zniżki w przypadku wyników ułamkowych należy zaokrąglić w dół. Np. 56,8$ daje nam cenę 56$. Zniżki sumują się, co oznacza, że postać, która napisze wątek i odegra negocjacje, a posiada przykładowo poziomo I ekonomii, otrzymuje łącznie 20% zniżki. Zniżki nie sumują się w przypadku postaci posiadających zarówno perswazję, jak i ekonomię w zdolnościach. Do negocjacji należy wybrać jedną zdolność.

Kod:
[b]TARGOWISKO[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Link do rachunku bankowego: [/b]
[b]Kupiony przedmiot: [/b]
[b]Cena bazowa: [/b]
[b]Link do posta: [/b] (uprawnia do 10% zniżki)
[b]Negocjacje: [/b] (nieobowiazkowo, jeśli wykonane - należy określić użytą zdolność oraz jej poziom)
[b]Cena końcowa: [/b] (cena po odliczeniu wszystkich zniżek)

Uwaga! Przed dodaniem zgłoszenia zakup musi być odnotowany na rachunku bankowym postaci!

Leśne pielgrzymki


Kto historii swej nie pozna, przyszłość będzie mieć raczej marną. Być może właśnie przez kult owej przeszłości, co roku w okresie świąt Męczeństwa Aradii w Cripple Rock zbierają się poszukiwacze przygód, chętni odnaleźć Wrota Piekieł, które Aradia swoim poświęceniem otworzyła w 1666 roku. Chociaż pielgrzymki nie są organizowane przez Kościół ani nie ma tu mowy o żadnej formalnej wycieczce, tłumy czarowników wszelkiej maści zjawiają się na tym terenie raz do roku, aby w gronie przyjaciół lub poważnie zorganizowanych grupek, poszukiwać wejścia do Piekieł. Do tej pory zmagania archeologów i tropicieli pozostały nieskuteczne.
W ostatnim czasie wydarzenia w Cripple Rock, w których doszło do potężnego trzęsienia ziemi, skłaniają do ponownych narodzin nadziei, że jeśli nie uda się odkryć Wrót Piekła, to może ziemia wyrzuciła na powierzchnię cenne przedmioty.
Wyprawy najczęściej zaczynają swoją drogę skoro świt, dzięki czemu poruszanie się po lesie może potrwać nawet cały dzień, choć nie jest wstydem wpakować się do samochodu już po 4 godzinach wyczerpującej wędrówki po krzywym terenie. Na pielgrzymkę należy zaopatrzyć się w przekąski, butelki wody, wygodne buty i oczywiście cały worek entuzjazmu.

Mechanika leśnych pielgrzymek


Wątki leśnych wędrówek powinny rozgrywać się między 28 a 30 marca 1985 roku i wyruszać z jednego z podanych niżej miejsc, zależnie od zdolności postaci. W lokacji na raz może prowadzić grę dowolna liczba postaci, które wcale nie muszą się spotkać ze względu na rozległość terenu oraz oczywiście czas startu wyprawy. W jednej wędrówce może brać udział dowolna liczba postaci. Jeśli jest taka potrzeba, można zaprosić do udziału Zjawę, ale należy uznać, że posiada ona I poziom zdolności tropienia i historii.

W każdej z lokacji został określony próg, który należy zdobyć, żeby móc uzyskać po leśnej wędrówce przedmiot do swojego ekwipunku z podanej w lokacji listy. Rzut kością może następować co turę z odpowiednim modyfikatorem za statystykę lub zdolność (co zostało szczegółowo opisane przy każdej z wędrówek). Rzuty sumują się, aż osiągną podaną wartość. W takim wypadku wszystkie postacie biorące udział w wątku mogą dowolnie wybrać przedmiot z podanej listy. Nie istnieje ograniczenie do 5 postów na osobę, a wątek można prowadzić aż do zdobycia odpowiedniego progu. Ewentualna Zjawa może brać udział w rzutach kością, ale nie otrzyma przedmiotu.

Po zakończeniu wątku należy zgłosić go w poniższym temacie z wykorzystaniem poniższego kodu.
W przypadku pokonania progu można od razu wybrać przedmiot z listy w ścieżce.
W przypadku niepokonania progu należy do zgłoszenia dołączyć rzut kością k6, a następnie edytować zgłoszenie o wylosowany przedmiot.
Kod:
[b]LEŚNA PIELGRZYMKA[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Inne postacie w wątku: [/b]
[b]Ścieżka: [/b] starodrzewie/szlak tropicieli/wąwóz im. Bazela Hudsona (należy załączyć linki do postów w temacie)
[b]Pokonanie progu: [/b] tak/nie
[b]Przedmiot: [/b]

Ponadto w trakcie trwania wyprawy, 1x na wątek każda postać powinna rzucić kością specjalną (S) Leśna pielgrzymka, w której znajduje się nieprzewidziane zdarzenie mogące zagrażać zdrowiu postaci (ale które nie powinno zagrażać jej życiu), niebywałe szczęście albo po prostu głucha cisza.

Uwaga! Każda postać może wziąć udział w wyprawie 1x dziennie, co oznacza, że w trakcie całego wydarzenia można odbyć 3 takie wyprawy.

Starodrzewie
To najprawdopodobniej najpopularniejsze miejsce do rozpoczęcia wyprawy. Być może wynika to z łatwości terenu albo jej ogólnodostępności, bo polana mieści się niedaleko głównej drogi.
Z tego punktu swoją przygodę mogą rozpocząć wszyscy czarownicy, niezależnie od posiadanych zdolności i umiejętności.
Wyprawa rozpoczyna się tutaj.

Szlak tropicieli
Najtrudniejsza część terenu leśnego, która wymaga umiejętności tropienia, bez której czarownik nie odnajdzie ani żadnego wartościowego przedmiotu, ani siebie. Prowadzi przez skaliste podłoże, nierzadko strome albo śliskie.
Wyprawy z tego miejsca mogą zacząć grupy czarowników, w których przynajmniej jedna postać ma I poziom zdolności tropienia. Tej postaci nie można zastąpić Zjawą.
Wyprawa rozpoczyna się tutaj.

Wąwóz im. Bazela Hudsona
Według historyków ten wąwóz ma być jedną z możliwych dróg do Piekła, ale pomimo przejścia go wielokrotnie co roku przez 300 lat, nigdy nie udało się owych wrót odnaleźć. Warto jednak wspomnieć, że to tutaj znaleziono wiele cennych przedmiotów archeologicznych, jak np. sierp Duncana O'Ridleya z XIX wieku.
Wyprawy z tego miejsca mogą zacząć grupy czarowników, w których przynajmniej jedna postać ma I poziom zdolności historii. Tej postaci nie można zastąpić Zjawą.
Wyprawa rozpoczyna się tutaj.

Kawalkada bestii


Organizowany przez Lanthierów i Overtonów uroczysty pochód bestii rozpoczyna się każdego roku w ostatnią sobotę marca o zmierzchu, gdy tylko słońce chyli się ku zachodowi. Tym razem nie jest inaczej. Ostatnie promienie tętnią jeszcze złotem na krawędziach mgły, a na nieosiągalnej symfonii światła te niewiarygodne, monumentalne istoty powoli wychodzą z cienia lasu.
Kawalkada odbywa się w tym temacie.

Wieńce dziękczynne


Popularna coroczna tradycja składania pod pomnikiem Aradii wieńców dziękczynnych za jej poświęcenie i w tym roku nie ominęła świętujących. Pomimo tragicznych wydarzeń z końca lutego, na placu Aradii, częściowo będącym teraz w przebudowie, tuż pod jednym z pomników kobiety, już od piątku zaczęto składać kwiaty i specjalne wiązanki roślinne, mające być upamiętnieniem i podziękowaniem męczeństwa, w wyniku którego otworzyły się Wrota Piekieł, a magia wypłynęła na świat.
Wieńce można składać w tym miejscu.

Zasady:


1. Wszystkie daty wątków powinny odbywać się w datach 28-31 marca 1985 (czwartek-niedziela), z wyjątkiem kawalkady, która odbywa się w sobotni wieczór.
2. Za udział w wydarzeniu będzie przysługiwać osiągnięcie specjalne warte 10 PD. Nie łączy się to z organizacją i uczestnictwem w przyjęciu, za które przysługują inne osiągnięcia.
3. Kość specjalna (S) Leśna pielgrzymka nie stanowi zagrożenia dla życia postaci, ale może mieć nieznaczny wpływ na jej zdrowie. Nie istnieje możliwość wcześniejszego rzutu w Kostnicy lub w innych tematach. Kości należy używać tylko w tematach do tego dedykowanych.
4. Nie obowiązują zapisy na wydarzenie. W wydarzeniu mogą wziąć udział wszystkie postacie magiczne.
5. Wszystkie posty publikowane w poniższym temacie należy zgłaszać z użyciem odpowiednich kodów przedstawionych wyżej.
[ukryjedycje]
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Lila Al-Khatib
POWSTANIA : 23
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 7
PŻ : 161
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 22
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1238-lila-al-khatib
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1271-lila-al-khatib#12882
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1265-lila-al-khatib
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1272-rachunek-bankowy-lila-al-khatib#12887
POWSTANIA : 23
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 7
PŻ : 161
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 9
TALENTY : 22
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1238-lila-al-khatib
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1271-lila-al-khatib#12882
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1265-lila-al-khatib
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f201-roseberry-corner-12
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1272-rachunek-bankowy-lila-al-khatib#12887
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Lila Al-Khatib
Inne postacie w wątku: Lyra Vandenberg, Marvin Godfrey
Ścieżka: wąwóz im. Bazela Hudsona ( 1, 2, 3, 4, 5 )
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: Irlandzka moneta na sznurku

+
Lila Al-Khatib
Wiek : 30
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Sonk Road
Zawód : jubiler/zaklinacz
Ira Lebovitz
ILUZJI : 5
PŻ : 236
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 43
WIEDZA : 3
TALENTY : 2
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1313-ira-lebovitz#13798
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1501-ira-lebovitz
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1679-poczta-iry-lebovitza
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f233-majestic-way-9-2
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2144-rachunek-bankowy-ira-lebovitz#26310
ILUZJI : 5
PŻ : 236
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 43
WIEDZA : 3
TALENTY : 2
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1313-ira-lebovitz#13798
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1501-ira-lebovitz
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1679-poczta-iry-lebovitza
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f233-majestic-way-9-2
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2144-rachunek-bankowy-ira-lebovitz#26310
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Ira Lebovitz
Inne postacie w wątku: Maurice Overtone
Ścieżka: starodrzewie 1 | 2 | 3 | 4 | 5
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: opalizujący czerwienią kamień

+

Ostatnio zmieniony przez Ira Lebovitz dnia Czw 29 Lut - 22:10, w całości zmieniany 1 raz
Ira Lebovitz
Wiek : 23
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : akrobatka / współwłaściciel klubu "WhizzArt"
Maurice Overtone
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Maurice Overtone
Inne postacie w wątku: Ira Lebovitz
Ścieżka: Starodrzewie (1, 2, 3, 4, 5, 6)
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: butelka z burzą

+

[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Maurice Overtone dnia Czw 29 Lut - 22:15, w całości zmieniany 5 razy
Maurice Overtone
Wiek : 29
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Hellridge, Maywater
Zawód : Malarz, śpiewak operowy
Valerio Paganini
ILUZJI : 20
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 9
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t568-valerio-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t599-valerio-paganini#3313
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t600-poczta-valerio#3315
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f122-red-poppy-1-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1102-rachunek-bankowy-valerio-paganini#10370
ILUZJI : 20
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 9
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t568-valerio-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t599-valerio-paganini#3313
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t600-poczta-valerio#3315
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f122-red-poppy-1-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1102-rachunek-bankowy-valerio-paganini#10370
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Valerio Paganini
Inne postacie w wątku: Ronan Lanthier
Ścieżka: starodrzewie | 1 2 3 4 5
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: butelka z burzą

LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Valerio Paganini
Inne postacie w wątku: Sandy Hensley
Ścieżka: szlak tropicieli | 1 2 3 4 5 6
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: kora drzewca

+
Valerio Paganini
Wiek : 33
Odmienność : Rozszczepieniec
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : szef egzekucji dłużników familii
Sandy Hensley
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 173
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1289-sandy-hensley#13481
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1427-sandy-hensley#15770
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1428-sandy-hensley#15771
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1429-poczta-sandy#15772
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-golden-hour
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1430-rachunek-bankowy-sandy-hensley#15773
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 173
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 12
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1289-sandy-hensley#13481
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1427-sandy-hensley#15770
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1428-sandy-hensley#15771
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1429-poczta-sandy#15772
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-golden-hour
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1430-rachunek-bankowy-sandy-hensley#15773
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Sandy Hensley
Inne postacie w wątku: Valerio Paganini
Ścieżka: Szlak tropicieli (1, 2, 3, 4, 5)
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: pióro ze spalonego klonu x3

+
Sandy Hensley
Wiek : 30
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : medium, opiekun w Rezerwacie Bestii
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Cecil Fogarty
Inne postacie w wątku: Ronan Lanthier
Ścieżka: szlak tropicieli - 1, 2, 3, 4 & 5
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: magiczny żółty mech

+
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator
Frank Marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
POWSTANIA : 10
WARIACYJNA : 30
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 171
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 25
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t152-frank-marwood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t267-frank-marwood
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t289-gosci-we-mnie-przeszlosc
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t269-poczta-franka-marwooda
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1055-rachunek-bankowy-frank-marwood
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Frank Marwood
Inne postacie w wątku: Esther Marwood
Ścieżka: szlak tropicieli: 1 2 3 4 5
Pokonanie progu: tak (w poście Esther podsumowanie rzutów)
Przedmiot: magiczny żółty mech

+
Frank Marwood
Wiek : 55
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow, Hellridge
Zawód : siewca teorii magii
William Harris
ILUZJI : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 159
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1594-william-harris#19447
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1616-william-harris#20108
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1617-poczta-w-harrisa#20111
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1615-rachunek-bankowy-william-harris#20107
ILUZJI : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 159
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1594-william-harris#19447
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1616-william-harris#20108
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1617-poczta-w-harrisa#20111
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1615-rachunek-bankowy-william-harris#20107
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: William Harris
Inne postacie w wątku: Richard Williamson
Ścieżka: wąwóz im. Bazela Hudsona 1, 2, 3 , 4, 5
Pokonanie progu: tak
Przedmiot:  Irlandia moneta na sznurku

+
William Harris
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Redaktor/ publicysta/ pisarz
Oscar Nox
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Oscar Nox
Inne postacie w wątku: Heather Munch, Annika Faust, Ethan Carter
Ścieżka: wąwóz im. Bazela Hudsona 1, 2, 3, 4, 5
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: Miotła

+
Oscar Nox
Wiek : 35
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : Internista/genetyk
Penelope Bloodworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
PRZYJĘCIE
Postać organizująca: Penelope Bloodworth
Postaci biorące udział: Roche Faust, Byal Faradyne
Link do zakończonego wątku: Jadalnia

+ w zakresie osiągnięcia „Podzielmy się plackiem”
Penelope Bloodworth
Wiek : 49
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Broken Alley
Zawód : Florystka
Ethan Carter
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 195
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 9
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t651-ethan-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1064-ethan-carter
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1595-ethan-carter#19521
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t926-poczta-ethana-cartera?highlight=poczta
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f160-ashes-of-rose
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1065-rachunek-bakowy-ethana-cartera#9132
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 195
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 9
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t651-ethan-carter
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1064-ethan-carter
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1595-ethan-carter#19521
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t926-poczta-ethana-cartera?highlight=poczta
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f160-ashes-of-rose
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1065-rachunek-bakowy-ethana-cartera#9132
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Ethan Carter
Inne postacie w wątku: Oscar Nox, Annika Faust, Heather Munch
Ścieżka: wąwóz im. Bazela Hudsona
1
2
3
4
5
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: 2. Irlandzka moneta na sznurku

+
Ethan Carter
Wiek : 43
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : Łowca/ Właściciel strzelnicy
Penelope Bloodworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 20
POWSTANIA : 4
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 19
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t153-penelope-a-bloodworth
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t257-penelope-a-bloodworth#659
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t290-penelope-a-bloodworth#833
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t256-poczta-penelope-bloodworth#654
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f64-apollo-avenue-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1168-rachunek-bankowy-penelope-blooworth
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Penelope Bloodworth
Inne postacie w wątku: Imani Padmore
Ścieżka: starodrzewie (1, 2, 3, 4, 5)
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: Butelka z burzą

+
Penelope Bloodworth
Wiek : 49
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Broken Alley
Zawód : Florystka
Heather Munch
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 32
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1131-heather-munch
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1162-heather-munch
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1161-heather-munch#11055
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1147-poczta-heather-h-munch
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1160-rachunek-bankowy-heather-munch
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 32
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1131-heather-munch
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1162-heather-munch
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1161-heather-munch#11055
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1147-poczta-heather-h-munch
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1160-rachunek-bankowy-heather-munch
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Heather Munch
Inne postacie w wątku: Oscar Nox, Annika Faust, Ethan Carter
Ścieżka: wąwóz im. Bazela Hudsona (#1, #2, #3, #4, #5)
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: czaszka konia pociągowego

+
Heather Munch
Wiek : 40
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : Archeolog, antropolog
Esther Marwood
NATURY : 18
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 166
CHARYZMA : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 25
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t154-esther-marwood-zd-hodges#352
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t217-esther-marwood#504
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t218-relacje-esther#506
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t215-poczta-esther-marwood#501
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
NATURY : 18
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 166
CHARYZMA : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 25
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t154-esther-marwood-zd-hodges#352
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t217-esther-marwood#504
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t218-relacje-esther#506
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t215-poczta-esther-marwood#501
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f99-gniazdko
LEŚNA PIELGRZYMKA
Postać: Esther Marwood
Inne postacie w wątku: Frank Marwood
Ścieżka: Szlak tropicieli 1, 2, 3, 4, 5
Pokonanie progu: tak
Przedmiot: kora drzewca
+
Esther Marwood
Wiek : 50
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : siewca historii magii
Heather Munch
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 32
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1131-heather-munch
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1162-heather-munch
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1161-heather-munch#11055
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1147-poczta-heather-h-munch
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1160-rachunek-bankowy-heather-munch
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 32
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1131-heather-munch
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1162-heather-munch
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1161-heather-munch#11055
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1147-poczta-heather-h-munch
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1160-rachunek-bankowy-heather-munch
TARGOWISKO
Postać: Heather Munch
Link do rachunku bankowego: [klik]
Kupiony przedmiot: Nkondi, Ośmiogranne zwierciadło
Cena: 50$ + 50$ = 100$

+
Heather Munch
Wiek : 40
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : Archeolog, antropolog