Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Pomożecie? Pomożemy!30 IV - 30 VI



26 lutego Saint Fall i jego okolice nawiedziła seria katastrof. W magicznej dzielnicy Deadberry wybuchł ogromny pożar, który strawił plac Aradii i część głównej ulicy. Uszkodzone zostały również sale miejscowego uniwersytetu — kilka auli zostało całkowicie zalanych... krwią. Okoliczności tych wydarzeń nie są do końca jasne. W nadmorskiej miejscowości Maywater zawaliła się główna droga portu, która pełni funkcję łącznika prowadzącego do promenady i mostu. Niektóre drzewa zostały wyrwane z korzeniami, ale w okolicy nie odnotowano ofiar śmiertelnych. Dotknęło to również Cripple Rock i części Rezerwatu Bestii, a fragment lasu zatonął w wyniku bezprecedensowo silnych wstrząsów, które miały miejsce w okolicy.

Przez ostatnie dwa miesiące obywatele Hellridge wspólnie pracowali dla dobra regionu. Najwięcej uwagi otrzymało Deadberry, ale i inne części hrabstwa otrzymały niezbędną pomoc. Obecnie wszystkie oczy zwrócone są na Maywater, gdzie niedługo rozpocznie się sezon wakacyjny, a którego główna ulica jest zamknięta dla niemagicznych, co może stanowić ogromne wyzwanie dla tamtejszych przedsiębiorców. Niezbędna jest też pomoc w Cripple Rock oraz na uniwersytecie, gdzie skala zniszczeń z końca lutego była zbyt ogromna, by mieszkańcy zdołali opanować ją w ciągu 2 miesięcy.

Wydarzenie ma formę eventu ogólnoforumowego, a dołączenie do niego jest możliwe bez wcześniejszych zapisów. Nieplanowane są ingerencje mające zagrozić życiu lub zdrowiu postaci, a wątki mogą mieć miejsce przez cały czas trwania okresu fabularnego.
Celem wydarzenia jest naprawa uszkodzonych części miasta i doprowadzenie Saint Fall i jego okolic do porządku przed sezonem. W przypadku niezlikwidowania wszystkich szkód może to mieć wpływ na fabułę główną miasta, zwłaszcza w Maywater.

Mechanika wydarzenia


Wydarzenie ma formę wątków i opowiadań samodzielnie rozgrywanych przez zainteresowane postacie. Nie istnieje konieczność zgłaszania się z chęcią napisania takiego wątku, ale po zakończeniu go, należy ten fakt zgłosić w poniższym temacie zgodnie z podanym poniżej kodem. Wątki rozgrywane w ramach wydarzenia powinny mieć miejsce w dowolnej lokacji w danej dzielnicy lub obszarze.
Każdy z zakończonych wątków będzie wart 10 PD, a opowiadanie (minimum 800 słów fabularnych bez adnotacji) 5 PD.

Takie wątki i opowiadania można rozliczyć też jako opowiadania z wykonywaniem zawodu, jeśli wpisują się w wykonywany przez postać zawód (zgodnie z zasadami rozliczania wątków i opowiadań z wykonywaniem zawodu).

Przy odpowiednich dzielnicach zostały rozpisane zadania, które są konieczne do zrealizowania, żeby można było mówić o ukończeniu budowy. Nie mają one ograniczeń etapowych i można rozgrywać je równolegle. Większość z nich nie będzie też miała bezpośredniego wpływu na siebie nawzajem.
Część zadań ma w nawiasie określone wymagania do rozegrania danego wątku.
Każde zadanie może być interpretowane i rozegrane na wiele sposobów z zachowaniem jego ogólnego sensu, odpowiadającego wymaganiom danego obszaru. Przykładowo wsparcie lokalnych przedsiębiorców w Deadberry może dotyczyć też zbiórki funduszy w dolarach, a odbudowanie zniszczonej części ogrodzenia Rezerwatu Bestii może być zarówno w formie murowanej, jak i drewnianej, albo nawet drutu.

Kod:
[b]Nazwa obszaru: [/b]Deadberry/Maywater/Cripple Rock/Uniwersytet
[b]Postacie biorące udział w wątku: [/b]
[b]Numer zadania: [/b]
[b]Linki do wątków lub opowiadań: [/b]

Ponadto istnieje możliwość zrealizowania własnej inicjatywy dla regionu, która nie musi się mieścić w obszarze rozpisanych zadań, ale powinna mieć bezpośredni wpływ na pomoc danemu miejscu. W przypadku pytań o zakres takiej inicjatywy należy kontaktować się z Mistrzami Gry przez temat FAQ.

Kod:
[b]Nazwa obszaru: [/b]Deadberry/Maywater/Cripple Rock/Uniwersytet
[b]Postacie biorące udział w wątku: [/b]
[b]Krótki opis inicjatywy: [/b]
[b]Linki do wątków lub opowiadań: [/b]

Każdy obszar ma w nawiasie określoną liczbę punktów, które muszą zostać zdobyte, aby można było mówić o ukończeniu przedsięwzięcia. Każdy wątek będzie wart 3 punkty, a opowiadanie na minimum 800 słów 1 punkt.
W przypadku, w którym nie wszystkie zadania zostaną wykonane, ale potrzebna pula punktów obszaru zostanie przekroczona, będzie można mówić o ukończeniu przedsięwzięcia. Wykonanie wszystkich zadań i przekroczenie puli punktów obszaru w danym regionie będzie uprawniało postacie biorące udział w odbudowie danego obszaru do odbioru specjalnego osiągnięcia wartego 10 PD.

Wszystkie akcje mechaniczne podjęte w ramach tego wydarzenia muszą być rozegrane zgodnie z obowiązującą mechaniką, np. rzucanie czarów, przeprowadzanie rytuałów itp.

Deadberry (31/36)


Magiczna dzielnica mieszcząca się przy granicy starego miasta w Saint Fall ucierpiała przede wszystkim w wyniku pożaru, który objął Plac Aradii przed Kościołem Piekieł oraz część głównej ulicy. W Deadberry panuje ograniczenie co do ruchu samochodów, ze względu na ukrycie tego miejsca przed wzrokiem niemagicznych członków społeczeństwa. Dzielnica jest reprezentatywną częścią Hellridge.

Zadania:

1. Fizyczna odbudowa zniszczonych części budynków (minimum II poziom majsterkowania lub 5 punktów sprawności).
2. Konsultacje historyczne na temat architektury dzielnicy (minimum II poziom historii).
3. Wsparcie duchowe, merytoryczne i emocjonalne lokalnych przedsiębiorców (tylko dla przedstawicieli Kręgu i kapłanów Kościoła Piekieł).
4. Renowacja zabytków i pomników (minimum II poziom rzeźbiarstwa, malarstwa, projektowania, rysunku lub innej manualnej zdolności).
5. Udział w zbiórce rzeczy i żywności dla poszkodowanych czarowników, znajdującej się przy Kościele Piekieł.
6. Zabezpieczenie terenu rytuałami.

Maywater (6/24)


Portowa wieś nad Oceanem Atlantyckim pozostaje obecnie całkowicie zamknięta dla niemagicznych decyzją rodziny van der Decken. Najbardziej ucierpiała tu ulica Portowa będąca podstawowym łącznikiem z portem, promenadą i molo. Teren jest zabezpieczony tymczasowo, ale decyzją nestora przebywać na nim mogą tylko pełnoletni czarownicy. Istnieje szeroka obawa o nadchodzący sezon wakacyjny.

Zadania:

1. Usunięcie zerwanych pni drzew i gałęzi.
2. Oczyszczenie terenu z gruzów i uszkodzonego asfaltu.
3. Drobne naprawy okolicznych niemagicznych sklepików i kawiarni (minimum II poziom majsterkowania lub magii powstania).
4. Zadbanie o stronę wizualną uszkodzonych budynków - odmalowanie frontów, stworzenie nowych szyldów (minimum II poziom malarstwa, rysunku, projektowania).
5. Posadzenie kwiatów i krzewów ozdobnych wzdłuż promenady (minimum II poziom botaniki).
6. Odbudowa mostu w postaci fizycznego bądź magicznego wsparcia odbudowujących specjalistów (minimum 10 punktów sprawności lub II poziom magii powstania).
7. Przygotowanie i ustawienie ławek i koszy przed rozpoczęciem sezonu letniego (minimum poziom I w zręczności dłoni).
8. Zabezpieczenie terenu rytuałami.

Cripple Rock (11/28)


Leśny teren Cripple Rock w wyniku trzęsienia ziemi został częściowo zniszczony, a okoliczne drzewa powyrywane z korzeniami. Dodatkowo doszło do uszkodzenia ogrodzenia Rezerwatu Bestii, co doprowadziło do zagubienia kilku dorosłych barghestów. Konieczna jest nie tylko troska o faunę regionu, ale też pochwycenie uciekinierów.

Zadania:

1. Usunięcie zerwanych pni drzew i gałęzi.
2. Sadzenie nowych drzew i krzewów (minimum II poziom przyrody (botaniki)).
3. Odbudowa zniszczonych części drewnianego ogrodzenia.
4. Wytropienie i zabezpieczenie zagubionych barghestów (minimum I poziom tropienia i minimum II poziom zoologii).
5. Usuwanie śladów i zwierzęcych ofiar zagubionych barghestów (minimum I poziom tropienia i I poziom zoologii).
6. Zabezpieczenie terenu rytuałami.

Uniwersytet w Saint Fall (4/15)


Miejscowy uniwersytet, chociaż ucierpiał najmniej z reszty obszarów, wymaga szczególnej uwagi. Jedna z sal wykładowych na drugim piętrze została spalona, a korytarz prowadzący do biblioteki całkowicie oblany szkarłatną krwią. Na ten moment Czarna Gwardia zabezpieczyła teren przed niemagicznymi i we współpracy z policją wyłączyła tę część uniwersytetu z zajęć.

Zadania:

1. Współpraca z niemagicznymi przedstawicielami uniwersytetu i uspokojenie ich obaw (tylko dla przedstawicieli Kręgu i kapłanów Kościoła Piekieł).
2. Oczyszczenie korytarza z krwi i/lub oczyszczenie spalonej sali wykładowej.
3. Wyposażenie sali wykładowej w nowe meble (minimum II poziom majsterkowania lub magii powstania) i pomoce naukowe (minimum II poziom literatury).
4. Odmalowanie i odremontowanie pomieszczeń uległych zniszczeniu.
5. Zabezpieczenie terenu rytuałami.

Zasady:


1. Wszystkie wątki i opowiadania rozgrywane w ramach wydarzenia muszą mieć datę pomiędzy 30 kwietnia a 30 czerwca 1985 roku.
2. Wydarzenie nie zagraża życiu i zdrowiu postaci.
3. Nie obowiązują zapisy na wydarzenie, ale każdy ukończony wątek lub opowiadanie w ramach jednego zadania należy zgłosić w tym temacie z wykorzystaniem podanego powyżej kodu.
4. Wszystkie akcje mechaniczne podjęte w ramach tego wydarzenia muszą być rozegrane zgodnie z obowiązującą mechaniką.
5. Za udział w wydarzeniu będzie można otrzymać specjalne osiągnięcie warte 25 PD. Ponadto każdy zakończony wątek lub opowiadanie na minimum 800 fabularnych słów, napisane w ramach wydarzenia będzie warte odpowiednio 10 i 5 PD (rozliczanie indywidualnie).
6. Każdy wątek jest wart 3 punkty, a opowiadanie 1 punkt. Punkty są sumowane przy odpowiednich obszarach. Zdobycie liczby potrzebnych punktów (określonych w nawiasach przy każdym obszarze) będzie oznaczało sukces. Wszystkie postacie odbudowujące ukończony obszar otrzymają dodatkowe osiągnięcie specjalne warte 10 PD.
7. Wszystkie wątki w ramach wydarzenia można zgłaszać w wydarzeniu Lepszy pokój najgorszy.
8. Wszelkie pytania dotyczące wydarzenia należy kierować do tematu FAQ, a w przypadku bardziej skomplikowanych osobistych kwestii bezpośrednio do Mistrzów Gry.
9. O ile wątki niosą przesłanki, dzięki którym mogą być zgłoszone w wydarzeniu Lepszy pokój najgorszy, takie zgłoszenie należy wykonać po zamknięciu wątku.
[ukryjedycje]
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
Nazwa obszaru: Maywater
Postacie biorące udział w wątku: Annika Faust, Penelope Bloodworth
Numer zadania: 5
Linki do wątków lub opowiadań: Tutaj

Nazwa obszaru: Maywater
Postacie biorące udział w wątku: Annika Faust, Arlo Havillard
Numer zadania: 1, 8
Linki do wątków lub opowiadań: Tutaj
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Ronan Lanthier
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
Nazwa obszaru: Cripple Rock
Postacie biorące udział w wątku: Ronan Lanthier, Sandy Hensley
Numer zadania: 5 & 6
Linki do wątków lub opowiadań: prześwit
Ronan Lanthier
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : opiekun rezerwatu bestii, treser
Hiram Laffite
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
ILUZJI : 5
ODPYCHANIA : 20
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 172
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 6
WIEDZA : 3
TALENTY : 17
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2203-hiram-laffite#29359
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2269-hiram-laffite#31037
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2270-poczta-hirama-laffite-a#31038
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f256-ailes-de-verre
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2271-rachunek-bankowy-hiram-laffite#31039
Nazwa obszaru: Uniwersytet w Saint Fall
Postacie biorące udział w wątku: Lorraine Faulkner, Hiram Laffite
Numer zadania: 2 i 5 (połowicznie 3)
Linki do wątków lub opowiadań: korytarz z obrazami
Hiram Laffite
Wiek : 34
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Salem
Zawód : STARSZY SPECJALISTA KOMITETU DS. BEZPIECZEŃSTWA MAGICZNEGO
Ronan Lanthier
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
Nazwa obszaru: Cripple Rock
Postacie biorące udział w wątku: Ronan Lanthier
Numer zadania: 4 & 5
Linki do wątków lub opowiadań: gęstwina

Nazwa obszaru: Cripple Rock
Postacie biorące udział w wątku: Ronan Lanthier
Numer zadania: 1 & 6
Linki do wątków lub opowiadań: siarczanki
Ronan Lanthier
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : opiekun rezerwatu bestii, treser
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
Nazwa obszaru: Cripple Rock
Postacie biorące udział w wątku: Barnaby Williamson, Claire Finnegan
Numer zadania: 2
Linki do wątków lub opowiadań: dróżka do miasta
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
Nazwa obszaru: Maywater
Postacie biorące udział w wątku: Annika van der Decken, Philip Duer
Numer zadania: 8
Linki do wątków lub opowiadań: Klik
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Ronan Lanthier
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
NATURY : 21
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 187
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 10
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1397-ronan-lanthier#15137
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1407-ronan-lanthier
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1408-poczta-ronana-lanthier#15502
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f249-starlight-place
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1413-rachunek-bankowy-ronan-lanthier#15567
Nazwa obszaru: Cripple Rock
Postacie biorące udział w wątku: Ronan Lanthier, Valerio Paganini
Numer zadania: 1 & 3
Linki do wątków lub opowiadań: zagajnik pieśni
Ronan Lanthier
Wiek : 31
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Cripple Rock
Zawód : opiekun rezerwatu bestii, treser
Valerio Paganini
ILUZJI : 20
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 9
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t568-valerio-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t599-valerio-paganini#3313
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t600-poczta-valerio#3315
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f122-red-poppy-1-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1102-rachunek-bankowy-valerio-paganini#10370
ILUZJI : 20
ODPYCHANIA : 5
SIŁA WOLI : 10
PŻ : 180
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 9
TALENTY : 9
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t568-valerio-paganini
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t599-valerio-paganini#3313
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t600-poczta-valerio#3315
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f122-red-poppy-1-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1102-rachunek-bankowy-valerio-paganini#10370
Nazwa obszaru: Deadberry
Postacie biorące udział w wątku: Valerio Paganini, Genevieve Paganini
Numer zadania: 3
Linki do wątków lub opowiadań: Drzemiące Liczi
Valerio Paganini
Wiek : 33
Odmienność : Rozszczepieniec
Miejsce zamieszkania : Little Poppy Crest
Zawód : szef egzekucji dłużników familii