Witaj,
Mistrz Gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t58-budowanie-postaci
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t179-listy-do-mistrza-gry
First topic message reminder :

Rozwój fabularny i zakupy

Podstawową walutą obowiązującą na forum są punkty doświadczenia. Punkty doświadczenia można wymieniać na dowolne przedmioty ze sklepu Mistrza Gry bez konieczności pisania fabularnych postów z dokonywaniem owych zakupów. Dodatkowo służą one do rozwoju fabularnego postaci, takiego jak wykupywanie punktów statystyk lub umiejętności.

Każda postać na start otrzymuje 100 punktów doświadczenia do wydania na przedmioty lub surowce w Sklepie Mistrza Gry. Niewykorzystane punkty zostają dopisane do ogólnych punktów doświadczenia postaci i można w późniejszym czasie wykorzystać je w ramach zakupów lub rozwoju fabularnego. Post w ramach zakupów z poziomu karty postaci przed akceptacją powinien zostać umieszczony w tym temacie z wykorzystaniem znajdującego się niżej kodu.

Zakupy i rozwój fabularny za PD:
Kod:
[b]PD[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Uzasadnienie:[/b] (należy pominąć w przypadku zakupu przedmiotów lub surowców)

Zakupy za dolary:
Kod:
[b]DOLARY[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Wydane dolary:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Link do rachunku bankowego:[/b] (zakup musi być w nim odnotowany z linkiem do zakupów w aktualizacji)

Zakupy startowe:
Kod:
[b]ZAKUPY STARTOWE[/b]
[b]Postać:[/b]
[b]Początkowe punkty doświadczenia:[/b] 100 PD
[b]Wydane punkty doświadczenia:[/b]
[b]Zakupione:[/b]
[b]Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach:[/b]
[ukryjedycje]

Ostatnio zmieniony przez Mistrz Gry dnia Sob Mar 30 2024, 14:41, w całości zmieniany 5 razy
Mistrz Gry
Wiek :
Miejsce zamieszkania : Piekło
Zawód : Guru sekty satanistycznej
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
CZARNA MSZA
Świeczki: białe

+
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
CZARNA MSZA
Świeczki: czerwone

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Marvin Godfrey
WARIACYJNA : 13
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 198
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 2
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1225-marvin-godfrey#11975
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1258-marvin-godfrey#12593
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1259-marvin-godfrey#12595
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1257-poczta-marvina-godfreya#12592
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-dom-marvina
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1275-rachunek-bankowy-marvin-godfrey#12905
WARIACYJNA : 13
SIŁA WOLI : 20
PŻ : 198
CHARYZMA : 2
SPRAWNOŚĆ : 14
WIEDZA : 2
TALENTY : 19
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t1225-marvin-godfrey#11975
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1258-marvin-godfrey#12593
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t1259-marvin-godfrey#12595
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1257-poczta-marvina-godfreya#12592
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f207-dom-marvina
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1275-rachunek-bankowy-marvin-godfrey#12905
CZARNA MSZA
Świeczki: żółte

+
Marvin Godfrey
Wiek : 34
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : Złota rączka
Johnny Orlovsky
ILUZJI : 17
NATURY : 5
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 177
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 7
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2451-johnny-orlovsky
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2473-johnny-orlovsky#37854
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2472-poczta-johnny-orlovsky#37853
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f164-pasadena
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ILUZJI : 17
NATURY : 5
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 177
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 7
TALENTY : 15
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2451-johnny-orlovsky
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2473-johnny-orlovsky#37854
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2472-poczta-johnny-orlovsky#37853
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f164-pasadena
BANK : https://www.dieacnocte.com/
PD
Postać: Johnny Orlovsky
Wydane punkty doświadczenia: 150
Zakupione: Samochód (Ford średniej klasy)
Uzasadnienie: -

+
Johnny Orlovsky
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Wallow
Zawód : upadła gwiazda country
Fiona Cavanagh
POWSTANIA : 20
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 161
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 1
WIEDZA : 3
TALENTY : 29
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2470-fiona-cavanagh
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2486-fiona-cavanagh
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2487-kompani-od-kart-i-kielicha
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2485-skrzynka-fio
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f268-apollo-avenue-19
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2488-rachunek-bankowy-fiona-cavanagh
POWSTANIA : 20
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 9
PŻ : 161
CHARYZMA : 3
SPRAWNOŚĆ : 1
WIEDZA : 3
TALENTY : 29
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2470-fiona-cavanagh
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2486-fiona-cavanagh
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t2487-kompani-od-kart-i-kielicha
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2485-skrzynka-fio
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f268-apollo-avenue-19
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2488-rachunek-bankowy-fiona-cavanagh
ZAKUPY STARTOWE
Postać: Fiona Cavanagh
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 100
Zakupione: Złoty kociołek
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 0

+
Fiona Cavanagh
Wiek : 32
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Broken Alley
Zawód : alchemiczka, barmanka i wokalistka
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: 8 PSo z Karty + 1 PSo do szybkości (6 → 15)
Uzasadnienie: Szybkim się jest, a nie bywa — o tym, że na przestrzeni de facto trzech ostatnich okresów Williamson bezustannie sięgał po tę konkretną umiejętność, nie tylko ją doskonaląc, ale doprowadzając do etapu, w którym inne postaci dostrzegają wykraczającą ponad normę szybkość. Już podczas eventu Na całej połaci krew szybkość była czynnikiem, dzięki któremu był w stanie ocalić własną skórę — czy to na promenadzie (gdzie, mając świadomość niewystarczającej prędkości, nie zawahał się przed sięgnięciem po zaklęcie wspomagające szybkość), czy w tunelach (gdzie z kolei dzięki szybkości był w stanie uratować życie towarzysza niedoli, łapiąc go i ciągnąc do ucieczki). Po lutowych wydarzeniach, mimo bycia rannym, w momencie kryzysu potrafił zdobyć się na szybki bieg przez Deadberry, dzięki któremu był w stanie zawiadomić sierżanta o wydarzeniach w tunelach. Parę w nogach udowadniał na przestrzeni kolejnych miesięcy w wielu sytuacjach: to jemu polecono pobiec po pomoc i zawiadomić ludzi Carterów, gdy uczestniczy polowania byli ranni. Nawet prozaiczne sytuacje, gdy prędkość bywa czynnikiem decydującym o uniknięciu małych katastrof (jak złapanie doniczki, nim ta upadnie lub filiżanki z gorącą herbatą, zanim się rozleje) są dowodem na to, że Williamson reaguje szybko oraz skutecznie. Nadprogramową szybkość udowadniał niemal unikając zaklęcia rzuconego przez Judith — sam fakt, że spróbował, może świadczyć o tym, że posiada potężną wiarę we własną umiejętność. Dzięki szybkości był w stanie bez większego szwanku przebyć alejkę, gdzie musiał unikać zderzeń z czarownikami, którzy padli ofiarą prima apprilisowego psikusa. To szybkość Williamsona ocaliła życie Bena podczas ataku nożem; dzięki prędkości, był w stanie nie tylko osłonić przyjaciela, ale skutecznie rozbroić przeciwnika nim ten zaatakował znów (a następnie uniknąć jego ciosu). Szybkość pomogła mu uniknąć bolesnego spotkania ze szklanką, gdy zaatakował go Valerio (najwyraźniej prędkość reakcji najlepiej przyswajać, będąc atakowanym przez przyjaciół); także w zatłoczonym klubie szybkość była mu sprzymierzeńcem; gdy dostrzegł, że Lyra ma kłopoty, prędko przedostał się przez tłum do źródła zamieszania, by zażegnać konflikt. Szybkość towarzyszy mu także w pracy, co obserwować można choćby na misji Gwardii w domu starego Toma; dzięki prędkości Williamson był w stanie uniknąć ataku i doprowadzić do schwytania sprawcy. Również podczas starcia w wypożyczalni kaset — mimo ciemności i niesprzyjających warunków — szybkość połączona z atakiem była czynnikiem, dzięki któremu Williamson rozbroił jednego z napastników. Na Czarnej Mszy inni gwardziści, świadomi szybkości Barnaby'ego, zdecydowali, że to on będzie jednym z oficerów strzegących życia Kardynała; dzięki temu można stwierdzić, że nawet na tle zaprawionych w boju gwardzistów pod kątem szybkości znacznie się wyróżnia (co zresztą się przydało, gdy nadszedł moment na prędkie uspokojenie prowodyrki). Za sprawą szybkości był w stanie okrążyć alchemika podczas starcia w grocie pod konarem, a następnie wyprzedzić go, nim ten złapał magiczną laskę; szybkość doskonali także podczas walki wręcz (z Ronanem oraz Asheną) — czy to za sprawą prędkości zadawania ciosów, czy też uników lub skutecznych bloków ataków; dzięki tak intensywnemu treningowi, był w stanie wspiąć się na wyższy stopień sprawności. Nad poprawieniem własnej sprawności oraz szybkości pracuje również na siłowni, co można odkryć tutaj — pokazuje, że wie, w jaki sposób kontrolować stan własnego zdrowia oraz formę. O tym, że Williamson jest szybki, wprost myślą inne postaci: Lyra, Orestes, Perseus czy Charlie. Biorąc pod uwagę fakt, że szybkość to umiejętność, która towarzyszy mu niemal każdego dnia — stara się zresztą biegać regularnie nawet poza pracą czy innymi obowiązkami, o czym wspomina choćby tutaj, tutaj lub tutaj — i poprawiana jest także za sprawą pływania (patrz: rozwój pływania), osiągnięcie nowego poziomu w tej umiejętności to naturalny skutek wielu miesięcy bezustannego korzystania z tego modułu sprawności oraz pracowania nad jego poprawą.

PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: 1 PSo do pływania (0 → 1)
Uzasadnienie: Pływać każdy może (chyba) — w przypadku Williamsona, rozpoczęcie nauki trwało nieco dłużej niż w standardowym wiek lat —nastu, ale po wygospodarowywaniu z grafiku dwóch godzin tygodniowo, na przestrzeni niemal trzech ubiegłych miesięcy pod opieką instruktora pływania (wspomina o wzięciu pierwszej lekcji oraz Jasonie tutaj) zdołał opanować umiejętność pływania na podstawowym poziomie. Rozpoczynając od treningu odpowiedniego kontrolowania oddechu oraz pracy z wodą, dzięki regularności (co podkreślone zostało choćby tu, tu, tu , tu lub tu) był w stanie samodzielnie pracować nad stylem pływania i pokonywać długości basenu. Choć nie nazwałby się mistrzem w wodzie, zapracował na to, by móc bezpiecznie przebywać w toni i nie pójść na dno.

PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: 1 PSo do rzeźby ( (0 → 1)
Uzasadnienie: Regularny wysiłek fizyczny, częstokroć połączony z cardio oraz treningiem siłowym, naturalną koleją rzeczy odcisnął piętno na sylwetce — zarówno pływanie, jak i zmiana nawyków żywieniowych (dzięki Lyrze i Orestesowi, Williamson częściej sięga po świeżo przygotowane posiłki) pomogły w dopracowaniu sylwetki; także bieganie, które Barnaby kultywuje hobbystycznie (o czym wspomina tu lub tu) przemawia na korzyść wyrzeźbienia mięśni w zauważalny sposób. Prace nad nimi wspiera bez wątpienia udźwig — na przestrzeni ostatnich tygodni Williamson wykorzystywał go choćby podczas prac w Cripple Rock (tutaj oraz tutaj). W kontekście regularnego wysiłku fizycznego, rzeźba to efekt niezamierzony, acz zdecydowanie warty odnotowania.

PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: 1 PSo do kłamstwa (0 → 1)
Uzasadnienie: Kłamstwo ma krótkie nogi, więc nie uciekło daleko — a dzięki wielu sytuacjom, w których Williamson rozmijał się z prawdą, w końcu zostało dogonione. O tym, że potrafi kłamać, świadczyć może choćby fakt, że przez sześć lat ukrywał przed przyjaciółmi fakt przynależności do Gwardii — świadczyć o tym może choćby reakcja Benjamina bądź skonfrontowanie się z zarzutami stawianymi przez Bena i Valerio w gabinecie; niejednokrotnie nazywają go kłamcą, a z kontekstu spotkania wynika, że przez lata dobrowolnie ich oszukiwał. Po kłamstwo sięgnął także przy Sierrze, gdy ta pojawiła się na komisariacie, by zawiadomić policję o zbrodni Valerio; chroniąc przyjaciela, do samego końca łgał w żywe oczy, dzięki czemu zdobył jedyny dowód rzeczowy. Okłamał także Vittorię, gdy ta zapytała o naturę prowadzonego śledztwa; zamiast przyznać, że prowadzi je z ramienia Gwardii, skłamał powołując się na policję. Choć zwykle, zamiast kłamstwa, wybiera milczenie, przez ostatnie miesiące udowodnił, że gdy sięga po łgarstwa, te są przekonujące na tyle, by bezpiecznie móc stwierdzić, że potrafi się do nich uciekać.

PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 75 PD
Zakupione: 1 PSo do łaciny (0 → 1)
Uzasadnienie: Podobno nigdy nie bywa za późno na naukę języka obcego; nawet, jeśli — w teorii — jest martwy. Rozwinięcie umiejętności posługiwania się łaciną na podstawowym poziomie było możliwe dzięki zdobyciu odpowiedniej motywacji; a nie ma nic odpowiedniejszego od otarcia się o śmierć podczas wydarzenia Na całej połaci krew, gdzie nieznajomość podstaw łaciny niemal przekreśliła szanse Williamsona i jego towarzyszy na przetrwanie. Gdy okazało się, że to właśnie z pomocą tego języka mogli otworzyć tajne przejście, Barnaby zdecydował, że niewiedza nie jest usprawiedliwieniem — o pomoc w nauce zwrócił się do Orestesa. Z pomocą listów (choćby tu) można prześledzić stopniowy, trwający od marca proces przyswajania łaciny; Williamson uczył się z podręczników przekazanych przez Zafeiriou (w tym bądź tym liście; wspomina, że czytał jeden z nich tu) na tyle skutecznie, by podczas spotkania z Orestesem potrafić przywołać podstawowe deklinacje czy odmienić czasowniki. O tym, że we własnej ocenie stawał się coraz lepszy z łaciny, wspomina również w pracowni; posiadaną przez siebie wiedzę rozwijał więc przez ponad dwa miesiące; dzięki temu można bezpiecznie stwierdzić, że opanował podstawy.

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Cecil Fogarty
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
ANATOMICZNA : 20
ILUZJI : 8
SIŁA WOLI : 15
PŻ : 179
CHARYZMA : 15
SPRAWNOŚĆ : 7
WIEDZA : 5
TALENTY : 10
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t175-cecil-fogarty#374
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t250-cecil-fogarty#619
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t251-cecil-fogarty#620
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t281-poczta-cecila-fogarty-ego#776
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f192-arcanum-14-7
PD
Postać: Cecil Fogarty
Wydane punkty doświadczenia: 400
Zakupione: limit postaci z kręgu
Uzasadnienie: mam Laffite i teraz robię Cavanagha

+
Cecil Fogarty
Wiek : 23
Odmienność : Cień
Miejsce zamieszkania : Deadberry
Zawód : ilustrator
Fionan Cavanagh
POWSTANIA : 5
WARIACYJNA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 161
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 1
TALENTY : 28
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2469-fionan-cavanagh#37807
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2478-fionan-cavanagh#38343
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2479-poczta-fionana#38344
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2481-rachunek-bankowy-fionan-cavanagh#38401
POWSTANIA : 5
WARIACYJNA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 161
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 1
TALENTY : 28
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2469-fionan-cavanagh#37807
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2478-fionan-cavanagh#38343
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2479-poczta-fionana#38344
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2481-rachunek-bankowy-fionan-cavanagh#38401
ZAKUPY STARTOWE
Postać: Fionan Cavanagh
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 100 PD
Zakupione: atlas ziół
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 0

+
Fionan Cavanagh
Wiek : 32
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Hellridge, maywater
Zawód : miksolog, okazjonalnie barman w Chyżym, twórca kadzideł
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
PD
Postać: Annika van der Decken
Wydane punkty doświadczenia: 600
Zakupione: 6 psm do siły woli (5 -> 11)
Uzasadnienie: Swoimi przejściami Annika mogłaby obdzielić kilka innych osób, a konieczność utrzymania nerwów w ryzach stała się dla niej w zasadzie niezbędna do przeżycia, co powinno znaleźć odbicie w jej statystykach. Począwszy od wyczerpującego przesłuchania w Kazamacie po wydarzeniach w Little Poppy, kiedy to prosto z miejsca zbrodni trafiła pod magiel przemiłej pani fukcjonariuszki, gdzie starała się nie puścić pary z ust przed przyjściem adwokata, a później zwyczajnie nie rozpłakać.
Z dwóch rzeczy udała jej się przynajmniej ta pierwsza.
Niedługo później Annika musi mierzyć się z paskudnymi skutkami ubocznymi rytuału, z którymi oczywiście nie zamierzała się tak po prostu pogodzić. Wykorzystując więc całą swoją determinację szukała sposobu na powrót do zdrowia najpierw u jednego lekarza, a następnie drugiego, wreszcie przełamując skutki uboczne przy pomocy rytuału dobrej krwi, co samo w sobie było bardzo nieprzyjemnym doświadczeniem. Samo podejście do takiej próby leczenia było wielkim ryzykiem, które Annika bez wahania podjęła, narażając się przy tym na ogromny ból.
Oprócz tego, ostatnie wydarzenia wystawiły ją także na inne próby — jak choćby podczas pogrzebu Wesleya Cartera, gdzie opanowała nagły atak paniki, czy też w lesie podczas konfrontacji z wściekłym starcem, który w końcu ujawnia się jako kelpie lub przy innej okazji, gdzie pojedynkowi z pająkiem towarzyszy z początku rozbawienie, później strach, który udaje się Annice opanować w porę, by wyswobodzić Hirama z pajęczyn.
No i wreszcie rozprawa, w której od samego początku do samego końca Annika zachowała stalowe nerwy i zachowywała się zgodnie z ustaloną strategią.
Nie wspominając o rytuałach — te są już dla Anniki niemalże codziennością i wykonuje je — z różnym skutkiem, ale rzadko z poważniejszymi skutkami ubocznymi.




Przy okazji podrzucam przypominajkę o punkciku do kadzielnictwa <3 Dodatkowo, Annika w magii powstania ćwiczy się również tutaj.
W końcu na pewno jej się uda ją dobrze opanować — może kadzielnictwo jej w tym pomoże...

Annika van der Decken napisał:PD
Postać: Annika Faust
Wydane punkty doświadczenia: 1 pso z reszty
Zakupione: Kadzielnictwo (I)
Uzasadnienie: Biologiczne wykształcenie i smykałka do roślin nieco wykraczająca ponad umiejętności przeciętnej osoby sprawia, że Annika nie ma większego problemu z odróżnianiem i rozpoznawaniem właściwości popularnych ziół, do tego jest całkiem sprawna manualnie, co wykorzystywała już wcześniej do zaplatania wieńca na święto Aradii. Kiedy na niemal dwa tygodnie została odcięta od możliwości praktykowania magii i poszukiwała sobie innego zajęcia, ponownie zainteresowała się zaplataniem kadzideł — nazrywała więc ziół i spróbowała na sucho i bez użycia magii, z podstawową techniką, czyli splotem. Zauważyła przy tym, że na różnych roślinach wychodzi to inaczej i — jak zwykle — rzucała sobie kłody pod nogi, korzystając z tych trudniejszych w obsłudze i bardziej kruchych gatunkach. Wkrótce chce spróbować wpleść trochę magii w swoje pierwsze kadzidło, skoro już liznęła nieco teorii.

w przypadku rozwoju kadzielnictwa, dobrze byłoby, gdyby Annika zasięgnęła jeszcze po wiedzę teoretyczną na temat tego rodzaju rzemiosła czy samej magii powstania — może to zrobić jak najbardziej na własną rękę (np.; czytając o tym w bibliotece) czy konsultując w wątku z inną postacią, która jest w stanie jej udzielić takich informacji. Zgłaszany przez ciebie rozwój jest bardzo dobrą podstawą, brakuje jedynie małego kroczku w stronę teoretycznej wiedzy, aby Annika mogła już w pełni testować fabularnie to, czego się nauczyła <3

Podbijam to jeszcze raz, uzupełnione opowiadaniem, gdzie Annika nabywa wiedzy teoretycznej, po czym nieudolnie próbuje zamienić teorię w praktykę. Ostatecznie próbuje jeszcze raz i z powodzeniem wykonuje rytuał z magii powstania.

Rozwój zaakceptowany, jednak ze względu na obecność Anniki na evencie Czarna Msza nie może być uzupełniony obecnie w statystykach. Proszę o przypomnienie się o aktualizację postaci o statystyki, kiedy event się zakończy. Punkty doświadczenia na razie nie zostają zabrane.


+
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy
Timothy Lowther
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2477-timoty-lowther-budowa#38267
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2477-timoty-lowther-budowa#38267
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/
ZAKUPY STARTOWE
Postać: Timothy Lowther
Początkowe punkty doświadczenia: 100 PD
Wydane punkty doświadczenia: 30 PD
Zakupione: telefon stacjonarny
Punkty doświadczenia pozostałe po zakupach: 60 PD
Timothy Lowther
Wiek : 34
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Saint Fall
Zawód : reżyser teatralny, dramaturg
Fionan Cavanagh
POWSTANIA : 5
WARIACYJNA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 161
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 1
TALENTY : 28
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2469-fionan-cavanagh#37807
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2478-fionan-cavanagh#38343
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2479-poczta-fionana#38344
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2481-rachunek-bankowy-fionan-cavanagh#38401
POWSTANIA : 5
WARIACYJNA : 20
SIŁA WOLI : 5
PŻ : 161
CHARYZMA : 8
SPRAWNOŚĆ : 3
WIEDZA : 1
TALENTY : 28
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t2469-fionan-cavanagh#37807
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t2478-fionan-cavanagh#38343
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t2479-poczta-fionana#38344
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/
BANK : https://www.dieacnocte.com/t2481-rachunek-bankowy-fionan-cavanagh#38401
PD
Postać: Fionan Cavanagh
Wydane punkty doświadczenia: 30
Zakupione: telefon stacjonarny
Uzasadnienie: do rozwiązywania małych i większych problemów

+
Fionan Cavanagh
Wiek : 32
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Hellridge, maywater
Zawód : miksolog, okazjonalnie barman w Chyżym, twórca kadzideł
charlotte williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
ILUZJI : 8
POWSTANIA : 20
SIŁA WOLI : 8
PŻ : 176
CHARYZMA : 13
SPRAWNOŚĆ : 9
WIEDZA : 3
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t369-charlotte-williamson#1133
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t433-charlotte-williamson
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t436-slodka-szarlotka#1524
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t536-poczta-charlotte-williamson#2474
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f110-blossomfall-estate
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1095-rachunek-bankowy-charlotte-williamson
CZARNA MSZA
Świeczki: niebieskie

ogarnę sobie
charlotte williamson
Wiek : 23
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : North Hoatlilp
Zawód : studentka demonologii, asystentka w kancelarii Verity
Barnaby Williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
ANATOMICZNA : 5
ODPYCHANIA : 33
WARIACYJNA : 1
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 211
CHARYZMA : 9
SPRAWNOŚĆ : 25
WIEDZA : 6
TALENTY : 16
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t285-barnaby-williamson#794
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t404-barnaby-williamson#1290
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t405-poczta-barnaby-ego-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f107-ulica-staromiejska-9-6
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1062-rachunek-barnaby-williamson
PD
Postać: Barnaby Williamson
Wydane punkty doświadczenia: 15 + 15 + 15 = 45 PD
Zakupione: wosk jojoba, wosk rzepakowy, wosk sojowy
Uzasadnienie: sweater weather za oknem, pora odpalać świeczuszki

+
Barnaby Williamson
Wiek : 33
Odmienność : Czarownik
Miejsce zamieszkania : Stare Miasto
Zawód : starszy oficer oddziału Czyścicieli w Czarnej Gwardii
Richard Williamson
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 171
CHARYZMA : 23
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 8
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t668-richard-williamson
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1562-richard-williamson
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1564-poczta-richarda-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f227-thornhill-hall
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1563-rachunek-bankowy-richard-williamson
WARIACYJNA : 5
SIŁA WOLI : 13
PŻ : 171
CHARYZMA : 23
SPRAWNOŚĆ : 4
WIEDZA : 19
TALENTY : 8
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t668-richard-williamson
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t1562-richard-williamson
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t1564-poczta-richarda-williamsona
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f227-thornhill-hall
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1563-rachunek-bankowy-richard-williamson
CZARNA MSZA
Świeczki: niebieskie

+
Richard Williamson
Wiek : 30
Odmienność : Słuchacz
Miejsce zamieszkania : north hoatlilp
Zawód : starszy specjalista komitetu ds. międzystanowej koordynacji
Annika van der Decken
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
ANATOMICZNA : 6
NATURY : 20
SIŁA WOLI : 11
PŻ : 181
CHARYZMA : 7
SPRAWNOŚĆ : 10
WIEDZA : 29
TALENTY : 11
KARTA POSTACI : https://www.dieacnocte.com/t676-annika-faust-zd-van-der-decken#4113
KALENDARZ : https://www.dieacnocte.com/t728-annika-faust#4700
RELACJE : https://www.dieacnocte.com/t733-annika#4758
POCZTA : https://www.dieacnocte.com/t729-poczta-anniki#4703
MIESZKANIE : https://www.dieacnocte.com/f205-crystal-waves
BANK : https://www.dieacnocte.com/t1077-rachunek-bankowy-annika-faust#9424
PD
Postać: Annika van der Decken
Wydane punkty doświadczenia: 15
Zakupione: Wosk rzepakowy
Uzasadnienie: dawno nie rozpływałam się przy rondelku

+
Annika van der Decken
Wiek : 29
Odmienność : Czarownica
Miejsce zamieszkania : Maywater
Zawód : Badaczka, asystentka wykładowcy