Sklep ezoterycznyLittle Poppy Has a Little Problem
Jak na szeroką i długą ulicę handlową, sklep ezoteryczny był całkiem nowym przedsiębiorstwem, ale cieszył się ogromną popularnością szczególnie wśród młodzieży. Wśród tej magicznej młodzieży szczególnie, ale przecież nikt nie chodzi z pentaklem na wierzchu, więc ciężko takich rozpoznać, prawda?Wyjątkiem może być para nadzwyczajnych fanów obecnie prosperującego przedsiębiorstwa, która z pen taklami się nie kryła. Widać było je pobłyskujące na koszulkach i piersiach, gdy wychodzili z samochodu.
— Na pewno nie powinniśmy założyć kominiarki? – spytała cicho kobieta, gdy wraz z mężczyzną przechodzili w stronę drzwi.
— Kochanie, o tej porze nikogo tutaj nie będzie – rzucił mężczyzna, przez krótką chwilę przyglądając się drzwiom wejściowym z podejrzliwością.
— Podobno mają tutaj zajebiste kadzidełka – westchnęła kobieta.
— Weźmiesz sobie tyle kadzidełek, ile będziesz chciała, skarbie – mówił mężczyzna, nie patrząc już na swoją towarzyszkę, bo mamrotał zaklęcia, po których zamek odpuścił i nie stawiał już żadnego oporu. Drzwi stanęły przed nimi otworem, a para z chęcią zaopiekuje się kasą. I działem z kadzidełkami.
Mechanika
Wątek musi mieć miejsce między 15, a 25 kwietnia.
Po wejściu do wątku przez pierwszą postać druga i każda kolejna ma równo 48h od posta pierwszego gracza, żeby dołączyć. Po wejściu do lokacji wszystkie posty musi dzielić maksymalnie 48h. Po przekroczeniu tego terminu lokacja staje się wolna i mogą do niej wejść inne postacie.
Pierwszeństwo 72h do pojawienia się w lokacji ma Niles Barlowe i wszystkie postacie pracujące lub blisko związane ze sklepem ezoterycznym Hello&Good bye.
Orientacja
Postacie orientują się w sytuacji i decydują na interwencję. Ten etap może trwać 1 lub 2 kolejki, w których może dojść do ataku z zaskoczenia na NPC. Po upływie 2 kolejek NPC orientują w sytuacji i atakują postacie.
Walka
Na tym etapie, tuż po pierwszym ataku postaci na NPC lub w 3 turze wątku dochodzi do walki. Walka ze strony postaci NPC będzie trwać aż do ostatniej kropli krwi lub do powstrzymania NPC przed dalszym atakiem. Bandyci nie zmienią zdania niezależnie od przekonywania ich, uznając sytuację za konieczną do doprowadzenia do końca.
Atakami NPC postacie mogą kierować w swoich postach lub poprosić o pomoc Zjawę. Walkę można stoczyć w Kostnicy lub w postach. W każdej turze postacie lub Zjawa rzucają kością k100 na powodzenie ataków i obrony postaci NPC, zgodnie z mechaniką magicznych pojedynków. O celu ataku postaci NPC można zdecydować samodzielnie lub rzucać kością określając z tą pomocą ofiarę.
Statystyki NPC:
Vernon:
punkty życia: 120
magia odpychania: 15
siła woli: 15
Rzuca z pętli czary: Suffocamagis, Membrana i Magilamina oraz broni się zaklęciami: Ordinatio i Ordinatio Magnus, gdy jest taka potrzeba.
Melody:
punkty życia: 120
magia iluzji: 25
magia odpychania: 5
Rzuca w pętli czary: Sonolique, Para Bellum i Nonpulmonis oraz broni się zaklęciem: Ordinatio, gdy jest taka potrzeba.
Walka kończy się na 3 możliwe sposoby:
a) Ucieczka/wycofanie/unieszkodliwienie postaci graczy. W przypadku pż postaci graczy równego 0 dochodzi do omdlenia.
b) Zabicie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 0.
c) Unieszkodliwienie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 30 lub mniej.
Gracze mogą samodzielnie nakreślać środowisko i dodatkowe przeszkody czyhające na nich w zakamarkach sklepu.
W trakcie walki należy korzystać z mechaniki pojedynków magicznych.
Zakończenie walki
Po zakończonej walce należy należy zgłosić się do Mistrza Gry odpowiedzialnego za wątek (Judith) z prośbą o ingerencję.