Sklep muzycznyLittle Poppy Has a Little Problem
Właściciel sklepu muzycznego Two Steps From Hell nie musiał narzekać na mały ruch. Jego interes cieszył się ogromnym zainteresowaniem, być może ze względu na specjalne podejście do specjalnych życzeń klientów. Nieraz znalazło się coś niezwykłego pod ladą, nie tylko wyczekiwanego i poszukiwanego, ale i cennego.W sklepie muzycznym Two Steps From Hell nie było więc małego ruchu i zawsze wylewała się z niego zadowolona klientela – ale nie w nocy. Sklep kończył funkcjonowanie około godziny dwudziestej pierwszej, ale tego dnia około godziny dwudziestej czwartej pojawili się dwaj bardzo niecierpliwi klienci.
— Te kasety pod ladą mogą być warte fortunę — rzucił jeden z mężczyzn, gdy wyskakiwał z białego vana zaparkowanego tuż przy ulicy, praktycznie przed wejściem do sklepu.
— Glenda szuka jednej płyty, może będzie miała prezent na urodziny — mruknął drugi, gdy stanęli obok siebie za vanem, przed drzwiami do zamkniętego i wyciemnionego sklepu.
Ubrani byli na czarno, a po ich wyprostowanych sylwetkach można było się spodziewać, że są młodzi, na oko około dwudziestu lat. Na twarz naciągnęli kominiarki, ale spod nich tuż na obojczykach wystawały przydługie kosmyki włosów – u jednego czarne, u drugiego brązowe. Spod bluz widoczne były pentakle. Gdy jeden w kilku zaklęciach otwierał drzwi do sklepu, drugi stał na straży i rozglądał się, choć wzrokiem jakby zamyślonym. Po chwili już dostawali się do środka, swoje kroki chętnie kierując tak w stronę lady, jak i zbiorów dostępnych dla klientów.
Mechanika
Wątek musi mieć miejsce między 15, a 25 kwietnia.
Po wejściu do wątku przez pierwszą postać druga i każda kolejna ma równo 48h od posta pierwszego gracza, żeby dołączyć. Po wejściu do lokacji wszystkie posty musi dzielić maksymalnie 48h. Po przekroczeniu tego terminu lokacja staje się wolna i mogą do niej wejść inne postacie.
Orientacja
Postacie orientują się w sytuacji i decydują na interwencję. Ten etap może trwać 1 lub 2 kolejki, w których może dojść do ataku z zaskoczenia na NPC. Po upływie 2 kolejek NPC orientują w sytuacji i atakują postacie.
Walka
Na tym etapie, tuż po pierwszym ataku postaci na NPC lub w 3 turze wątku dochodzi do walki. Walka ze strony postaci NPC będzie trwać aż do ostatniej kropli krwi lub do powstrzymania NPC przed dalszym atakiem. Bandyci nie zmienią zdania niezależnie od przekonywania ich, uznając sytuację za konieczną do doprowadzenia do końca.
Atakami NPC postacie mogą kierować w swoich postach lub poprosić o pomoc Zjawę. Walkę można stoczyć w Kostnicy lub w postach. W każdej turze postacie lub Zjawa rzucają kością k100 na powodzenie ataków i obrony postaci NPC, zgodnie z mechaniką magicznych pojedynków. O celu ataku postaci NPC można zdecydować samodzielnie lub rzucać kością określając z tą pomocą ofiarę.
Statystyki NPC:
Darin:
punkty życia: 120
magia odpychania: 20
siła woli: 10
Rzuca z pętli czary: Celer, Dolorarcana i Spiculum oraz broni się zaklęciami: Ordinatio i Ordinatio Magnus, gdy jest taka konieczność.
Gregg:
punkty życia: 120
magia wariacyjna: 15
siła woli: 15
Rzuca w pętli czary: Aliquo, Columbapacis i Gorgona oraz broni się zaklęciem: Securus, gdy jest taka konieczność.
Walka kończy się na 3 możliwe sposoby:
a) Ucieczka/wycofanie/unieszkodliwienie postaci graczy. W przypadku pż postaci graczy równego 0 dochodzi do omdlenia.
b) Zabicie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 0.
c) Unieszkodliwienie postaci NPC, zniżając ich wartość punktów życia do 30 lub mniej.
Gracze mogą samodzielnie nakreślać środowisko i dodatkowe przeszkody czyhające na nich w zakamarkach sklepu.
W trakcie walki należy korzystać z mechaniki pojedynków magicznych.
Zakończenie walki
Po zakończonej walce należy zgłosić się do Mistrza Gry odpowiedzialnego za wątek (Judith) z prośbą o ingerencję.