Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

POLITYKA I ADMINISTRACJA MAGICZNA

Administracyjne prawo magiczne jest unikalnym systemem prawnym regulującym działania i relacje pomiędzy różnymi instytucjami magicznymi oraz pomiędzy instytucjami a członkami magicznej społeczności. Główne obszary prawa miejskiego obejmują regulację praktyk magicznych, a także tworzenie i egzekwowanie przepisów i norm związanych z ukryciem świata magicznego przed światem śmiertelnym. W sumie miejskie prawo administracyjne jest złożonym i wszechstronnym systemem, który odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu porządku i stabilności społeczności.
Referaty magiczne, które obsługują czarowników w całym kraju to siedlisko biurokracji i przesadnej precyzyjności. Trudno więc dziwić się, że załatwianie wszelkich spraw administracyjnych jest nie tylko szalenie trudne, ale też wymaga stanowczości i znacznej cierpliwości.

Struktura urzędów magicznych na wschodnim wybrzeżu USA jest złożona. Na szczycie hierarchii administracyjnej na początku XVIII wieku uplasowała się siedziba główna w Salem, która do tej pory zarządza całokształtem spraw magicznego społeczeństwa na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Pod bezpośrednim zwierzchnictwem Salem działają lokalne referaty magiczne, zlokalizowane w ratuszach miast. Każdy z referatów jest podzielony na różne komisje, które zajmują się specyficznymi dziedzinami działalności magicznej, takimi jak hodowla magicznych stworzeń, regulacje dotyczące magicznych przedsiębiorstw czy zarządzanie odpadami magicznymi. W przypadku małych stanów, zwłaszcza na wschodnim wybrzeżu, takich jak Maine, New Hampshire albo New Jersey, referat znajdujący się w mieście o największej magicznej populacji, odpowiada za działanie całego terytorium stanu. Znacznie inaczej wygląda sprawa na przykład w Kalifornii, Teksasie albo Arizonie, gdzie może działać od 2 do nawet 5 (jak w przypadku Kalifornii) referatów.

W Stanach Zjednoczonych kluczową rolę w zarządzaniu magiczną społecznością pełnią Kręgi, które zrzeszają przedstawicieli najznamienitszych rodów magicznych. Magiczna Rada USA składa się z przedstawicieli Kręgów i odpowiada za zabezpieczenie interesów społeczeństwa magicznego, ustanawianie prawa magicznego i nadzorowanie działalności; działa też jako centralny organ polityczny, lobbujący na rzecz ustaw, które uważa za ważne dla dobra społeczności. Posiada także uprawnienia legislacyjne i ściśle zorganizowany proces decyzyjny.
Rada ma potężny wpływ polityczny i koordynuje inicjatywy magiczne na różnych poziomach. W USA, podzielonym na 6 regionów, każdy posiada swoją Magiczną Radę. W skład Magicznej Rady północno-wschodniego wybrzeża wchodzą nestorzy i matrony Kręgu Hellridge i Kręgu Salem. Ta Rada, choć skupiona na swoim regionie, często wytycza drogę innym regionom.

Pomimo swojej złożoności, ta hierarchia i struktura są kluczowe dla zarządzania i utrzymania administracyjnego porządku w społeczności czarowników na wschodnim wybrzeżu. Umożliwia skoordynowane i skuteczne działanie mimo szerokiego zakresu spraw i zadań, które muszą zostać wykonane.

Żeby lepiej przyjrzeć się temu systemowi, należy podzielić go na kilka stopni. Są to: Magiczna Rada, referaty magiczne, Międzystanowy Magiczny Ratusz w Salem.


Spis treści:

Magiczna Rada
Referaty magiczne
Międzystanowy Magiczny Ratusz
Urzędnicy
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Czw Lip 20 2023, 17:01, w całości zmieniany 1 raz
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

MAGICZNA RADA

Krąg, stanowiący reprezentację najznamienitszych rodów magicznych, jest kluczowym elementem struktury politycznej i administracyjnej w Stanach Zjednoczonych. Działa na zasadach podobnych do rad miejskich, lecz ze szczególnym naciskiem na długotrwałe interesy magicznego społeczeństwa. Przedstawiciele rodzin należących do Kręgów w całych Stanach Zjednoczonych stanowią Magiczną Radę USA.
Ta ma wiele odpowiedzialności i zadań. Po pierwsze, członkowie Kręgu są odpowiedzialni za zabezpieczenie interesów społeczności magicznej. Działa to na wiele sposobów, od ustanawiania prawa magicznego, poprzez nadzorowanie działalności, po reprezentowanie interesów społeczeństwa. Po drugie, Krąg prowadzi i koordynuje magiczne inicjatywy na różnych poziomach. Może, na przykład, lobbować na rzecz ustawy w Międzystanowym Ratuszu Magicznym, prowadzić inicjatywy edukacyjne, aby lepiej informować społeczność magiczną o ważnych kwestiach, lub nawet przewodniczyć obronie przed magicznymi zagrożeniami. Politycznie, Krąg ma potężny wpływ. Jego członkowie często są wybierani na ważne stanowiska, zarówno w magicznej, jak i niemagicznej społeczności, co daje im unikalną możliwość wpływania na politykę na obu frontach. Mogą wykorzystywać swoje stanowiska, aby wpływać na legislację, wprowadzać promagiczne polityki i zapewniać, że interesy społeczności są zawsze brane pod uwagę.

Władzą ustawodawczą przy konkretnych referatach, we współpracy z Salem, pozostaje Krąg, czyli tak zwana Magiczna Rada, na którą składają się przedstawiciele najważniejszych rodzin w danych regionach. Ze względu na stosunkowo ograniczony obszar działalności, przez lata uformował się system, którym Kręgi danych regionów przeplatają się między sobą, nierzadko ustanawiając jedne prawa dla całych szerokości geograficznych, jak ma miejsce przykładowo na północno-wschodnim wybrzeżu USA w przypadku Kręgów Hellridge oraz Salem. Taki podział miał miejsce ze względu na różnice w tradycji, kulturze, a także szerokości geograficznej i chęci usprawnienia systemu podejmowania decyzji, który rozłożony na kilkadziesiąt (a wkrótce nawet kilkaset) rodzin zwyczajnie nie miał prawa bytu.
USA są podzielone na 6 regionów i obecnie każdy posiada swoją Magiczną Radę składającą się z przedstawicieli Kręgu (na różnych zasadach). Jednym z nich jest północno-wschodnie wybrzeże USA, w którego skład wchodzi Maine, Massachusetts i New Hampshire. Jest to teren nie tylko historyczny, ale też mający kultowe kulturowe znaczenie dla całego społeczeństwa oraz będący centrum zarządzania całym krajem.

MAGICZNA RADA PÓŁNOCNO-WSCHODNIEGO WYBRZEŻA

Kluczowa w naszym regionie jest Magiczna Rada północno-wschodniego wybrzeża, na którą składają się przedstawiciele Kręgu Salem i Hellridge. Jako ciało decyzyjne, odgrywają kluczową rolę w zarządzaniu sprawami społeczności.
W skład Magicznej Rady wchodzą nestorzy i matrony Kręgu Hellridge (Abernathy, Bloodworth, Carter, Cavanagh, Devall, Faust, Hudson, Lanthier, L'Orfevre, Overtone, O'Ridley, Padmore, Paganini, van der Decken, Verity, Williamson) i Kręgu Salem (Cabot, Duer, Harris, Kepler, Laffite, Munch, Nostradamus, Rousseau). Rada spotyka się regularnie raz w tygodniu, najczęściej w Międzystanowym Magicznym Ratuszu, ze względu na jego bliskość terytorialną, choć spotkania mogą być zwoływane w trybie nadzwyczajnym, gdy sytuacja tego wymaga. Podczas spotkań członkowie omawiają różne kwestie dotyczące społeczności magicznej, od codziennych spraw administracyjnych, po strategiczne decyzje dotyczące przyszłości społeczności.
Magiczna Rada ma uprawnienia legislacyjne, co oznacza, że może tworzyć, modyfikować i uchylać prawa magiczne. Wszystkie decyzje podejmowane są na podstawie głosowania, w którym każda z rodzin ma jeden głos. W przypadku remisu debata jest ponawiana, a sprawa ponownie poddana pod głosowanie.
Chociaż Magiczna Rada nie ma swojego przewodniczącego, oczy wszystkich najczęściej zwrócone są ku Williamsonom, jako historycznym założycielom i twórcom tych systemów.
Działania tej rady są skupione w dedykowanym jej regionie, jednak ze względu na swoją historyczną i kulturową wartość, często wytyczają ścieżki i przecinają szlaki innym podobnym komórkom na terenie całego kraju.
Proces lobbingu Magicznej Rady jest wielowymiarowy. Jej członkowie wykorzystują swoje wpływy i zasoby, aby przekonać innych do poparcia propozycji ustawodawczych. To może obejmować wszystko, od formalnych prezentacji, po indywidualne spotkania i negocjacje. Mogą także korzystać ze swoich osobistych sieci kontaktów, aby zwiększyć szanse na poparcie (co często ma miejsce).
System proponowania ustaw przez radę jest formalny i ściśle zorganizowany. Najpierw propozycja musi zostać oficjalne złożona i przedstawiona innym członkom. Potem ta jest omawiana i debatowana, zanim zostanie poddana pod głosowanie. Jeżeli propozycja uzyska wymaganą większość głosów, jest ona przekazywana do Międzystanowego Ratusza Magicznego, gdzie jest wprowadzana w życie. W niektórych ważnych przypadkach może być wymagana większość kwalifikowana lub jednomyślność całej rady, ale takie sytuacje rzadko kiedy mają miejsce.
Każda decyzja podjęta na poziomie Kręgu musi być wdrożona przez lokalne referaty magiczne. To obejmuje zarządzanie i wykonywanie nowych przepisów, kontrolę ich przestrzegania, a także dostosowywanie lokalnych praktyk do nowych standardów. Przewodniczący lokalnych referatów magicznych często mają bezpośrednią linię komunikacji z Magiczną Radą, aby upewnić się, że są zrozumiane i skutecznie wdrożone wszelkie zmiany w prawie.

MAGICZNA RADA USA

Magiczna Rada USA działa jako centralny organ polityczny oraz chroni i promuje interesy czarowników. Odpowiada za ustanawianie wszelkich kwestii formalnych i sprawuje swojego rodzaju radę nadzorczą nad działaniami Międzystanowego Magicznego Ratusza, a co za tym idzie, również nad działaniami wszystkich członków społeczeństwa. Co więcej, utrzymuje ścisłe relacje z Kościołem Piekieł, który z kolei odgrywa kluczową rolę w zakresie prawa kościelnego, norm moralnych i etycznych, a także procesach sądowych czarowników.
Magiczna Rada USA ma możliwość prezentować i lobbować na rzecz ustaw, które uważają za ważne dla dobra społeczności (a także swojego własnego). Ponadto ma prawo weta w stosunku do decyzji podjętych przez Ratusz, co daje jej znaczny wpływ na ostateczne decyzje ustawodawcze. Proponuje nowe przepisy i regulacje, które następnie są przedstawiane do debaty i głosowania w Magicznym Ratuszu. Te przepisy dotyczą szerokiego zakresu, od ochrony magicznych gatunków, poprzez regulacje stosowania magii, a nawet zasady dotyczące interakcji między magiczną a niemagiczną społecznością.
W praktyce najczęściej spotkania polegają na przedstawianiu wzajemnie działań podjętych przez poszczególne regiony oraz wymianie doświadczeń.

Magiczne rady regionów wchodzące w skład pełnej Magicznej Rady USA, to:

1. Północno-Wschodnie Wybrzeże (Maine, Massachusetts, New Hampshire)
2. Wschodnie Wybrzeże (Connecticut, Delawere, Karolina Północna, Maryland, New Jersey, Nowy Jork, Pensylwania, Rhode Island, Vermont, Wirginia)
3. Głębokie Południe (Alabama, Arkansas, Floryda, Georgia, Karolina Południowa, Kentucky, Luizjana, Missisipi, Oklahoma, Tennessee, Teksas)
4. Midwest (Illinois, Indiana, Iowa, Kansas, Michigan, Minnesota, Missouri, Ohio, Nebraska, Dakota Północna, Dakota Południowa, Wisconsin)
5. Region Gór Skalistych (Arizona, Kolorado, Montana, Nowy Meksyk, Utah, Wyoming)
6. Zachodnie Wybrzeże (Kalifornia, Idaho, Nevada, Oregon, Waszyngton oraz Alaska i Hawaje)

Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

REFERATY MAGICZNE

Referaty magiczne, działając pod zwierzchnictwem Salem, w pełni odpowiadają za rozwiązywanie kwestii administracyjnych dla wszystkich czarowników i czarownic regionu. Magiczni urzędnicy zajmują się takimi sprawami jak: wydawania pozwoleń na hodowlę magicznych zwierząt, pobieranie podatków za wywóz magicznych odpadów, a także zatwierdzanie dokumentów magicznych przedsiębiorstw. Pod referatem działa kilka komisji, w których pracują specjaliści w danej dziedzinie. Oprócz specjalistów, pod referatem pracują także pojedyncze jednostki, zajmujące się sprawami typowo papierkowymi, jak prowadzenie dodatkowej dokumentacji albo parzenie kawy.
W każdym z referatów magicznych tak samo, jak to bywa w niemagicznych ratuszach, funkcjonuje absurdalna biurokracja, a załatwianie jakichkolwiek spraw często wiąże się dla czarowników ze stresem, jakiego wolą uniknąć. Wizyty są jednak konieczne, zwłaszcza w przypadku osób chcących działać legalnie.
Co ciekawe, praca jako specjalista referatach magicznych nie cieszy się dużym uznaniem, ale jest to na pewno stabilna i przez wielu pożądana funkcja. Zupełnie inaczej ma się sprawa dla kierowników danych referatów, którzy w opinii czarowników „wiele mogą” i warto mieć takich w sieci swoich kontaktów. Nie mija się to zresztą z prawdą. Wiele z decyzji kierownic referatu może nie tylko wydać od ręki, ale też nawet dopuścić do uchyleń.

KOMISJE

W każdym z referatów magicznych działa kilka komisji, odpowiedzialnych za konkretne zadania. Każda z nich funkcjonuje w podobnym systemie, zrzeszając specjalistów w danej dziedzinie i w każdym możliwym momencie próbując nieintencjonalnie utrudnić życie wizytującym czarownikom.

KOMISJA DS. KONTAKTU Z NIEMAGICZNYMI

Zajmują się wszystkimi kwestiami, które dotyczą bezpośrednio wpływu magicznego społeczeństwa na zwykłych mieszkańców regionu. Do przykładowych zadań komisji należy: wydawanie pozwoleń na otworzenie magicznej części działalności poza terenem magicznej dzielnicy, formalizowanie ślubów kościelnych, prowadzenie negocjacji i rozmów z władzami niemagicznymi, opracowywanie strategii i protokołów dotyczących interakcji z niemagicznymi czy też edukowanie społeczności magicznej na temat tego, jak zachować się w obecności niemagicznych. Specjaliści z tej komisji często pracują w terenie, wykonując zadania takie jak kontrola magicznych przedsiębiorstw na terenach niemagicznych albo koordynacja z niemagicznymi agencjami rządowymi i organizacjami pozarządowymi w celu koordynacji działań i polityk dotyczących interakcji między obiema społecznościami.
Wymagania minimalne: znajomość społeczeństwa niemagicznego

KOMISJA DS. MAGICZNYCH ZWIERZĄT

Komisja ta jest odpowiedzialna za regulowanie wszystkiego, co związane z hodowlą, opieką i handlem magicznymi zwierzętami. Obejmuje to takie sprawy jak: wydawanie pozwoleń na hodowle, egzekwowanie zasad dotyczących opieki nad zwierzętami, prowadzenie kursów przygotowawczych dla właścicieli zwierząt, czy monitorowanie handlu magicznymi stworzeniami. Prowadzą rejestr rzadkich i zagrożonych magicznych gatunków, monitorują ich populacje i podejmują działania na rzecz ich ochrony. Specjaliści często pracują w terenie, gdzie zajmują się takimi kwestiami jak kontrola warunków, w których przebywają zwierzęta, a w przypadku ich zaniedbania podejmowanie działań ratunkowych i ochronnych.
Komisja ta jest odpowiedzialna za regulowanie wszystkiego, co związane z hodowlą, opieką i handlem magicznymi zwierzętami. Obejmuje to takie sprawy jak: wydawanie pozwoleń na hodowle, egzekwowanie zasad dotyczących opieki nad zwierzętami, prowadzenie kursów przygotowawczych dla właścicieli zwierząt, czy monitorowanie handlu magicznymi stworzeniami. Prowadzą rejestr rzadkich i zagrożonych magicznych gatunków, monitorują ich populacje i podejmują działania na rzecz ich ochrony. Specjaliści często pracują w terenie, gdzie zajmują się takimi kwestiami jak kontrola warunków, w których przebywają zwierzęta, a w przypadku ich zaniedbania podejmowanie działań ratunkowych i ochronnych.
Wymagania minimalne: zoologia I

KOMISJA DS. PATENTÓW NAUKOWYCH I TECHNICZNYCH

Ta komisja ma na celu ochronę praw własności intelektualnej związanej z magią. Obejmuje to ocenę i zatwierdzanie wniosków o patenty magiczne, monitorowanie naruszeń praw patentowych, czy też promowanie innowacji w dziedzinie magii. Członkowie komisji często biorą udział w kształtowaniu programu edukacyjnego dla najmłodszych czarowników. Są bezpośrednio odpowiedzialni za działanie Tajnych Kompletów, które nadzorują w aspekcie administracyjnym.
Wymagania minimalne: teoria magii I

KOMISJA DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Ten wydział zajmuje się wspieraniem i regulowaniem magicznych przedsiębiorstw. Do ich głównych zadań należą: zatwierdzanie dokumentów dotyczących magicznych przedsiębiorstw, wspieranie innowacji w biznesie, czy egzekwowanie regulacji dotyczących działalności biznesowej w świecie magicznym. Często współpracują z Komisją ds. Niemagicznych, zwłaszcza w kwestii biznesów otwieranych na niemagicznych terenach stanu. W przypadku przedsiębiorstw na terenie dzielnic takich jak Deadberry sprawują samodzielną kontrolę. Dodatkowo są bezpośrednio odpowiedzialni za kwestie opodatkowania osób magicznych, czego dokonują poprzez stałą współpracę z miejscowym ratuszem.
Wymagania minimalne: ekonomia i zarządzanie I

KOMISJA DS. ODPADÓW I ODRZUTÓW

Głównym celem komórki jest zarządzanie i regulowanie kwestii odpadów magicznych. Obejmuje to takie zadania jak: pobieranie podatków za wywóz odpadów, monitorowanie i egzekwowanie zasad dotyczących utylizacji, czy rozwijanie strategii na rzecz zrównoważonego zarządzania odpadami magicznymi. Komisja aktywnie działa również w kwestiach ekologii, zwłaszcza w zakresie zużytych świec rytualnych, których zużycie obserwowane jest na szeroką skalę, a produkt uniemożliwia jego ponowne wykorzystanie.
Wymagania minimalne: brak

PÓŁNOCNO-WSCHODNIE WYBRZEŻE USA

Na północno-wschodnim wybrzeżu Stanów Zjednoczonych, obejmującym terytorium Maine, New Hampshire oraz Massachusetts, wyróżniamy dwa referaty magiczne. Są to: Hellridge oraz Salem.

Referat w Hellridge znajduje się na trzecim piętrze niemagicznego ratusza, pomiędzy pokojem 34 a 36. Zamknięte drzwi chronią zabezpieczony przed laty korytarz i schody prowadzące do znajdujących się za zegarem pomieszczeń zajmowanych przez urzędników. Na miejscu działa także poczekalnia, w której od lat można spotkać te same twarze, które dawno zapomniały, po co tam właściwie przyszły.

Referat w Salem działa bezpośrednio w ratuszu magicznym, stanowiąc dodatkowy i zupełnie zbędny wydział, na który idą pieniądze magicznych podatników. Zajmuje całe pierwsze piętro budynku, a urzędnicy tam pracujący próbują zrobić wszystko by awansować na wyższe piętra, prosto do Międzystanowego Ratusza Magicznego.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

MIĘDZYSTANOWY MAGICZNY RATUSZ W SALEM

Międzystanowy Magiczny Ratusz w Salem pełni centralną i koordynującą rolę w strukturze administracji magicznej Stanów Zjednoczonych. To główna siedziba, która zrzesza wszystkie referaty magiczne na terenie kraju. Jego celem jest zapewnienie spójności i efektywności działań, stanowiąc swoiste centrum dowodzenia dla ogólnokrajowych spraw magicznej społeczności. Ustanawiają krajowe standardy i regulacje dotyczące magii, zarządzają wspólnymi zasobami, a także reprezentują magiczną społeczność USA na arenie międzynarodowej.
Struktura Międzystanowego Magicznego Ratusza jest zbliżona do struktury pojedynczego referatu, ale działa na znacznie szerszą skalę. Każdy stan ma swojego reprezentanta lub reprezentantów w Ratuszu, którymi są poszczególni kierownicy referatu magicznego na danym terenie. Reprezentanci spotykają się regularnie, aby omawiać ważne sprawy, podejmować decyzje i koordynować działania. Na czele Ratusza stoi Najwyższy Magister, wybierany przez przedstawicieli wszystkich stanów. Jego obowiązki są zbliżone do roli ministra. Wspiera go grono wysoce wykwalifikowanych czarowników i czarownic, pełniących funkcje doradcze i administracyjne.
Podobnie jak w lokalnych referatach komisje, tu działają komitety, jednak  są one znacznie bardziej wyspecjalizowane i zlokalizowane na szczeblu krajowym. Są to: Komitet ds. Międzystanowej Koordynacji, Komitet ds. Magicznej Polityki Publicznej, Komitet ds. Bezpieczeństwa Magicznego, Komitet ds. Edukacji Magicznej, Komitet ds. Służby Zdrowia Czarowników, Komitet ds. Praw Czarowników, Komitet ds. Magicznej Dyplomacji i Komitet ds. Badań Magicznych.
Praca w Międzystanowym Ratuszu Magicznym wiąże się z dużym zaufaniem publicznym, ale także pewnym prestiżem, jako że tacy urzędnicy mogą liczyć nie tylko na stosunkowo wysokie zarobki, ale także muszą być osobami wykształconymi w danym obszarze. Są to osoby doświadczone, często z odpowiednimi koneksjami, a także nierzadko zadzierające nosa.

KOMITETY

Międzynarodowy Ratusz Magiczny w Salem składa się z wielu komitetów, które specjalizują się w różnych dziedzinach administracji magicznej. Każdy z nich ma swoje zadania i obowiązki, a ich celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i harmonii w magicznej społeczności Stanów Zjednoczonych.

KOMITET DS. MIĘDZYSTANOWEJ KOORDYNACJI

Jest to jeden z najważniejszych komitetów. Jego głównym celem jest koordynowanie działań pomiędzy różnymi stanowymi referatami magicznymi, organizacja regularnych spotkań i konferencji, aby zapewnić płynną komunikację. Urzędnicy w tym komitecie wykonują takie zadania jak: przeglądanie i analizowanie raportów, rozwiązywanie konfliktów i negocjacje, a także spotkania z przedstawicielami referatów oraz ocena i inspekcja ich działalności, w związku z czym praca w tej komórce wiąże się z częstymi wyjazdami.
Wymagania minimalne: perswazja I, zarządzanie i ekonomia I

KOMITET DS. MAGICZNEJ POLITYKI PUBLICZNEJ

Ten komitet jest odpowiedzialny za opracowywanie i wdrażanie ogólnokrajowych strategii i polityk dotyczących magii. To obejmuje tworzenie standardów dla praktyk magicznych, regulacji dotyczących magicznych przedsiębiorstw i szkół, a także opracowywanie polityk w zakresie ochrony środowiska i zwierząt magicznych. Na co dzień urzędnicy zajmują się prowadzeniem konsultacji publicznych, monitorowaniem skutków wprowadzonych polityk oraz przygotowywaniem regulacji.
Wymagania minimalne: prawo I, zarządzenie i ekonomia I

KOMITET DS. BEZPIECZEŃSTWA MAGICZNEGO

Jego głównym celem jest zapewnienie bezpieczeństwa magicznej społeczności, co obejmuje monitorowanie potencjalnych zagrożeń, prowadzenie dochodzeń w przypadku incydentów na szeroką skalę, a także opracowywanie i wdrażanie procedur bezpieczeństwa. Członkowie komitetu prowadzą także inspekcje miejsc potencjalnie niebezpiecznych, przez co są nierozerwalnie związani z działaniami Czarnej Gwardii, nad którą sprawują administracyjną kontrolę (co z kolei nieszczególnie podoba się oficerom).
Wymagania minimalne: magia odpychania II, percepcja I

KOMITET DS. EDUKACJI MAGICZNEJ

Jest odpowiedzialny za ustanawianie standardów edukacji magicznej na terenie całego kraju, a także dba o utrzymanie jakości nauczania magii i kwestie dostępu do edukacji dla wszystkich czarowników i czarownic. Na co dzień urzędnicy prowadzą analizę danych dotyczących szkolnictwa i dokonują inspekcji szkółek kościelnych, a także Tajnych Kompletów.
Wymagania minimalne: dowolny przedmiot szkolny na poziomie II

KOMITET DS. SŁUŻBY ZDROWIA CZAROWNIKÓW

Zajmuje się tworzeniem, egzekwowaniem i ulepszaniem standardów opieki zdrowotnej dla czarowników i czarownic. Na co dzień członkowie komitetu są zaangażowani w kontrolę jakości leczenia, badania nad nowymi technikami, czy prowadzenie szkoleń dla medyków i specjalistów zdrowia. Prowadzą inspekcje placówek medycznych i regulują praktyki. W przypadku epidemii lub innej sytuacji kryzysowej koordynują reakcje i podejmują kroki, aby zapewnić bezpieczeństwo.
Wymagania minimalne: magicyna II

KOMITET DS. PRAW CZAROWNIKÓW

Jego zadaniem jest ochrona praw czarowników i czarownic na terenie USA. Zajmuje się sprawami dotyczącymi dyskryminacji, niesprawiedliwości i naruszeń praw człowieka w społeczności magicznej. Członkowie komitetu przygotowują raporty, opracowują strategię na rzecz równości i sprawiedliwości oraz monitoruje publiczne zgromadzenia. Dodatkowo są odpowiedzialni za wyznaczanie obrońców dla oskarżonych czarownic zarówno w procesach magicznych, jak i niemagicznych, chociaż mają nikły wpływ na decyzje podejmowane przez sądy kościelne. W kuluarach mówi się, że komitet jest zinfiltrowany przez władze kościelne.
Wymagania minimalne: prawo II

KOMITET DS. MAGICZNEJ DYPLOMACJI

Komitet ds. Magicznej Dyplomacji jest odpowiedzialny za utrzymanie stosunków z międzynarodowymi społecznościami magicznymi. Organizuje spotkania i konferencje z reprezentantami z innych krajów, aby wspierać pokój i współpracę na globalnej scenie magicznej, zajmuje się negocjowaniem i podpisywaniem umów międzynarodowych, a także bierze udział w konferencjach dyplomatycznych na całym świecie.
Wymagania minimalne: dowolny dodatkowy język na poziomie II  

KOMITET DS. BADAŃ MAGICZNYCH

Jest odpowiedzialny za promowanie i koordynowanie badań magicznych oraz rozwoju tej sztuki w kraju. Zapewnia finansowanie dla ważnych projektów naukowych, a także dba o etyczne standardy w trakcie ich trwania. Do stałych zadań urzędników należą ocena i zatwierdzanie wniosków o dofinansowanie, monitorowanie postępów w projektach badawczych oraz wizytacje laboratoriów i instytutów badawczych.
Wymagania minimalne: teoria magii/zoologia/botanika/magicyna na poziomie II albo dowolne rzemiosło magiczne na poziomie II.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

URZĘDNICY

Żeby zostać urzędnikiem w referacie magicznym, należy ukończyć szkółkę kościelną i nie być zupełnym idiotą - takie wymagania w 1964 roku, w trakcie jednego z wielu kryzysów referatu w Hellridge, zamieszczono na tablicy przy kościele. Twierdzenie to nieszczególnie rozmija się z prawdą, jako że ukończenie podstawowej magicznej edukacji i oświadczenie o niekaralności jest jedynym co potrzebne, aby wziąć udział w procesie rekrutacji. Oczywiście wszelkie te wymagania nie mają znaczenia, jeśli ubiegający okaże się przyjacielem syna siostry koleżanki Williamsona, czyli krótko mówiąc, będzie mieć znajomości.
W każdej z komisji lub komitetów pracują urzędnicy w trzech stopniach hierarchii. Są to: młodszy specjalista, starszy specjalista i przewodniczący. Różnią się one zakresem obowiązków, stopniem wpływu na decyzje i wymaganym doświadczeniem.
Ciekawostką jest, że o ile praca w terytorialnych referatach jest rolą dość prostą i często zwyczajnie nudną, tak sprawowanie urzędu w Międzynarodowym Ratuszu Magicznym stanowi już nie lada wyzwanie i wiąże się z wysokim prestiżem, a wymagania wobec kandydatów rosną.

MŁODSZY SPECJALISTA

To najniższy stopień specjalisty w każdej z komórek magicznych. To ludzie, którzy są na początku swojej kariery. Zwykle pełnią funkcję wsparcia dla starszych specjalistów i przewodniczących, pomagając w codziennych zadaniach i realizowaniu projektów. Młodszy specjalista może pracować nad konkretnymi zadaniami, takimi jak gromadzenie danych, przeprowadzanie badań lub przygotowanie raportów.
Status majątkowy: referat: ubogi lub przeciętny; ratusz: przeciętny
Wymagania minimalne: brak dodatkowych

STARSZY SPECJALISTA

Starsi specjaliści mają więcej doświadczenia niż ich młodsi odpowiednicy i są odpowiedzialni za bardziej skomplikowane i istotne zadania. Mogą nadzorować pracę innych, a także prowadzić samodzielne projekty lub inicjatywy. Mają bezpośredni wpływ na podejmowanie decyzji, ale nie mają pełnej kontroli decyzyjnej, takiej jak przewodniczący. Żeby zostać starszym specjalistą, należy mieć minimum 4-letnie doświadczenie w danym obszarze i w pracy urzędowej, co oczywiście nie ma zastosowania dla osób z odpowiednimi koneksjami.
Status majątkowy: referat: przeciętny; ratusz: zamożny
Wymagania minimalne: referat: poziom II zdolności odpowiedniej dla każdej komisji; ratusz: poziom III zdolności odpowiedniej dla każdego komitetu

PRZEWODNICZĄCY

To najwyższe stanowisko w komisji lub komitecie. Przewodniczący ma pełną kontrolę decyzyjną i jest odpowiedzialny za kierowanie pracą swojego zespołu, zarządzanie zasobami i nadzorowanie wszystkich działań. Reprezentuje również komórkę na zewnątrz, np. w kontakcie z innymi instytucjami. Są to osoby wykazujące silne umiejętności przywódcze, analityczne i decyzyjne, a także posiadające doskonałą reputację w społeczności.
Przewodniczącym komisji można zostać tylko w przypadku rozwoju fabularnego postaci w wyniku awansu od Mistrza Gry.

KIEROWNIK REFERATU

Jest to najwyższe stanowisko w strukturze administracyjnej magicznej społeczności w danym regionie. Kierownik jest odpowiedzialny za nadzorowanie wszystkich działalności referatu, w tym zarządzanie komisjami, koordynowanie projektów czy definiowanie strategii i celów. Śledzi postępy i podejmuje strategiczne decyzje, reprezentuje referat na zewnątrz, zwłaszcza przed władzami Kościoła Piekieł, Kręgiem oraz Międzystanowego Ratusza Magicznego. Wybitna reputacja w społeczności magicznej i zdolność utrzymania zaufania, a także szeroka wiedza na temat magicznego prawa miejskiego, to tylko niektóre z wymagań na tym stanowisku, jako że osoba sprawująca tę rolę ma ogromny wpływ na działania całego referatu, ale także na kształtowanie polityki na szerszą skalę.
Kierownikiem referatu można zostać tylko w przypadku rozwoju fabularnego postaci w wyniku awansu od Mistrza Gry.

NAJWYŻSZY MAGISTER

Najwyższy Magister to najważniejsze stanowisko w Międzynarodowym Ratuszu Magicznym, a także (zaraz obok Kardynała) jedno z najważniejszych w całym kraju. Jest to najwyższa instancja w strukturach magicznej administracji i to on ma decydujący głos w kwestiach strategii i polityki całego magicznego społeczeństwa. Oprócz nadzoru nad działalnością ratusza ma za zadanie podejmować strategiczne decyzje i decydować o kierunku, w którym będzie podążać społeczność. Reprezentuje czarowników na zewnątrz, między innymi przed Prezydentem Stanów Zjednoczonych oraz w relacjach międzynarodowych. Może mianować ambasadorów i innych wysokich rangą dyplomatów.
Przyjęło się, że Najwyższy Magister zawsze jest mianowany spomiędzy rodzin Kręgów Stanów Zjednoczonych, które to decydują o jego wyborze. Kadencja trwa 4 lata, a następne wybory odbędą się w roku 1986. Obecnie tę funkcję pełni Martin Kincaid z Kalifornii, który znany jest ze swojej przyjaźni z Ronaldem Reaganem oraz konserwatywnej teokratycznej polityki wewnętrznej.
Rolę Najwyższego Magistra zawsze pełni Mistrz Gry.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej