Niech żyje bal30 IV
W archipelagu Isles of Shoals, jak co roku o tej porze, zrobiło się w ostatnich tygodniach dosyć tłoczno. Okoliczna ludność mogła bez problemu zobaczyć niemalże ciągłe rejsy z Portsmouth, które nasilały się z każdym dniem i wieczorem. Statki obładowane były pudłami z różnorakimi dekoracjami, a potem z jedzeniem, a na koniec przewożone razem z personelem, który miał zapewnić obsługę balu na najwyższym poziomie. Ogrodnicy dokładali wszelkich starań, żeby zieleń oczarowała każdego, a dekoratorzy dostawali bólu głowy od przepychu. Dziesiątki dni przygotowań — wszystko dla tego jednego wieczoru. Balu Magicznej Rady.
Ten był absolutnie najważniejszym wydarzeniem towarzyskim dla wszystkich rodzin Kręgu Hellridge i Salem, które od 99 lat tworzyły Magiczną Radę Regionu. Znamienici goście o jeszcze bardziej znamienitych nazwiskach mieli pojawić się 30 kwietnia, niedługo przed godziną 19, aby rozpocząć tańce i swawole. Nestorzy, stare damy i młodzi dżentelmeni, a w tym wszystkim najświeższe owoce Kręgu — tegoroczni debiutanci, którzy mieli pokonać stres, żeby zaistnieć w towarzystwie.
Beatrice Laffite, małżonka Lyebaulta Laffite, od wielu lat stawała na rzęsach, by pielęgnować tradycję balu. Dość powiedzieć, że co roku goście byli zaskakiwani coraz to fikuśniejszymi dekoracjami, pyszniejszymi potrawami, różnorodnymi drinkami i oczywiście atrakcjami, które miały im pozwolić bawić się aż do bladego świtu. Kobieta znana była nie tylko ze swojego doskonałego gustu, ale też najwyższego poziomu organizacji, podnosząc poprzeczkę z roku na rok.
Wszyscy zaproszeni goście mieli zostać odebrani ze swoich domów, a następnie wsiąść na statki zapewnione przez rodzinę van der Decken, żeby znaleźć się u bram Fort Schoals Keep na ukrytej przed wzrokiem niemagicznych wyspie w archipelagu Isles of Shoals. Statki powrotne miały kursować przez całą noc, tak aby żaden z gości nie musiał czuć się niczym w pułapce, chociaż rzadko kiedy zdarzało się, by ktokolwiek wychodził przed północą.
Jeśli dana postać nie otrzymała zaproszenia, a pochodzi z Kręgu, należy zgłosić się w poniższym temacie z prośbą o wysłanie takowego.
Wielkie otwarcie
Wielkie otwarcie będzie prowadzone przez Mistrza Gry, a o rozpoczęciu wątku gracze zostaną poinformowani w poniższym temacie. Dopiero po wielkim otwarciu balu, zostaną otwarte inne lokacje umożliwiające rozpoczęcie gry w wydarzeniu. Wątek z Mistrzem Gry będzie mieć formę otwartego, co oznacza, że Mistrz Gry nie będzie odnosić się do większości działań postaci, opisując ogólną sytuację balu. Czas na odpis będzie wynosić około tygodnia, a postacie będą mogły wymienić między sobą dowolną liczbę postów.
Stylizacje podkręcane szczyptą magii
Motyw przewodni tegorocznego wydarzenia nosi jakże tajemniczą nazwę „Po zmroku w Cripple Rock”. Abstrakcyjne podejście do tematu najczęściej Krąg odbierał w najlepszy sposób, znajdując sobie w trakcie tej jednej nocy powody do rozrywek. Zwierciadło, naturalnie obstawiło cały czerwony dywan, przy głównym wejściu do budynku i miało się nie zawahać, by obsmarować w periodyku tych, którzy nie poradzą sobie ze stylizacją. Dziennikarze nie mieli wstępu do środka, to też ten jeden moment był dla nich największą pożywką.
Każdy z zaproszonych dostał informację, że na balu w tym roku miały królować maski. Każdy, kto znał się chociaż trochę na modzie i konwenansach, winien wiedzieć, że nie chodziło bynajmniej o zakrycie twarzy, a wyraz własnej osobowości i względną anonimowość, pozwalającą poużywać sobie w doborowym towarzystwie. Esencją było dobranie ozdoby na twarz, która powinna spiąć całą stylizację w spójność.
Maski wcześniej można było zamówić u kilku rzemieślników, znajdujących się na liście dostarczonej przez Beatrice Laffite. Wybór zwierzęcia miał być zależny od nikogo więcej niż noszącego maskę czarownika. Plotki, którymi żyła cała socjeta, jasno wskazywały, że najbardziej cenione są magiczne bestie. W tym roku w top liście uplasowało się 8 rodzajów masek z różnych materiałów.
- Rodzaje masek:
- 1. Maski z elementami kinetycznymi
Maski te zakrywają całą twarz i są wyposażone w ruchome elementy, takie jak baty skrzydeł ptaka lub migoczące anteny owada, które poruszają się dzięki subtelnym ruchom głowy noszącego. Ich mechaniczne, ale płynne ruchy tworzą iluzję, że maska jest żywym stworzeniem.
2. Maski transformacyjne
Unikalne maski, które zakrywają twarz, ale mają modułowe elementy, które można przekształcać lub dostosowywać, zmieniając wygląd maski w ciągu wieczoru. Mogą one naśladować proces metamorfozy zwierzęcej, na przykład zmieniając się z postaci larwalnej w pełni rozwiniętą motyla, oferując noszącym możliwość „ewolucji” swojego alter ego podczas balu.
3. Maski z efektem glow-in-the-dark
Te maski wykorzystują fluorescencyjne lub fosforyzujące farby do stworzenia niesamowitych efektów w ciemności. Mogą one przedstawiać surrealne, świetliste oczy zwierząt lub eteryczne, świecące wzory, które pulsują i zmieniają się w rytm muzyki lub pod wpływem temperatury ciała.
4. Maski z tkaniny i koronki
Będąc wykonane z ażurowej koronki, delikatnej siatki lub innych przezroczystych tkanin, które zasłaniają twarz, jednocześnie pozwalając skórze oddychać, są najbardziej delikatnymi i przez to najczęściej wybieranymi przez kobiety. Mogą być haftowane lub ozdobione perłami i cekinami, tworząc szczegółowe zwierzęce portrety lub surrealistyczne ich wersje.
5. Maski z naturalnych materiałów
Te ekologiczne maski są tworzone z naturalnych materiałów, takich jak drewno, liście, pióra, a nawet cienkie plasterki kamienia. Mogą one przybierać formę zwierząt leśnych, ptaków lub mitycznych stworzeń, z naciskiem na teksturę. Naturalne materiały mogą być również malowane lub lakierowane, aby dodać kolorów i głębi, tworząc maski, które są jednocześnie prymitywne i wyrafinowane.
6. Maski z elementami świetlnymi LED
Najczęściej wybierane przez najmłodszych członków Kręgu, którzy mogą pochwalić się wiekiem nastoletnim. Te nowoczesne maski integrują cienkie, elastyczne paski LED, które mogą zmieniać kolory lub pulsować w określonych wzorach. Można je dostosować do tworzenia efektów takich jak migające oczy zwierząt, elektryzujące aura wokół maski, czy dynamicznie zmieniające się motywy, dodając technologicznego czaru do klasycznego elementu balu.
7. Maski z elementami lustrzanymi
Maski te wykorzystują małe, fragmentaryczne kawałki luster lub błyszczącego metalu, które są precyzyjnie umieszczone, aby tworzyć zwierzęce motywy lub abstrakcyjne, surrealne wzory. Odbijają one światło i otoczenie, rozmywając granicę między noszącym a środowiskiem balu.
8. Maski z kryształowymi akcentami
Te eleganckie maski rzadko zasłaniają całą twarz, skupiając się raczej wokół oczu. Są wykonane z delikatnych metalowych opraw, ozdobione kryształami, szkłem lub lśniącymi kamieniami, imitującymi oczy, zęby lub inne cechy zwierzęce. Kryształy mogą być ułożone tak, aby tworzyły zwierzęce wzory lub abstrakcyjne, surrealne kształty, łapiące światło i odbijające je w hipnotyzujących wzorach.
Drinki
Przez cały czas trwania balu, pomiędzy gośćmi przechadzają się kelnerzy, którzy na srebrnych tacach roznoszą wszelakie drinki. Drinki można wylosować z tacy, sięgając po nie dłonią, ale jest to wybór całkowicie losowy. Wykorzystujemy do tego kość k20 (kością można rzucić w kostnicy, a następnie odnieść się w poście). Wszystkie drinki mają swoje magiczne właściwości, które łatwo zapadną gościom w pamięć. Drinki można losować we wszystkich lokacjach w środku fortu (oprócz salonu cygarowego) z zastrzeżeniem, że postać jest w stanie wypić jeden drink na turę. Gości prosimy o rozsądne gospodarowanie własnym stanem upojenia.
Wszystkie drinki z poniższej listy można dowolnie wybrać przy barze, gdzie nie istnieje konieczność rzutu kością.
- Karta drinków:
1. Szał biesa
Podany w klasycznym smukłym kieliszku wykonanym z ciemnego szkła z delikatnymi rubinowymi akcentami przy brzegu. Drink jest oparty na rzadkim importowanym czerwonym absyncie, wzbogacony o esencję z gorzkiej czekolady i pikantnych przypraw. Jest intensywnie ostry, ale niewymagający popijania. Pobudza emocje, sprawiając, że stajesz się wyjątkowo żywy i ognisty w dyskusjach. Powinieneś uważać, żeby nie dać się ponieść emocjom i nie wywołać niepotrzebnego chaosu.
2. Rozdwojony
Podawany w ciekawym dwukomorowym szklanym kieliszku, który sprawia, że dopiero po wypiciu pierwszej części, otwiera się druga. Pierwsza warstwa to srebrna importowana tequila, natomiast druga to intensywny w smaku likier śliwkowy, który całkowicie zmienia smak w ustach, zabijając intensywność czystego alkoholu. To słodko-kwaśna kompozycja z dominującą nutą śliwki. Ma swoje ciekawe efekty, jako że po wypiciu twój cień na kilka minut ożywa, stając się niezależnym, chociaż nieco figlarnym towarzyszem balu.
3. Piekielna rozkosz
Podany w wysokim kielichu z iryzującego kryształu, który zmienia barwy w zależności od kąta światła. To mikstura na bazie ekskluzywnego szampana, wzbogacona o esencję z egzotycznych kwiatów. Jej głęboko słodki smak intensyfikuje się w ustach. Potrafi wzmocnić zmysły do niezwykłych poziomów, powodując, że świat wokół nabiera intensywnych barw, muzyka staje się namacalna, a ty odczuwasz nawet najdelikatniejszy dotyk. Dodatkowo twoje oczy na kilka minut zmieniają barwy, mieniąc się tęczą.
4. Inkub
Podany w delikatnym, kobiecym kieliszku do martini, ozdobionym wtopionymi w szkło kryształkami i drobinkami. Drink jest na bazie różowego ginu, zmiksowany za likierem z dzikich jagód i szczyptą jadalnego złota. Jest słodki, ale wyczuwalna w nim jest nuta luksusowego ginu w tle. Swoją nazwę zawdzięcza niezwykłej aurze, jaką wywołuje wokół ciebie, sprawiając, że stajesz się niezwykle atrakcyjny dla wszystkich mężczyzn w pobliżu. Już po pierwszym łyku wokół ciebie zaczynają kręcić się adoratorzy, gotowi porwać do tańca.
5. Sukkub
Podany w niskiej szklance z rżniętego kryształu, która jest jeszcze cięższa, niż się wydaje. To drink na bazie starzonego bourbona z dodatkiem esencji waniliowej i dymnego scotcha. Jest głęboki i ziemisty, z wyczuwalnym bogactwem i subtelną nutą wanilii. Swoją nazwę zawdzięcza niezwykłej aurze, jaką wywołuje wokół ciebie, sprawiając, że stajesz się niezwykle atrakcyjny dla wszystkich kobiet w pobliżu. Już po pierwszym łyku wokół ciebie zaczynając kręcić się panny i mężatki, gotowe do rozmowy.
6. Gorączka sobotniej nocy
Podany w tzw. longu, lekkim i poręcznym. To energetyzująca mieszanka luksusowego białego rumu, soczystego soku z ananasa, świeżego soku cytrynowego z dodatkiem syropu grenadinę dla koloru. Jest orzeźwiająco słodki z tropikalnym akcentem. Czujesz, że nogi same niosą go w stronę parkietu, którego ma stać się prawdziwym królem, niczym John Travolta. Nie jesteś w stanie opanować się, by nie porwać do tańca pierwszej osoby, na którą wpadniesz po wypiciu drinka.
7. Syrenia laguna
Podany w eleganckim, smukłym kieliszku z niebieskiego szkła, zdobiony delikatnymi falami i kroplami wody. To przejrzysty błękitny napój z bąbelkami na bazie wódki, szampana i dodatku likieru blue curaçao oraz soku z limonki. Jest orzeźwiający i lekko słony, z wyraźnym wytrawnym i cytrusowym akcentem. Sprawia, że twój głos staje się czarująco melodyjny, idealny do śpiewu. Niestety ma też nieprzyjemny skutek uboczny, nieprzewidziany przez organizatorów. Twoja skóra wkrótce stanie się bardzo sucha, o ile nie napijesz się przynajmniej szklanki wody.
8. Stos piekielny
Podany w wyjątkowo dziwnym szkle, stylizowanym na płomienie, które okalają drink. Rzeczywiście, po dotknięciu szklanka wydaje się ciepła, chociaż intensywny czerwony koktajl w istocie jest odpowiednio zmrożony. Przygotowany na bazie pikantnej tequili z dodatkiem soku pomarańczowego i syropu chili. W przełyku wydaje się bardzo rozgrzewający, co szybko przekłada się na całe ciało. Czujesz uczucie rozgrzania od środka do tego stopnia, że musisz pilnować się, by nie zrzucić z siebie zbędnych warstw odzieży w poszukiwaniu chłodu.
9. Ogniste żniwa
Podany w grubym kieliszku z rżniętego kryształu, którego dziwny efekt sprawia wrażenie, jakby napój wewnątrz tlił się żarem. To mocny, złoty rum zmieszany z czarnym pieprzem i sokiem z limonki. Jest bardzo wyrazisty w smaku, sprawiając wrażenie, że nie będziesz w stanie pozbyć się go z języka jeszcze przez długi czas. Przez obsługę nazywany frywolnie najlepszym przyjacielem kucharza, jako że rozbudza w tobie niezwykły apetyt, skłaniając do skosztowania wszystkich dostępnych przekąsek. Niestety przy okazji tłumi kubki smakowe, które przestają odczuwać ostrość. Efekty zapewne poczujesz dopiero następnego dnia...
10. Histeria
Podany w delikatnym przezroczystym kieliszku na długiej i smukłej nóżce. To napój na bazie ginu z dodatkiem soku z agrestu i mocno schłodzonej herbaty ziołowej. Ma złożony smak, z kwaskowatym początkiem przechodzącym w ziołową goryczkę. Wzmacnia emocjonalną wrażliwość, prowadząc do gwałtownych zmian nastroju, od złości po smutek. Zdaje ci się, że wymagasz szczególnej uwagi i wsparcia otoczenia, ale efekt minie już po kilku minutach. Spróbuj w tym czasie nie narobić sobie wstydu...
11. 1666
Podany w stylowym snifterze, który doskonale leży zwłaszcza w dużej dłoni. To starzony bursztynowy koniak z dodatkiem kremowego irlandzkiego likieru, kilku kropli ekstraktu z wanilii dla głębi smaku oraz skórki pomarańczowej. To głęboki, bogaty i subtelny drink, który powinien ucieszyć najbardziej wysublimowane podniebienia. Wywołuje w tobie dziwne poczucie, jakby świat zwolnił, a cały dzisiejszy wieczór był zaledwie deja vu. Na myśl mogą ci wrócić wspomnienia z ostatnich balów, gdy ty poczujesz dziwną tęsknotę do przeszłości.
12. Młoda krew
Podany w wysokim i smukłym kieliszku, który podkreśla unikalny, niemal czarny kolor napoju. To niezwykłe połączenie importowanej czarnej wódki, soku z czarnej porzeczki oraz kilku kropli likieru pieprzowego. Ma intensywny i bardzo alkoholu smak, wzbogacony nutą słodyczy i pikantnego finiszu. Swoją nazwę wziął z obawy o przyszłość, bo to te zaczynają tobą targać, gdy tylko spoglądasz na osoby młodsze od siebie. Twój mózg nieświadomie przywołuje wrażenie, że obserwują cię duchy przodków i oceniają postępy przyszłych pokoleń.
13. Euforyczny
Podany w eleganckim kieliszku do szampana, dzięki czemu wzmacnia poczucie celebracji. To musujące wino wzbogacone sokiem z limonki dla orzeźwienia oraz syropem z kwiatu pomarańczy. W kieliszki pływają dwa jadalne złote płatki, które oprócz luksusu nie dodają mu smaku. Ma lekko słodką cytrusową świeżość i subtelne kwiatowe nuty, a alkohol w nim jest niemal niewyczuwalny. Możesz odczuć nagłe uczucie kuriozalnej radości, z faktu, że możesz ten wieczór spędzić pomiędzy innymi czarownikami. Każda twarz wydaj się bardziej przychylna, nic nie jest w stanie zagrozić dobrej zabawie.
14. Łapacz snów
Podany w wysokim przezroczystym kieliszku o lekko błękitnym zabarwieniu. To mieszanka niebieskiego likieru curaçao i białego rumu oraz kropel soku z ananasa i śmietanki dla złagodzenia tropikalnego smaku. Jest słodko-owocowy i kremowy, niemal gęsty. Zaczynasz odczuwać wpływ twoich marzeń na swoje życie i wydaje się, że za krótki moment jedno z nich się spełni. Wystarczy tylko wyciągnąć po nie dłoń. Jeśli do tej pory zastanawiałeś się nad podjęciem pierwszego kroku do celu — teraz jest na to czas.
15. Kochanka
Podany w eleganckim kieliszku do czerwonego wina, zdobionego drobinkami złota u krawędzi nóżki. To czerwone wino merlot, które służy jako baza dla likieru z czarnego bzu i soku z granatu. Starta na wierzchu ciemna czekolada dodaje dekadenckiego akcentu bogatym smakom zmysłowej słodyczy. Kochanka jest niemal jak afrodyzjak, gdy przez twoje ciało przechodzi dziwny prąd, promieniujący aż do lędźwi. Nie potrafisz opanować uczucia pożądania wobec jednej z osób znajdujących się w tym miejscu, ale tylko do ciebie zależy czy owo się spełni.
16. Bombowy finisz
Wyjątkowy drink podawany w wysokim przezroczystym kieliszku, w którym można obserwować taniec jadalnego konfetti, wypełniającego szklankę pomiędzy płynem. Ten stanowi biały rum i srebrny likier curaçao, który jest tam dla błysku zaskoczenia. Orzeźwienia dodaje sok z limonki i woda sodowa, która generuje w nim bąbelki. Niezależnie od tego, który to twój bal z kolei, atmosfera w tym miejscu może wydać ci się nieco zaskakująca, a nawet surrealistyczna. Efekt gry świateł jest na tyle intensywny, że może zakręcić ci się w głowie. Może warto oprzeć się o czyjeś ramie, aby nie stracić równowagi?
17. Gniew Lucyfera
Niewielki, ale solidny kieliszek to shot, pozwalający wypić całą zawartość na raz. Zawiera mocną wódkę i sok z żurawiny, który dodaje jej cierpkości. Kilka kropli ostrego sosu i kawałek tartego imbiru, sprawia, że shot ma ostry smak z wyraźnym i pikantnym finiszem. Nie możesz być pewien, czy tak organizatorka przewidziała sobie jego efekt, ale ogarnia cię głębokie uczucie irytacji. Niezależnie od tego, czy jest ono spowodowane faktem, że płynu było mało, kiepską rozmową, czy wstaniem z łóżka lewą nogą — za kilka minut irytacja może przerodzić się w prawdziwy gniew, o ile nie spróbujesz nad nią zapanować.
18. Racja Lilith
Podany w smukłym kieliszku do szampana, przez który można obserwować migoczące w środku jadalne złoto. Jego podstawę stanowi szampan oraz syrop z róży, które razem tworzą lekki, ale bogaty smak z delikatnymi kwiatowymi nutami. Jego efekt jest natychmiastowy, od razu przypominasz sobie, że zostałeś tutaj zaproszony nie bez powodu. Lekko narcystyczna pokusa zjawia się w twojej głowie, aby przypomnieć wszystkim, jak wiele znaczy twoje nazwisko w towarzystwie.
19. Żal Aradii
Podany w stylowej szklance typu highball, w której różowe tonacje subtelnie przyciągają uwagę. Subtelności dodaje mu różowy gin zmiksowany z sokiem z grejpfruta i tonikiem, a także kilkoma kroplami grenadiny, która plami drink. Ma lekko gorzki smak z delikatnie słodkawym finiszem. Prawdopodobnie nie bez powodu wydaje ci się, że wszyscy wokół patrzą tylko na ciebie, ale ich uśmiechy wcale nie są przychylne, a ironicznie. Nie masz pojęcia, co za to odpowiada, ale nieodparta potrzeba schowania się gdzieś minie dopiero za kilka stresujących minut.
20. Gilgotki
Podany w eleganckiej szklance typu flute, idealnej do musujących napojów. To zabawna mieszanka orzeźwiającego musującego szampana, likieru z melona i cydru jabłkowego. Wszystko kończy kropla likieru z chili, która dodaje niespodziewanego pikantnego zakończenia, a kieliszek zdobi świeża truskawka na brzegu szkła. Dopiero w trakcie picia go dojdzie do ciebie, że prawdopodobnie w środku znalazł się jeszcze inny rodzaj alkoholu, który właśnie spłynął w dół twojego gardła, bo rozmowa i otoczenie wydaje ci się wyjątkowo zabawne. Zabawne do tego stopnia, że nie jesteś w stanie powstrzymać żywego śmiechu, nawet jeśli temat nie jest przyjemny. Po kilku minutach będziesz w stanie zdusić go w sobie, ale dobry humor nie opuści cię przez dłuższą chwilę.
Ruletka
Gościom został udostępniony pokój, w którym mogą przeznaczyć swoje dolary na ryzykowną grę w ruletkę. Podobno wszelkie zyski dla kasyna zostaną przekazane na rzecz Kościoła Piekieł, co niewątpliwie jest szczytnym celem.
Gra dzieje się w czasie rzeczywistym, co oznacza, że do wątku można wejść w dowolnym momencie i opuścić go w dowolnym momencie, uznając obecność innych postaci w lokacji. Wątek jest stale nadzorowany przez Mistrza Gry, który go prowadzi. Wszyscy gracze mają 72h od posta Mistrza Gry na dodanie swoich postów, w innym wypadku uznaje się, że rezygnują z udziału w danej rundzie. Ze względu na ciągłość wątku, pokój do ruletki otworzy się 6 maja i zostanie zamknięty 30 czerwca. Gra w ruletkę fabularnie będzie odbywać się przez godzinę od 22 do 23.
O otwarciu wątku Mistrz Gry poinformuje w poniższym temacie.
Kapliczka
Rocznica podpisania karty Magicznej Rady to nie jedyna okazja w tym szczególnym dniu. Czarownicy od lat świętują 30 kwietnia jako Noc Walpurgii, w której trakcie płonie rytualny ogień. Chociaż balowemu ogniu daleko rozmiarem do tego, który płonie w Cripple Rock, również został on poświęcony przez kapłanów, a wszyscy zaproszeni goście mają niezwykłą okazję odbyć przy nim własne modlitwy i momenty zadumy. Rozpalony w wielkiej misie znajduje się w pobliskiej kapliczce, do której z fortu prowadzi krótka droga wyrównaną ścieżką. Ponoć ten ogień ma moc dotarcia aż do samych Piekieł, dlatego czarownicy powierzają mu swoje troski, prośby i podzięki, wypisując je na kartkach i paląc w ogniu. Istnieje też przesąd, że ten, kto odpali knot świecy od ogniska i doniesie ją do domu, ten zyska specjalną łaskę od samych Piekieł.
Za przygotowanie intencji na kartce, spalenie jej w ogniu Walpurgii, oraz modlitwę do Piekielnej Trójcy (bądź jej wybranej części) można otrzymać 10 punktów doświadczenia, lub dodatkowe 25 punktów Credo. Opowiadanie winno mieć minimum 800 słów, a jeśli gracz zdecyduje się poprowadzić wątek, ten powinien mieć długość minimum 5 postów fabularnych na 250 słów.
- Kod:
[b]MODLITWA[/b]
[b]Postać odmawiająca modlitwę: [/b]
[b]Link do opowiadania/zakończonego wątku:
[b]PD/Credo: [/b] 10 PD lub 25 Credo (tylko w przypadku postaci należących do kowenów)
Natomiast za odpalenie knota świecy od ognia Walpurgii i wyrzucenie właściwego wyniku na kości, odpowiadającego za doniesienie świecy do domu, przysługują nagrody w postaci obniżonych progów trudności rytuałów dotyczących lokacji na okres fabularnego tygodnia. Wyrzucenie właściwego wyniku i post zawierający przeniesienie świecy do zapakowania należy zgłosić za pomocą poniższego kodu:
- Kod:
[b]RYTUALNY OGIEŃ[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Wyrzucony wynik: [/b]
[b]Link do opowiadania/zakończonego wątku: [/b]
Miłosne schadzki
Noc Walpurgii, tańce i słodkie drinki to zwiastun ciepłej wiosny, a wiosna nieodłącznie kojarzą się z miłością. Miłością romantyczną, ale też miłością braterską, miłością przyjacielską – miłością łączącą czarowników. Nawet najbardziej zwaśniony rody są w stanie bawić się do białego rana i zasiadać przy jednym stole. W forcie Schoals Keep organizatorzy przewidzieli miejsca, w których można odpocząć od zgiełku, ciesząc się towarzystwem tej drugiej osoby. Albo kilku osób, przecież nikt nie powiedział, że korzystać z atrakcji można tylko parami.
W ogrodzie labirynt, w którym pary mogły liczyć na intymne chwile, w których nawet najśmielsi plotkarze nie byliby w stanie ich podsłuchiwać. Ponadto ukryto tam wiele świec rytualnych, które mogły służyć nie tylko późniejszym praktykom, ale też rozświetlić to urocze miejsce.
Tym, którzy nie wstydzili się własnych amorów, zaoferowano wyjście na przestronny taras, by wspólnie wziąć udział w pokazie magii świetlnej, chociaż nie było to miejsce przeznaczone tylko dla par. Równie często można spotkać tam czarowników, którzy zwyczajnie oddają się przyjemnościom obcowania ze świecącymi wybuchami.
Nie sposób było zapomnieć o jednej z salek muzycznych, w której rozstawiono zaklęte instrumenty, niemal natychmiastowo tworzące melodie dedykowaną tym, którzy chcieli się skupić na dźwiękach lub rozkoszować tańcem.
Drobne przyjemności
Czym byłoby wystawne przyjęcie bez odrobiny alkoholu? Oprócz drinków, które zatrudnieni kelnerzy na tacach roznosili po wszystkich pomieszczeniach fortu, przygotowano też bar. To tam czarownicy mogli zamówić konkretne alkohole, a także pogrążyć się w przyjemnej rozmowie.
Nie mogło zabraknąć prawdziwego salonu cygarowego, wypełnionego gęstym i ciężkim dymem, który znalazł swoich amatorów. Chociaż znaczna przewaga osób w towarzystwie była płci męskiej, nikt nie miał zamiaru zabraniać wstępu kobietom. Zwłaszcza tym odważnym, by spróbować ekskluzywnych smaków.
Chociaż na bal nie byli zaproszeni milusińscy, w deserowni ciężko było o samotność. To miejsce upodobały sobie zwłaszcza starsze panie, plotkujące przy stoliczkach. Amatorzy słodkości mogli znaleźć tam prawdziwy raj. Wystarczyła drobna prośba do cukierników, by otrzymać ciasta pełne magii.
Pomoce międzyludzkie
Podobno nie ma nic piękniejszego i bardziej podkreślającego jedność z drugim człowiekiem niż zwykła pomoc. Chociaż przedstawiciele Kręgu nieczęsto robią coś bezinteresownie, nie sposób przecież stwierdzić, że każdy z obecnych jest człowiekiem samolubnym do szpiku kości.
Jeśli widzisz, że ktoś z Twoich bliskich (a może nawet nieznajomy?) jest w potrzebie – podejdź i mu pomóż! Aby móc rozliczyć ten punkt wydarzenia, rozegraj minimum 3 wątki, w których pomagasz bądź przyjmujesz pomoc od drugiego czarownika.
Sposób wykonania tego zadania jest dowolny. Może to być pomoc przy założeniu rytuału, przygotowanie posiłku, drobna przysługa z podwiezieniem gdzieś, pomoc przy załatwianiu interesów, albo ofiarowanie czegoś. Warunkiem jest, iż gest musi być bezinteresowny, co oznacza, że za przysługę nie należy pobierać nagrody pieniężnej.
- Kod:
[b]POMOCE SĄSIEDZKIE[/b]
[b]Postać: [/b]
[b]Postacie biorące udział: [/b]
[b]Linki do zakończonych wątków: [/b]
Zasady:
1. Wszystkie daty wątków powinny odbywać się w dniach 30 kwietnia 1985 (wtorek), z wyjątkiem pomocy sąsiedzkich, które rozgrywać można w czasie trwania całego fabularnego maja.
2. Nie obowiązują zapisy na wydarzenie. W wydarzeniu mogą wziąć udział wszystkie zaproszone postacie magiczne, pod warunkiem że nie biorą udziału w wydarzeniu Noc Walpurgii. Jeśli dana postać jest aktywna i nie otrzymała zaproszenia, a pochodzi z Kręgu Hellridge lub Salem, należy zgłosić się w poniższym temacie z prośbą o wysłanie takowego.
3. Za udział w wydarzeniu będzie przysługiwać osiągnięcie specjalne warte 10 PD.
4. W wydarzeniu obowiązuje zasada o multilokacji, co znaczy, że postać może jednocześnie przebywać w wielu lokacjach na terenie gry. Gracze zobowiązani są samodzielnie dbać o swoje ramy czasowe wątków.