Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Pomożecie? Pomożemy!



26 lutego Saint Fall i jego okolice nawiedziła seria katastrof. W magicznej dzielnicy Deadberry wybuchł ogromny pożar, który strawił plac Aradii i część głównej ulicy. Uszkodzone zostały również sale miejscowego uniwersytetu - kilka auli zostało całkowicie zalanych... krwią. Okoliczności tych wydarzeń nie są do końca jasne. W nadmorskiej miejscowości Maywater zawaliła się główna droga portu, która pełni funkcję łącznika prowadzącego do promenady i mostu. Niektóre drzewa zostały wyrwane z korzeniami, ale w okolicy nie odnotowano ofiar śmiertelnych. Dotknęło to również Cripple Rock i części Rezerwatu Bestii, a fragment lasu zatonął w wyniku bezprecedensowo silnych wstrząsów, które miały miejsce w okolicy.
Władze regionu twierdzą, że teraz jest idealny czas na integrację społeczności i zachęcają wszystkich do wspólnej pracy nad odbudową tych części Hellridge.
To co? Pomożecie?

Wydarzenie ma formę eventu ogólnoforumowego, a dołączenie do niego jest możliwe bez wcześniejszych zapisów. Nieplanowane są ingerencje mające zagrozić życiu lub zdrowiu postaci, a wątki mogą mieć miejsce przez cały czas trwania okresu fabularnego.
Celem wydarzenia jest naprawa uszkodzonych części miasta i doprowadzenie Saint Fall i jego okolic do porządku przed Nocą Walpurgii, która odbędzie się 30 kwietnia, w przyszłym okresie fabularnym. W przypadku niezlikwidowania wszystkich szkód może to mieć wpływ na fabułę główną miasta.

Mechanika wydarzenia


Wydarzenie ma formę wątków i opowiadań samodzielnie rozgrywanych przez zainteresowane postacie. Nie istnieje konieczność zgłaszania się z chęcią napisania takiego wątku, ale po zakończeniu go, należy ten fakt zgłosić w poniższym temacie zgodnie z podanym poniżej kodem. Wątki rozgrywane w ramach wydarzenia powinny mieć miejsce w dowolnej lokacji w danej dzielnicy lub obszarze.
Każdy z zakończonych wątków będzie wart 10 PD, a opowiadanie (minimum 800 słów fabularnych bez adnotacji) 5 PD.

Takie wątki i opowiadania można rozliczyć też jako opowiadania z wykonywaniem zawodu, jeśli wpisują się w wykonywany przez postać zawód (zgodnie z zasadami rozliczania wątków i opowiadań z wykonywaniem zawodu).

Przy odpowiednich dzielnicach zostały rozpisane zadania, które są konieczne do zrealizowania, żeby można było mówić o ukończeniu budowy. Nie mają one ograniczeń etapowych i można rozgrywać je równolegle. Większość z nich nie będzie też miała bezpośredniego wpływu na siebie nawzajem.
Część zadań ma w nawiasie określone wymagania do rozegrania danego wątku.
Każde zadanie może być interpretowane i rozegrane na wiele sposobów z zachowaniem jego ogólnego sensu, odpowiadającego wymaganiom danego obszaru. Przykładowo wsparcie lokalnych przedsiębiorców w Deadberry może dotyczyć też zbiórki funduszy w dolarach, a odbudowanie zniszczonej części ogrodzenia Rezerwatu Bestii może być zarówno w formie murowanej, jak i drewnianej, albo nawet drutu.

Każdy obszar ma w nawiasie określoną liczbę punktów, które muszą zostać zdobyte, aby można było mówić o ukończeniu przedsięwzięcia. Każdy wątek będzie wart 3 punkty, a opowiadanie na minimum 800 słów 1 punkt.
W przypadku, w którym nie wszystkie zadania zostaną wykonane, ale potrzebna pula punktów obszaru zostanie przekroczona, będzie można mówić o ukończeniu przedsięwzięcia. Wykonanie wszystkich zadań i przekroczenie puli punktów obszaru w danym regionie będzie uprawniało postacie biorące udział w odbudowie danego obszaru do odbioru specjalnego osiągnięcia wartego 10 PD.

Wszystkie akcje mechaniczne podjęte w ramach tego wydarzenia muszą być rozegrane zgodnie z obowiązującą mechaniką, np. rzucanie czarów, przeprowadzanie rytuałów itp.

Kod:
[b]Postacie biorące udział w wątku: [/b]
[b]Nazwa obszaru: [/b]Deadberry/Maywater/Cripple Rock/Uniwersytet
[b]Numer zadania: [/b]
[b]Linki do wątków lub opowiadań: [/b]

Deadberry (31/36)


Magiczna dzielnica mieszcząca się przy granicy starego miasta w Saint Fall ucierpiała przede wszystkim w wyniku pożaru, który objął Plac Aradii przed Kościołem Piekieł oraz część głównej ulicy. W Deadberry panuje ograniczenie co do ruchu samochodów, ze względu na ukrycie tego miejsca przed wzrokiem niemagicznych członków społeczeństwa, wiec pomoc w tej części miasta jest szczególnie potrzebna, zwłaszcza w obliczu zbliżającego się największego sabatu czarownic na świecie.

Zadania:

1. Oczyszczenie zgliszczy Piwniczki na Głównej Ulicy.
2. Oczyszczenie Placu Aradii.
3. Transport kostki brukowej, cegieł, drewna i dodatkowych materiałów budowlanych.
4. Wsparcie duchowe, merytoryczne i emocjonalne lokalnych przedsiębiorców (tylko dla przedstawicieli Kręgu i kapłanów Kościoła Piekieł).
5. Wsparcie medyczne dla poszkodowanych (tylko dla medyków i znachorów).
6. Konsultacje historyczne na temat architektury dzielnicy (minimum II poziom historii lub architektury).
7. Renowacja zabytków i pomników (minimum II poziom rzeźbiarstwa, malarstwa, projektowania, rysunku lub innej manualnej zdolności).
8. Zabezpieczenie terenu rytuałami.

Maywater (6/24)


Portowa wieś nad Oceanem Atlantyckim pozostaje obecnie całkowicie zamknięta dla niemagicznych decyzją rodziny van der Decken. Najbardziej ucierpiała tu ulica Portowa będąca podstawowym łącznikiem z portem, promenadą i molo. Teren jest zabezpieczony tymczasowo, ale decyzją nestora przebywać na nim mogą tylko pełnoletni czarownicy.

Zadania:

1. Usunięcie zerwanych pni drzew i gałęzi.
2. Oczyszczenie terenu z gruzów i uszkodzonego asfaltu.
3. Obsadzenie skwerku drzewami i krzewami (minimum II poziom przyrody (botaniki))
4. Analiza inżynieryjna terenu (minimum II poziom teorii magii lub majsterkowania).
5. Drobne naprawy okolicznych niemagicznych sklepików i kawiarni (minimum II poziom majsterkowania lub magii powstania).
6. Zabezpieczenie terenu rytuałami.

Cripple Rock (11/28)


Leśny teren Cripple Rock w wyniku trzęsienia ziemi został częściowo zniszczony, a okoliczne drzewa powyrywane z korzeniami. Dodatkowo doszło do uszkodzenia ogrodzenia Rezerwatu Bestii, co doprowadziło do zagubienia kilku dorosłych barghestów. Konieczna jest nie tylko troska o faunę regionu, ale też pochwycenie uciekinierów.

Zadania:

1. Usunięcie zerwanych pni drzew i gałęzi.
2. Oczyszczenie terenu z martwej roślinności.
3. Przekopanie ziemi pod zasadzenie nowych drzew i krzewów.
4. Sadzenie nowych drzew i krzewów (minimum II poziom przyrody (botaniki)).
5. Odbudowa zniszczonych części drewnianego ogrodzenia.
6. Zabezpieczenie rytualne terenu.
7. Pochwycenie uciekających barghestów (minimum II poziom przyrody (zoologii)).

Uniwersytet w Saint Fall (4/15)


Miejscowy uniwersytet, chociaż ucierpiał najmniej z reszty obszarów, wymaga szczególnej uwagi. Jedna z sal wykładowych na drugim piętrze została spalona, a korytarz prowadzący do biblioteki całkowicie oblany szkarłatną krwią. Na ten moment Czarna Gwardia zabezpieczyła teren przed niemagicznymi i we współpracy z policją wyłączyła tę część uniwersytetu z zajęć.

Zadania:

1. Oczyszczenie zgliszczy sali wykładowej.
2. Transport nowych krzeseł, ław i biurek do sali wykładowej.
3. Oczyszczenie pozostałości czerwonej krwi na korytarzu.
4. Współpraca z niemagicznymi przedstawicielami uniwersytetu i uspokojenie ich obaw (tylko dla przedstawicieli Kręgu i kapłanów Kościoła Piekieł)

Zasady:


1. Wszystkie wątki i opowiadania rozgrywane w ramach wydarzenia muszą mieć datę pomiędzy 1 marca a 29 kwietnia 1985 roku.
2. Wydarzenie nie zagraża życiu i zdrowiu postaci.
3. Nie obowiązują zapisy na wydarzenie, ale każdy ukończony wątek lub opowiadanie w ramach jednego zadania należy zgłosić w tym temacie z wykorzystaniem podanego powyżej kodu.
4. Wszystkie akcje mechaniczne podjęte w ramach tego wydarzenia muszą być rozegrane zgodnie z obowiązującą mechaniką.
5. Za udział w wydarzeniu będzie można otrzymać specjalne osiągnięcie warte 25 PD. Ponadto każdy zakończony wątek lub opowiadanie na minimum 800 fabularnych słów, napisane w ramach wydarzenia będzie warte odpowiednio 10 i 5 PD (rozliczanie indywidualnie).
6. Każdy wątek jest wart 3 punkty, a opowiadanie 1 punkt. Punkty są sumowane przy odpowiednich obszarach. Zdobycie liczby potrzebnych punktów (określonych w nawiasach przy każdym obszarze) będzie oznaczało sukces. Wszystkie postacie odbudowujące ukończony obszar otrzymają dodatkowe osiągnięcie specjalne warte 10 PD.
7. Wszelkie pytania dotyczące wydarzenia należy kierować do tematu FAQ, a w przypadku bardziej skomplikowanych osobistych kwestii bezpośrednio do Mistrzów Gry.
[ukryjedycje]
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Marvin Godfrey
WARIACYJNA : 13
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 198
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 2
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1225-marvin-godfrey#11975
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1258-marvin-godfrey#12593
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1259-marvin-godfrey#12595
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1257-poczta-marvina-godfreya#12592
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-dom-marvina
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1275-rachunek-bankowy-marvin-godfrey#12905
WARIACYJNA : 13
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 198
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 2
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1225-marvin-godfrey#11975
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1258-marvin-godfrey#12593
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1259-marvin-godfrey#12595
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1257-poczta-marvina-godfreya#12592
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-dom-marvina
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1275-rachunek-bankowy-marvin-godfrey#12905
Postacie biorące udział w wątku: Marvin Godfrey
Nazwa obszaru: Maywater
Numer zadania: 5
Linki do wątków lub opowiadań: Klik

Maywater +1
Marvin Godfrey
Wiek : 34
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : Złota rączka
Johan van der Decken
ANATOMICZNA : 1
ILUZJI : 3
NATURY : 8
ODPYCHANIA : 12
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 189
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 13
TALENTY : 2
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t220-johan-van-der-decken#516
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t501-johan-van-der-decken#2217
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t500-poczta-johana-van-der-deckena#2215
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f121-mainstay-mansion
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1051-rachunek-johana#9063
ANATOMICZNA : 1
ILUZJI : 3
NATURY : 8
ODPYCHANIA : 12
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 189
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 15
WIEDZA : 13
TALENTY : 2
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t220-johan-van-der-decken#516
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t501-johan-van-der-decken#2217
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t500-poczta-johana-van-der-deckena#2215
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f121-mainstay-mansion
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1051-rachunek-johana#9063
Postacie biorące udział w wątku: Johan van der Decken
Nazwa obszaru: Maywater
Numer zadania: 1 (Usunięcie zerwanych pni drzew i gałęzi.)
Linki do wątków lub opowiadań: opowiadanie

Maywater +1
Johan van der Decken
Wiek : 35
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : członek zarządu Flying Dutchman
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry

Podsumowanie


Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego — to hasło przyświecało czarownikom już od marca, gdy po potwornych zdarzeniach z końca lutego, w Hellridge zapanował chaos. Spalona część Deadberry, załamanie się ulicy Portowej w Maywater, płonąca sala wykładowa na uniwersytecie czy w końcu kompletne trzęsienie ziemi w Cripple Rock. Żeby naprawić te wszystkie zniszczenia, należało działać w kupie.

Najwięcej uwagi czarownicy poświęcili Deadberry. Znaczącym wydarzeniem była zbiórka rodziny Williamson. Ronald Williamson — kandydat na burmistrza Saint Fall — razem ze swoim rodem stanął na wysokości zadania, już na początku marca organizując wydarzenie na skalę całego miasta, w którym wzięła udział znaczna część przedstawicieli Kręgu, również ze zwaśnionych rodzin. Największe wsparcie otrzymali przedsiębiorcy, którzy uspokojeni przez najwybitniejsze nazwiska tego miasta, tłumnie zdecydowali się nie opuszczać Deadberry i wspólnie pracować na lepszą przyszłość. Uwadze mediów nie umknęło, że nawet najbogatsi przedstawiciele miasta nie wstydzili się chwytać za cegły, oczyszczając zgliszcza głównej ulicy. Już na początku marca magiczna część miasta zaczęła przypominać dawną siebie. W późniejszych tygodniach udzielano także konsultacji historycznych, a przedstawiciele Kręgu upewniali się, że podatnicy nieprzerwanie nie zamierzają opuszczać magicznej dzielnicy. W tym czasie założone wiele rytuałów, które miały ochronić Deadberry przed ponownymi kataklizmami.

Czarownicy w marcu i kwietniu nie porzucili także innych części miasta. Chociaż uniwersytet nie uległ znacznym zniszczeniom, konieczna była pomoc w sprzątaniu zgliszczy oraz rozlanej tam krwi. Walka z ubezpieczycielami miała okazać się znacznie łatwiejsza ze wsparciem prawnym, ale wciąż pozostało wiele pracy. Pojawiły się plotki o obcięciu funduszy, zwłaszcza Tajnym Kompletom, ale do tej pory nikt ich nie potwierdził, a władze uczelni zapewniają, że to bzdura.

W Maywater dało się odczuć wpływ rodziny van der Decken, która bez zawahania zabrała się za nawet najbardziej prozaiczne i proste zadania. Ulica Portowa powoli zaczynała odżywać, ale pomimo zamknięcia całego centrum na niemagicznych, temu miejscu daleko było do świetności. Zbliżający się wielkimi krokami sezon letni pozostawał zagrożony, a pośród okolicznych mieszkańców powoli dało się słyszeć głosy o problemach finansowych.

Cripple Rock, które przeszło drastyczne trzęsienie ziemi, mierzyło się z problemami nie tylko logistycznymi, ale też... zwierzęcymi. Ucieczka barghestów spędzała sen z powiek rodziny Lanthier, ale dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu Carterów udało się pochwycić część zwierząt. Niestety w okolicy coraz częściej pojawiły się plotki, że zniknęło wiele szczeniąt. Każdy znawca bestii musiał doskonale zdawać sobie sprawę, jakie szkody mogą wyrządzić te zwierzęta w nieodpowiednich rękach. Ogromną wagę przyłożono do flory lasu, gdzie między innymi dzięki rodzinie Carter zostały uprzątnięte połamane gałęzie, a także posadzone nowe drzewa. Na salonach plotkowało się o możliwym zakończeniu waśni pomiędzy rodami, ale obydwaj nestorzy stanowczo zaprzeczali pogłoskom.

Hellridge potrzebowało jeszcze wiele czasu i pracy, aby wrócić do swojej świetności. Zbliżająca się Noc Walpurgii, która ściągała w okolice turystów z całego globu, miała zostać ograniczona, co martwiło przedsiębiorców z okolicy. Władze Kościoła w trakcie mszy wzywały wiernych do wspólnej pracy na rzecz odbudowy miasta. Pojawiały się plotki z Salem, wedle których Krąg Hellridge przestał panować nad okolicą. Dla obecnego burmistrza Elberta Adamsa działało to na niekorzyść. Jego kontrkandydat — Ronald Williamson — uwzględniał ten fakt w kampanii wyborczej, zdobywając coraz szersze względy czarowników.

Rozliczenie:


Osiągnięcie Wyniosłem śmieci warte 25 PD, zdobywają wszystkie osoby z listy poniżej. Ponadto zostały przyznane dodatkowe punkty doświadczenia zgodnie z ilością napisanych wątków i opowiadań.

25 PD
Annika Faust

20 PD
Barnaby Williamson, Cecil Fogarty, Charlotte Williamson, Judith Carter, Sebastian Verity

15 PD
Benjamin Verity II, Johan van der Decken, Marvin Godfrey

10 PD
Audrey Verity, Aurelius Hudson, Ethan Carter, Hugo Devall, Imani Padmore, Jack Remington, Lotte Overtone, Lyra Vandenberg, Maurice Overtone, Oscar Nox, Penelope Bloodwroth, Richard Williamson, Roche Faust, Ronan Lanthier, Sandy Hensley, Valentina Hudson, Valerio Paganini, Vittoria L'Orfevre, Wendy Paterson

5 PD
Frank Marwood, Orestes Zafeiriou
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej