Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Mar 30 2024, 14:41, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
William Harris
ILUZJI : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 159
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1594-william-harris#19447
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1616-william-harris#20108
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1617-poczta-w-harrisa#20111
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1615-rachunek-bankowy-william-harris#20107
ILUZJI : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 159
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 13
TALENTY : 24
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1594-william-harris#19447
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1616-william-harris#20108
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1617-poczta-w-harrisa#20111
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1615-rachunek-bankowy-william-harris#20107
Postać: William Harris
Wydane dolary: 450$
Zakupione: Ford Shelby GT500 z 1969r
Link do rachunku bankowego: tutaj

+
William Harris
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Redaktor/ publicysta/ pisarz
charlotte williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
Postać: Charlotte Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 50PD
Zakupione: świece żółte x2, przedmiot do zaklinania x2
Uzasadnienie: -

Postać:  Charlotte Williamson
Zdobyte punkty doświadczenia: 10PD
Uzasadnienie: Opowiadanie z rozwojem magicznym

+
charlotte williamson
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : studentka demonologii, asystentka w kancelarii Verity
Sebastian Verity
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
ODPYCHANIA : 25
SIŁA WOLI : 24
PŻ : 192
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 8
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t620-sebastian-verity#3560
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t709-sebastian-verity
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1145-sebastian-verity
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t711-poczta-sebastian-verity
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f142-willowside-14
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1114-rachunek-bankowy-sebastian-verity#10472
Postać: Sebastian Verity

Okres fabularny: marzec-kwiecień 1985
Zdobyte punkty doświadczenia: 150
Zdobyte punkty zdolności: 4
Rozliczane wątki:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13

+ z poprzedniego okresu fabularnego:
1 | 2

+
Sebastian Verity
Wiek : 49
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : Starszy Oficer (Protektor), Czarna Gwardia
Heather Munch
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 32
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1131-heather-munch
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1162-heather-munch
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1161-heather-munch#11055
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1147-poczta-heather-h-munch
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1160-rachunek-bankowy-heather-munch
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 32
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1131-heather-munch
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1162-heather-munch
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1161-heather-munch#11055
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1147-poczta-heather-h-munch
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1160-rachunek-bankowy-heather-munch
Postać: Heather Munch
Wydane dolary: 450$
Zakupione: Samochód średniej klasy - Ford Thundirbird ('57)
Link do rachunku bankowego: [klik]

+
Heather Munch
Wiek : 40
Odmienność : Medium
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : Archeolog, antropolog
Ren Sai
ANATOMICZNA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 159
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t907-ren-sai
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t936-ren-sai
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
ANATOMICZNA : 5
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 159
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t907-ren-sai
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t936-ren-sai
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
Postać: Ren Sai
Zdobyte punkty doświadczenia: 50?
Uzasadnienie: Udział w projekcie badawczym Oscara Noxa

1.Pobranie krwi
2.Analiza próbki krwi nr 1
3.Analiza próbki krwi nr 2
4.Analiza próbki krwi nr 3
5. Stworzenie leku

Projekt naukowy

+
Ren Sai
Wiek : 29
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : Właściciel sklepu z perfumami, alchemik
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
Postać: Annika Faust
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zakupione: 5 PSm — magia natury (12 → 17)
Uzasadnienie: Magia natury jest podstawową dziedziną magii rozwijaną przez Annikę — i najbardziej przez nią uwielbianą. Ostatnio korzystanie z niej stało się dla niej codziennością — zwłaszcza od czasu wydarzeń z 26 lutego, kiedy skorzystała z niej, by wyciągnąć lusterko z wody bez zanurzania się w podejrzanej cieczy. Wykorzystała do tego zaklęcie exponoe. Używała tej magii również w rytuałach — jak choćby w porcie, kiedy rytuałem urodzaju pobudziła do życia zniszczoną w Maywater zieleń lub gdy zabezpieczała laboratoria rytuałem ciężkiej mgły. Cechuje Annikę przy tym również zainteresowanie stroną teoretyczną, objawiające się poszukiwaniem informacji na temat sposobu na przyzwanie chowańca, co stało się ostatnio przedmiotem jej małej obsesji, którą zamierza pogłębić studiami w tym kierunku, o czym wspomina w rozmowie z Blair i co przewija się w narracji tutaj.
Tyle w kwestii planów, bo z magii natury korzystała z lepszym lub gorszym skutkiem również w pojedynkach magicznych. Pierwszy stoczyła z Valerio, gdzie prócz kilku rozczarowujących prób zrobienia mu krzywdy przy pomocy magii natury, udało się Annice wyczarować obronę zaklęciem Tela. Drugi pojedynek stoczyła z Johanem, gdzie posługiwała się już głównie magią natury i padło co najmniej kilka udanych zaklęć, w tym obronnych; w tym pojedynku Annika posmakowała także własnej broni, gdzie dla odmiany padła ofiarą zaklęć z tej dziedziny magii.
Magii natury miała okazję również użyć w starciu z pumami na szlaku tropicieli, gdzie powala samicę udanym zaklęciem fons.
Prócz studiów praktycznych nad czarami z magii natury, Annika rozważa ich użyteczność w układaniu barghesta i dzieli się tą wiedzą z innymi, jak w tym liście do Maurice’a, gdzie opisuje teoretyczną możliwość przyzwania barghesta przy użyciu czaru amorvocatio, co oczywiście jest żartem, w praktyce jednak wykazuje po raz kolejny jej zainteresowanie tematem. W tym samym liście wspomina także o rytuale wybrakowania, który ostatecznie udaje jej się rzucić na Bunniculę.
Ostatecznie, to właśnie magia natury ratuje Annice tyłek w starciu z włamywaczami w pracowni Vittorii. Obrona i ataki z jej ręki są na tyle skuteczne, że wychodzi z potyczki praktycznie bez poważnego uszczerbku na zdrowiu, a wręcz niefortunnie przyczynia się do śmierci włamywaczki przez rzucenie na nią zaklęcia reginamater.
Jak więc widać, Annika naprawdę ukochała sobie tę dziedzinę magii i nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa, jeśli chodzi o rozwój w tym kierunku.

Z podanego opisu rozwoju Annika śmiało może starać się o 5 punktów z magii natury. Proszę o informację, jeśli zdecydujesz się zakupić jeden punkt więcej. Ponadto, do czasu niewyjaśnionej sytuacji i ingerencji Mistrza Gry, rozwój postaci jest wstrzymany.

Po zakończeniu ingerencji Mistrza Gry rozwój został zaakceptowany
+


Ostatnio zmieniony przez Annika Faust dnia Czw Lut 08 2024, 14:21, w całości zmieniany 1 raz
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Mary Wood
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 5
POWSTANIA : 12
SIŁA WOLI : 3
PŻ : 165
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 8
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1631-mary-anne-wood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1656-mary-wood#21408
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2188-poczta-marysi#28760
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f237-riverbend-st-9-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2366-rachunek-bankowy-mary-wood#33535
ANATOMICZNA : 5
NATURY : 5
POWSTANIA : 12
SIŁA WOLI : 3
PŻ : 165
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 8
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1631-mary-anne-wood
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1656-mary-wood#21408
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2188-poczta-marysi#28760
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f237-riverbend-st-9-10
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2366-rachunek-bankowy-mary-wood#33535
Postać: Mary Wood
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 50 PD
Zakupione: 50 PD
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: Przenośny zegarek astronomiczny

+
Mary Wood
Wiek : 21
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Sonk Road
Zawód : barmanka w pubie Nine Fine zielarka
Orestes Zafeiriou
ODPYCHANIA : 5
WARIACYJNA : 21
SIŁA WOLI : 19
PŻ : 173
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t244-orestes-zafeiriou#592
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t357-orestes-zafeiriou#1067
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t356-poczta-orestesa-zafeiriou#1066
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1176-rachunek-bankowy-orestes-zafeiriou
ODPYCHANIA : 5
WARIACYJNA : 21
SIŁA WOLI : 19
PŻ : 173
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 20
TALENTY : 14
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t244-orestes-zafeiriou#592
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t357-orestes-zafeiriou#1067
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t356-poczta-orestesa-zafeiriou#1066
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f82-archaios-2-1
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1176-rachunek-bankowy-orestes-zafeiriou
Postać: Orestes Zafeiriou
Zdobyte punkty doświadczenia: 10 PD
Uzasadnienie: opowiadania z rozwojem magicznym (III): tutaj

+
Orestes Zafeiriou
Wiek : 32
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : właściciel antykwariatu Archaios
Oscar Nox
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
ANATOMICZNA : 28
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 164
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 2
WIEDZA : 18
TALENTY : 7
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t540-oscar-nox?nid=3#3014
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t577-oscar-nox
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t578-oscar-nox#3146
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t575-poczta-oscara-nox-a
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f120-mieszkanie-i-gabinet-oscara-noxa
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1063-rachunek-bankowy-oscar-nox#9123
Postać: Oscar Nox
Zdobyte punkty doświadczenia: 8 PD
Uzasadnienie: Zjawowanie:
1
2
3
4
5
6
7
8

+, 997 what's your emergency?
Oscar Nox
Wiek : 35
Odmienność : Zwierzęcopodobny
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : Internista/genetyk
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
Postać: Cecil Fogarty
Okres fabularny: marzec-kwiecień 1985
Zdobyte punkty doświadczenia: 150
Zdobyte punkty zdolności: 4
Rozliczane wątki:
1. 1: wątek z poprzedniego okresu fabularnego
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.: wątek z poprzedniego okresu fabularnego

Aby rozliczyć wątek, wszystkie posty wchodzące w jego skład muszą mieć minimum 250 słów, dlatego proszę o sprawdzenie ostatniego pościka z 1. rozliczanego wątku c:

tamten wątek jest pisany pod okiem mg, więc, z powodu rzutu, nie mogę go edytować bez zgody MG, dlatego podmieniam link na inny wątek c:

+

Ostatnio zmieniony przez Cecil Fogarty dnia Nie Sty 28 2024, 23:38, w całości zmieniany 1 raz
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator
Maurice Overtone
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
ILUZJI : 7
WARIACYJNA : 7
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 172
CHARYZMA : 14
SPRAWNOŚĆ : 11
WIEDZA : 16
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1300-maurice-overtone#13634
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1333-maurice-overtone#13952
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1332-poczta-maurice-overtone#13950
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f226-chateau-nacre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1334-rachunek-bankowy-maurice-overtone#13958
Postać: Maurice Overtone
Wydane punkty doświadczenia: 5PD
Zakupione: zestaw świec zielonych
Uzasadnienie: -

Postać: Maurice Overtone
Zdobyte punkty doświadczenia: 30PD
Uzasadnienie: opowiadania z rozwojem magicznym I, II, III

+
Maurice Overtone
Wiek : 29
Odmienność : Syrena
Miejsce zamieszkania : Hellridge, Maywater
Zawód : Malarz, śpiewak operowy
Midge Castor
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
Postać: Midge Castor
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 20 PD
Zakupione: walkman
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 80 PD

+

Ostatnio zmieniony przez Midge Castor dnia Pon Sty 29 2024, 18:36, w całości zmieniany 1 raz
Midge Castor
Wiek : 21
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : cukierniczka
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
Postać: Cecil Fogarty
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zakupione: 5 PSM - Magia anatomiczna: z 15 na 20
Uzasadnienie: W obszarze cecilowych zainteresowań, od najmłodszych lat, odkąd w jego ręce wpadła książka ojca z zakresu magicyny, znajduje się magia anatomii, która ostatecznie stała się jego główną specjalizacją. Najpierw pogłębiał swoją wiedzę w Szkole Kościelnej, sięgając po wszystkie dostępne, znajdujące się w zasięgu jego rąk materiały, przez rok był studentem tajnych kompletów, a potem, po zrezygnowaniu z edukacji w takiej formy, zaczął szkolić się we własnym zakresie. Retrospekcja jest dowodem na to, że używa jej od dziś.
W trakcie dwóch okresów fabularnych pojawiły się liczne świadectwa używania przez niego zaklęci z księgi anatomicznej. W tym miejscu Fascią zaklepuje płytko ranę na szyi Misty. W w krypcie zaklęciem Silentiumvitae uspokaja Mallory'ego. Podczas eventu, na Placu Aradii na samym sobie usiłuje użyć zaklęcia Calidumauxilium Magnus. Potem tutaj stosuje ten sam czar na Foggym, tym razem z powodzeniem.
W drugiej części eventu, na autostradzie dla traktorów, na sam początek chce wyostrzyć swoje zmysły, mając do dyspozycji dwa zaklęcia Absolutaudite i Absolutvisio - tutaj. W tym samym miejscu stosuje Subsidio i Viauferetur, w próbie zatrzymania zwierzęcego cwału. Następnie, zupełnie bez skutku, stosuje Sanaossa Magnus. Tutaj Cecil wyciąga z pleców Lyry szkło i próbuje rany zasklepić Fascią.
W marcu w pubie wyostrzył słuch czarem Absolutaudite, by podsłuchać toczącą się przy barze rozmowę. Bonum noctis usypia niespodziewającego się ataku pijaczynę. Breviterem leczy zadrapanie na dłoni Neviego. W tym miejscu stosuje Tranquillita scorporis, by zagłuszyć objawy stresu i w podobnym celu Silentiumvitae.
W kwietniu również nie stroni od magii anatomicznej. Przy użyciu Intueor chce oslepić kobietę, która stanowi zagrożenie. Tu, w podobnym celu, próbuje swoich sił z czarami Viauferetur i Subtilis tactus. W końcu złą passę przełamuje Calidumauxiliumem. Stosuje skuteczny rytutał dobrego ciała na schorowanej mamie Jud. Kilka dni później niezawodnym Breviterem leczy zranienie na policzku Jordiego.Włamując się do dawna niefunkcjonalnego sklepu, Cecil próbował wyostrzyć słuch Absolutaudite, a tutaj ponawia próbę, równie nieskutecznie niestety. Czarem Tranquillita scorporis uspokoił Huxleya. Stoczył pojedynek z Perezem, gdzie  w ruch poszły zaklęcia z zakresu anatomii. W tym pojedynku, który rozgrywa się osiemnastego kwietnia, również je uskuteczniał.
Natomiast tu i tu rozwodzi się nad teoretycznym działaniem takich zaklęć, jak Silentiumvitae, Duce, Spirituspuritas i Subsidio, co jest poniekąd świadectwem jego wiedzy wykraczającej poza obszar zaklęć z poziomu średniozaawansowanego.

+
Na przyszłość zachęcamy również do dodania, jakie wnioski wyniosła postać z nauki i jak ją ukształtował wspominany rozwój
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 500 PD
Zakupione: 5 PSm do siły woli
Uzasadnienie: Siła woli, rozwijana na przestrzeni ostatnich miesięcy, znacząco wzrosła na wskutek podejmowanych przez postać decyzji oraz akcji. Począwszy od wykonywanych w ramach zawodu gwardzisty obowiązków, przez odprawiane rytuałów, aż po obcowanie z odmiennościami i stawianie czoła własnym słabościom — słuszność podejmowanych decyzji w znacznym stopniu zależała od zachowania zimnej krwi przez Williamsona, a co za tym idzie — wpłynęła na podniesienie wartości siły woli. Rytuał Caecus, rytuał oczyszczenia czy wykluczenia były tylko rozgrzewką przed właściwym rozwojem; prawdziwy test dla siły woli postaci nadszedł wraz z eventem "Na całej połaci krew": to tam Barnaby najpierw zmierzył się z nieznanym zjawiskiem krwawego opadu deszczu, pomimo perspektywy zagrożenie dla własnego życia pomagając innym, a następnie został opętany przez niezidentyfikowaną istotę; choć starcie było nierówne, wyszedł z niego na tyle opanowanym, by w dalszej części rozgrywki móc kierować skuteczną próbą wydostania się spod promenady, a następnie zostać na miejscu zdarzenia w ramach obowiązków Czyściciela. Tego samego, fabularnego dnia znalazł się pod tunelami w Cripple Rock, gdzie po raz kolejny narażony został na działanie nieznanej istoty; Ciemność, która zaatakowała grupę podczas wydarzenia, posiadała zdolność mordowania czarowników jednym ruchem — mimo to w momencie, w którym pozostali towarzysze pracowali nad próbą wydostania się ze ślepego zaułka, Williamson wyszedł Ciemności naprzeciw, wykazując się siłą woli niezbędną do skutecznego powstrzymania potężnego przeciwnika. Nawet, gdy jeden z czarowników w grupie zaczął stwarzać zagrożenie dla innych, dzięki sile woli nie podjął ataku na niego, lecz starał się zadbać o bezpieczeństwo pozostałych i swoje. Gdy istota wtargnęła do umysłów zebranych, Barnaby próbował wyrwać się z jej iluzji, nie wahając przed zadaniem samemu sobie ciosu; to również wymagało zrywu siły woli na tyle potężnego, by w ostatnim momencie nie opuścić pięści. Bezpośrednio po zagrażających życiu wydarzeniach, znalazł w sobie na tyle silnej woli, by dotrzeć do kazamaty i złożyć sierżantowi raport z wydarzeń, do których doszło w Cripple Rock.
Poza na wskroś dramatycznymi wydarzeniami z eventów, siłę woli przejawiał również w pozornie zwykłych czynnościach dnia codziennego — wizyta u starszej, gotowej na wszystko sąsiadki wymagała opanowania i uprzejmego dotrwania do końca farsy, w której był słownie namawiany do bezeceństw — bez zachowania silnej woli mógłby opuścić pomieszczenie i nie oglądać się za siebie. W leśnym schronisku Valerio — który wówczas użył umiejętności rozszczepieńca, przez co Williamson narażony był na działanie odmienności — znalazł się w bezpośrednim zagrożeniu życia; dzięki sile woli Barnaby był w stanie zrezygnować ze śledztwa za wszelką cenę i został z nieprzytomnym Paganinim w samochodzie, podejmując pod presją czasu trafne decyzje. Na zatopionym pirsie siła woli zdecydowała o tym, że nie podjął bezpośredniego ataku najpierw na podejrzaną w śledztwie Gwardii, a jak się okazało po chwili: na syrenę, która zdradziła swoją odmienność przez przypadkowy upadek do wody — za sprawą opanowania Barnaby był w stanie nie tylko uniknąć zagrażającej jego życiu walki, ale mimo perspektywy potencjalnego lamentu doprowadził do negocjacji na stałym lądzie z podejrzaną wówczas o atak na niemagicznego Vandenberg. Po wielokrotnym narażeniu na działanie magicznych, nieznanych dotąd istot — z czego jedna prawdopodobnie była pozostałościami anioła — jak i odmieńców, siła woli, którą dysponuje Williamson przejawia tendencję zwyżkową oraz podlega nieustannemu rozwojowi za sprawą rozwoju magicznego, jak i codziennych wzywań.

Rozwój postaci jest tymczasowo wstrzymany ze względu na wątek z nadzorem Mistrza Gry. Zapraszamy do ponownego podbicia po jego zakończeniu c: Na ten czas statystyki są zamrożone, chociaż powyższy rozwój postaci jest zaakceptowany.
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
Postać: Cecil Fogarty
Wydane punkty doświadczenia: 0
Zakupione: 9 PSO - Kłamstwo
Uzasadnienie: Cecil prawdę ukrywa za fasadą kłamstwa. Otoczają się jak kocem bezpieczeństwa. Ukrywa w nich prawdziwe emocje, prawdziwego siebie. Uważa nawet, że zaczął kłamać, zanim nauczył się mówić - na przykład tu są jego przemyślenia na ten temat. Sam długo żył w przekonaniu, że to, co czuje, to kłamstwo- uczucia, które biją od jego siostry. Tak często żyje w kłamstwie, że czasem, zwłaszcza gdy słyszy głos Dahlii, trudno jest mu odróżnić prawdę od rzeczywistości.
W wątku z Kamakashi, którą wciągnął do kowenu, wykorzystując taktyki manipulacyjne i sączące się z ust kłamstwa, podtrzymuje spektakl swoich kłamliwych słów.
Niewinnie okłamuje Theo, co do szeptów, które słyszy, by nie wydało, że są powiązane ze śmiercią jego kuzynki.
Przekonuje Charlotte, że wizja spalenie żywcem wcale i absolutnie go nie przeraża, gdzie tam.
Tutaj opowiada nieprawdę Oscarowi na temat swojego ojca. Kilka dni później podaje kłamliwy powód swojego niewyspania.
W tym miejscu opowiada mrożącą historię na temat lasu stu szeptów Misty, która nie ma w zasadzie żadnego odzwierciedlenia z rzeczywistością. I tu znowu wciska Misty kit - udaje, że nic nie wie o jej ojcu i o tym, ile ma lat i co się stało w Wallow podczas wydarzeń z 26 lutego.
W pubie kłamie jak z nut - przedstawia się fałszywym imieniem i nazwiskiem, opowiada historię, która znowu nie ma nic wspólnego z prawdą.
Na zboczu opowiada bajki napotkanym niemagicznym - przedstawia się zmyślonymi personaliami, kłamie na temat swoich motywacji i ucieka się do nieprawdy w niemal każdym słowie. Potwierdzeniem skuteczności kłamstw jest przebicie progu.
Tu, w ramach eventu, kłamliwymi słówkami, wyciąga z kobiety potrzebne dla kowenu informacje, skutecznie otaczając ją siecią kłamstw. Udaje empatię, współczucie, zrozumienie.
Na Łysym Wzgórzu cecilowa tendencja do kłamania się utrzymuje. Mówi Abrahamowi nieprawdę przeplataną prawdziwymi faktami, by uwiarygodnić swoje kłamstwa.
Marcus znalazł się pod ostrzałem jego kłamstw - głownie dotyczących tożsamość, i jak i zarówno motywacji.
]Kolejną ofiarą cecilowych kłamstw był Jordan Gibson, hazardzista z Sonk Road, którego pięknymi obietnicami przekonał do współpracy. Potwierdzeniem skuteczności kłamstw jest przebicie progu.
Podczas pojedynku z Perezem co drugie słowa Cecila bylo oderwane od prawdy.

+, gratulujemy rozwoju!
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator