Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
Końska zagroda
Zagroda koni wyróżnia się swoją sielską prostotą i naturalnym urokiem. Drewniane ogrodzenie w odcieniach brązu otacza obszar, a w tle malownicze wzgórza przyciągające uwagę. Konie, w swobodny sposób grasujące po zielonych pastwiskach, prezentują paletę barw od głębokiego brązu po miedziany płaszcz. W świetle zachodzącego słońca złote promienie rozświetlają obszar, rzucając ciepłe refleksy na sierść koni. Atmosfera jest spokojna, a dźwięk kopyt na trawie komponuje się z odgłosem wiejskiego życia. To miejsce emanuje harmonią z naturą i pięknem prostoty wiejskiego krajobrazu.

Jazda konna:
Aby utrzymać się w siodle podczas kłusu, galopu, cwału lub skoku przez przeszkodę, należy rzucić kością k100, do której dodać należy modyfikator odpowiadający za jazdę konną, oraz statystykę sprawności. Progi utrzymania się w siodle prezentują się następująco: dla kłusu – 30, dla galopu – 60, dla cwału – 70, dla skoku – 60. Jeśli wynik będzie niższy, postać spada z grzbietu.
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej