Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Kowen Nocy

Kowen Nocy to grupa czarowników utworzona przez Lilith, wyznająca wiarę w wyższość czarowników nad niemagicznymi. Twierdzą, że magia jest darem dla uprzywilejowanych, a ich rolą jest panowanie nad niemagicznymi, a nie ich eliminacja. Działają ukryci, utrzymując kontakt z Lilith, którą uznają za najważniejszą postać w ich wierzeniach. Znani również jako Armia Lilith i są świadomi nadchodzącej apokalipsy.

HISTORIA

Bezsprzecznie dar magii, jaki wypłynął z wnętrza Piekieł wprost na Ziemię, jaki posiedli wybrani, okazał się błogosławieństwem. Obdarzeni mocą czarownicy szybko zaczęli dostrzegać swoją wyjątkowość na tle reszty społeczeństwa, zakorzeniając w sobie poczucie, że choć między niemagicznymi i wiedźmami są podobieństwa, tak różnią się oni diametralnie. Dla wielu pogromy czarownic były wręcz niezrozumiałe, choć nasłuchiwali nakazów Lucyfera, jakoby mieli czekać aż nadzejdzie dzień wybawienia. Ten jednak nie nadchodził, a kolejne płonące stosy i topienie sióstr oraz braci wbijały ostrze prosto w środek społeczności. Jak ufać słowom Jedynego, skoro zsyła on kataklizmy i wojny? Niedługo po procesach w Salem uformował się pośród wiernych mały krąg niejawnie sprzeciwiający się systemowi, w jakim przyszło im żyć. Coraz częściej zaczęli oni dostrzegać luki w planie Lucyfera, a nawet zastanawiać się, czy aby na pewno chce on dla nich wszystkiego, co najlepsze. Spotykając się pod osłoną nocy, zdawali się nie być wystawionymi na oko Lucyfera, lecz w tym momencie dostrzegła ich Lilith, wciąż zrozpaczona po stracie córki. Objawiając się zebranym pod postacią kobiety o bladej cerze i czarnych jak heban włosów, roztoczyła wokół nich opiekę, głosząc swoje słowo. Wkrótce zdobyła wśród nich wyznawców i wraz z nimi stworzyła Kowen Nocy jej dedykowany.
Lilith mówiła cicho, ale zawsze ją słyszano, wspominała o zazdrości Lucyfera o poczynania Gabriela, która przysłania mu ogląd na sytuację, w jakiej znaleźli się czarownicy. Twierdziła, że jej Twórca nie posiada już mocy tak silnej, aby dalej prowadzić swoich synów i córki naprzeciw adamowemu pokoleniu, a ostatecznie przez własną ślepotę sprowadzi na nich przekleństwo. Czarownicy zrozpaczeni po stracie przyjaciół w procesach uwierzyli w każdej jej słowo. Lilith wraz z ludźmi nazywanymi przez nią Nocnymi zgodziła się, że to nie synowie Gabriela powinni wieść prym na świecie, a jej dzieci. Poprzez matczyne łzy okazywała swoją troskę, z każdym dniem coraz mocniej utwierdzając wyznających ją czarowników w przekonaniu, że niemagiczni stanowią realne zagrożenie, z którym nie może poradzić sobie Lucyfer. Ostatecznie poleciła ona stopniowo budować pokolenia gotowe walczyć w imię magii i w imię czarownic, po to, aby Niebiosa nie mogły już przeciwstawić się Piekłom, po to, aby każdy czarownik i każda wiedźma była wyjątkową, tak samo, jak dar którzy posiedli.

OBECNIE

Do dziś Kowen Nocy działa według wskazówek Lilith, uznając samych siebie za wyższych od niemagicznych stworzeń. Uważają, że magia nie jest darem, jaki może posiąść każdy i jedynie ci uprawnieni przez siły wyższe mają do tego prawo. Ukryci przed wzrokiem Kościoła, pozostają przez swojego Prefekta w stałym kontakcie z Lilith i uznają ją za najważniejszy byt w trójcy. Wierzą w nowy porządek świata, w którym to czarownice miałyby panować nad niemagicznymi i stanowić nad nimi rasę wyższą. Lilith nigdy nie nawoływała bezpośrednio do rozlewu krwi i do tego też Nocni nie dążą, uważając, że nie jest ich zadaniem czyszczenie świata, a panowanie nad ludźmi. Niektórzy fanatycy pośród Nocnych są negatywnie nastawieni do wszystkich niemagicznych, niezależnie od wiary, i starają się nie utrzymywać z nimi przesadnych kontaktów lub wykorzystywać ich według swoich upodobań. Traktują swój dar jako nagrodę, na którą zasłużyli sami, lub którą przekazano im z pokolenia na pokolenie. Darzą niechęcią Niebiosa i w niemagicznych widzą swojego wroga lub poddanego. Nocni posługują się także nazwami: Armia Lilith oraz Kowen Księżyca.
Wszyscy członkowie Kowenu Nocy są zobowiązani do tajemnicy i milczenia na temat jego istnienia, a także sekretów. W ich rozumieniu zdrada może wiązać się z gniewem samej Lilith, do czego przez lata żaden z członków się nie dopuścił, owładnięty strachem lub szacunkiem.
Na co dzień zajmują się szerzeniem wpływów Lilith na najbliższe okolice, angażując nowych członków, przekonując ich do modlitw składanych Lilith i sami umacniając w sobie wiarę w jej osobę. Część członków Kowenu Nocy prowadzi szersze akcje mające zniechęcać czarowników do Lucyfera, a także stopniowo tworzyć uczucie niepewności, które ostatecznie może przerodzić się w bunt wobec całego Kościoła Piekieł.
Od lutego 1985 Armia Lilith wie o nadciągającej apokalipsie, której zwiastunem było nadejście pierwszego z Jeźdźców - Erosa. Dodatkowo od tej pory zdają sobie sprawie z istnienia wrogiej organizacji o innych priorytetach (Kowen Dnia), ale nie jest w stanie ich nazwać ani wyszczególnić ich dążeń.

Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

STRUKTURA

HIERARCHIA

Przez lata w Kowanie Nocy formowała się prosta hierarchia, wedle której ci, którzy dopiero przystępowali do organizacji mianowali samych siebie sprzymierzeńcami, natomiast czarownicy gorliwie modlący się i przeznaczający swoją energię i siły na walkę o prawa Lilith, zostawali po chrzcie eklezjastami. Chrzest był pierwszym razem kiedy czarownicy mieli prawo i możliwość spotkać się z Matką, która zjawiała się na Ziemi zabierając ich w trans, w którego trakcie wyjaśniała im swoją wizję świata. Ci z wierzących, którzy działali na rzecz Matki długie lata nosili miano Patronów, natomiast na ich czele stał Prefekt - jedyna osoba, która miała bieżący kontakt z Lilith.
Wszystko zmieniło się na początku maja 1985 roku, kiedy to Lilith objawiła się przed całym Kownem jako namacalna i żywa istota, przegoniona z Piekła przez Lucyfera. Od tamtej pory Matka zamieszkała na Ziemi, ukrywając się przed okiem swojego stwórcy. Śmierć Zuge (26 kwietnia 1985), która przez wiele lat była Prefektem Kowenu Nocy zostawiła na strukturze ogromną skazę i wymusiła zmianę podejścia. Argumentem za był również fakt, że Kowen nie mógł już tylko opierać się na modlitwach i własnych pragnieniach - nastała Apokalipsa.

Dzisiaj mówi się raczej o etapach zaangażowania, które bezpośrednio przekładają się na tak zwane poziomy wtajemniczenia.

Rozpoczynając grę w Kowenie już od karty postaci, można to zrobić od poziomu I. W tym wypadku należy zaznaczyć swoje kontakty w Kowenie (realnych postaci za zgodą prowadzących ich graczy lub NPC), którzy wprowadzili postać w struktury. Ten sam poziom można osiągnąć dołączając do Kowenu w trakcie trwania fabuły, będąc wprowadzonym przez wybranego członka Kowenu (który nie jest sprzymierzeńcem). Ze względu na skrytość i pewną tajemniczość organizacji, należy wziąć pod uwagę, że osoba wprowadzana musi być osobą nie tylko godną zaufania, ale także wyznającą Lilith szczere uczucie i zwracającą się do niej w swoich modlitwach.
Dodatkowo każda postać neutralna może poprosić Mistrza Gry o tzw. misję sprzymierzeńczą. Mistrz Gry wyznacza postaci konkretny cel, który powinna ona zrealizować, aby otrzymać zaproszenie do dołączenia do Kowenu Nocy.
Przejście na kolejny poziom odbywa się po zdobyciu określonej sumy punktów credo, kiedy postać wykazuje zaangażowanie oraz szczere intencje wobec Lilith i rozwoju Kowenu Nocy.
Oprócz poziomów w Kowenie, znacznie mają zdobyte punkty credo. Zdarza się, że im więcej takich punktów ma postać, tym na większy posłuch w Kowenie może liczyć, ale nie jest to reguła, a wiele zależy od przebytych wydarzeń i zdobytej wiedzy fabularnej.

Poziom I - Eklezjaści

To poziom możliwy do uzyskania z poziomu karty postaci oraz gry fabularnej. Postacie na tym poziomie mogą uczestniczyć w spotkaniach, ale często nie zdają sobie sprawy z najgłębszych tajemnic Kowenu. Są świadomi istnienia Apokalipsy oraz planu Matki na świat. Dopiero rozwijają się w strukturach Kowenu lub przez lata nie wykazują się głębszym zaangażowaniem, poświęcając się głównie modlitwie.
Odejście z tego poziomu jest możliwe, ale związane z nieprzychylnością Matki. Lilith do tej pory nie wypowiedziała się jednak o potencjalnych karach ani nie zainsynuowała, że takowe mają miejsce. W historii nie są znane przypadki odejścia z Kowenu z tego poziomu.
Na tym poziomie są również sprzymierzeńcy (oznaczeni na liście członków w nawiasie). Sprzymierzeńcy to wszystkie postacie zaczynające grę, które do tej pory nie wzięły pełnego udziału ani w żadnym spotkaniu Kowenu ani w żadnym wydarzeniu z udziałem Mistrza Gry w którym brały udział z minimum 3 postaciami ze swojego Kowenu.

Poziom II - Patroni

Poziom możliwy do uzyskania w wyniku rozwoju fabularnego na rzecz Kowenu. To doświadczeni członkowie, którzy zyskują dostęp do tajnej części wiedzy przekazywanej przez Matkę. Mogą cieszyć się wyższym zaufaniem Lilith, która powierza im swoje misje i tajemnice.  W przypadku braku prefektów, to oni często (choć niezawsze) dowodzą w trakcie misji, ale również ponoszą za nie odpowiedzialność. Wykazują się głębokim zaangażowaniem i szczerością intencji. Oprócz zdobycia sumy 500 credo, aby zostać Patronem, należy posiadać minimum 20 punktów w dowolnej statystyce magicznej.

Poziom III - Prefekci

Są to najbardziej zaufane jednostki w Kowenie Nocy. To bardzo doświadczeni czarownicy, którzy zdają sobie sprawę z taktyk i strategii Lilith oraz jej sekretów. Są to tak zwani najbardziej zaufani ludzie, którzy stanowią też swoiste przywództwo Kowenu Nocy. Prefekci otrzymują Księżycowe Znamię, które jest wyróżnieniem i efektem największego zaufania. Księżycowe Znamię pozwala na bezpośrednią komunikację z Matką. Oprócz zdobycia sumy 1500 credo, aby zostać Prefektem należy wykazywać się nie tylko wysokim zaangażowaniem w sprawy Kowenu, ale też zdobyć całkowite i bezgraniczne zaufanie Lilith. Ponadto postać musi przejść Księżycową Próbę: spędzić pełnię księżyca w całkowitej ciszy, poświęcając się modlitwie i zyskać minimum 30 punktów w dowolnej statystyce magicznej. Prefekci otrzymują 1 punkt zatrucia magicznego.

Hierarchia w Kowenie jest znana wszystkim postaciom będącym w Kowenie, o ile nie są na poziomie sprzymierzeńca. Wszystkie postacie ponad tym poziomem mogą zdawać sobie sprawę z poziomów zaangażowania, na jakim są inne postacie.

Członkowie



Imię i nazwiskoCredo
POZIOM III
--
POZIOM II
Blair Scully575
Lyra Vandenberg575
POZIOM I
Cecil Fogarty350
Ronan Lanthier325
Terence Forger300
Lila Al-Khatib150
Leander van Haarst50
Nevell Bloodworth25
Jacquline Lanthier (sprzymierzeniec)0
Myran Abernathy (sprzymierzeniec)0
Sandy Hensley (sprzymierzeniec)0
Tessa Fogarty (sprzymierzeniec)0


Nieaktywni członkowie:
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Nie Cze 30, 2024 11:43 pm, w całości zmieniany 4 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

CREDO

Wyjątkową cechą mechaniczną Kowenu są jego możliwości w kwestii zdobywania credo, czyli punktów, za które można kupować nie tylko fabularne przedmioty, ale także wzmocnienia niedostępne dla graczy w grupie neutralnej. Punkty credo są wartością zmienną. Zdobywanie ich wiąże się z takimi aktywnościami na rzecz Kowenu, ale credo można również stracić np. za działanie na jego szkodę. Wszystkie zdobyte punkty credo są odpowiednio zapisane w ogólnodostępnej tabeli.
Dodatkowo punkty credo można przeznaczać na zakupy w Księżycowej Gnozie. Wydawanie takich punktów nie zmniejsza wartości stałej historycznie zdobytego credo, ale nie pozwala za minus na koncie postaci, jako że punkty można wydać tylko do wartości maksymalnej zdobytego wcześniej credo.

RACHUNEK CREDO

Credo zdobywać na wiele sposobów, takich jak branie udziału w wydarzeniach z Mistrzem Gry, branie udziału w misjach fabularnych przeznaczonych dla danej postaci, wykonywanie dodatkowych samodzielnych zadań, wprowadzanie nowych członków w Kowen, a także inne, każdorazowo oceniane i przyznawane przez Mistrza Gry na bazie wyjątkowego zaangażowania, pracy pozafabularnej na rzecz Kowenu (jak np. organizacja misji, angażowanie postaci we własne pomysły fabularne na rzecz Kowenu itp.). Punkty uznaniowe mogą także wynikać z często wspominania o obecności Lilith w życiu czarownika, głębokiej wierze przedstawianej publicznie lub w myślach postaci, a także szerzeniu wiary w Lilith przez cały okres fabularny.

Poniżej znajduje się tabela z wartościami credo, które można zdobyć za realizację poszczególnych zadań. W przypadku znikomej gry w trakcie wydarzeń i spotkań lub znikomego wpływu na wprowadzenie nowego członka Mistrz Gry może zadecydować o obniżeniu wartości punktów credo do 0.

ZadanieDodatnie credo
wydarzenie z Mistrzem Gry50/100/150
spotkanie Kowenu25/50
misja fabularna25/50/100
wprowadzenie nowego członka50
awans na II lub III poziom50
opowiadanie lub wątek z modlitwą do Lilith
(1x na okres fabularny, minimum 800 słów)
50
działania pozafabularne i techniczne na rzecz Kowenu50


Credo mogą zostać odjęte postaci, co wiąże się z ich nieodwracalną stratą. Poniżej znajduje się tabela z wartościami credo, które można stracić.

ZadanieUjemne credo
utrata koloru aktywności50
wyraźne i umyślne działanie na szkodę Kowenu100
przerwanie gry w trakcie wydarzenia Kowenu50
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Księżycowa GNOZA

Credo, podobnie jak punkty doświadczenia, można przeznaczać na zakupy dla postaci. Wyraźną różnicą w przypadku tych dwóch systemów jest fakt, że oprócz zakupów w Księżycowej Gnozie, punkty credo mają też wartość oznaczającą długoterminowe fabularne zaangażowanie w Kowen Nocy. Wydawanie punktów credo odbywa się poprzez bezpośredni kontakt z Mistrzem Gry prowadzącym Kowen Nocy. Wszystkie zakupy poczynione w ramach Księżycowej Gnozy pozostają ukryte dla reszty graczy i są dostępne tylko dla Mistrza Gry oraz gracza prowadzącego daną postać. Odnosi się to zarówno do wykupywanych w ten sposób wzmocnień, jak i ulepszeń, a także przedmiotów fabularnych.

TECHNICZNE ULEPSZENIE

Z pomocą credo można zakupić techniczne ulepszenia, które wspomagają i przyspieszają mechaniczny i fabularny rozwój postaci. W przypadku kupna takiego mechanicznego rozwoju należy uzasadnić Mistrzowi Gry wybór statystyki lub zdolności, do której gracz pragnie dopisać dodatkowe punkty. Analogicznie wygląda zasada w przypadku kupna umiejętności specjalnej, to znaczy, że postać nie jest zwolniona z jej fabularnej nauki, zmienia się jedynie system płatności.

NazwaCena
punkt statystyki magicznej lub siły woli (do 24)100
punkt statystyki magicznej lub siły woli (25-39)150
punkt statystyki magicznej lub siły woli (40-50)200
punkt zdolności (można dopisać do "reszty")100
umiejętność specjalna1000

Głos Lilith

Za punkty credo można także kupować tak zwany Głos Lilith, niedostępny dla postaci Sprzymierzeńców. Głos Lilithjest niczym więcej jak formą specjalnej modlitwy tudzież prośby do Lilith, która wypowiedziana, nawet w myślach postaci, uprawnia ją do odbioru specjalnego wzmocnienia. Poniższe wzmocnienia można wykorzystać 1x na 3 tury wątku. Sprawia to, że postać zostaje wysłuchana przez samą Lilith, która swoją mocą pomaga jej.

Czarowanie

Podane bonusy odnoszą się tylko do czarów i nie mają odniesienia w przypadku rytuałów z danej dziedziny lub zakresu.
NazwaOpisCena
SilhouettaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary z zakresu magii anatomicznej.350
NiewidiumBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary z zakresu magii iluzji.350
PolarnocjaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary z zakresu magii natury.350
ManikadencjaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary z zakresu magii odpychania.350
FluxanacjaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary z zakresu magii powstania.350
KrystalacjaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary z zakresu magii wariacyjnej.350
VentrifoniaBonus +15 do rzutu kością k100 na wszystkie czary I poziomu.250
TempusferaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary II poziomu.450
NexusiumBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary III poziomu.650
TetrakinezaBonus +5 do rzutu kością k100 na wszystkie czary IV poziomu.650


Rytuały

Podane bonusy odnoszą się tylko do rytuałów i nie mają odniesienia w przypadku czarów z danej dziedziny lub zakresu, a także wytwórstwa w rzemiośle rytualnym.
NazwaOpisCena
FluxiferaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały z zakresu magii anatomicznej.300
AstranacjaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały z zakresu magii iluzji.300
AetherionBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały z zakresu magii natury.300
IgnisferaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały z zakresu magii odpychania.300
ArcanacjaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały z zakresu magii powstania.300
SpirafoniaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały z zakresu magii wariacyjnej.300
EkleksjaBonus +15 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały I poziomu.250
GlaciofoniaBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały II poziomu.400
NoctifloraBonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie rytuały III poziomu.600


Rzemiosło rytualne

Podane bonusy odnoszą się tylko do wytwarzania magicznego rzemiosła rytualnego i nie mają zastosowania w przypadku innych rytuałów, czarów lub rzutów na wytworzenie produktu, takiego jak niemagiczna biżuteria.
NazwaOpisCena
AlchifloraBonus +10 do rzutu kością k100 na warzenie eliksirów.600
NebulixBonus +10 do rzutu kością k100 na osadzanie kamienia w biżuterii.600
IgnilumenBonus +10 do rzutu kością k100 na przeszywanie magicznymi nićmi.600
OrbitansaBonus +10 do rzutu kością k100 na zaklinanie demonów600
ElementaraBonus +10 do rzutu kością k100 na wiązanie kadzideł.600


Ekwipunek

Ostatnią opcją, na którą można wydać punkty gnozy, jest ekwipunek. Przedmioty w tej części Księżycowej Gnozy nie są możliwe do kupienia w Sklepie Mistrza Gry. Obowiązują je te same zasady w kwestii przenoszenia i utracenia, co inne przedmioty z danej dziedziny.
RodzajNazwaOpisCena
przedmiotKsiężycowy amuletMała błyskotka na szyję, która działa tylko w trakcie pełni i 3 dni po niej, zapewniając czarownikowi bonus do wszystkich rzutów kością k100 wynoszący +10.250
przedmiotLusterko z księżycową poświatąW przypadku polania jego tafli łzami lub krwią ofiary, pokazuje, co ta  widzi w dokładnie tym momencie. Lusterko jest w formacie kieszonkowym, wielokrotnego użytku. Czas oglądania w ten sposób zdarzeń w czasie rzeczywistym trwa maksymalnie 3 tury.150
przedmiotOdważniki ze skały księżycowejCiekawe odważniki, które użyte na wadze do odmierzania składników rytualnego rzemiosła, mogą 3x na okres pomnożyć dowolny surowiec. Po odbiór pomnożonego surowca należy zgłosić się w wiadomości prywatnej do dowolnego Mistrza Gry.300
przedmiotSrebrne nabojeAmunicja do dowolnej broni palnej. Zawsze i niezależnie od uniku trafia w ofiarę, ale nie zabija jej, tylko natychmiastowo usypia na okres 3 tur. W zestaw wchodzi 5 sztuk. Wymaga zdolności celowania na minimum I poziomie i posiadania broni palnej.250
biżuteriaSrebrna obrączka z symbolem księżycaJej obrócenie na palcu umożliwia natychmiastowe bezbolesne przeniesienie do wybranego miejsca w obrębie jednego subforum. Z obrączki można skorzystać 1x na wątek. W przypadku użycia w sytuacji zagrożenia zdrowia postaci (np. w trakcie ataku) natychmiastowo rozpada się, zaraz po przeniesieniu w inne miejsce.600
biżuteriaSznur krystalicznych perełWyjątkowo elegancka biżuteria, która równie dobrze służy za zwykły przedmiot trzymany w kieszeni. W przypadku zaciśnięcia na nim palców umożliwia zniwelowanie do 30 straconych punktów życia wewnętrznych lub mentalnych. Następnie sznur jest pełny bólu i należy go oczyścić z pomocą światła księżyca (co trwa całą noc).200
biżuteriaZawieszka z kryształem z krwawego księżycaMała zawieszka jednorazowego użytku. Rozbita przywołuje do lokacji zagrożenie w postaci tajfunu, niezależnie od miejsca, w którym znajdują się postacie (może to być zamknięte pomieszczenie).400
eliksirEliksir zimnoodpornyPo wypiciu zapewnia całkowitą odporność na zimno na okres 5 tur.50
eliksirKsiężycowe kroplePo podaniu bezpośrednio do oko zapewnia bonus +20 do wszystkich rzutów na percepcję w przypadku spostrzegawczości, przeszukiwania i innych czynności związanych ze wzrokiem.50
eliksirPerfumowana auraW formie perfum. Po popsikaniu się z flakonika uniemożliwia mężczyznom oderwanie wzroku od osoby noszącej perfumy przez okres 3 tur, skutecznie ich dekoncentrując. Przez ten czas wszystkie postacie męskie (niezależnie od orientacji seksualnej) w wątku otrzymują modyfikator do rzutu kością k100 wynoszący -10.100
kadzidłoKadzidło "Skryte Pragnienie"Na czas trzech tur wyzwala w postaciach w lokacji wszystkie najgłębsze pragnienia i wymusza realizację ich (lub próby realizacji) natychmiastowo.50
kadzidłoKadzidło z gwiezdnym pyłemRozpalone w lokacji uwalnia gwiezdny pył, który odsłania wszelkie iluzje, hipnozę i blokuje użycie magii iluzji.150
kadzidłoLunarne kadzidłoSymuluję aurę księżyca obecną na ziemi podczas pełni i wykazuje jej wszystkie magiczne właściwości.150
ubranieButy ze srebrną podeszwąWystępujące w dowolnym modelu, przeszyte nicią o przyjemnym srebrzystym połysku buty, symulują poruszanie się po ziemi w taki sam sposób, jak robią to astronauci na księżycu. Grawitacja zdaje się oddziaływać jakby słabiej na użytkownika buków, dzięki czemu może on poruszać się nawet po trudnym terenie z pomocą długich skoków.200
ubranieKoszula z nicią z pokrzywyWystępująca w dowolnym modelu, blokuje działania wszystkich rytuałów przez cały czas noszenia. Niestety ma też swoje wady - co turę zabiera noszącemu -5 powierzchownych punktów życia oraz wywołuje nieprzyjemne swędzenie.300
ubranieDowolne ubranie z nicią poświatyDowolny rodzaj ubrania, wcześniej nasączonego księżycowym światłem, które działa ochronnie, dodając +10 do rzutu kością k100 na wszelkie czary obronne. 350
zaklęty przedmiotDowolny zaklęty przedmiot z AstarteAstarte jest żeńskim demonem, który współpracuje z Lilith. Utożsamiana z płodnością i miłością, zapewnia noszącemu ją bonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary wspomagające Sojuszników (lecznicze, zwiększające statystyki, zapewniające bonusy mechaniczne). Po wypuszczeniu wymusza na wybranej ofierze nietrwałe, ale intensywne uczucie zakochania wobec dzierżącego ją właściciela, które trwa przez fabularny miesiąc.400
zaklęty przedmiotDowolny zaklęty przedmiot z BabalonBabalon jest żeńskim demonem, który współpracuje z Lilith. Niegdyś nierządnica Babilonu. Wzmacnia doznania seksualne, gwarantując swoją obecnością niezapomniane i wyjątkowo intensywne chwile. Po wypuszczeniu wymusza na mężczyznach w wątku całkowite posłuszeństwo na okres 1 tury, w której trakcie muszą oni wykonywać polecenia postaci posiadającej demona.200
zaklęty przedmiotDowolny zaklęty przedmiot z ProserpineProserpine jest żeńskim demonem, który współpracuje z Lilith. Utożsamiana ze zniszczeniem, zapewnia noszącemu ją bonus +10 do rzutu kością k100 na wszystkie czary niszczące otoczenie w dowolny sposób (np. z pomocą wybuchu). Po wypuszczeniu potrafi zburzyć ścianę, rozsypać skałę w pył i rozburzyć wszelkie trudne do pokonania przeszkody, lub całe budynki.250
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej